#JeSuisMakkiequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef MakkieR het volgende:
Fuck ik ben krantenbezorger, ik zie nu al op tegen al die extra bijlagen van de telegraaf, volkskrant AD, trouw en nog zes andere titels.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit gebeurd elk jaar wel een keer of twee in Europa
Deze mensen zijn over het algemeen gevlucht voor IS, voor dezelfde mongolen als waar wij nu bang voor zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja die is klaar mag ik toch hopen
Gast, jaag de dramaqueen even uit je systeem en raap jezelf bij elkaar. Dit is genant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, we zijn aardig onderweg. Sinds die tijd is het een teringzooi in het midden-oosten (ja, door toedoen US) en die kolerezooi breidt zich langzaam uit.
Ondertussen hebben behalve de US, de russen, de chinezen én heel Europa er last van. Hoe lang denk je dat de gepamperde bevolking in die landen dit gaan accepteren?
Ja, dat doen ze. Door het door een camera te bekijken neem je ook afstand. Met 911 waren er ook mensen die gingen bellen (2001 was er geen twitter)quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:36 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat? Zullen er daadwerkelijk mensen zijn die dat even de wereld ingooien terwijl ze op het punt staan doodgeschoten te worden? Het lijkt me sterk.
Gelukkig doet Oranje niet mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het EK volgend jaar in Frankrijk gaat aardig wat veiligheidsissues opleveren...benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
Meer dan dat, vrees ik. Ik vrees honderden doden in Bataclan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt er op dat dat theater dan het echte doel was?
Ben bang dat het dodental ineens verdubbel straks
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:34 schreef TC03 het volgende:
Ik stem voor om alle voorkeursbehandeling van religie per direct te stoppen. Iedereen is vrij om debiele dingen te geloven, maar het feit dat dit soort sektes overal ter wereld op een voetstuk geplaatst worden gaat echt te ver.
quote:Angela Merkel, chancellor of Germany:
"I am deeply shaken by the news and pictures that are reaching us from Paris. My thoughts in these hours are with the victims of what appears to be a terrorist attack, as well as with their relatives and all people in Paris," she said in a statement. "The German government is in contact with the French government and has passed on a message of sympathy and solidarity from the German people," - Reuters
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
vertaal ff
6 jaar Frans was niet genoeg voor me
Je hebt de tientallen 'incidenten' in opvang centra over heel Europa gemist? Waar christenen bedreigd en vrouwen verkracht werden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik "vrees" dat dit niets met vluchtelingen te maken heeft. Je slaat niet op de vlucht voor salafististen en wahabisten op Jihad als gewone moslim om hier vervolgens aanslagen te plegen.
Dit komt uit de achterbuurten waar het al jaren broeit. Er mag wat mij betreft wel een flinke kaalslag komen onder salafisten. Desnoods sleurt men ze uit alle hoeken en dropt sluit men ze preventief op tot er goede hersenscans zijn uitgevoerd, want een groot percentage wahabs en salafisten zijn volgens mijn rijp voor het gesticht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |