Oh kijk, mijn zwembadergernissen in een notendopquote:Op donderdag 5 november 2015 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest zonet noodgedwongen tijdens een 'ladies only' uurtje zwemmen.
NOOIT MEER.
Goverdomme. Blijkbaar betekent 'ladies only' hier 'dobber dobber dobber'-only. Het bad zat vol met logge zeekoeisels (van maat XS tot maat XXXXXL) die in de fucking BREEDTE aan het ronddobberen waren, en geërgerd keken als ik voorbij kwam en misschien hun fucking haar natmaakte, wat natuurlijk onge-fucking-hoord is in een zwembad.
NOOIT MEER.
Stel je voor dat er ladies zijn die wel gewoon een beetje fatsoenlijk baantjes willen zwemmen
maaarrrr, desondanks wel m'n mijl er weer ingekregen. En ervoor nog een klein beetje KT + stretches.
Deden ze dat maar, dan hingen ze tenminste nog stil aan de kant al kwetterend. Nu waren ze o-ve-ralquote:Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant
Awww. Sterkte.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh kijk, mijn zwembadergernissen in een notendop
Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel vanquote:Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
Ik vrees dat ik het er gewoon uitkwijlquote:Op donderdag 5 november 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel van
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je ook B&J?quote:
Samen dik zijn is minder erg dan als enige dik zijnquote:
quote:Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samen dik zijn is minder erg dan als enige dik zijn
Komop Lonaa!quote:Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef geen b&j. Ik heb al genoeg in mn muil gestopt vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar 's naar de pub!Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |