quote:Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
En corrigerende hemdjes heb ik veel gedragen, ben er inmiddels helemaal klaar mee. Het daadwerkelijke effect is 98% psychisch en 2% visueel zichtbaar
ik heb een tijdje niet mee gelezen maar jij bent nu toch al een dikke 15 a 20 kilo kwijt?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fijn!
Mijn lichaam lijkt even niet van de 76 af te willen. We houden dus maar dapper vol!
En corrigerende hemdjes heb ik veel gedragen, ben er inmiddels helemaal klaar mee. Het daadwerkelijke effect is 98% psychisch en 2% visueel zichtbaar
Ik tot voor kort ook, maar ik ben in een paar maanden zeven centimeter taille kwijt. Mijn buik is nog steeds dik, maar wel platter ipv met rollen, ik denk door de heel veel buikspieroefeningen bij BodyPump en BodyCombat...quote:Op donderdag 5 november 2015 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben jij mij?![]()
Booties
Ik ben overigens 1,68 met redelijk gelijkwaardig verdeeld spek, al oog jij op de foto slankerderIk heb meer 'pens' denk ik
![]()
100 Denier panty's van V&D! <3quote:Op donderdag 5 november 2015 14:16 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben verslaafd aan corrigerende hemdjes vrees ik...![]()
Er mag dan inmiddels 15 kilo minder Shandaly bestaan, maar er blubbert nog steeds zo'n zwembandje om m'n middel. En met zo'n hemdje blubbert het tenminste niet met elke stap mee. Ik vind het heerlijk zitten![]()
En ik draag weer rokjes! Met panties enzo... en voel me er goed in!![]()
Alleen trok ik net op het toilet een gat in m'n panty, dat is dan weer een nadeel.Daar heb je met spijkerbroeken geen last van...
22,5quote:Op donderdag 5 november 2015 13:49 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb een tijdje niet mee gelezen maar jij bent nu toch al een dikke 15 a 20 kilo kwijt?
netjes hoor!
Ik heb heel slecht geslapen de afhelopen dagen en de neiging de ah to go in te lopen was heel sterk, maar ik deed het niet!quote:Op donderdag 5 november 2015 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zolang je je niet vastbijt in repen Tony Chocolonely komt het vast goed!
Dit geeft de burger moed, na gisteravond als een half kreperend hangbuikzwijntje grondoefeningen te hebben doorstaan terwijl mijn mede-groepslesgangers als lenige slanke gazelles hun benen in de nek legdenquote:Op donderdag 5 november 2015 13:50 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik tot voor kort ook, maar ik ben in een paar maanden zeven centimeter taille kwijt. Mijn buik is nog steeds dik, maar wel platter ipv met rollen, ik denk door de heel veel buikspieroefeningen bij BodyPump en BodyCombat...
De meeste oefeningen die we daar doen kon ik helemaal niet toen ik begon en een paar maanden geleden moest ik overal de lichte optie nemen en steeds stoppen. Nu hou ik bijna alles vol. Bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |