abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157317928
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_157318007
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157318022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
_O- :D!
Ja doei.
pi_157318044
quote:
:D

Dit weekend wordt het trouwens wel weer eens tijd om zelfgemaakte pizza te maken :9
pi_157318053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"Ik val niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf"

Lijstje:

O: restje taart
T: ontbijtkoek
L: 5 boterhammen hagelslag
T: 2 wijntjes
D: pizza
T: 4 wijntjes
Wijntjes O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 november 2015 @ 17:55:22 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157318096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wijntjes O+
QFT!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157318250
quote:
Was de optimel vergeten ;(
Ja doei.
pi_157318275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

Was de optimel vergeten ;(
In dat geval was je ook de eierkoek vergeten.
Ik moest even nadenken hoe die Sonjabakkerkoek alweer heette, maar google stelt zelden teleur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157318287
Oh ja, die ook ;(
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 18:03:34 #10
43556 miss_dynastie
pi_157318306
De laatste keer dat ik een eierkoek at rook 'ie naar ammoniak :') :r Dat proberen we over vijf jaar wel weer een keer :')
pi_157318322
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste keer dat ik een eierkoek at rook 'ie naar ammoniak :') :r Dat proberen we over vijf jaar wel weer een keer :')
Dat doen ze altijd.
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 18:05:39 #12
43556 miss_dynastie
pi_157318351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat doen ze altijd.
Oh, dan proberen we dat nooit meer :P
pi_157318443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende: Mannen kunnen iig nog een flubberboxer aan. Bij vrouwen is alles strak.
:N
Jij mag tegenwoordig ook gewoon in een minder strakke surfshort.

Misschien iets lesbischer dan je gewend bent, dat wel :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157318456
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N
Jij mag tegenwoordig ook gewoon in een minder strakke surfshort.

Misschien iets lesbischer dan je gewend bent, dat wel :D
Ik heb een hele leuke lesbionic surfshort :D

Pas ik nog niet in :(

Ooit op mijn ATL gekocht, met de gedachte "over een kilo of 5 kanniewel en het gaat nu zo lekker".

En toen was ik er klaar mee. :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 18:14:07 #15
43556 miss_dynastie
pi_157318502
Ik keek van de week My Big Fat Fabulous Life en die dame ging met 170 kilo nog in een bikini. Wat een baas! :P
  woensdag 4 november 2015 @ 18:14:27 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157318508
Ik heb zo'n jurkje. Kaartje zit er nog aan. Supermooi.. Maar ja :(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157318546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb een hele leuke lesbionic surfshort :D

Pas ik nog niet in :(

Ooit op mijn ATL gekocht, met de gedachte "over een kilo of 5 kanniewel en het gaat nu zo lekker".

En toen was ik er klaar mee. :'(
Je nieuwe streef. Dat ding moet ik zien :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157318567
PT nu on-hold gezet. *huil

De 2 afspraken voor november laat ik staan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157318613
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je nieuwe streef. Dat ding moet ik zien :Y
Mghihih, dat duurt helaas nog wel even :'(
  woensdag 4 november 2015 @ 18:27:02 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157318729
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n jurkje. Kaartje zit er nog aan. Supermooi.. Maar ja :(
Daar heb ik er zelfs twee van. Van Le Pep in de sale. Ik moest nog een paar kilo.
Inmiddels zitten er 10 bij ipv een paar eraf. :')

Het jurkje hangt aan mijn kast ter inspiratie.
Alleen inmiddels duurt het al zo lang dat er van alles voor hangt. :+
  woensdag 4 november 2015 @ 18:29:40 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157318774
Lijstje:
O: taart
T: 3 rijstewafels met kalkoenfilet
L: 3 speltbh met 30+ kaas en pindakaas
T: 2 gekookte eieren, 2 kipspiesjes, handje pepernoten, handje chocoladenoten
D: vegetarische Dahlsoup, stukje naan
pi_157318823
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden :')

Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:37:54 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157318949
Ik vind het allemaal "in the eye of the beholder" Soms lijkt iemand zonder overgewicht veel dikker dan iemand met 30 kg overgewicht.
Het gaat altijd om het totaalplaatje.
En het is en blijft het allerbelangrijkste dat je gezond bent/blijft.
Wat heb je er aan dat je met een perfect lichaam in je kist ligt? Ja zand erover... of de fik erin

En ja, op je gewicht blijven is veel moeilijker dan afvallen... prepare to die!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157318967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, volgens mij heb jij ooit iets gepost over een health blogger die weer was aangekomen en u weer ging afvallen?

Heb je die link nog?
  woensdag 4 november 2015 @ 18:39:23 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157318979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden :')

[ afbeelding ]
Staat je hemels!

Ik heb ook weer een mooie dag mensen. Twee keer gehoord dat ik zo dun ben *; Net zoals vorige keer beginnen mensen dat bij de 88kg te zeggen. Alleen vorige keer dacht ik toen "oh, ik ben nu klaar!!1" en begon de weg naar boven weer. :') Maar nu gaan we lekker door _O_

Iets te hard door zelfs, want ik heb alleen 1 koffie op voor de lunch, totaal niet mijn ding om iets over te slaan, maar ik zat opgesloten in een meeting op een vreselijk kantoorterrein waar niks was. Ik hou m'n lunch vanavond nog wel dan, met wat Melba-toastjes en vis O+
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157319000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik keek van de week My Big Fat Fabulous Life en die dame ging met 170 kilo nog in een bikini. Wat een baas! :P
ik ga ook in bikini hoor. Ik het enige wat comfy is en de boel goed genoeg in bedwang houdt. Gewoon een stevige bh zeg maar.
Mijn comfoor vind ik ook belangrijker dan wat andere vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157319029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:39 schreef eleusis het volgende:

[..]

Staat je hemels!

Ik heb ook weer een mooie dag mensen. Twee keer gehoord dat ik zo dun ben *; Net zoals vorige keer beginnen mensen dat bij de 88kg te zeggen. Alleen vorige keer dacht ik toen "oh, ik ben nu klaar!!1" en begon de weg naar boven weer. :') Maar nu gaan we lekker door _O_

Iets te hard door zelfs, want ik heb alleen 1 koffie op voor de lunch, totaal niet mijn ding om iets over te slaan, maar ik zat opgesloten in een meeting op een vreselijk kantoorterrein waar niks was. Ik hou m'n lunch vanavond nog wel dan, met wat Melba-toastjes en vis O+
Nomnomnomnomnom.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:41:47 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157319039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]
Top!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157319054
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Top!
Nee, truitje.
pi_157319057
Trek... Maar even een paar amandelen naar binnen werken voor 't hardlopen
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 18:42:55 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157319065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, truitje.
Ja, trutje
pi_157319114
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, trutje
Mgihihi.
pi_157319118
Oh, godverdehoere. Heb zo lekker zitten werken dat ik helemaal het avondeneten ben vergeten (voor te bereiden) :') _O- En we zijn vanvaond pas om half 10/10 uur terug, dus het was de bedoeling dat we dan meteen konden eten zowat ;(
Ja doei.
pi_157319541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Vind het ook super om haar te zien dansen.
Maar hey ik ben ook een fat dancer :D
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2015 @ 19:16:05 #35
43556 miss_dynastie
pi_157319768
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vind het ook super om haar te zien dansen.
Maar hey ik ben ook een fat dancer :D
Het is sowieso een leuk mens :Y
Ik weet alleen niet wat ik van die ouders moet vinden: soms zo tof en soms zo bot -O-
pi_157320223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.html

Moest nog zoeken, maar moest eerst boodschappen doen en koken.
pi_157320232
quote:
4s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.html

Moest nog zoeken, maar moest eerst boodschappen doen en koken.
Fijn, dank je! *O*
pi_157320263
Ik wil chips
pi_157320304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

Fijn, dank je! *O*
Graag gedaan! *O*

En ik heb een punt appeltaart op die te vies was. Kinderen kwamen hier aan de deur om appeltaart voor de voetbalclub te verkopen, net toen ik vertrok naar de supermarkt en ik dacht nog iets over ongezond & voetbal, maar ik had toch de portemonnee bij me. Dus.

Ja, dat hielp niet. Vriendlief had dus gewoon geld uit het spaarvarken gehaald voor de appeltaart :') En toen nam ik maar een stuk, want het was er. Maar het was héél vies :r De rest gaat in de prullenbak. Hebben we tenminste wat nieuwe voetballen gesponsord.
pi_157320309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil chips
We willen allemaal wel chips.

En kapsalon :9~
pi_157320353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil chips
What do chubby kids eat?

quote:
The authors singled out potato chips in particular. “We found potato chips to be one of the most obesity-promoting foods for youth to consume. Potato chips are very high in energy density (383–574 kcal/100g) and have a low satiety index, yet they are commonly consumed as snacks.” (Potatoes that aren’t cooked in oil, the authors write, are fine.)
pi_157320879
Ik heb een chubby kid van nog geen 5 :'(
Ze eet niet heel gek, krijgt met veel geluk eens per maand een minibakje chips ;) en weinig snoep of zoet drinken, maar ze is nogal achter en kan niet bijvoorbeeld met vriendjes buiten spelen en rennen. Daardoor heeft ze nog steeds eeen peuterfiguur. Met zo'n vette pens enzo.

Baal ik van. We zijn zelf niet echt fatties (ik mag wel nog iets kwijt, maar das in verhouding echt niet zo'n punt, heb een gezond bmi en met 2 of 3 kg eraf ben ik heel tevreden). Op een of andere manier denk ik dan toch nogal eens dat mensen denken dat ze wel elke dag chips etc zit te schransen en dat vind ik zelf al zo niks.

/lief dagboek
pi_157321069
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een chubby kid van nog geen 5 :'(
Ze eet niet heel gek, krijgt met veel geluk eens per maand een minibakje chips ;) en weinig snoep of zoet drinken, maar ze is nogal achter en kan niet bijvoorbeeld met vriendjes buiten spelen en rennen. Daardoor heeft ze nog steeds eeen peuterfiguur. Met zo'n vette pens enzo.

Baal ik van. We zijn zelf niet echt fatties (ik mag wel nog iets kwijt, maar das in verhouding echt niet zo'n punt, heb een gezond bmi en met 2 of 3 kg eraf ben ik heel tevreden). Op een of andere manier denk ik dan toch nogal eens dat mensen denken dat ze wel elke dag chips etc zit te schransen en dat vind ik zelf al zo niks.

/lief dagboek
Ik weet niet hoe selectief je bent met FB foto's, en het is al een tijdje geleden dat ik haar irl zag, maar bij elke foto denk ik "OMG WAT LIJKT ZE LANG :o" niet "Oooooo chubbyyyyyyyyyyyy!"

Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedacht en nu ik ongegeneerd op je FB zit te neuzen eigenlijk ook niet.
pi_157321209
Ik had chips :')
pi_157321739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe selectief je bent met FB foto's, en het is al een tijdje geleden dat ik haar irl zag, maar bij elke foto denk ik "OMG WAT LIJKT ZE LANG :o" niet "Oooooo chubbyyyyyyyyyyyy!"

Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedacht en nu ik ongegeneerd op je FB zit te neuzen eigenlijk ook niet.
O+
Een beetje selectief ben ik natuurlijk wel, ga mijn kind niet voor schut op fb zetten.
Maar toch dank je O+
pi_157321755
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+
Een beetje selectief ben ik natuurlijk wel, ga mijn kind niet voor schut op fb zetten.
Maar toch dank je O+
O+
Snel live kijken.
  woensdag 4 november 2015 @ 20:57:39 #47
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157322400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik had chips :')
Chips :9
Fear is the path to the Dark Side.
pi_157323186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wijntjes O+
pi_157323760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Chocolate is a salad O+ ;)
  woensdag 4 november 2015 @ 21:38:59 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157323805
Hopla, weer deaud gegaan bij steps pump combi. Nu trilarmpjes. Ik krijg er auw van dus ik moet het er maar inhouden.

(Mo heeft ws gelijk mbt effectiever sporten dan mn leuke dansjes, zei mn meneer ook, maar ik ben eigenwijs he :+ maar goe, Mo-tivatie enzo. Harhar.)

Verder niet heel boeiend dagje.

O: twee sneetjes meergranenbrood met smeerkaas, kiemgroenten en spinazie
L: zie O.
T: appel
T: 2 pepermuntjes
D: 3 volkorenwraps met gyrosvlees en veel paprika en ui
S: step en pump combi
T: glas limonade
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_157323893
Je moet er ook plezier in hebben, Maria! Ook belangrijk. En daarom ga ik morgen dit doen. Voor de lol. Géén idee of ik ook plezier zal hebben, maar ik ga het zien:

pi_157323975
MFP. _O_

Ik nam bijna, bijnaaaaaa, een kleine Bounty. 139kcal.

Nope.
Ja doei.
pi_157324000
:D :D dat ziet er vrij idioot uit!! Maar dat is een goed teken vaak ;)
Ik hou zelf helemaal niet van springen en hoppen.. Vind mijn lijf niet zo leuk en ik vind het weer niet leuk dat mijn lijf dan alle kanten op hobbelt, dat voelt vrij onaangenaam. :@
pi_157324057
Lijstje:
O: Mobloats
B: stukje fietsen en lopen met de hond
L: pastapaprikasalade
B: 10km fietsen
D: pasta a la mamma
Zit nu op 1730. Vind dat het genoeg moet zijn maar heb nog wel trek }:|
  woensdag 4 november 2015 @ 21:50:24 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157324131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Je moet er ook plezier in hebben, Maria! Ook belangrijk. En daarom ga ik morgen dit doen. Voor de lol. Géén idee of ik ook plezier zal hebben, maar ik ga het zien:

Wel killing voor je beenspieren enzo denk ik, ben benieuwd hoe het bevalt! :D ik vind trampolines altijd een bietje creepy, vroeger op school beeldde ik me altijd in dat ik erdoor zou zakken :') terwijl die dingen vet stevig zijn, maar derp :D

En ja ik vind dat step en pump gelukkig ook best leuk, ik wil komende tijd wat meer afwisselen iig, wil wel mn blije hupsdansjes blijven doen ook :Y
pi_157324292
Ik heb een kutdag. Ik moest om zes uur op, had een onwijs lange bijeenkomst die ook al niet heel interessant was, ik was mijn fietssleutel verloren op het station, toen ik bijna thuis was werd ik gebeld dat ie gevonden was, dus op zich heel fijn, maar toen wilde ik mijn reservefiets lenen van mijn huisgenoot en die was toevallig net niet thuis, dus dan maar een Greenwheels naar het station nemen want mijn anonieme OV kaart was leeg en mijn gewone kapot, en nu is het bijna tien uur en zit ik met een patatje pinda op de bank.

Vandaag ondanks acht uur zitten toch ruim 18000 stappen gelopen en een paar km gefietst. En met ergernis en wanhopig zuchten verbrand je ook megaveel, ja toch, ja?

En ik weet nu waarom ik al dagen ontevreden ben, alles opeet wat stil ligt en een kilo zwaarder was. Ik hou nooit bij wanneer het weer pretweek is en ik heb nooit door waarom ik een eat all the chocolate bui heb, totdat het echt zo ver is. :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157324379
quote:

Het ziet er inderdaad wel leuk uit :D
Training liep een half uur uit dus nu nog even snel Bites eten en dan slapen.
Het was een goed dagje.
pi_157324383
Mobloats _O-
Ja doei.
pi_157324391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloats _O-
Zo hey.. snelle reactie, zo noem ik het al ruim een week volgen mij :+ ;)
pi_157324421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloats _O-
Mo-bloats las ik eerst
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  woensdag 4 november 2015 @ 22:02:26 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157324476
quote:

Daar heb ik een paar maanden terug een heel debiel filmpje van langs zien komen, ik dacht dat het iets ouds al was.

Ik ben heel benieuwd!
pi_157324583
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:00 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Mo-bloats las ik eerst
dat ook.
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:03:03 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157326372
Mensen, er komt een nieuwe schijf van vijf:
http://www.voedingscentru(...)schijf-van-vijf.aspx

Deze wordt gebaseerd op de nieuwe richtlijnen van de Gezondheidsraad:
http://www.gezondheidsraa(...)_in_kort_rgv2015.pdf

quote:
In dit advies zet de Gezondheidsraad op een rij welke voedingsmiddelen en -patronen leiden tot gezondheidswinst. Daartoe heeft de raad de wetenschappelijke kennis over de relatie tussen voeding en chronische ziekten systematisch beoordeeld. Op basis hiervan zijn de nieuwe Richtlijnen goede voeding geformuleerd:

• Eet volgens een meer plantaardig en minder dierlijk voedingspatroon conform de onderstaande richtlijnen

• Eet dagelijks ten minste 200 gram groente en ten minste 200 gram fruit
• Eet dagelijks ten minste 90 gram bruin brood, volkorenbrood of andere volkorenproducten
• Eet wekelijks peulvruchten
• Eet ten minste 15 gram ongezouten noten per dag
• Neem enkele porties zuivel per dag, waaronder melk of yoghurt
• Eet een keer per week vis, bij voorkeur vette vis
• Drink dagelijks drie koppen thee
• Vervang geraffineerde graanproducten door volkorenproducten
• Vervang boter, harde margarine en bak- en braadvetten door zachte margarine, vloeibaar bak- en braadvet en plantaardige oliėn
• Vervang ongefilterde door gefilterde koffie
• Beperk de consumptie van rood vlees en met name bewerkt vlees
• Drink zo min mogelijk suikerhoudende dranken
• Drink geen alcohol of in ieder geval niet meer dan één glas per dag
• Beperk de inname van keukenzout tot maximaal 6 gram per dag
• Het gebruik van voedingsstofsupplementen is niet nodig, behalve voor mensen die tot een specifieke groep behoren waarvoor een suppletieadvies geldt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157327341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo hey.. snelle reactie, zo noem ik het al ruim een week volgen mij :+ ;)
Ach, ik las vorige week nog ergens hier dat het me niet kon boeien wat andere mensen posten. QED. :P

Maar nee, het was me nog niet opgevallen :@ :')
Ja doei.
pi_157328823
quote:

Haha lijkt me tof maar ik denk dat mijn bekkenbodemspieren dat na t kind niet meer aankunnen.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 07:25:17 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157328972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:03 schreef eleusis het volgende:

[..]

nog steeds gesponsord door Unilever zie ik...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 5 november 2015 @ 07:27:38 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157328986
quote:

[..]

Waar is de ontbijtkoek?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157329057
quote:

Het grappige is dat ik in CUL al zei dat mensen toch niet kunnen lezen & begrijpen en dat er dus hele volksstammen nu elke avond een zak zoute pinda's gaan wegwerken. Had iemand op FOK! al een topic in Klaagbaak geopend waarin hij zei dat je volgens het voedingscentrum niet meer dan 3 boterhammen per dag mocht :7 Le-zen. Zo moeilijk 8-)

Op die boterhammen na, is mijn levensstijl zo'n beetje dat lijstje. Oh, en ik gebruik vitamine D tabletten, want dat is in Nederland wel nodig.
pi_157329076
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wel killing voor je beenspieren enzo denk ik, ben benieuwd hoe het bevalt! :D ik vind trampolines altijd een bietje creepy, vroeger op school beeldde ik me altijd in dat ik erdoor zou zakken :') terwijl die dingen vet stevig zijn, maar derp :D

En ja ik vind dat step en pump gelukkig ook best leuk, ik wil komende tijd wat meer afwisselen iig, wil wel mn blije hupsdansjes blijven doen ook :Y
Ik ben altijd bang om van een trampoline af te springen! Maar hier zit een handvat bij *)

quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb een kutdag. Ik moest om zes uur op, had een onwijs lange bijeenkomst die ook al niet heel interessant was, ik was mijn fietssleutel verloren op het station, toen ik bijna thuis was werd ik gebeld dat ie gevonden was, dus op zich heel fijn, maar toen wilde ik mijn reservefiets lenen van mijn huisgenoot en die was toevallig net niet thuis, dus dan maar een Greenwheels naar het station nemen want mijn anonieme OV kaart was leeg en mijn gewone kapot, en nu is het bijna tien uur en zit ik met een patatje pinda op de bank.

Vandaag ondanks acht uur zitten toch ruim 18000 stappen gelopen en een paar km gefietst. En met ergernis en wanhopig zuchten verbrand je ook megaveel, ja toch, ja?

En ik weet nu waarom ik al dagen ontevreden ben, alles opeet wat stil ligt en een kilo zwaarder was. Ik hou nooit bij wanneer het weer pretweek is en ik heb nooit door waarom ik een eat all the chocolate bui heb, totdat het echt zo ver is. :')
Wel mazzel dat je sleutel gevonden was _O_ En geweldig van die 18000 stappen *O* En voor de rest alles meh :* Hoop dat vandaag een betere dag is. Ik weet overigens ook meestal pas dat ik ongesteld moet worden op het moment dat ik in de supermarkt loop en snak naar chocolade.
pi_157329481
Ik heb een app daarvoor.

En :o 78,8 :o

Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
pi_157329508
Mogge dikkies O+
Ja doei.
pi_157329514
En wat een stress he, zo 's avonds nog op zoek naar Neck spullen. Ik had t laatst met werkpasjes en treinkaart. Kwam erachter toen ik naar bed ging. Stress, fiets terug naar t station, gevonden, naar huis. Maar voor je dan weer slaapt..
pi_157329597
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een app daarvoor.

Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
Het komt wanneer het zin heeft, dus behalve 'deze drie weken niet' weet ik nooit wanneer het komt. Kan ook twee weken later zijn. Ik heb het daarom met de apps ook maar opgegeven. Dan raakte ik alleen maar in de stress over dat het drie dagen te laat was of zo.
  donderdag 5 november 2015 @ 09:04:25 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157329664
Ennnn weer boven de 85 vanochtend :'). Ik denk dat ik alleen nog maar ga wegen na toiletbezoek ofzo :P.

Planning!

O: ontbijttaart (laatste stukje gelukkig, ik ben niet zo'n fan)
T: 2 mandarijntjes
L: 2 bth: kipfilet, sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: zuurkoolquiche
pi_157329697
90,7 :')
  donderdag 5 november 2015 @ 09:12:00 #76
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157329741
Geen 79.2 vandaag *O*

Wel 79.5 :')
pi_157329776
http://m.hm.com/nl/product/00652?article=00652-B

Ik heb net deze superstretch broek besteld. Ik had hem al en hij zit zo fijn dat ik er nog een wilde.

Echt een tip voor de korte propjes onder ons. Normaal is alles van H&M te lang en te klein bij mij, maar deze niet. Ik heb een maat 44 bij taille 88, heupen 114 en bovenbenen 65 en ik heb lengtemaat 30.
pi_157329781
Skinny Jeans moeten verboden worden.

Zo.

Ik heb het gezegd.
Ja doei.
pi_157329827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Skinny Jeans moeten verboden worden.

Zo.

Ik heb het gezegd.
Ik hou van skinny, ik vind het alleen stom dat het skinny heet.

Met rechte pijpen lijk ik helemaal zo'n blokje. Bovendien mag iedereen mijn geweldig gespierde kuiten bewonderen. Mijn kuiten zijn twee van mijn beste punten, vind ik. :-D
pi_157329854
Persoonlijk vind ik dat alleen mensen met maatje 0 met van die broeken weg kunnen komen. Alles 'groter' dan dat. Nee. En er zijn maar heel weinig mensen met maatje 0, dus het is niets persoonlijks :')
Ja doei.
pi_157329906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk vind ik dat alleen mensen met maatje 0 met van die broeken weg kunnen komen. Alles 'groter' dan dat. Nee. En er zijn maar heel weinig mensen met maatje 0, dus het is niets persoonlijks :')
Zo vat ik het ook niet op. Als je mij had gezien in deze broek, zou je meteen van gedachten veranderd zijn, ik weet het zeker! ;-)

Als ik iets aantrek met rechte pijpen lijk ik vijf kilo zwaarder en vijf centimeter korter. Echt dramatisch. Ik draag het liefst skinny, leggings of panty's. Maar ik heb dan ook goede benen. Als ik ooit maat 38/40 heb, zijn ze perfect. Mensen op straat zullen me gaan vragen hoe ik zulke geweldige benen heb gekregen!
  donderdag 5 november 2015 @ 09:27:52 #82
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157329925
Je draagt toch geen leggings als broek he..

Want dat kan echt niet. Vind ik. Als man.
pi_157329940
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:27 schreef MutedFaith het volgende:

Mannen in skinny jeans ;( godverdomme. Dat is hier nu al jaren een ding ;(
Ja doei.
pi_157329968
quote:

Nee, daar is mijn derričre nog te dik voor. Als ik op streef zou zitten zou ik het misschien wel doen. :-p

Ik hoef nu vast niet meer te vertellen dat ik niet in een sjieke buurt geboren ben. :')
pi_157329972
Nog wel ok:

Afgrijselijk:

Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 09:33:15 #87
43556 miss_dynastie
pi_157330001
quote:

Dat is wel helemaal in. Mede dankzij de tregging denken vrouwen 'dat kan wel joh'. Nee dus. Gewoon nee :'(
pi_157330012
Leggings:

Ja doei.
pi_157330025
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een app daarvoor.

Gij dunner!
pi_157330046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:14 schreef LadyOracle het volgende:
http://m.hm.com/nl/product/00652?article=00652-B
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2015/5GT_0273_008R.jpg],rotate[-0.25],width[4423],height[5172],x[352],y[47],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&set=key[size],value[446x522]&call=url[file:/mobile/v1/product]]afbeelding[/url] ]

Ik heb net deze superstretch broek besteld. Ik had hem al en hij zit zo fijn dat ik er nog een wilde.

Echt een tip voor de korte propjes onder ons. Normaal is alles van H&M te lang en te klein bij mij, maar deze niet. Ik heb een maat 44 bij taille 88, heupen 114 en bovenbenen 65 en ik heb lengtemaat 30.
Die moet ik even onthouden, thanx!
  donderdag 5 november 2015 @ 09:42:30 #91
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_157330101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mannen in skinny jeans ;( godverdomme. Dat is hier nu al jaren een ding ;(
ik ben dit zo met je eens. een collega van mij loopt in skinny jeans _O- (man)
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_157330124
Lijst:

O: mobloats O+
L: 2 roggebrood met pindakaas
B: half uur yoga
S: half uur KT, 40 minuten zwemmen (1 mijl)
T: gekookt ei
D: uit eten met de hardloopclub. Grote groep, dus vooraf besteld. Ik ga een jacket sweet potato met five-bean chilli en creme fraiche eten. Goede voedingswaarden, geen patat of brood of wat dan ook, en alcoholvrij biertje erbij! :)

Ga ook proberen om een maand niet hard te lopen totdat mijn rug niet meer zo strak staat ;( Het gaat lastig worden, maar hopelijk levert het wel verbetering op icm met alle andere sporten en dagelijkse yoga, hamstrings voorzichtig oprekken, core sterker maken, dat soort dingen.
Ja doei.
pi_157330202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
O: mobloats O+
:7

79.0 :s) he he..
pi_157330293
quote:
Er is nog wel een verschil tussen eeen stugge skinny jeans en een met veel elastiek. Die laatste zitten veel losser en ogen niet zo saucijzig.

Ik hou wel van een beetje strak, niet van saucijs. Behalve in een broodje.
  donderdag 5 november 2015 @ 09:59:45 #95
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157330318
O: Crackers met "zerocalorie" aardbeienjam
T: Komkommer
L: Kwark met amandelen
T: BWL #39 (kan ook in de kwark belanden)
T: Olijven, gevuld met tonijn
D: Pasta met gamba's
S: Uurtje ijshockeytraining
pi_157330321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Leggings:

[ afbeelding ]
:r
  donderdag 5 november 2015 @ 10:03:59 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157330384
Ik heb geen leggings, en ook geen skinnies, wel broeken die strak om mijn benen zitten omdat ik nou eenmaal hollandsche stalpoten heb en broeken die los om mijn benen zitten zouden dan weer van mijn reet af vallen want minstens 2 maten te groot.
En ik ga niet elke dag in van die lekker los vallende pantalons dragen. Dat is simpelweg niet praktisch op rondren-kinder-huishouden-gedoe dagen.
Dus... ik ben dik en mijn broeken zitten strak, deal with it! Mooi is het vast niet, maar dat is het in een wijde broek of jurkje ook niet. ;)

Ja, sorry, heel erg aangesproken voelt. :@ -O-
pi_157330394
O: smoothie van rode vruchten
L: volkoren boterhammen met ???
D: kwart pompoenquiche
S: 40 min fietsen + Jillian O+
T: bites als dat nog past
pi_157330410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb geen leggings, en ook geen skinnies, wel broeken die strak om mijn benen zitten omdat ik nou eenmaal hollandsche stalpoten heb en broeken die los om mijn benen zitten zouden dan weer van mijn reet af vallen want minstens 2 maten te groot.
En ik ga niet elke dag in van die lekker los vallende pantalons dragen. Dat is simpelweg niet praktisch op rondren-kinder-huishouden-gedoe dagen.
Dus... ik ben dik en mijn broeken zitten strak, deal with it! Mooi is het vast niet, maar dat is het in een wijde broek of jurkje ook niet. ;)

Strak (niet heel heel strak natuurlijk) staat vaak mooier dan van die wijde tenten :Y
pi_157330426
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:03 schreef Brighteyes het volgende:

Strak om je bovenbenen is niet echt heel vreemd vind ik, maar flares of bootcut daaronder doet veel goed voor 't wat stalpotiger figuur dan 'n :r skinny :r Dat geeft juist meer vorm en benadrukt rondingen in plaats van propperigheid :+

Oh, en sowieso vind ik dat jij je prima naar je lichaam kleedt voor zover ik kan zien op de FB foto's zo nu en dan :+ En heb ik alleen maar een obsessieve aversie jegens leggings en skinny shit, geen modegevoel of smaak ofzo _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door motorbloempje op 05-11-2015 10:12:00 ]
Ja doei.
pi_157330564

Mijn dikke derričre in skinny. Geen idee waarom het plaatje niet rechtop wil, maar dat lukt gewoon niet, dus pech. :-p
pi_157330586
Ja, dat vind ik dus niet mooi :) :P
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:18:14 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157330589
Strakke broeken zijn geen probleem hoor. Mits het onderbroekbedekkend is en er geen kamelentenen te zien zijn. En 't er niet uitziet alsof je vergeten bent een broek aan te doen voor je van huis weg ging.
pi_157330628
Ik hou van mijn dikke reet, dus misschien boeit het me daarom niet. Ik haat alleen mijn pens.
pi_157330647
Mijn spijkerbroek ziet er nu ook niet uit, overigens, maat of anderhalf te groot, maar ik weiger te gaan winkelen op dit moment, omdat er nog meer af gaat, en ik ga geen geld uitgeven aan iets wat ik maar zo kort ga dragen :')
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:23:56 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_157330657
Mijn kuiten zijn zo dik dat straight jeans als skinny vallen :') ik hou ook van bootcut bij mezelf, maar ik vind skinny niet per definitie lelijk bij andere mensen.

Leggings, now that's a whole different story :P
disclaimer
pi_157330669
Dat denk ik ook vaak, maar dat blijkt dan vaak wat te optimistisch. Dus ik doe het nu maar wel.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:25:13 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_157330673
Oh en Lady Oracle, wįįr verstop jij 85 kilo? Ben je 1.90 ofzo? :9~
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 10:28:17 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157330723
Ik draag geen skinny's, maar ook klapkuiten, dus meestal zitten broeken als vanzelf skinny. Ik heb dan ook zelden broeken aan. Sowieso onmogelijk met mijn achterwerk :').

Jurkjes dus. In de winter met panty en in de zomer met een zwarte of donkerblauwe legging ja. Blote benen doe ik niet aan.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:29:15 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_157330737
Ik heb overigens niks nieuws in maat 44 gekocht toen. Na de zwangerschap was het 48 en toen heb ik noodgedwongen vijf maanden in jeggings :'( gelopen. Met zo'n hip lang vest er over. Nadat de ergste zwelling weg was heb ik twee goedkope spijkerbroeken maat 46 gekocht, en nu dus recent weer broeken in jeansmaat 31 of 32. Misschien val ik nog wel wat af maar ik vertik het om er daarom een paar maanden als zwerver bij te lopen :P
disclaimer
pi_157330791
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en Lady Oracle, wįįr verstop jij 85 kilo? Ben je 1.90 ofzo? :9~
Hahaha, nee, 1.67. Ik ben overal dik, dus misschien dat het op een foto minder opvalt, als je me niet naast iemand ziet of zo, maar ik ben echt een heel erg propje. Van de voorkant zie je het beter, maar dan kon ik mijn kuiten niet showen. :-p
  donderdag 5 november 2015 @ 10:34:07 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_157330820
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:32 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Hahaha, nee, 1.67. Ik ben overal dik, dus misschien dat het op een foto minder opvalt, maar ik ben echt een heel erg propje. Van de voorkant zie je het beter, maar dan kon ik mijn kuiten niet showen. :-p
ah maar als het inderdaad gelijkmatig verdeeld is oogt het vaak slanker :Y goeie hoek iig, je ziet er goed uit!
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 10:39:55 #113
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157330896
Dat probleem met die kuiten heb ik ook.
  donderdag 5 november 2015 @ 10:53:01 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157331108
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Strak om je bovenbenen is niet echt heel vreemd vind ik, maar flares of bootcut daaronder doet veel goed voor 't wat stalpotiger figuur dan 'n :r skinny :r Dat geeft juist meer vorm en benadrukt rondingen in plaats van propperigheid :+

Oh, en sowieso vind ik dat jij je prima naar je lichaam kleedt voor zover ik kan zien op de FB foto's zo nu en dan :+ En heb ik alleen maar een obsessieve aversie jegens leggings en skinny shit, geen modegevoel of smaak ofzo _O-
*; O+

Ik krijg trouwens al dagen steeds hier onder dit topic een AlieExpress reclame te zien van een chick een heel erg doorschijnende panty met daaronder zo'n mini-bikini en de selling point van die broek is dus dat je de camel-toe dan zo goed ziet. ;( -O- Lekker SFW ook.
Ik wilde hem al een keer capturen twijfelde of ik hem wel mocht laten zien vanwege de tieten-google-policy. :+
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 11:27:07 #115
43556 miss_dynastie
pi_157331688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik draag geen skinny's, maar ook klapkuiten, dus meestal zitten broeken als vanzelf skinny. Ik heb dan ook zelden broeken aan. Sowieso onmogelijk met mijn achterwerk :').

Jurkjes dus. In de winter met panty en in de zomer met een zwarte of donkerblauwe legging ja. Blote benen doe ik niet aan.
Panty? Geen maillot? Die heb ik deze dagen. Heerlijk warm O+
pi_157331759
Ik wil ook wel een leuk jurkje aan :{
Mijn meest kritische zone, mijn buik met rollen, komt daar alleen niet leuk in uit. Ik moet echt eens op mijn gemak wat dingen gaan passen. Maar winkelen voor mezelf :r

Ik zit verder best oke in mijn vel hoor, voordat het hier lijkt dat het alleen maar ellende is O+
Met een meidenkwartet
  donderdag 5 november 2015 @ 11:32:34 #117
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157331783
Heuh. 66.5 vanochtend. Weegschaal verplaatst, nog steeds 66.5. Nog even gecheckt of ik geen ledematen mis sinds gisteren, maar hoe dan :')

@ Skinny: Ik vind een goede basic skinny jeans persoonlijk wel tof, ook wel bij mensen die voller zijn, al heb ik ook grenzen in wat ik smaakvol vind :P
  donderdag 5 november 2015 @ 11:37:42 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157331885
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Panty? Geen maillot? Die heb ik deze dagen. Heerlijk warm O+
Nee, maillots staan me niet. Ik heb een fors onderstel en in maillots worden m'n benen extra lomp. Een panty met een werkje erin, werkt het beste om optisch wat slankere benen te krijgen. Maar geen strepen in de breedte of bloemen ofzo. En zwart. Altijd zwart.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:45:14 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157332028
Ik kan over een kilo of 5 wel weer mijn winterjurkjes aan. O+
Dan zijn mijn benen nog steeds massief, maar is het ergste van mijn buik weg, zeker met een scuba-suit eronder ofzo. Nu is mijn boob-belly-index nog niet in de juist verhouding. ;)
pi_157332930
Ik hou zo van scuba als het niet opkruipt. Totnogtoe maar 1 model gevonden dat dat niet doet (exclusief body, maar ik wil liever een hemd) en dat kan ik nergens meer vinden.
Tips?
  donderdag 5 november 2015 @ 12:33:36 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157332981
Ik zweer bij deze: https://topvintage.nl/nl/(...)thighs-reducer-zwart

Of ze ook hemdjes hebben? Vast wel :Y.

Blijft rotsvast zitten en kruipt niet op.
pi_157333859
Ja hebben ze. Zien er goed uit ook, dank je.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:22:52 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_157333907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:32 schreef Artoo het volgende:
Heuh. 66.5 vanochtend. Weegschaal verplaatst, nog steeds 66.5. Nog even gecheckt of ik geen ledematen mis sinds gisteren, maar hoe dan :')

@ Skinny: Ik vind een goede basic skinny jeans persoonlijk wel tof, ook wel bij mensen die voller zijn, al heb ik ook grenzen in wat ik smaakvol vind :P
fijn! *O*

Mijn lichaam lijkt even niet van de 76 af te willen. We houden dus maar dapper vol!

En corrigerende hemdjes heb ik veel gedragen, ben er inmiddels helemaal klaar mee. Het daadwerkelijke effect is 98% psychisch en 2% visueel zichtbaar :')
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 13:23:32 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157333923
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:21 schreef LadyOracle het volgende:
Ik hou van mijn dikke reet, dus misschien boeit het me daarom niet. Ik haat alleen mijn pens.
Ben jij mij? O+

Booties *O*

Ik ben overigens 1,68 met redelijk gelijkwaardig verdeeld spek, al oog jij op de foto slankerder :D Ik heb meer 'pens' denk ik :+
  donderdag 5 november 2015 @ 13:30:53 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157334079
Nou, ik zie toch echt wel verschil met dat onderjurkje aan, zeker op de buik. Maar misschien dat bij minder vetjes het resultaat ook minder is :D. De noodzaak is er dan niet echt meer.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:38:05 #126
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_157334259
Ik vind corrigerend ondergoed soms wel echt mooi als je een loeistrak jurkje aan hebt, om alle plooitjes glad te strijken zeg maar. Geeft net een meer slick silhouet :)
pi_157334454
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
En corrigerende hemdjes heb ik veel gedragen, ben er inmiddels helemaal klaar mee. Het daadwerkelijke effect is 98% psychisch en 2% visueel zichtbaar :')
Volgens mij kun je stevig vet of slap vet hebben. Bij stevig zie je er idd weinig van.
Slap vet wiebelt. Met een correctiehemd wiebelt het niet.
Winst.

En het maakt idd de lijnen wat vloeiender. Vind ik genoeg, ik hoef niet dunner te ogen door zo'n ding, als het maar strakker is.
  donderdag 5 november 2015 @ 13:49:24 #128
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_157334539
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

fijn! *O*

Mijn lichaam lijkt even niet van de 76 af te willen. We houden dus maar dapper vol!

ik heb een tijdje niet mee gelezen maar jij bent nu toch al een dikke 15 a 20 kilo kwijt?

netjes hoor!
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_157334584
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ben jij mij? O+

Booties *O*

Ik ben overigens 1,68 met redelijk gelijkwaardig verdeeld spek, al oog jij op de foto slankerder :D Ik heb meer 'pens' denk ik :+
Ik tot voor kort ook, maar ik ben in een paar maanden zeven centimeter taille kwijt. Mijn buik is nog steeds dik, maar wel platter ipv met rollen, ik denk door de heel veel buikspieroefeningen bij BodyPump en BodyCombat...

De meeste oefeningen die we daar doen kon ik helemaal niet toen ik begon en een paar maanden geleden moest ik overal de lichte optie nemen en steeds stoppen. Nu hou ik bijna alles vol. Bijna.
pi_157335142
Ik ben verslaafd aan corrigerende hemdjes vrees ik... :@
Er mag dan inmiddels 15 kilo minder Shandaly bestaan, maar er blubbert nog steeds zo'n zwembandje om m'n middel. En met zo'n hemdje blubbert het tenminste niet met elke stap mee. Ik vind het heerlijk zitten O+

En ik draag weer rokjes! Met panties enzo... en voel me er goed in! *O*
Alleen trok ik net op het toilet een gat in m'n panty, dat is dan weer een nadeel. :') Daar heb je met spijkerbroeken geen last van...
pi_157335203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:16 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben verslaafd aan corrigerende hemdjes vrees ik... :@
Er mag dan inmiddels 15 kilo minder Shandaly bestaan, maar er blubbert nog steeds zo'n zwembandje om m'n middel. En met zo'n hemdje blubbert het tenminste niet met elke stap mee. Ik vind het heerlijk zitten O+

En ik draag weer rokjes! Met panties enzo... en voel me er goed in! *O*
Alleen trok ik net op het toilet een gat in m'n panty, dat is dan weer een nadeel. :') Daar heb je met spijkerbroeken geen last van...
100 Denier panty's van V&D! <3
Als je daar een gat in krijgt, heb je echt je best gedaan.
pi_157335277

Het was al een best dikke... :@ Maar blijkbaar scherpe nagels vandaag... Gelukkig geen meetings meer vandaag, benen lekker onder m'n bureau verstoppen ;)
pi_157335353
Daarom draag ik zo min mogelijk panties, en dus rokken/jurkjes. Het is altijd één groot ladderdrama...
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 14:35:16 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_157335472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

ik heb een tijdje niet mee gelezen maar jij bent nu toch al een dikke 15 a 20 kilo kwijt?

netjes hoor!
22,5 *D

En bij mij deinen mijn tetten al zo erg bij elke stap dat drillende buikvetjes niemand opvallen. :')
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 14:37:32 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157335516
Een ladder trekken in een panty die net uit de verpakking komt :'(.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 15:19:12 #136
43556 miss_dynastie
pi_157336474
Ik heb laatst een heel stel panty's weggedaan waar geen maat op stond... Ik wilde ze passen en sorteren, maar na de derde was ik er al wel klaar mee om mijn te dikke kont in een te kleine panty te proppen :')
  donderdag 5 november 2015 @ 15:39:44 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_157336931
Oooh herkenbaar miss d :')
disclaimer
pi_157336997
Ik haat panty's. Die zitten me nooit lekker.. vooral rond de buik vaak veel te strak óf ze zakken af. Ik draag ook liever geen maillots, zit ook voor geen meter. Maar ik draag wel veel jurkjes/rokjes. Gewoon met een laddervrije, lekker zittende zwarte legging O+
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 15:48:55 #139
43556 miss_dynastie
pi_157337122
Qua comfort is het overigens de legging met stip op 1! Maar objectief gezien staan maillots en panty's beter, ze maken me minder kort en dat kan ik wel gebruiken... Mijn leggings zijn nu meer voor thuis/verbouwen en zo en worden niet meer vervangen als ze kapot gaan. Gister liep ik in mijn verbouwingskloffie naar buiten en dacht ik echt van: :') . Shirtje in het ene motief, rokje in het andere, legging, fleecesokken, crocs (speciaal gekocht voor het miljardmiljoen keer heen en weer gaan tijdens het verbouwen, stap makkelijk uit mijn werkschoenen erin en andersom) en een wijd vest van twintig kilo geleden.... Hmmmm, dat is niet bedoeld voor buiten-buiten :')
  donderdag 5 november 2015 @ 15:52:11 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_157337183
Ik pakte net mijn gele winterjas maar es van de kapstok. Twee winters geleden gekocht en echt lievelings. Maar ik groeide er al snel uit :X wegens zwangerschap.

Nu is ie te groot. Verdomme :')

Ooh miss d, pic! :D
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 15:54:56 #141
43556 miss_dynastie
pi_157337231
NEE! Er zijn geen foto's van, uiteraard. De gedachte alleen al _O-
Ik ben overigens wel superblij met mijn sokken (is het wel fleece? Van die huissokken in elk geval, heerlijk warm en zacht <3 )

En je jas ;( Kun je hem laten innemen?
  donderdag 5 november 2015 @ 15:58:00 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_157337294
Ik zal Hasan Jasan er es naar laten kijken idd :D
disclaimer
  donderdag 5 november 2015 @ 16:06:54 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157337512
Hmzzzz....er komen allerlei hele leuke Esprit jurkjes voorbij op Facebook. *shit* Waarom toch heb ik me zo laten gaan! -O-
*vast bijt...
  donderdag 5 november 2015 @ 16:20:58 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157337846
Zolang je je niet vastbijt in repen Tony Chocolonely komt het vast goed!
pi_157337912
quote:
12s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
repen Tony Chocolonely
:9~
  donderdag 5 november 2015 @ 16:40:26 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157338263
quote:
12s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zolang je je niet vastbijt in repen Tony Chocolonely komt het vast goed!
Ik heb heel slecht geslapen de afhelopen dagen en de neiging de ah to go in te lopen was heel sterk, maar ik deed het niet! *)
Nu nog de hele stad trotseren onderweg naar de bso.
Gelukkig comfort food als D: macaroni! :9
  donderdag 5 november 2015 @ 17:01:52 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157338739
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:50 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik tot voor kort ook, maar ik ben in een paar maanden zeven centimeter taille kwijt. Mijn buik is nog steeds dik, maar wel platter ipv met rollen, ik denk door de heel veel buikspieroefeningen bij BodyPump en BodyCombat...

De meeste oefeningen die we daar doen kon ik helemaal niet toen ik begon en een paar maanden geleden moest ik overal de lichte optie nemen en steeds stoppen. Nu hou ik bijna alles vol. Bijna.
Dit geeft de burger moed, na gisteravond als een half kreperend hangbuikzwijntje grondoefeningen te hebben doorstaan terwijl mijn mede-groepslesgangers als lenige slanke gazelles hun benen in de nek legden O+
pi_157339110
Grondoefeningen zijn bedacht door de duivel. Maar de duivel ziet er dan wrsch ook beter uit dan god.
Ja doei.
pi_157339241
Ik moest zonet noodgedwongen tijdens een 'ladies only' uurtje zwemmen.
NOOIT MEER.

Goverdomme. Blijkbaar betekent 'ladies only' hier 'dobber dobber dobber'-only. Het bad zat vol met logge zeekoeisels (van maat XS tot maat XXXXXL) die in de fucking BREEDTE aan het ronddobberen waren, en geėrgerd keken als ik voorbij kwam en misschien hun fucking haar natmaakte, wat natuurlijk onge-fucking-hoord is in een zwembad.

NOOIT MEER.

Stel je voor dat er ladies zijn die wel gewoon een beetje fatsoenlijk baantjes willen zwemmen ;(

maaarrrr, desondanks wel m'n mijl er weer ingekregen. En ervoor nog een klein beetje KT + stretches.
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 17:35:18 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157339434
Dat baantjes zwemmen in de breedte was hier ook... Dat heb ik nooit begrepen :N
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_157339557
Als men dat nou lekker gewoon langs de kant doet, dan kan men altijd als men te moe is de kant vastpakken. :')_!
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:54:08 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_157339843
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant :')
disclaimer
pi_157339979
quote:
18s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest zonet noodgedwongen tijdens een 'ladies only' uurtje zwemmen.
NOOIT MEER.

Goverdomme. Blijkbaar betekent 'ladies only' hier 'dobber dobber dobber'-only. Het bad zat vol met logge zeekoeisels (van maat XS tot maat XXXXXL) die in de fucking BREEDTE aan het ronddobberen waren, en geėrgerd keken als ik voorbij kwam en misschien hun fucking haar natmaakte, wat natuurlijk onge-fucking-hoord is in een zwembad.

NOOIT MEER.

Stel je voor dat er ladies zijn die wel gewoon een beetje fatsoenlijk baantjes willen zwemmen ;(

maaarrrr, desondanks wel m'n mijl er weer ingekregen. En ervoor nog een klein beetje KT + stretches.
Oh kijk, mijn zwembadergernissen in een notendop _O-

Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
pi_157339981
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant :')
Deden ze dat maar, dan hingen ze tenminste nog stil aan de kant al kwetterend. Nu waren ze o-ve-ral :+
Ja doei.
pi_157340021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
Awww. Sterkte.
pi_157340056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel van :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')