SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat je lijstje serieus was, Moblo. Ik staarde al naar die ontbijtkoek als een haai die bloed ruikt.
Wijntjesquote:Op woensdag 4 november 2015 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Ik val niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf"
Lijstje:
O: restje taart
T: ontbijtkoek
L: 5 boterhammen hagelslag
T: 2 wijntjes
D: pizza
T: 4 wijntjes
QFT!quote:
Was de optimel vergetenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:51 schreef Isabeau het volgende:
In dat geval was je ook de eierkoek vergeten.quote:
Dat doen ze altijd.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste keer dat ik een eierkoek at rook 'ie naar ammoniak![]()
Dat proberen we over vijf jaar wel weer een keer
quote:Op woensdag 4 november 2015 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende: Mannen kunnen iig nog een flubberboxer aan. Bij vrouwen is alles strak.
Ik heb een hele leuke lesbionic surfshortquote:Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij mag tegenwoordig ook gewoon in een minder strakke surfshort.
Misschien iets lesbischer dan je gewend bent, dat wel
quote:Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke lesbionic surfshort
Pas ik nog niet in
Ooit op mijn ATL gekocht, met de gedachte "over een kilo of 5 kanniewel en het gaat nu zo lekker".
En toen was ik er klaar mee.
Mghihih, dat duurt helaas nog wel evenquote:Op woensdag 4 november 2015 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je nieuwe streef. Dat ding moet ik zien
Daar heb ik er zelfs twee van. Van Le Pep in de sale. Ik moest nog een paar kilo.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n jurkje. Kaartje zit er nog aan. Supermooi.. Maar ja
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Isabeau, volgens mij heb jij ooit iets gepost over een health blogger die weer was aangekomen en u weer ging afvallen?
Heb je die link nog?
Staat je hemels!quote:Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden
[ afbeelding ]
ik ga ook in bikini hoor. Ik het enige wat comfy is en de boel goed genoeg in bedwang houdt. Gewoon een stevige bh zeg maar.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik keek van de week My Big Fat Fabulous Life en die dame ging met 170 kilo nog in een bikini. Wat een baas!
Nomnomnomnomnom.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Staat je hemels!
Ik heb ook weer een mooie dag mensen. Twee keer gehoord dat ik zo dun benNet zoals vorige keer beginnen mensen dat bij de 88kg te zeggen. Alleen vorige keer dacht ik toen "oh, ik ben nu klaar!!1" en begon de weg naar boven weer.
Maar nu gaan we lekker door
Iets te hard door zelfs, want ik heb alleen 1 koffie op voor de lunch, totaal niet mijn ding om iets over te slaan, maar ik zat opgesloten in een meeting op een vreselijk kantoorterrein waar niks was. Ik hou m'n lunch vanavond nog wel dan, met wat Melba-toastjes en vis
Top!quote:Op woensdag 4 november 2015 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, hardlooptruitje wat ik al een tijdje niet aan heb gehad is wat groter aan 't worden
[ afbeelding ]
Nee, truitje.quote:
Ja, trutjequote:
Mgihihi.quote:
Vind het ook super om haar te zien dansen.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik keek van de week My Big Fat Fabulous Life en die dame ging met 170 kilo nog in een bikini. Wat een baas!
Het is sowieso een leuk mensquote:Op woensdag 4 november 2015 19:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind het ook super om haar te zien dansen.
Maar hey ik ben ook een fat dancer
http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.htmlquote:
Fijn, dank je!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://peaceloveandlowcar(...)i-got-fat-again.html
Moest nog zoeken, maar moest eerst boodschappen doen en koken.
Graag gedaan!quote:
We willen allemaal wel chips.quote:
What do chubby kids eat?quote:
quote:The authors singled out potato chips in particular. “We found potato chips to be one of the most obesity-promoting foods for youth to consume. Potato chips are very high in energy density (383–574 kcal/100g) and have a low satiety index, yet they are commonly consumed as snacks.” (Potatoes that aren’t cooked in oil, the authors write, are fine.)
Ik weet niet hoe selectief je bent met FB foto's, en het is al een tijdje geleden dat ik haar irl zag, maar bij elke foto denk ik "OMG WAT LIJKT ZE LANGquote:Op woensdag 4 november 2015 20:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een chubby kid van nog geen 5![]()
Ze eet niet heel gek, krijgt met veel geluk eens per maand een minibakje chipsen weinig snoep of zoet drinken, maar ze is nogal achter en kan niet bijvoorbeeld met vriendjes buiten spelen en rennen. Daardoor heeft ze nog steeds eeen peuterfiguur. Met zo'n vette pens enzo.
Baal ik van. We zijn zelf niet echt fatties (ik mag wel nog iets kwijt, maar das in verhouding echt niet zo'n punt, heb een gezond bmi en met 2 of 3 kg eraf ben ik heel tevreden). Op een of andere manier denk ik dan toch nogal eens dat mensen denken dat ze wel elke dag chips etc zit te schransen en dat vind ik zelf al zo niks.
/lief dagboek
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe selectief je bent met FB foto's, en het is al een tijdje geleden dat ik haar irl zag, maar bij elke foto denk ik "OMG WAT LIJKT ZE LANG" niet "Oooooo chubbyyyyyyyyyyyy!"
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedacht en nu ik ongegeneerd op je FB zit te neuzen eigenlijk ook niet.
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een beetje selectief ben ik natuurlijk wel, ga mijn kind niet voor schut op fb zetten.
Maar toch dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |