abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157317928
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_157318007
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157318022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
_O- :D!
Ja doei.
pi_157318044
quote:
:D

Dit weekend wordt het trouwens wel weer eens tijd om zelfgemaakte pizza te maken :9
pi_157318053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"Ik val niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf"

Lijstje:

O: restje taart
T: ontbijtkoek
L: 5 boterhammen hagelslag
T: 2 wijntjes
D: pizza
T: 4 wijntjes
Wijntjes O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 november 2015 @ 17:55:22 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157318096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wijntjes O+
QFT!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157318250
quote:
Was de optimel vergeten ;(
Ja doei.
pi_157318275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

Was de optimel vergeten ;(
In dat geval was je ook de eierkoek vergeten.
Ik moest even nadenken hoe die Sonjabakkerkoek alweer heette, maar google stelt zelden teleur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157318287
Oh ja, die ook ;(
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 18:03:34 #10
43556 miss_dynastie
pi_157318306
De laatste keer dat ik een eierkoek at rook 'ie naar ammoniak :') :r Dat proberen we over vijf jaar wel weer een keer :')
pi_157318322
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste keer dat ik een eierkoek at rook 'ie naar ammoniak :') :r Dat proberen we over vijf jaar wel weer een keer :')
Dat doen ze altijd.
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 18:05:39 #12
43556 miss_dynastie
pi_157318351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd.
Oh, dan proberen we dat nooit meer :P
pi_157318443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende: Mannen kunnen iig nog een flubberboxer aan. Bij vrouwen is alles strak.
:N
Jij mag tegenwoordig ook gewoon in een minder strakke surfshort.

Misschien iets lesbischer dan je gewend bent, dat wel :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157318456
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij mag tegenwoordig ook gewoon in een minder strakke surfshort.

Misschien iets lesbischer dan je gewend bent, dat wel :D
Ik heb een hele leuke lesbionic surfshort :D

Pas ik nog niet in :(

Ooit op mijn ATL gekocht, met de gedachte "over een kilo of 5 kanniewel en het gaat nu zo lekker".

En toen was ik er klaar mee. :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 18:14:07 #15
43556 miss_dynastie
pi_157318502
Ik keek van de week My Big Fat Fabulous Life en die dame ging met 170 kilo nog in een bikini. Wat een baas! :P
  woensdag 4 november 2015 @ 18:14:27 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157318508
Ik heb zo'n jurkje. Kaartje zit er nog aan. Supermooi.. Maar ja :(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157318546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb een hele leuke lesbionic surfshort :D

Pas ik nog niet in :(

Ooit op mijn ATL gekocht, met de gedachte "over een kilo of 5 kanniewel en het gaat nu zo lekker".

En toen was ik er klaar mee. :'(
Je nieuwe streef. Dat ding moet ik zien :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157318567
PT nu on-hold gezet. *huil

De 2 afspraken voor november laat ik staan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157318613
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je nieuwe streef. Dat ding moet ik zien :Y
Mghihih, dat duurt helaas nog wel even :'(
  woensdag 4 november 2015 @ 18:27:02 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157318729
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n jurkje. Kaartje zit er nog aan. Supermooi.. Maar ja :(
Daar heb ik er zelfs twee van. Van Le Pep in de sale. Ik moest nog een paar kilo.
Inmiddels zitten er 10 bij ipv een paar eraf. :')

Het jurkje hangt aan mijn kast ter inspiratie.
Alleen inmiddels duurt het al zo lang dat er van alles voor hangt. :+
  woensdag 4 november 2015 @ 18:29:40 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157318774
Lijstje:
O: taart
T: 3 rijstewafels met kalkoenfilet
L: 3 speltbh met 30+ kaas en pindakaas
T: 2 gekookte eieren, 2 kipspiesjes, handje pepernoten, handje chocoladenoten
D: vegetarische Dahlsoup, stukje naan
pi_157318823
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden :')

Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:37:54 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157318949
Ik vind het allemaal "in the eye of the beholder" Soms lijkt iemand zonder overgewicht veel dikker dan iemand met 30 kg overgewicht.
Het gaat altijd om het totaalplaatje.
En het is en blijft het allerbelangrijkste dat je gezond bent/blijft.
Wat heb je er aan dat je met een perfect lichaam in je kist ligt? Ja zand erover... of de fik erin

En ja, op je gewicht blijven is veel moeilijker dan afvallen... prepare to die!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157318967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, volgens mij heb jij ooit iets gepost over een health blogger die weer was aangekomen en u weer ging afvallen?

Heb je die link nog?
  woensdag 4 november 2015 @ 18:39:23 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157318979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden :')

[ afbeelding ]
Staat je hemels!

Ik heb ook weer een mooie dag mensen. Twee keer gehoord dat ik zo dun ben *; Net zoals vorige keer beginnen mensen dat bij de 88kg te zeggen. Alleen vorige keer dacht ik toen "oh, ik ben nu klaar!!1" en begon de weg naar boven weer. :') Maar nu gaan we lekker door _O_

Iets te hard door zelfs, want ik heb alleen 1 koffie op voor de lunch, totaal niet mijn ding om iets over te slaan, maar ik zat opgesloten in een meeting op een vreselijk kantoorterrein waar niks was. Ik hou m'n lunch vanavond nog wel dan, met wat Melba-toastjes en vis O+
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157319000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik keek van de week My Big Fat Fabulous Life en die dame ging met 170 kilo nog in een bikini. Wat een baas! :P
ik ga ook in bikini hoor. Ik het enige wat comfy is en de boel goed genoeg in bedwang houdt. Gewoon een stevige bh zeg maar.
Mijn comfoor vind ik ook belangrijker dan wat andere vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157319029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:39 schreef eleusis het volgende:

[..]

Staat je hemels!

Ik heb ook weer een mooie dag mensen. Twee keer gehoord dat ik zo dun ben *; Net zoals vorige keer beginnen mensen dat bij de 88kg te zeggen. Alleen vorige keer dacht ik toen "oh, ik ben nu klaar!!1" en begon de weg naar boven weer. :') Maar nu gaan we lekker door _O_

Iets te hard door zelfs, want ik heb alleen 1 koffie op voor de lunch, totaal niet mijn ding om iets over te slaan, maar ik zat opgesloten in een meeting op een vreselijk kantoorterrein waar niks was. Ik hou m'n lunch vanavond nog wel dan, met wat Melba-toastjes en vis O+
Nomnomnomnomnom.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:41:47 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157319039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
Top!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157319054
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Top!
Nee, truitje.
pi_157319057
Trek... Maar even een paar amandelen naar binnen werken voor 't hardlopen
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:42:55 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157319065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, truitje.
Ja, trutje
pi_157319114
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, trutje
Mgihihi.
pi_157319118
Oh, godverdehoere. Heb zo lekker zitten werken dat ik helemaal het avondeneten ben vergeten (voor te bereiden) :') _O- En we zijn vanvaond pas om half 10/10 uur terug, dus het was de bedoeling dat we dan meteen konden eten zowat ;(
Ja doei.
pi_157319541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Vind het ook super om haar te zien dansen.
Maar hey ik ben ook een fat dancer :D
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 19:16:05 #35
43556 miss_dynastie
pi_157319768
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vind het ook super om haar te zien dansen.
Maar hey ik ben ook een fat dancer :D
Het is sowieso een leuk mens :Y
Ik weet alleen niet wat ik van die ouders moet vinden: soms zo tof en soms zo bot -O-
pi_157320223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.html

Moest nog zoeken, maar moest eerst boodschappen doen en koken.
pi_157320232
quote:
4s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.html

Moest nog zoeken, maar moest eerst boodschappen doen en koken.
Fijn, dank je! *O*
pi_157320263
Ik wil chips
pi_157320304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

Fijn, dank je! *O*
Graag gedaan! *O*

En ik heb een punt appeltaart op die te vies was. Kinderen kwamen hier aan de deur om appeltaart voor de voetbalclub te verkopen, net toen ik vertrok naar de supermarkt en ik dacht nog iets over ongezond & voetbal, maar ik had toch de portemonnee bij me. Dus.

Ja, dat hielp niet. Vriendlief had dus gewoon geld uit het spaarvarken gehaald voor de appeltaart :') En toen nam ik maar een stuk, want het was er. Maar het was héél vies :r De rest gaat in de prullenbak. Hebben we tenminste wat nieuwe voetballen gesponsord.
pi_157320309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil chips
We willen allemaal wel chips.

En kapsalon :9~
pi_157320353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil chips
What do chubby kids eat?

quote:
The authors singled out potato chips in particular. “We found potato chips to be one of the most obesity-promoting foods for youth to consume. Potato chips are very high in energy density (383–574 kcal/100g) and have a low satiety index, yet they are commonly consumed as snacks.” (Potatoes that aren’t cooked in oil, the authors write, are fine.)
pi_157320879
Ik heb een chubby kid van nog geen 5 :'(
Ze eet niet heel gek, krijgt met veel geluk eens per maand een minibakje chips ;) en weinig snoep of zoet drinken, maar ze is nogal achter en kan niet bijvoorbeeld met vriendjes buiten spelen en rennen. Daardoor heeft ze nog steeds eeen peuterfiguur. Met zo'n vette pens enzo.

Baal ik van. We zijn zelf niet echt fatties (ik mag wel nog iets kwijt, maar das in verhouding echt niet zo'n punt, heb een gezond bmi en met 2 of 3 kg eraf ben ik heel tevreden). Op een of andere manier denk ik dan toch nogal eens dat mensen denken dat ze wel elke dag chips etc zit te schransen en dat vind ik zelf al zo niks.

/lief dagboek
pi_157321069
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een chubby kid van nog geen 5 :'(
Ze eet niet heel gek, krijgt met veel geluk eens per maand een minibakje chips ;) en weinig snoep of zoet drinken, maar ze is nogal achter en kan niet bijvoorbeeld met vriendjes buiten spelen en rennen. Daardoor heeft ze nog steeds eeen peuterfiguur. Met zo'n vette pens enzo.

Baal ik van. We zijn zelf niet echt fatties (ik mag wel nog iets kwijt, maar das in verhouding echt niet zo'n punt, heb een gezond bmi en met 2 of 3 kg eraf ben ik heel tevreden). Op een of andere manier denk ik dan toch nogal eens dat mensen denken dat ze wel elke dag chips etc zit te schransen en dat vind ik zelf al zo niks.

/lief dagboek
Ik weet niet hoe selectief je bent met FB foto's, en het is al een tijdje geleden dat ik haar irl zag, maar bij elke foto denk ik "OMG WAT LIJKT ZE LANG :o" niet "Oooooo chubbyyyyyyyyyyyy!"

Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedacht en nu ik ongegeneerd op je FB zit te neuzen eigenlijk ook niet.
pi_157321209
Ik had chips :')
pi_157321739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe selectief je bent met FB foto's, en het is al een tijdje geleden dat ik haar irl zag, maar bij elke foto denk ik "OMG WAT LIJKT ZE LANG :o" niet "Oooooo chubbyyyyyyyyyyyy!"

Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedacht en nu ik ongegeneerd op je FB zit te neuzen eigenlijk ook niet.
O+
Een beetje selectief ben ik natuurlijk wel, ga mijn kind niet voor schut op fb zetten.
Maar toch dank je O+
pi_157321755
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+
Een beetje selectief ben ik natuurlijk wel, ga mijn kind niet voor schut op fb zetten.
Maar toch dank je O+
O+
Snel live kijken.
  woensdag 4 november 2015 @ 20:57:39 #47
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157322400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik had chips :')
Chips :9
Fear is the path to the Dark Side.
pi_157323186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wijntjes O+
pi_157323760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Chocolate is a salad O+ ;)
  woensdag 4 november 2015 @ 21:38:59 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157323805
Hopla, weer deaud gegaan bij steps pump combi. Nu trilarmpjes. Ik krijg er auw van dus ik moet het er maar inhouden.

(Mo heeft ws gelijk mbt effectiever sporten dan mn leuke dansjes, zei mn meneer ook, maar ik ben eigenwijs he :+ maar goe, Mo-tivatie enzo. Harhar.)

Verder niet heel boeiend dagje.

O: twee sneetjes meergranenbrood met smeerkaas, kiemgroenten en spinazie
L: zie O.
T: appel
T: 2 pepermuntjes
D: 3 volkorenwraps met gyrosvlees en veel paprika en ui
S: step en pump combi
T: glas limonade
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_157323893
Je moet er ook plezier in hebben, Maria! Ook belangrijk. En daarom ga ik morgen dit doen. Voor de lol. Géén idee of ik ook plezier zal hebben, maar ik ga het zien:

pi_157323975
MFP. _O_

Ik nam bijna, bijnaaaaaa, een kleine Bounty. 139kcal.

Nope.
Ja doei.
pi_157324000
:D :D dat ziet er vrij idioot uit!! Maar dat is een goed teken vaak ;)
Ik hou zelf helemaal niet van springen en hoppen.. Vind mijn lijf niet zo leuk en ik vind het weer niet leuk dat mijn lijf dan alle kanten op hobbelt, dat voelt vrij onaangenaam. :@
pi_157324057
Lijstje:
O: Mobloats
B: stukje fietsen en lopen met de hond
L: pastapaprikasalade
B: 10km fietsen
D: pasta a la mamma
Zit nu op 1730. Vind dat het genoeg moet zijn maar heb nog wel trek }:|
  woensdag 4 november 2015 @ 21:50:24 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157324131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Je moet er ook plezier in hebben, Maria! Ook belangrijk. En daarom ga ik morgen dit doen. Voor de lol. Géén idee of ik ook plezier zal hebben, maar ik ga het zien:

Wel killing voor je beenspieren enzo denk ik, ben benieuwd hoe het bevalt! :D ik vind trampolines altijd een bietje creepy, vroeger op school beeldde ik me altijd in dat ik erdoor zou zakken :') terwijl die dingen vet stevig zijn, maar derp :D

En ja ik vind dat step en pump gelukkig ook best leuk, ik wil komende tijd wat meer afwisselen iig, wil wel mn blije hupsdansjes blijven doen ook :Y
pi_157324292
Ik heb een kutdag. Ik moest om zes uur op, had een onwijs lange bijeenkomst die ook al niet heel interessant was, ik was mijn fietssleutel verloren op het station, toen ik bijna thuis was werd ik gebeld dat ie gevonden was, dus op zich heel fijn, maar toen wilde ik mijn reservefiets lenen van mijn huisgenoot en die was toevallig net niet thuis, dus dan maar een Greenwheels naar het station nemen want mijn anonieme OV kaart was leeg en mijn gewone kapot, en nu is het bijna tien uur en zit ik met een patatje pinda op de bank.

Vandaag ondanks acht uur zitten toch ruim 18000 stappen gelopen en een paar km gefietst. En met ergernis en wanhopig zuchten verbrand je ook megaveel, ja toch, ja?

En ik weet nu waarom ik al dagen ontevreden ben, alles opeet wat stil ligt en een kilo zwaarder was. Ik hou nooit bij wanneer het weer pretweek is en ik heb nooit door waarom ik een eat all the chocolate bui heb, totdat het echt zo ver is. :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157324379
quote:

Het ziet er inderdaad wel leuk uit :D
Training liep een half uur uit dus nu nog even snel Bites eten en dan slapen.
Het was een goed dagje.
pi_157324383
Mobloats _O-
Ja doei.
pi_157324391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloats _O-
Zo hey.. snelle reactie, zo noem ik het al ruim een week volgen mij :+ ;)
pi_157324421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloats _O-
Mo-bloats las ik eerst
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  woensdag 4 november 2015 @ 22:02:26 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157324476
quote:

Daar heb ik een paar maanden terug een heel debiel filmpje van langs zien komen, ik dacht dat het iets ouds al was.

Ik ben heel benieuwd!
pi_157324583
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:00 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Mo-bloats las ik eerst
dat ook.
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:03:03 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157326372
Mensen, er komt een nieuwe schijf van vijf:
http://www.voedingscentru(...)schijf-van-vijf.aspx

Deze wordt gebaseerd op de nieuwe richtlijnen van de Gezondheidsraad:
http://www.gezondheidsraa(...)_in_kort_rgv2015.pdf

quote:
In dit advies zet de Gezondheidsraad op een rij welke voedingsmiddelen en -patronen leiden tot gezondheidswinst. Daartoe heeft de raad de wetenschappelijke kennis over de relatie tussen voeding en chronische ziekten systematisch beoordeeld. Op basis hiervan zijn de nieuwe Richtlijnen goede voeding geformuleerd:

• Eet volgens een meer plantaardig en minder dierlijk voedingspatroon conform de onderstaande richtlijnen

• Eet dagelijks ten minste 200 gram groente en ten minste 200 gram fruit
• Eet dagelijks ten minste 90 gram bruin brood, volkorenbrood of andere volkorenproducten
• Eet wekelijks peulvruchten
• Eet ten minste 15 gram ongezouten noten per dag
• Neem enkele porties zuivel per dag, waaronder melk of yoghurt
• Eet een keer per week vis, bij voorkeur vette vis
• Drink dagelijks drie koppen thee
• Vervang geraffineerde graanproducten door volkorenproducten
• Vervang boter, harde margarine en bak- en braadvetten door zachte margarine, vloeibaar bak- en braadvet en plantaardige oliën
• Vervang ongefilterde door gefilterde koffie
• Beperk de consumptie van rood vlees en met name bewerkt vlees
• Drink zo min mogelijk suikerhoudende dranken
• Drink geen alcohol of in ieder geval niet meer dan één glas per dag
• Beperk de inname van keukenzout tot maximaal 6 gram per dag
• Het gebruik van voedingsstofsupplementen is niet nodig, behalve voor mensen die tot een specifieke groep behoren waarvoor een suppletieadvies geldt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157327341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo hey.. snelle reactie, zo noem ik het al ruim een week volgen mij :+ ;)
Ach, ik las vorige week nog ergens hier dat het me niet kon boeien wat andere mensen posten. QED. :P

Maar nee, het was me nog niet opgevallen :@ :')
Ja doei.
pi_157328823
quote:

Haha lijkt me tof maar ik denk dat mijn bekkenbodemspieren dat na t kind niet meer aankunnen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 07:25:17 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157328972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:03 schreef eleusis het volgende:

[..]

nog steeds gesponsord door Unilever zie ik...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 5 november 2015 @ 07:27:38 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157328986
quote:

[..]

Waar is de ontbijtkoek?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157329057
quote:

Het grappige is dat ik in CUL al zei dat mensen toch niet kunnen lezen & begrijpen en dat er dus hele volksstammen nu elke avond een zak zoute pinda's gaan wegwerken. Had iemand op FOK! al een topic in Klaagbaak geopend waarin hij zei dat je volgens het voedingscentrum niet meer dan 3 boterhammen per dag mocht :7 Le-zen. Zo moeilijk 8-)

Op die boterhammen na, is mijn levensstijl zo'n beetje dat lijstje. Oh, en ik gebruik vitamine D tabletten, want dat is in Nederland wel nodig.
pi_157329076
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wel killing voor je beenspieren enzo denk ik, ben benieuwd hoe het bevalt! :D ik vind trampolines altijd een bietje creepy, vroeger op school beeldde ik me altijd in dat ik erdoor zou zakken :') terwijl die dingen vet stevig zijn, maar derp :D

En ja ik vind dat step en pump gelukkig ook best leuk, ik wil komende tijd wat meer afwisselen iig, wil wel mn blije hupsdansjes blijven doen ook :Y
Ik ben altijd bang om van een trampoline af te springen! Maar hier zit een handvat bij *)

quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb een kutdag. Ik moest om zes uur op, had een onwijs lange bijeenkomst die ook al niet heel interessant was, ik was mijn fietssleutel verloren op het station, toen ik bijna thuis was werd ik gebeld dat ie gevonden was, dus op zich heel fijn, maar toen wilde ik mijn reservefiets lenen van mijn huisgenoot en die was toevallig net niet thuis, dus dan maar een Greenwheels naar het station nemen want mijn anonieme OV kaart was leeg en mijn gewone kapot, en nu is het bijna tien uur en zit ik met een patatje pinda op de bank.

Vandaag ondanks acht uur zitten toch ruim 18000 stappen gelopen en een paar km gefietst. En met ergernis en wanhopig zuchten verbrand je ook megaveel, ja toch, ja?

En ik weet nu waarom ik al dagen ontevreden ben, alles opeet wat stil ligt en een kilo zwaarder was. Ik hou nooit bij wanneer het weer pretweek is en ik heb nooit door waarom ik een eat all the chocolate bui heb, totdat het echt zo ver is. :')
Wel mazzel dat je sleutel gevonden was _O_ En geweldig van die 18000 stappen *O* En voor de rest alles meh :* Hoop dat vandaag een betere dag is. Ik weet overigens ook meestal pas dat ik ongesteld moet worden op het moment dat ik in de supermarkt loop en snak naar chocolade.
pi_157329481
Ik heb een app daarvoor.

En :o 78,8 :o

Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
pi_157329508
Mogge dikkies O+
Ja doei.
pi_157329514
En wat een stress he, zo 's avonds nog op zoek naar Neck spullen. Ik had t laatst met werkpasjes en treinkaart. Kwam erachter toen ik naar bed ging. Stress, fiets terug naar t station, gevonden, naar huis. Maar voor je dan weer slaapt..
pi_157329597
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een app daarvoor.

Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
Het komt wanneer het zin heeft, dus behalve 'deze drie weken niet' weet ik nooit wanneer het komt. Kan ook twee weken later zijn. Ik heb het daarom met de apps ook maar opgegeven. Dan raakte ik alleen maar in de stress over dat het drie dagen te laat was of zo.
  donderdag 5 november 2015 @ 09:04:25 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157329664
Ennnn weer boven de 85 vanochtend :'). Ik denk dat ik alleen nog maar ga wegen na toiletbezoek ofzo :P.

Planning!

O: ontbijttaart (laatste stukje gelukkig, ik ben niet zo'n fan)
T: 2 mandarijntjes
L: 2 bth: kipfilet, sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: zuurkoolquiche
pi_157329697
90,7 :')
  donderdag 5 november 2015 @ 09:12:00 #76
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157329741
Geen 79.2 vandaag *O*

Wel 79.5 :')
pi_157329776
http://m.hm.com/nl/product/00652?article=00652-B

Ik heb net deze superstretch broek besteld. Ik had hem al en hij zit zo fijn dat ik er nog een wilde.

Echt een tip voor de korte propjes onder ons. Normaal is alles van H&M te lang en te klein bij mij, maar deze niet. Ik heb een maat 44 bij taille 88, heupen 114 en bovenbenen 65 en ik heb lengtemaat 30.
pi_157329781
Skinny Jeans moeten verboden worden.

Zo.

Ik heb het gezegd.
Ja doei.
pi_157329827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Skinny Jeans moeten verboden worden.

Zo.

Ik heb het gezegd.
Ik hou van skinny, ik vind het alleen stom dat het skinny heet.

Met rechte pijpen lijk ik helemaal zo'n blokje. Bovendien mag iedereen mijn geweldig gespierde kuiten bewonderen. Mijn kuiten zijn twee van mijn beste punten, vind ik. :-D
pi_157329854
Persoonlijk vind ik dat alleen mensen met maatje 0 met van die broeken weg kunnen komen. Alles 'groter' dan dat. Nee. En er zijn maar heel weinig mensen met maatje 0, dus het is niets persoonlijks :')
Ja doei.
pi_157329906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alleen mensen met maatje 0 met van die broeken weg kunnen komen. Alles 'groter' dan dat. Nee. En er zijn maar heel weinig mensen met maatje 0, dus het is niets persoonlijks :')
Zo vat ik het ook niet op. Als je mij had gezien in deze broek, zou je meteen van gedachten veranderd zijn, ik weet het zeker! ;-)

Als ik iets aantrek met rechte pijpen lijk ik vijf kilo zwaarder en vijf centimeter korter. Echt dramatisch. Ik draag het liefst skinny, leggings of panty's. Maar ik heb dan ook goede benen. Als ik ooit maat 38/40 heb, zijn ze perfect. Mensen op straat zullen me gaan vragen hoe ik zulke geweldige benen heb gekregen!
  donderdag 5 november 2015 @ 09:27:52 #82
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157329925
Je draagt toch geen leggings als broek he..

Want dat kan echt niet. Vind ik. Als man.
pi_157329940
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:27 schreef MutedFaith het volgende:

Mannen in skinny jeans ;( godverdomme. Dat is hier nu al jaren een ding ;(
Ja doei.
pi_157329968
quote:

Nee, daar is mijn derrière nog te dik voor. Als ik op streef zou zitten zou ik het misschien wel doen. :-p

Ik hoef nu vast niet meer te vertellen dat ik niet in een sjieke buurt geboren ben. :')
pi_157329972
Nog wel ok:

Afgrijselijk:

Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 09:33:15 #87
43556 miss_dynastie
pi_157330001
quote:

Dat is wel helemaal in. Mede dankzij de tregging denken vrouwen 'dat kan wel joh'. Nee dus. Gewoon nee :'(
pi_157330012
Leggings:

Ja doei.
pi_157330025
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een app daarvoor.

Gij dunner!
pi_157330046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef LadyOracle het volgende:
http://m.hm.com/nl/product/00652?article=00652-B
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2015/5GT_0273_008R.jpg],rotate[-0.25],width[4423],height[5172],x[352],y[47],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&set=key[size],value[446x522]&call=url[file:/mobile/v1/product]]afbeelding[/url] ]

Ik heb net deze superstretch broek besteld. Ik had hem al en hij zit zo fijn dat ik er nog een wilde.

Echt een tip voor de korte propjes onder ons. Normaal is alles van H&M te lang en te klein bij mij, maar deze niet. Ik heb een maat 44 bij taille 88, heupen 114 en bovenbenen 65 en ik heb lengtemaat 30.
Die moet ik even onthouden, thanx!
  donderdag 5 november 2015 @ 09:42:30 #91
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_157330101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mannen in skinny jeans ;( godverdomme. Dat is hier nu al jaren een ding ;(
ik ben dit zo met je eens. een collega van mij loopt in skinny jeans _O- (man)
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_157330124
Lijst:

O: mobloats O+
L: 2 roggebrood met pindakaas
B: half uur yoga
S: half uur KT, 40 minuten zwemmen (1 mijl)
T: gekookt ei
D: uit eten met de hardloopclub. Grote groep, dus vooraf besteld. Ik ga een jacket sweet potato met five-bean chilli en creme fraiche eten. Goede voedingswaarden, geen patat of brood of wat dan ook, en alcoholvrij biertje erbij! :)

Ga ook proberen om een maand niet hard te lopen totdat mijn rug niet meer zo strak staat ;( Het gaat lastig worden, maar hopelijk levert het wel verbetering op icm met alle andere sporten en dagelijkse yoga, hamstrings voorzichtig oprekken, core sterker maken, dat soort dingen.
Ja doei.
pi_157330202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
O: mobloats O+
:7

79.0 :s) he he..
pi_157330293
quote:
Er is nog wel een verschil tussen eeen stugge skinny jeans en een met veel elastiek. Die laatste zitten veel losser en ogen niet zo saucijzig.

Ik hou wel van een beetje strak, niet van saucijs. Behalve in een broodje.
  donderdag 5 november 2015 @ 09:59:45 #95
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157330318
O: Crackers met "zerocalorie" aardbeienjam
T: Komkommer
L: Kwark met amandelen
T: BWL #39 (kan ook in de kwark belanden)
T: Olijven, gevuld met tonijn
D: Pasta met gamba's
S: Uurtje ijshockeytraining
pi_157330321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Leggings:

[ afbeelding ]
:r
  donderdag 5 november 2015 @ 10:03:59 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157330384
Ik heb geen leggings, en ook geen skinnies, wel broeken die strak om mijn benen zitten omdat ik nou eenmaal hollandsche stalpoten heb en broeken die los om mijn benen zitten zouden dan weer van mijn reet af vallen want minstens 2 maten te groot.
En ik ga niet elke dag in van die lekker los vallende pantalons dragen. Dat is simpelweg niet praktisch op rondren-kinder-huishouden-gedoe dagen.
Dus... ik ben dik en mijn broeken zitten strak, deal with it! Mooi is het vast niet, maar dat is het in een wijde broek of jurkje ook niet. ;)

Ja, sorry, heel erg aangesproken voelt. :@ -O-
pi_157330394
O: smoothie van rode vruchten
L: volkoren boterhammen met ???
D: kwart pompoenquiche
S: 40 min fietsen + Jillian O+
T: bites als dat nog past
pi_157330410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb geen leggings, en ook geen skinnies, wel broeken die strak om mijn benen zitten omdat ik nou eenmaal hollandsche stalpoten heb en broeken die los om mijn benen zitten zouden dan weer van mijn reet af vallen want minstens 2 maten te groot.
En ik ga niet elke dag in van die lekker los vallende pantalons dragen. Dat is simpelweg niet praktisch op rondren-kinder-huishouden-gedoe dagen.
Dus... ik ben dik en mijn broeken zitten strak, deal with it! Mooi is het vast niet, maar dat is het in een wijde broek of jurkje ook niet. ;)

Strak (niet heel heel strak natuurlijk) staat vaak mooier dan van die wijde tenten :Y
pi_157330426
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Brighteyes het volgende:

Strak om je bovenbenen is niet echt heel vreemd vind ik, maar flares of bootcut daaronder doet veel goed voor 't wat stalpotiger figuur dan 'n :r skinny :r Dat geeft juist meer vorm en benadrukt rondingen in plaats van propperigheid :+

Oh, en sowieso vind ik dat jij je prima naar je lichaam kleedt voor zover ik kan zien op de FB foto's zo nu en dan :+ En heb ik alleen maar een obsessieve aversie jegens leggings en skinny shit, geen modegevoel of smaak ofzo _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 05-11-2015 10:12:00 ]
Ja doei.
pi_157330564

Mijn dikke derrière in skinny. Geen idee waarom het plaatje niet rechtop wil, maar dat lukt gewoon niet, dus pech. :-p
pi_157330586
Ja, dat vind ik dus niet mooi :) :P
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:18:14 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157330589
Strakke broeken zijn geen probleem hoor. Mits het onderbroekbedekkend is en er geen kamelentenen te zien zijn. En 't er niet uitziet alsof je vergeten bent een broek aan te doen voor je van huis weg ging.
pi_157330628
Ik hou van mijn dikke reet, dus misschien boeit het me daarom niet. Ik haat alleen mijn pens.
pi_157330647
Mijn spijkerbroek ziet er nu ook niet uit, overigens, maat of anderhalf te groot, maar ik weiger te gaan winkelen op dit moment, omdat er nog meer af gaat, en ik ga geen geld uitgeven aan iets wat ik maar zo kort ga dragen :')
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:23:56 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_157330657
Mijn kuiten zijn zo dik dat straight jeans als skinny vallen :') ik hou ook van bootcut bij mezelf, maar ik vind skinny niet per definitie lelijk bij andere mensen.

Leggings, now that's a whole different story :P
disclaimer
pi_157330669
Dat denk ik ook vaak, maar dat blijkt dan vaak wat te optimistisch. Dus ik doe het nu maar wel.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:25:13 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_157330673
Oh en Lady Oracle, wáár verstop jij 85 kilo? Ben je 1.90 ofzo? :9~
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 10:28:17 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157330723
Ik draag geen skinny's, maar ook klapkuiten, dus meestal zitten broeken als vanzelf skinny. Ik heb dan ook zelden broeken aan. Sowieso onmogelijk met mijn achterwerk :').

Jurkjes dus. In de winter met panty en in de zomer met een zwarte of donkerblauwe legging ja. Blote benen doe ik niet aan.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:29:15 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_157330737
Ik heb overigens niks nieuws in maat 44 gekocht toen. Na de zwangerschap was het 48 en toen heb ik noodgedwongen vijf maanden in jeggings :'( gelopen. Met zo'n hip lang vest er over. Nadat de ergste zwelling weg was heb ik twee goedkope spijkerbroeken maat 46 gekocht, en nu dus recent weer broeken in jeansmaat 31 of 32. Misschien val ik nog wel wat af maar ik vertik het om er daarom een paar maanden als zwerver bij te lopen :P
disclaimer
pi_157330791
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en Lady Oracle, wáár verstop jij 85 kilo? Ben je 1.90 ofzo? :9~
Hahaha, nee, 1.67. Ik ben overal dik, dus misschien dat het op een foto minder opvalt, als je me niet naast iemand ziet of zo, maar ik ben echt een heel erg propje. Van de voorkant zie je het beter, maar dan kon ik mijn kuiten niet showen. :-p
  donderdag 5 november 2015 @ 10:34:07 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_157330820
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:32 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Hahaha, nee, 1.67. Ik ben overal dik, dus misschien dat het op een foto minder opvalt, maar ik ben echt een heel erg propje. Van de voorkant zie je het beter, maar dan kon ik mijn kuiten niet showen. :-p
ah maar als het inderdaad gelijkmatig verdeeld is oogt het vaak slanker :Y goeie hoek iig, je ziet er goed uit!
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 10:39:55 #113
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157330896
Dat probleem met die kuiten heb ik ook.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:53:01 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157331108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Strak om je bovenbenen is niet echt heel vreemd vind ik, maar flares of bootcut daaronder doet veel goed voor 't wat stalpotiger figuur dan 'n :r skinny :r Dat geeft juist meer vorm en benadrukt rondingen in plaats van propperigheid :+

Oh, en sowieso vind ik dat jij je prima naar je lichaam kleedt voor zover ik kan zien op de FB foto's zo nu en dan :+ En heb ik alleen maar een obsessieve aversie jegens leggings en skinny shit, geen modegevoel of smaak ofzo _O-
*; O+

Ik krijg trouwens al dagen steeds hier onder dit topic een AlieExpress reclame te zien van een chick een heel erg doorschijnende panty met daaronder zo'n mini-bikini en de selling point van die broek is dus dat je de camel-toe dan zo goed ziet. ;( -O- Lekker SFW ook.
Ik wilde hem al een keer capturen twijfelde of ik hem wel mocht laten zien vanwege de tieten-google-policy. :+
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 11:27:07 #115
43556 miss_dynastie
pi_157331688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag geen skinny's, maar ook klapkuiten, dus meestal zitten broeken als vanzelf skinny. Ik heb dan ook zelden broeken aan. Sowieso onmogelijk met mijn achterwerk :').

Jurkjes dus. In de winter met panty en in de zomer met een zwarte of donkerblauwe legging ja. Blote benen doe ik niet aan.
Panty? Geen maillot? Die heb ik deze dagen. Heerlijk warm O+
pi_157331759
Ik wil ook wel een leuk jurkje aan :{
Mijn meest kritische zone, mijn buik met rollen, komt daar alleen niet leuk in uit. Ik moet echt eens op mijn gemak wat dingen gaan passen. Maar winkelen voor mezelf :r

Ik zit verder best oke in mijn vel hoor, voordat het hier lijkt dat het alleen maar ellende is O+
Met een meidenkwartet
  donderdag 5 november 2015 @ 11:32:34 #117
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157331783
Heuh. 66.5 vanochtend. Weegschaal verplaatst, nog steeds 66.5. Nog even gecheckt of ik geen ledematen mis sinds gisteren, maar hoe dan :')

@ Skinny: Ik vind een goede basic skinny jeans persoonlijk wel tof, ook wel bij mensen die voller zijn, al heb ik ook grenzen in wat ik smaakvol vind :P
  donderdag 5 november 2015 @ 11:37:42 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157331885
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Panty? Geen maillot? Die heb ik deze dagen. Heerlijk warm O+
Nee, maillots staan me niet. Ik heb een fors onderstel en in maillots worden m'n benen extra lomp. Een panty met een werkje erin, werkt het beste om optisch wat slankere benen te krijgen. Maar geen strepen in de breedte of bloemen ofzo. En zwart. Altijd zwart.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:45:14 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157332028
Ik kan over een kilo of 5 wel weer mijn winterjurkjes aan. O+
Dan zijn mijn benen nog steeds massief, maar is het ergste van mijn buik weg, zeker met een scuba-suit eronder ofzo. Nu is mijn boob-belly-index nog niet in de juist verhouding. ;)
pi_157332930
Ik hou zo van scuba als het niet opkruipt. Totnogtoe maar 1 model gevonden dat dat niet doet (exclusief body, maar ik wil liever een hemd) en dat kan ik nergens meer vinden.
Tips?
  donderdag 5 november 2015 @ 12:33:36 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157332981
Ik zweer bij deze: https://topvintage.nl/nl/(...)thighs-reducer-zwart

Of ze ook hemdjes hebben? Vast wel :Y.

Blijft rotsvast zitten en kruipt niet op.
pi_157333859
Ja hebben ze. Zien er goed uit ook, dank je.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:22:52 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_157333907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:32 schreef Artoo het volgende:
Heuh. 66.5 vanochtend. Weegschaal verplaatst, nog steeds 66.5. Nog even gecheckt of ik geen ledematen mis sinds gisteren, maar hoe dan :')

@ Skinny: Ik vind een goede basic skinny jeans persoonlijk wel tof, ook wel bij mensen die voller zijn, al heb ik ook grenzen in wat ik smaakvol vind :P
fijn! *O*

Mijn lichaam lijkt even niet van de 76 af te willen. We houden dus maar dapper vol!

En corrigerende hemdjes heb ik veel gedragen, ben er inmiddels helemaal klaar mee. Het daadwerkelijke effect is 98% psychisch en 2% visueel zichtbaar :')
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 13:23:32 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157333923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:21 schreef LadyOracle het volgende:
Ik hou van mijn dikke reet, dus misschien boeit het me daarom niet. Ik haat alleen mijn pens.
Ben jij mij? O+

Booties *O*

Ik ben overigens 1,68 met redelijk gelijkwaardig verdeeld spek, al oog jij op de foto slankerder :D Ik heb meer 'pens' denk ik :+
  donderdag 5 november 2015 @ 13:30:53 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157334079
Nou, ik zie toch echt wel verschil met dat onderjurkje aan, zeker op de buik. Maar misschien dat bij minder vetjes het resultaat ook minder is :D. De noodzaak is er dan niet echt meer.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:38:05 #126
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157334259
Ik vind corrigerend ondergoed soms wel echt mooi als je een loeistrak jurkje aan hebt, om alle plooitjes glad te strijken zeg maar. Geeft net een meer slick silhouet :)
pi_157334454
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
En corrigerende hemdjes heb ik veel gedragen, ben er inmiddels helemaal klaar mee. Het daadwerkelijke effect is 98% psychisch en 2% visueel zichtbaar :')
Volgens mij kun je stevig vet of slap vet hebben. Bij stevig zie je er idd weinig van.
Slap vet wiebelt. Met een correctiehemd wiebelt het niet.
Winst.

En het maakt idd de lijnen wat vloeiender. Vind ik genoeg, ik hoef niet dunner te ogen door zo'n ding, als het maar strakker is.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:49:24 #128
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_157334539
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

fijn! *O*

Mijn lichaam lijkt even niet van de 76 af te willen. We houden dus maar dapper vol!

ik heb een tijdje niet mee gelezen maar jij bent nu toch al een dikke 15 a 20 kilo kwijt?

netjes hoor!
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_157334584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ben jij mij? O+

Booties *O*

Ik ben overigens 1,68 met redelijk gelijkwaardig verdeeld spek, al oog jij op de foto slankerder :D Ik heb meer 'pens' denk ik :+
Ik tot voor kort ook, maar ik ben in een paar maanden zeven centimeter taille kwijt. Mijn buik is nog steeds dik, maar wel platter ipv met rollen, ik denk door de heel veel buikspieroefeningen bij BodyPump en BodyCombat...

De meeste oefeningen die we daar doen kon ik helemaal niet toen ik begon en een paar maanden geleden moest ik overal de lichte optie nemen en steeds stoppen. Nu hou ik bijna alles vol. Bijna.
pi_157335142
Ik ben verslaafd aan corrigerende hemdjes vrees ik... :@
Er mag dan inmiddels 15 kilo minder Shandaly bestaan, maar er blubbert nog steeds zo'n zwembandje om m'n middel. En met zo'n hemdje blubbert het tenminste niet met elke stap mee. Ik vind het heerlijk zitten O+

En ik draag weer rokjes! Met panties enzo... en voel me er goed in! *O*
Alleen trok ik net op het toilet een gat in m'n panty, dat is dan weer een nadeel. :') Daar heb je met spijkerbroeken geen last van...
pi_157335203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:16 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben verslaafd aan corrigerende hemdjes vrees ik... :@
Er mag dan inmiddels 15 kilo minder Shandaly bestaan, maar er blubbert nog steeds zo'n zwembandje om m'n middel. En met zo'n hemdje blubbert het tenminste niet met elke stap mee. Ik vind het heerlijk zitten O+

En ik draag weer rokjes! Met panties enzo... en voel me er goed in! *O*
Alleen trok ik net op het toilet een gat in m'n panty, dat is dan weer een nadeel. :') Daar heb je met spijkerbroeken geen last van...
100 Denier panty's van V&D! <3
Als je daar een gat in krijgt, heb je echt je best gedaan.
pi_157335277

Het was al een best dikke... :@ Maar blijkbaar scherpe nagels vandaag... Gelukkig geen meetings meer vandaag, benen lekker onder m'n bureau verstoppen ;)
pi_157335353
Daarom draag ik zo min mogelijk panties, en dus rokken/jurkjes. Het is altijd één groot ladderdrama...
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 14:35:16 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_157335472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

ik heb een tijdje niet mee gelezen maar jij bent nu toch al een dikke 15 a 20 kilo kwijt?

netjes hoor!
22,5 *D

En bij mij deinen mijn tetten al zo erg bij elke stap dat drillende buikvetjes niemand opvallen. :')
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 14:37:32 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157335516
Een ladder trekken in een panty die net uit de verpakking komt :'(.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 15:19:12 #136
43556 miss_dynastie
pi_157336474
Ik heb laatst een heel stel panty's weggedaan waar geen maat op stond... Ik wilde ze passen en sorteren, maar na de derde was ik er al wel klaar mee om mijn te dikke kont in een te kleine panty te proppen :')
  donderdag 5 november 2015 @ 15:39:44 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_157336931
Oooh herkenbaar miss d :')
disclaimer
pi_157336997
Ik haat panty's. Die zitten me nooit lekker.. vooral rond de buik vaak veel te strak óf ze zakken af. Ik draag ook liever geen maillots, zit ook voor geen meter. Maar ik draag wel veel jurkjes/rokjes. Gewoon met een laddervrije, lekker zittende zwarte legging O+
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 15:48:55 #139
43556 miss_dynastie
pi_157337122
Qua comfort is het overigens de legging met stip op 1! Maar objectief gezien staan maillots en panty's beter, ze maken me minder kort en dat kan ik wel gebruiken... Mijn leggings zijn nu meer voor thuis/verbouwen en zo en worden niet meer vervangen als ze kapot gaan. Gister liep ik in mijn verbouwingskloffie naar buiten en dacht ik echt van: :') . Shirtje in het ene motief, rokje in het andere, legging, fleecesokken, crocs (speciaal gekocht voor het miljardmiljoen keer heen en weer gaan tijdens het verbouwen, stap makkelijk uit mijn werkschoenen erin en andersom) en een wijd vest van twintig kilo geleden.... Hmmmm, dat is niet bedoeld voor buiten-buiten :')
  donderdag 5 november 2015 @ 15:52:11 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_157337183
Ik pakte net mijn gele winterjas maar es van de kapstok. Twee winters geleden gekocht en echt lievelings. Maar ik groeide er al snel uit :X wegens zwangerschap.

Nu is ie te groot. Verdomme :')

Ooh miss d, pic! :D
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 15:54:56 #141
43556 miss_dynastie
pi_157337231
NEE! Er zijn geen foto's van, uiteraard. De gedachte alleen al _O-
Ik ben overigens wel superblij met mijn sokken (is het wel fleece? Van die huissokken in elk geval, heerlijk warm en zacht <3 )

En je jas ;( Kun je hem laten innemen?
  donderdag 5 november 2015 @ 15:58:00 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_157337294
Ik zal Hasan Jasan er es naar laten kijken idd :D
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 16:06:54 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157337512
Hmzzzz....er komen allerlei hele leuke Esprit jurkjes voorbij op Facebook. *shit* Waarom toch heb ik me zo laten gaan! -O-
*vast bijt...
  donderdag 5 november 2015 @ 16:20:58 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157337846
Zolang je je niet vastbijt in repen Tony Chocolonely komt het vast goed!
pi_157337912
quote:
12s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
repen Tony Chocolonely
:9~
  donderdag 5 november 2015 @ 16:40:26 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157338263
quote:
12s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zolang je je niet vastbijt in repen Tony Chocolonely komt het vast goed!
Ik heb heel slecht geslapen de afhelopen dagen en de neiging de ah to go in te lopen was heel sterk, maar ik deed het niet! *)
Nu nog de hele stad trotseren onderweg naar de bso.
Gelukkig comfort food als D: macaroni! :9
  donderdag 5 november 2015 @ 17:01:52 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157338739
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:50 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik tot voor kort ook, maar ik ben in een paar maanden zeven centimeter taille kwijt. Mijn buik is nog steeds dik, maar wel platter ipv met rollen, ik denk door de heel veel buikspieroefeningen bij BodyPump en BodyCombat...

De meeste oefeningen die we daar doen kon ik helemaal niet toen ik begon en een paar maanden geleden moest ik overal de lichte optie nemen en steeds stoppen. Nu hou ik bijna alles vol. Bijna.
Dit geeft de burger moed, na gisteravond als een half kreperend hangbuikzwijntje grondoefeningen te hebben doorstaan terwijl mijn mede-groepslesgangers als lenige slanke gazelles hun benen in de nek legden O+
pi_157339110
Grondoefeningen zijn bedacht door de duivel. Maar de duivel ziet er dan wrsch ook beter uit dan god.
Ja doei.
pi_157339241
Ik moest zonet noodgedwongen tijdens een 'ladies only' uurtje zwemmen.
NOOIT MEER.

Goverdomme. Blijkbaar betekent 'ladies only' hier 'dobber dobber dobber'-only. Het bad zat vol met logge zeekoeisels (van maat XS tot maat XXXXXL) die in de fucking BREEDTE aan het ronddobberen waren, en geërgerd keken als ik voorbij kwam en misschien hun fucking haar natmaakte, wat natuurlijk onge-fucking-hoord is in een zwembad.

NOOIT MEER.

Stel je voor dat er ladies zijn die wel gewoon een beetje fatsoenlijk baantjes willen zwemmen ;(

maaarrrr, desondanks wel m'n mijl er weer ingekregen. En ervoor nog een klein beetje KT + stretches.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 17:35:18 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157339434
Dat baantjes zwemmen in de breedte was hier ook... Dat heb ik nooit begrepen :N
pi_157339557
Als men dat nou lekker gewoon langs de kant doet, dan kan men altijd als men te moe is de kant vastpakken. :')_!
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:54:08 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_157339843
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant :')
disclaimer
pi_157339979
quote:
18s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest zonet noodgedwongen tijdens een 'ladies only' uurtje zwemmen.
NOOIT MEER.

Goverdomme. Blijkbaar betekent 'ladies only' hier 'dobber dobber dobber'-only. Het bad zat vol met logge zeekoeisels (van maat XS tot maat XXXXXL) die in de fucking BREEDTE aan het ronddobberen waren, en geërgerd keken als ik voorbij kwam en misschien hun fucking haar natmaakte, wat natuurlijk onge-fucking-hoord is in een zwembad.

NOOIT MEER.

Stel je voor dat er ladies zijn die wel gewoon een beetje fatsoenlijk baantjes willen zwemmen ;(

maaarrrr, desondanks wel m'n mijl er weer ingekregen. En ervoor nog een klein beetje KT + stretches.
Oh kijk, mijn zwembadergernissen in een notendop _O-

Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
pi_157339981
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant :')
Deden ze dat maar, dan hingen ze tenminste nog stil aan de kant al kwetterend. Nu waren ze o-ve-ral :+
Ja doei.
pi_157340021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
Awww. Sterkte.
pi_157340056
quote:

[..]

Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel van :9
Ja doei.
pi_157340091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:

Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel van :9
Ik vrees dat ik het er gewoon uitkwijl :') Ross zei net dat ik er uitzie alsof ik een brainstroke heb gehad. En bedankt.
pi_157340394
Oeh! Bleh! Sterkte Isa!
pi_157340507
quote:

[..]

:X

Sterkte! :*
  donderdag 5 november 2015 @ 18:26:07 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_157340590
Isa ;(
disclaimer
pi_157340730
Ik blijf voor altijd dik. Ok doei.
pi_157340776
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:
/slachtofferhouding-alert

Doe ff normaal! o|O :*
pi_157340848
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Wil je ook B&J?
* Isabeau biedt beker aan
  donderdag 5 november 2015 @ 18:37:45 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_157340925
Enabler :(
disclaimer
pi_157340939
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Enabler :(
Samen dik zijn is minder erg dan als enige dik zijn *O*
pi_157340942
Dikke vriendjes O+
Ja doei.
pi_157340997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Samen dik zijn is minder erg dan als enige dik zijn *O*
_O-
pi_157341540
Volgens mij zit ik in de zone... Ik verheug me op de weegschaal morgenochtend... :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 19:01:06 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157341548
Ik skip de B&J... Isa, je had gelijk, weer 73,7 vanmorgen :D
Sterkte met je verdoofde hoofd :*

Loontje, nietus!!!
pi_157341693
Ik hoef geen b&j. Ik heb al genoeg in mn muil gestopt vandaag :')
pi_157341851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef geen b&j. Ik heb al genoeg in mn muil gestopt vandaag :')
Komop Lonaa!

Je hebt jezelf tot een hot(ter)babe :9~ gedieet, dus je weet hoe het moet *O*
pi_157341948
Ik heb intense honger zo na 't sporten. Nog een uurtje tot eten O+
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:25:06 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157342232
Isa.... Doe dan Hertog of die andere ijs. BJ is zo overrated! Sterkte met je bekkie :* (pure jenever helpt ook :') )

Wat is veel Lonaa? Ik snap je kutsituatie maar maak het niet beter maar veel kutter door dit soort acties, je merkt dan het aan alle kanten van de medaille niet werkt.. Meh, ik snap je wel maar dit is DE neerwaartse spiraal waar je zo moeilijk uit komt.
En hoe enorm moeilijk ook, als je zo voelt : ga naar buiten, pak de fiets, de je 'wandel'schoenen aan, muziek op en gaan, gewoon gaan en je kwijlebekkie mee :P
Sterkte lieve meid, want dat ben je O+

Goedzo Sjeen *O* en DP *O* !!
pi_157342322
Isa je treurige kies :(
Zit t ijs er nog in?

En *O* voor the zone van DP en Sjeen *O*
pi_157342523
Rokken enzo kleden wel 't beste af:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo maar 's naar de pub!
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:43:50 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157342837
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Zo maar 's naar de pub!
:D Vrouw! Nu nog kindjes :P
Staat je goed
pi_157342936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Isa.... Doe dan Hertog of die andere ijs. BJ is zo overrated! Sterkte met je bekkie :* (pure jenever helpt ook :') )

Nou, drank was het eerste dat in mijn hoofd op kwam, maar ik mag geen alcohol van de tandarts. Tweede idee was een joint. Maar ik mag niet roken. Dus dan maar ijs.

Slechts 1058,25 kcal. En ik ben niet eens over mijn 'budget' heen :+ Heb wel schandalig veel te veel suiker en verzadigd vet op en veel te weinig vezels.
pi_157342985
Ik doe morgen wel weer normaal.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:48:34 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157343000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, drank was het eerste dat in mijn hoofd op kwam, maar ik mag geen alcohol van de tandarts. Tweede idee was een joint. Maar ik mag niet roken. Dus dan maar ijs.

Slechts 1058,25 kcal. En ik ben niet eens over mijn 'budget' heen :+ Heb wel schandalig veel te veel suiker en verzadigd vet op en veel te weinig vezels.
Je mag ook geen ijs :6
Weet je wat ook kan.. ik zeg iets heel doms maar daar kom ik nu op: warme melk met verkruimelde beschuit erdoor.. Ook comfy
pi_157343027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:

Je mag ook geen ijs :6
Weet je wat ook kan.. ik zeg iets heel doms maar daar kom ik nu op: warme melk met verkruimelde beschuit erdoor.. Ook comfy
Zo, maar dat klinkt en heel vies en totaal niet comfy en ik moet niet aan iets warms denken :D Maar lief bedoeld :*
pi_157343051
Ik mag overigens wel ijs van mezelf :7
  donderdag 5 november 2015 @ 19:52:00 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157343123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo, maar dat klinkt en heel vies en totaal niet comfy en ik moet niet aan iets warms denken :D Maar lief bedoeld :*
Neuh was ook jeugsentiment en ik heb het koud.. was eigenbelang :P

Lonaaa, nooit normaal doen dat is saai
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 20:52:29 #183
43556 miss_dynastie
pi_157345248
En daarom heb ik dus een hekel aan eten plus vergaderen: iedereen kwam aan de late kant, het bereiden duurde eventjes en daardoor een kwart stuk zalm op (wel heerlijk overigens :9 , ik ga hier zeker eens eten als ik de tijd heb ), vier frietjes en een bouillonnetje en ik ben heel laat thuis.... zo val ik wel af, als ik tenminste thuis niks meer eet :P
pi_157345392
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Zo maar 's naar de pub!
In rokken voel ik me nou juist altijd een slagschip. Ik zie er ook belachelijk uit in zo'n ding, omdat ik zo kort ben en alles dus op gereformeerde lengte is voor mij.
pi_157345465
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:56 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

In rokken voel ik me nou juist altijd een slagschip. Ik zie er ook belachelijk uit in zo'n ding, omdat ik zo kort ben en alles dus op gereformeerde lengte is voor mij.
Voor iedereen bestaat de perfecte roklengte O+
pi_157345835
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit een gevonden die goed zat. Het feit dat ze moeten blijven hangen op je taille zonder te knellen is het grootste probleem, na de bijna altijd te lang of te kort problematiek. Stretchstof is geen gezicht en dan heb ik altijd dat de achterkant naar achter krult onderaan, bv met die standaard H&M dingen. Of ze lopen wijd uit, maar dat zijn dan vaak langere rokken. Of ze zijn niet geschikt voor mensen zoals ik die vergeten dat ze niet voorover moeten bukken als ze iets laten vallen.
En dan nog het probleem: wat doe je er in vredesnaam op... Iets langs is geen gezicht op een rok en ik ben niet het type voor bloesjes, en met strakke shirts krijg je rollen als je gaat zitten.

Haaaaaat aan rokken.
pi_157346068
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:08 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit een gevonden die goed zat. Het feit dat ze moeten blijven hangen op je taille zonder te knellen is het grootste probleem, na de bijna altijd te lang of te kort problematiek. Stretchstof is geen gezicht en dan heb ik altijd dat de achterkant naar achter krult onderaan, bv met die standaard H&M dingen. Of ze lopen wijd uit, maar dat zijn dan vaak langere rokken. Of ze zijn niet geschikt voor mensen zoals ik die vergeten dat ze niet voorover moeten bukken als ze iets laten vallen.
En dan nog het probleem: wat doe je er in vredesnaam op... Iets langs is geen gezicht op een rok en ik ben niet het type voor bloesjes, en met strakke shirts krijg je rollen als je gaat zitten.

Haaaaaat aan rokken.
^Dat.

Jurkjes gaan dan weer wel.
pi_157346737
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar ik zoek ook niet moet ik bekennen.
pi_157346757
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ach kind doenizolesbies
pi_157349383
Jamaarzobenik
pi_157349544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Jamaarzobenik
Jaweljawel. En das fab :*

SPOILER
1 ons zwaarder dan vanmorgen *)
pi_157352972
Jij hebt de hele dag alleen 1 paprika en een glaasje water gehad?
pi_157353208
7 ons zwaarder dan gisteren. En zoveel weegt die B&J niet eens!

Ik heb het gevoel flink in elkaar geslagen te zijn en mijn hele rechter gezicht voelt gekneusd. Gewoon maar naar mijn werk gaan, je ziet niets.
pi_157353283
*O*

SPOILER
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 06:24 schreef Vanyel het volgende:
Jij hebt de hele dag alleen 1 paprika en een glaasje water gehad?
Ik had juist keiveel water! Water *O*

SPOILER
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:11:52 #195
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157353331
Hoi 79.2! Welkom terug op mijn weegschaal!
pi_157353392
Goedemorgen.

Vandaag is beter.

Rokjes O+

Maar OF helemaal lang, of vrij kort, anders lijk ik gigantisch.
pi_157353514
:( V. zit mij te bestoken met foto's van hoe slank ze is. V. is stom :(
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:37:43 #198
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157353554
Mijn lijstje voor vandaag is een mini-ramp. Sowieso 2k kcal.

O: 2 crackers met jam. Die de hond van t aanrecht heeft gejat. En t waren de laatste. Dus geen O. Betekent enerzijds dat ik qua calorieën toch nog een beetje richting 1800 terugga. Maar ook dat ik de hele ochtend honger ga hebben.
L: Laatste beetje chili con carne en een avocado.
D: KFC. 1x friet, met mayo en 3 kipstukken.
pi_157353636
Mogge fatties O+

PT en weeg/meetdag hier. En het voelt als een slaapdag, maar iemand is hier bladeren aan het blazen ofzo. ;( lazerstraal op ;(
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:46:02 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_157353639
Dikke knuffel voor Isa :* vergeet gisteren maar gauw!

*O* voor dp! En mf! Maar kfc? Wat zonde van de kcals :P Kun je geen salade eten als lunch?

En dan nu, 75,9 eindelijk!
disclaimer
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:50:11 #201
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157353672
KFC ;(

Mijn weegschaal gaf 66,9 aan vanochtend. Beetje verwacht wel want een blijvende drop van 0,9 in 1 dag zou wel heel spectaculair zijn :P

Also *O* Voor Lonaa, vandaag wordt een betere dag!
pi_157353810
+ 0,5. Fine.

Lijstje:
O: boterham met cream cheese en gerookte zalm
T: boterham met cream cheese en gerookte zalm
L: preitaartmuffinding.
T: Appel
D: Tuna melt *O*
T: Ananas, potentieel een koekje bij de koffie bij schoonouders.
pi_157353842
Oh leugens. Ik heb ook nog een shake vandaag :P
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:08:33 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157353860
Sterkte isa! Klinkt naar!

Hier na gunstig weegmoment toch weer 85. Misschien toch de medicatie.

We zien het wel :).
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:08:56 #205
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157353868
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dikke knuffel voor Isa :* vergeet gisteren maar gauw!

*O* voor dp! En mf! Maar kfc? Wat zonde van de kcals :P Kun je geen salade eten als lunch?

En dan nu, 75,9 eindelijk!
Salade was 't plan, maar de chili moet op. En ik wil ook niet te weinig eten vanmiddag, want dan kan ik 't vanavond nooit bij die drie kipstukken en 1 zakje frietjes houden (voorheen draaide ik er makkelijk zoeen bak van 9 kipstukken doorheen :') ).

Vanaf morgen gaan we 5x per week aan de hellofresh. Dus dan is 't avondeten al standaard verantwoord.
  † In Memoriam † vrijdag 6 november 2015 @ 09:14:28 #206
43556 miss_dynastie
pi_157353936
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:08 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Salade was 't plan, maar de chili moet op. En ik wil ook niet te weinig eten vanmiddag, want dan kan ik 't vanavond nooit bij die drie kipstukken en 1 zakje frietjes houden (voorheen draaide ik er makkelijk zoeen bak van 9 kipstukken doorheen :') ).

Vanaf morgen gaan we 5x per week aan de hellofresh. Dus dan is 't avondeten al standaard verantwoord.
Ja, of je hebt heel duur afval. Niet lullig bedoeld, maar ik heb dat wel zien gebeuren bij mensen, dus meer een waarschuwing :P
pi_157353952
84.8. Nou ja, nog steeds onder de 85, maar nog steeds geen daling. Al drie weken niet.
pi_157354310
78.7 :s) O+ gaat weer goed.. Gister wel 2 grote bieren gehad in de Ziggo en pizza voor het eten omdat we zo snel mogelijk weg moesten nadat ik uit mijn werk kwam en dit 'tenminste te timen is' volgens mijn man :+

Ik zie tegenwoordig mijn schuine en bovenste buikspieren weer :o _O_
pi_157354626
Goed bezig allemaal! _O_ Ik ben jaloers. Met longontsteking is even naar de keuken lopen al een hele happening _O-

Sterkte voor Isa. Bikkel!
pi_157354779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( V. zit mij te bestoken met foto's van hoe slank ze is. V. is stom :(
Kusje :*
pi_157354830
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kusje :*
:9~
pi_157354836
Vette lesbische schaarseks, coming right up.
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:24:54 #213
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157354886
*;
pi_157355244
Iemand zei lesbische schaarseks?
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:09:42 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157356777
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:47 schreef Lonaa het volgende:
Iemand zei lesbische schaarseks?

;(
pi_157356837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge fatties O+

PT en weeg/meetdag hier. En het voelt als een slaapdag, maar iemand is hier bladeren aan het blazen ofzo. ;( lazerstraal op ;(
Mensen met bladblazers :{w en dan elke dag blazen maar. Want de bomen zijn nog lang niet leeg, dus dan moet het elke dag. Of zo 8)7

Succes met de PT!
pi_157356880
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
Vette lesbische schaarseks, coming right up.
Verder niet nieuwsgierig hoor, maar: wut?

En *O* voor iedereen die is afgevallen en *O* ter aanmoediging voor iedereen die niet is afgevallen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:14:20 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_157356883
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:09 schreef eleusis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

;(
die heeft fatsecret dan weer wél!

disclaimer
pi_157356911
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:

die heeft fatsecret dan weer wél!

[ afbeelding ]
Nou, dat maakt nogal uit wat je aan het doen bent! Ik bedoel, ik kan seks bedenken waar je niet meer verbrandt dan slapend en héél vermoeiende en inspannende seks. Dus dit is denk ik een 'gemiddelde'.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:16:45 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_157356942
Mijn tweemaal daags zeven verdiepingen (155 treden) beklimmen leveren volgens die app maar liefst 38 verbrande calorieën op!

* sq drukt op liftknopje :(
disclaimer
pi_157357346
Ik geloof dat ik maar beter een uur kan aan wandelen, dan een uur seksen....

* DancingPhoebe is van het luie soort. Mghighihgig.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:40:28 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157357348
Ongesteld, oplopende weegschaal en al een paar dagen veel te weinig geslapen: recept voor jankend je bed uit komen. :') (Niet om de weegschaal trouwens, dat janken, even voor de goede orde.)
Val je daar nog vanaf trouwens, janken?
-O-

Lijstje so far:
O: Brinta
T: Banaan, 4 stukjes 85%chocola
L: stukje kwarktaart
T: geenideenog
D: macaroni-door-een-vriendin-gemaakt, flinke bak salad (m blauwe kaas, noten en avocado)

We gaan een weekend in een hutje op de hei. Gelukkig heel macrobiotisch rechtsdraaiend dus ik verwacht geen bachanalen, maar toch, liever bleef ik thuis op wortels knagen. *iets met ritme enzo
Wel neem ik kwarktaart mee als ontbijt! :@ :Dt
pi_157357352
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ongesteld, oplopende weegschaal en veel te weinig geslapen: recept voor jankend je bed uit komen. :')
Val je daar nog vanaf trouwens, janken?
-O-

Lijstje so far:
O: Brinta
T: Banaan, 4 stukjes 85%chocola
L: stukje kwarktaart
T: geenideenog
D: macaroni-door-een-vriendin-gemaakt, flinke bak salad (m blauwe kaas, noten en avocado)

We gaan een weekend in een hutje op de hei. Gelukkig heel macrobiotisch rechtsdraaiend dus ik verwacht geen bachanalen, maar toch, liever bleef ik thuis op wortels knagen. *iets met ritme enzo
Wel neem ik kwarktaart mee als ontbijt! :@ :D
Vochtverlies is ook verlies *O*
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:43:01 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157357396
*always look om the bright side of life*

Dikke *O* voor alle wel positieve berichten by the way! :Y
pi_157357517
:9 Water :9
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:55:00 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_157357596
Een uur seksen, dat is echt zó 1999 :')

Anyway, ik ging dus even gezond wandelen. Zie ik onderweg allemaal mensen met puntzakken friet :'(
disclaimer
pi_157357625
Vandaag is tot nu toe een goede dag :D
pi_157357976
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Een uur seksen, dat is echt zó 1999 :')

Anyway, ik ging dus even gezond wandelen. Zie ik onderweg allemaal mensen met puntzakken friet :'(
Dan ging je de verkeerde kant op ;)

Ik ging niet wandelen vandaag :( Stomme uitlopende meetings en bergen werk... wel een lekkere witlofsalade als lunch :)
pi_157358091
Wanneer ik heel gezond bezig ben en ik zie mensen met vette meuk voel ik me altijd heel verheven O-) O-) O-)

Wanneer het andersom is denk ik "aaamoeteenkeerkunnentoch"

:')
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:23:27 #230
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157358140
162 kcal voor een uur?

Jeuzes. Heb ik gisteren toch weer 16 caloriën extra verbrand.
pi_157358466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:23 schreef MutedFaith het volgende:
162 kcal voor een uur?

Jeuzes. Heb ik gisteren toch weer 16 caloriën extra verbrand.
Ik denk nooit dat het 'extra' is. Door gewoon niets te doen verbrand je ook al kcal en die moet je er ook nog eens van aftrekken voor je van extra verbranding kan spreken. Dus stel je zit op de bank en je doet verder niets( lezen kost al meer energie namelijk) dan verbrand je ca 75 kcal per uur. Dus 162-75= 87 kcal extra = voor 6 minuten seks 8,7 kcal 'extra'. Je had net zo goed op de bank kunnen blijven zitten.

Warme pap = niet tof. Nu weer meer pijn in mijn mond. Grmbl.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:44:35 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_157358573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer ik heel gezond bezig ben en ik zie mensen met vette meuk voel ik me altijd heel verheven O-) O-) O-)

Wanneer het andersom is denk ik "aaamoeteenkeerkunnentoch"

:')
herkenbaar wel :')!

Al kan ik het van magere mensen nog wel hebben. Ik merk dat er bij dikke mensen al snel een "zoujedatnouweldoenjoh" door mijn hoofd schiet ;(
Hypocriet he :')
disclaimer
pi_157358660
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:44 schreef Stormqueen het volgende:

herkenbaar wel :')!

Al kan ik het van magere mensen nog wel hebben. Ik merk dat er bij dikke mensen al snel een "zoujedatnouweldoenjoh" door mijn hoofd schiet ;(
Hypocriet he :')
Ik weet niet of het hypocriet is, maar dat denk ik dus ook als ik een veel te zwaar iemand zie eten (of zakken vol chips op de loopband legt in de supermarkt). Ik oordeel overigens ook als je kinderen hebt en alleen ongezonde zooi koopt in de winkel.
pi_157358782
Oordelen O+
Ja doei.
pi_157358833
In ander nieuws.

2 lbs eraf weer, wat iets van 900 gram is. Al zaten daar ook nog 5 koppen thee en een mobloatsportie bij.

Ook 'overall' zo'n 9cm kwijt (opgeteld van allerlei plekken), dus ik ben eigenlijk wel tevreden. Net na de PT sessie nog even een half uurtje gezwommen om de intens zware KT eruit te krijgen. Zondag weer, morgen dagje rust denk ik! O+
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:18:22 #236
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157359393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet of het hypocriet is, maar dat denk ik dus ook als ik een veel te zwaar iemand zie eten (of zakken vol chips op de loopband legt in de supermarkt). Ik oordeel overigens ook als je kinderen hebt en alleen ongezonde zooi koopt in de winkel.
+1 :') Dat doe ik ook. Tegenover mij woont een gezin waarvan de vrouw rondloopt in ongewassen trainingspak en met vlassig, viezig haar. Die zie ik ook alleen maar kant en klare broodjes burger kopen voor haar kroost, en patat en dergelijke. Zal vast mijn bias ook zijn, maar meehhh :P
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:22:36 #237
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157359480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
In ander nieuws.

2 lbs eraf weer, wat iets van 900 gram is. Al zaten daar ook nog 5 koppen thee en een mobloatsportie bij.

Ook 'overall' zo'n 9cm kwijt (opgeteld van allerlei plekken), dus ik ben eigenlijk wel tevreden. Net na de PT sessie nog even een half uurtje gezwommen om de intens zware KT eruit te krijgen. Zondag weer, morgen dagje rust denk ik! O+
Dayum, in een week tijd?
pi_157359602
:Y
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:02:59 #239
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157360488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk nooit dat het 'extra' is. Door gewoon niets te doen verbrand je ook al kcal en die moet je er ook nog eens van aftrekken voor je van extra verbranding kan spreken. Dus stel je zit op de bank en je doet verder niets( lezen kost al meer energie namelijk) dan verbrand je ca 75 kcal per uur. Dus 162-75= 87 kcal extra = voor 6 minuten seks 8,7 kcal 'extra'. Je had net zo goed op de bank kunnen blijven zitten.

#nooitmeersex
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:29:30 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_157361048
Wow mo! Mooie resultaten!!
disclaimer
pi_157361413
Ik hoor chocola mijn naam roepen. Weet alleen niet waar het vandaan komt :(
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:45:35 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157361483
Pure chocolat was toch niet zo erg? :9

Ik heb me lekker gewogen *O* En er is weer wat af gegaan.

86,7kg nu *O*

We zijn weer goed op weg. Bijna op mijn A.T.L.!
pi_157361485
Of je eet even een pak Oreo's op. Nee, hoor, ik ben niet gestresst. |:( :X :N :') -O- :|W
pi_157361510
Ga sporten als je gestresst bent. Dit is natuurlijk knudde.
Ja doei.
pi_157361555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ga sporten als je gestresst bent. Dit is natuurlijk knudde.
Ik zit op mijn werk. Sporten tijdens mijn werk is helaas lastiger dan een pak Oreo's opeten tijdens mijn werk. Sportschool stond voor vanavond al op de planning... In de borrel die ik eigenlijk heb, heb ik geen zin en ik heb geen geld ook, dus ach.

Alles is kut op het moment.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:48:50 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_157361560
Snel, kots ze uit!
disclaimer
pi_157361603
Nieuwe App gedownload. Fit Radio.

Work out playlists voor allerhande soorten sport. Bij mij in de sportschool mag je zelf gebruik maken van de spinningsuite als er geen lessen zijn, dus nu kan ik in m'n eentje gewoon een goede work out gaan doen zonder dat ik hoef te gaan kloten met het zelf samenstellen van playlists wat met die fucking iphone die ik nu heb toch niet zo makkelijk gaat (iTunes :r )

https://play.google.com/s(...)om.fitradio&hl=en_GB
Ja doei.
pi_157361628
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Snel, kots ze uit!
Daarom had ik deze er maar niet bij gezet :r

Als ik het kon, zou ik het doen. Ik heb alleen geen kotsreflex, handig he?
pi_157361629
quote:
Snel, kots ze uit!
}:|
pi_157361634
quote:
Snel, kots ze uit!
:o
pi_157361662
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wow mo! Mooie resultaten!!
Ik jompel pas als ik het zelf ook zie.
Ja doei.
pi_157361715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
In ander nieuws.

Train je nou zoveel harder of intensiever? Je was al een hele enthousiaste sporter dus dan.is het wel stoer dat het ineens zo hard gaat.
pi_157361745
Ik heb geen idee wat ik hiervoor woog ofzo, of verloor. Ik weet eigenlijk ook nog steeds neit wat ik nu weeg hè? _O- Daar ga ik pas over '10kg eraf in totaal' met de PT weer naar kijken denk ik. Uitstellen dat, want ik zit niet te wachten op weer obsessief afvallen :P Zo een keer per week wegen nu is echt ideaal.

En ik sport nu wel wat vaker ja, al loop ik door blessure minder hard. Dat is wel jammer. ;(
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:57:42 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_157361747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:52 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Daarom had ik deze er maar niet bij gezet :r

Als ik het kon, zou ik het doen. Ik heb alleen geen kotsreflex, handig he?
oh jammer! Als ik snel genoeg berouw voel kan ik het meestal nog wel ongedaan maken gelukkig :')
disclaimer
pi_157361758
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh jammer! Als ik snel genoeg berouw voel kan ik het meestal nog wel ongedaan maken gelukkig :')
Dat klinkt niet helemaal gezond SQ. :')
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:58:17 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_157361760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik hiervoor woog ofzo, of verloor. Ik weet eigenlijk ook nog steeds neit wat ik nu weeg hè? _O- Daar ga ik pas over '10kg eraf in totaal' met de PT weer naar kijken denk ik. Uitstellen dat, want ik zit niet te wachten op weer obsessief afvallen :P Zo een keer per week wegen nu is echt ideaal.

En ik sport nu wel wat vaker ja, al loop ik door blessure minder hard. Dat is wel jammer. ;(
weet je pt het wel?
disclaimer
pi_157361770
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

weet je pt het wel?
Ja, anders kan ze ook niet bedenken hoeveel ik afgevallen ben hè? :P
Ja doei.
pi_157361783
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:

Maar je merkte het al wel aan je hardloopshirtje *O*
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:59:39 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_157361791
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat klinkt niet helemaal gezond SQ. :')
Mja, ik ben geen professioneel purgeerder hoor. Gebeurt misschien een paar keer per jaar en alleen als ik mezelf echt als een varken heb volgepropt.
Maar ik begrijp hoe het over komt. Ik ervaar dat alleen anders :P
disclaimer
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:00:08 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_157361802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, anders kan ze ook niet bedenken hoeveel ik afgevallen ben hè? :P
jonge, ik vraag het toch gewoon maar.
disclaimer
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:00:34 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_157361806
O+
disclaimer
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:20:45 #262
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157363367
Wow, awesome resultaat dan, Moblo! In een week tijd zeg :D *O*

Mijn lijstje du jour:
O: Brinta-whey papje
S: UB + wat cardio @ gym
L: 300g broccoli/bloemkool mix, 2 gekookte eitjes
T: 2 rijstwafels met plakjes banaan en wat jam
D: Zero pasta met champignon-roomsaus
T: Magere kwark, eiwitreep
T: Krentenbol + 2 peanut butter cups :9

En als extra beweging nog 2x 11 km fietsen.
pi_157363744
Gaat lekker, Moblo *O*

En iemand hier suggesties voor koud eten, redelijk vloeibaar, geen pap, wel vullend en gezond :')
pi_157363789
Gazpacho...
  vrijdag 6 november 2015 @ 17:44:20 #265
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157363799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker, Moblo *O*

En iemand hier suggesties voor koud eten, redelijk vloeibaar, geen pap, wel vullend en gezond :')
Smoothie met groenten en fruit? Banaan, spinazie, magere yoghurt/kwark?
pi_157363923
Gazpacho kan natuurlijk ook :D en een smoothie, ja, weet niet. Milkshake! Ik moet ineens heel erg aan milkshakes denken :X
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:02:05 #267
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157364194
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Gazpacho kan natuurlijk ook :D en een smoothie, ja, weet niet. Milkshake! Ik moet ineens heel erg aan milkshakes denken :X
Ik weet niet of het geblenderd ook goed werkt, maar dit havermout dingetje (cookie dough oats) vind ik zelf echt geweldig voor mijn sweet tooth:
- 1 banaan
- Havermout
- Melk naar keuze
- Cacao nibs
- Vanille extract
- Kokosolie

De banaan bak je in plakjes in een beetje kokosolie, tot de plakjes mooi gecaramelliseerd zijn. Mik je havermout en melk in een bakje, doe er een theelepel vanille essence door en daarna de plakjes banaan.
Normaal gezien zet je dit een nacht in de koelkast als ware overnight oats en eet je het op met de cacao nibs als topping.
pi_157364837
Klinkt als iets dat ik ga proberen, Artoo! Alleen niet nu.

Ik heb bananen, melk, bosbessen (bevroren) en spinazie. Ga ik een smoothie mee maken. Verder heb ik roeryoghurt en appelmoes :')
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:39:59 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157364976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker, Moblo *O*

Een smoothie van gist, gerst, hop en water? :D
pi_157365016
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

I see what you did there....
Ja doei.
pi_157365038
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef MutedFaith het volgende:

Als het koud is moet dat lukken :Y
pi_157365185
Inactief dagje hier.. Fysio heeft mijn rug beurs gemasseerd.. ik mocht niet stilzitten van haar, maar ik kan niet heel erg veel anders meer ;( Opstaan kost me echt 2 minuten.. stukje bij beetje. Probeer wel steeds een beetje te bewegen maar het wordt nu echt heel stijf en pijnlijk :X

Lijstje:
O: Mobloats
L: 2 meergranentriangels met beleg (veel te veel eigenlijk..)
D: pita, kip, feta salade
Maakt 1800. Meh..
pi_157365397
Sterkte Sunny!

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag O+

Eten O+

Bewegen O+

Nog steeds dik :(
pi_157367089
Zo veel snaaaizin.

Ik kan maar beter naar bed. Mét een slaappil.
pi_157367191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo veel snaaaizin.

Hoeveel kcal is die???
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_157367226
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:33 schreef Tally het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is die???
O god!

ZE ZIJN OVERAL!
pi_157367361
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O god!

ZE ZIJN OVERAL!
OVERALLLL POEBIE!!!
pi_157367479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:38 schreef Tally het volgende:

[..]

OVERALLLL POEBIE!!!
#dikvooraltijd
pi_157367867

Lijst:

O: mobloats
S: uur PT, half uur zwemmen
L: 2 toast met 2 gebakken eieren
T: 6 amandelen
D: zelfgemaakte chicken korma met bruine rijst, mok melk erbij
T: ?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 november 2015 @ 21:01:04 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157368082
Toch weer blij dat ik ben gaan sporten :)
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:35:18 #281
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157369464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo veel snaaaizin.

Jointje (0 kcal) mss?
pi_157369494
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:35 schreef eleusis het volgende:

[..]

Jointje (0 kcal) mss?
SPOILER
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:18:21 #283
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157371231
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:01 schreef Sjeen het volgende:
Toch weer blij dat ik ben gaan sporten :)
Sport O+
pi_157371354
Dat.
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:28:37 #285
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157371555
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:35 schreef eleusis het volgende:

[..]

Jointje (0 kcal) mss?
Is dat inclusief de daaropvolgende vreetkick? :')
pi_157371578
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Is dat inclusief de daaropvolgende vreetkick? :')
Goed timen met je naar bed gang.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:31:24 #287
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157371647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Goed timen met je naar bed gang.
En als je stoned genoeg bent kun je echt je bed niet meer uit! :7
pi_157371858
ATTENTIE ATTENTIE

vandaag was een goede dag qua eten.

Einde bericht.
pi_157371871
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Lonaa het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE

vandaag was een goede dag qua eten.

Einde bericht.
*O*
pi_157371897
En en en ik had een chocolate chip cookie bij de koffie en hij was awesome en past in m'n kcal en nu verorber ik een ananas en dan ga ik zo slapen en morgen ben ik jarig en ga ik bier drinken.

O+
pi_157371906
Kotsen lukte niet. Dus nu sportschool na een halve portie avondeten. Tot nu toe 500 kcal verbrand, moet eigenlijk nog 200 maar ik ben te moe.
pi_157376365
Werklunch en afhaalthai. + 1,5 kilo.
pi_157376519
quote:
0s.gif Op Gisteruh schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag O+

Eten O+

Bewegen O+

Nog steeds dik :(
+ 0,1 :(

* DancingPhoebe gooit handen in de lucht en stampvoet naar de chocoladekast!
pi_157376579
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

+ 0,1 :(

* DancingPhoebe gooit handen in de lucht en stampvoet naar de chocoladekast!
Toch die slaappil!!!
pi_157376616
Ik ben zo duf als een kanarie. Holy.
pi_157376638
Hier -0,6 ondanks chocolade pepernoten en slaappil.
  zaterdag 7 november 2015 @ 08:38:32 #297
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157376645
KFC en een halve fles whiskey: 79.6
pi_157376742
Buikloop :') wel weer bijna op mijn laagste punt sinds augustus nu :') weet wel dat dat niet blijvend is maar moest toch even wegen om het te zien.

Ben in elk geval wel weer op de goeie weg zeg maar.
Kwak
  zaterdag 7 november 2015 @ 09:19:22 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157376962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:38 schreef MutedFaith het volgende:
KFC en een halve fles whiskey: 79.6
:{w
Wacht maar op de wet van SQ..

Hier vandaag eens een planning maken.. stiekem toch best zin in omdat ik weet dat het vorige keer ook lukte..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157377003
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:{w
Wacht maar op de wet van SQ..

Hier vandaag eens een planning maken.. stiekem toch best zin in omdat ik weet dat het vorige keer ook lukte..
Oh ja goed punt. Ik vond het al oneerlijk dat Thais meer doet stijgen dan KFC, maar de SQwet houdt het getal vandaag nog kunstmatig laag natuurlijk ;)

Jouw planning is voor komende week?
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:04:39 #301
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157377402
Volgend week, volgende maand, volgende 5 maanden.. :P
Moet maar eens een rigide training schema voor de triathlon in elkaar gaan fabriceren en daarnaast wil ik 3 kilo per maand af gaan vallen.. Dus werk aan de winkel..
En ik heb zin om gezonder te gaan eten.. eens kijken hoe ik verschillende manieren kh arm //fasting// vegetarisch // eiwitrijk//etc met elkaar kan gaan mengen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')