abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157339557
Als men dat nou lekker gewoon langs de kant doet, dan kan men altijd als men te moe is de kant vastpakken. :')_!
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:54:08 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_157339843
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant :')
disclaimer
pi_157339979
quote:
18s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest zonet noodgedwongen tijdens een 'ladies only' uurtje zwemmen.
NOOIT MEER.

Goverdomme. Blijkbaar betekent 'ladies only' hier 'dobber dobber dobber'-only. Het bad zat vol met logge zeekoeisels (van maat XS tot maat XXXXXL) die in de fucking BREEDTE aan het ronddobberen waren, en geërgerd keken als ik voorbij kwam en misschien hun fucking haar natmaakte, wat natuurlijk onge-fucking-hoord is in een zwembad.

NOOIT MEER.

Stel je voor dat er ladies zijn die wel gewoon een beetje fatsoenlijk baantjes willen zwemmen ;(

maaarrrr, desondanks wel m'n mijl er weer ingekregen. En ervoor nog een klein beetje KT + stretches.
Oh kijk, mijn zwembadergernissen in een notendop _O-

Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157339981
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Van die theekransjes te water ja. Hoogst irritant :')
Deden ze dat maar, dan hingen ze tenminste nog stil aan de kant al kwetterend. Nu waren ze o-ve-ral :+
Ja doei.
pi_157340021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn avondeten wordt Ben en Jerry's. Ik heb een uur in een tandartsstoel gezeten waarbij mijn tandarts 55 minuten bezig is geweest met trekken aan een kies. Ik voel me miserabel en denk niet dat ik iets anders naar binnen krijg. En ik voel me zielig. En bij mijn lunch al voldoende groente, kip en peulvruchten gehad.
Awww. Sterkte.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157340056
quote:

[..]

Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel van :9
Ja doei.
pi_157340091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:

Da's mooi klote. Maar geniet er dan iig wel van :9
Ik vrees dat ik het er gewoon uitkwijl :') Ross zei net dat ik er uitzie alsof ik een brainstroke heb gehad. En bedankt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157340394
Oeh! Bleh! Sterkte Isa!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157340507
quote:

[..]

:X

Sterkte! :*
  donderdag 5 november 2015 @ 18:26:07 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_157340590
Isa ;(
disclaimer
pi_157340730
Ik blijf voor altijd dik. Ok doei.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157340776
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:
/slachtofferhouding-alert

Doe ff normaal! o|O :*
pi_157340848
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Wil je ook B&J?
* Isabeau biedt beker aan
  donderdag 5 november 2015 @ 18:37:45 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_157340925
Enabler :(
disclaimer
pi_157340939
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Enabler :(
Samen dik zijn is minder erg dan als enige dik zijn *O*
pi_157340942
Dikke vriendjes O+
Ja doei.
pi_157340997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Samen dik zijn is minder erg dan als enige dik zijn *O*
_O-
pi_157341540
Volgens mij zit ik in de zone... Ik verheug me op de weegschaal morgenochtend... :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 19:01:06 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157341548
Ik skip de B&J... Isa, je had gelijk, weer 73,7 vanmorgen :D
Sterkte met je verdoofde hoofd :*

Loontje, nietus!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_157341693
Ik hoef geen b&j. Ik heb al genoeg in mn muil gestopt vandaag :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157341851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoef geen b&j. Ik heb al genoeg in mn muil gestopt vandaag :')
Komop Lonaa!

Je hebt jezelf tot een hot(ter)babe :9~ gedieet, dus je weet hoe het moet *O*
pi_157341948
Ik heb intense honger zo na 't sporten. Nog een uurtje tot eten O+
Ja doei.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:25:06 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_157342232
Isa.... Doe dan Hertog of die andere ijs. BJ is zo overrated! Sterkte met je bekkie :* (pure jenever helpt ook :') )

Wat is veel Lonaa? Ik snap je kutsituatie maar maak het niet beter maar veel kutter door dit soort acties, je merkt dan het aan alle kanten van de medaille niet werkt.. Meh, ik snap je wel maar dit is DE neerwaartse spiraal waar je zo moeilijk uit komt.
En hoe enorm moeilijk ook, als je zo voelt : ga naar buiten, pak de fiets, de je 'wandel'schoenen aan, muziek op en gaan, gewoon gaan en je kwijlebekkie mee :P
Sterkte lieve meid, want dat ben je O+

Goedzo Sjeen *O* en DP *O* !!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_157342322
Isa je treurige kies :(
Zit t ijs er nog in?

En *O* voor the zone van DP en Sjeen *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157342523
Rokken enzo kleden wel 't beste af:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo maar 's naar de pub!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')