Ik hou van skinny, ik vind het alleen stom dat het skinny heet.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Skinny Jeans moeten verboden worden.
Zo.
Ik heb het gezegd.
Zo vat ik het ook niet op. Als je mij had gezien in deze broek, zou je meteen van gedachten veranderd zijn, ik weet het zeker! ;-)quote:Op donderdag 5 november 2015 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alleen mensen met maatje 0 met van die broeken weg kunnen komen. Alles 'groter' dan dat. Nee. En er zijn maar heel weinig mensen met maatje 0, dus het is niets persoonlijks
Mannen in skinny jeansquote:Op donderdag 5 november 2015 09:27 schreef MutedFaith het volgende:
Je draagt toch geen leggings als broek he..
Want dat kan echt niet. Vind ik. Als man.
Nee, daar is mijn derrière nog te dik voor. Als ik op streef zou zitten zou ik het misschien wel doen. :-pquote:Op donderdag 5 november 2015 09:27 schreef MutedFaith het volgende:
Dat is wel helemaal in. Mede dankzij de tregging denken vrouwen 'dat kan wel joh'. Nee dus. Gewoon neequote:Op donderdag 5 november 2015 09:27 schreef MutedFaith het volgende:
Gij dunner!quote:Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een app daarvoor.
En78,8
Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
Die moet ik even onthouden, thanx!quote:Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef LadyOracle het volgende:
http://m.hm.com/nl/product/00652?article=00652-B
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2015/5GT_0273_008R.jpg],rotate[-0.25],width[4423],height[5172],x[352],y[47],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&set=key[size],value[446x522]&call=url[file:/mobile/v1/product]]afbeelding[/url] ]
Ik heb net deze superstretch broek besteld. Ik had hem al en hij zit zo fijn dat ik er nog een wilde.
Echt een tip voor de korte propjes onder ons. Normaal is alles van H&M te lang en te klein bij mij, maar deze niet. Ik heb een maat 44 bij taille 88, heupen 114 en bovenbenen 65 en ik heb lengtemaat 30.
ik ben dit zo met je eens. een collega van mij loopt in skinny jeansquote:Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mannen in skinny jeansgodverdomme. Dat is hier nu al jaren een ding
Er is nog wel een verschil tussen eeen stugge skinny jeans en een met veel elastiek. Die laatste zitten veel losser en ogen niet zo saucijzig.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: http://www.manchestereven(...)-warning-leg-9507825
quote:
Strak (niet heel heel strak natuurlijk) staat vaak mooier dan van die wijde tentenquote:Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb geen leggings, en ook geen skinnies, wel broeken die strak om mijn benen zitten omdat ik nou eenmaal hollandsche stalpoten heb en broeken die los om mijn benen zitten zouden dan weer van mijn reet af vallen want minstens 2 maten te groot.
En ik ga niet elke dag in van die lekker los vallende pantalons dragen. Dat is simpelweg niet praktisch op rondren-kinder-huishouden-gedoe dagen.
Dus... ik ben dik en mijn broeken zitten strak, deal with it! Mooi is het vast niet, maar dat is het in een wijde broek of jurkje ook niet.
Ja, sorry, heel erg aangesproken voelt.![]()
Strak om je bovenbenen is niet echt heel vreemd vind ik, maar flares of bootcut daaronder doet veel goed voor 't wat stalpotiger figuur dan 'nquote:Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb geen leggings, en ook geen skinnies, wel broeken die strak om mijn benen zitten omdat ik nou eenmaal hollandsche stalpoten heb en broeken die los om mijn benen zitten zouden dan weer van mijn reet af vallen want minstens 2 maten te groot.
En ik ga niet elke dag in van die lekker los vallende pantalons dragen. Dat is simpelweg niet praktisch op rondren-kinder-huishouden-gedoe dagen.
Dus... ik ben dik en mijn broeken zitten strak, deal with it! Mooi is het vast niet, maar dat is het in een wijde broek of jurkje ook niet.
Ja, sorry, heel erg aangesproken voelt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |