abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157323893
Je moet er ook plezier in hebben, Maria! Ook belangrijk. En daarom ga ik morgen dit doen. Voor de lol. Géén idee of ik ook plezier zal hebben, maar ik ga het zien:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157323975
MFP. _O_

Ik nam bijna, bijnaaaaaa, een kleine Bounty. 139kcal.

Nope.
Ja doei.
pi_157324000
:D :D dat ziet er vrij idioot uit!! Maar dat is een goed teken vaak ;)
Ik hou zelf helemaal niet van springen en hoppen.. Vind mijn lijf niet zo leuk en ik vind het weer niet leuk dat mijn lijf dan alle kanten op hobbelt, dat voelt vrij onaangenaam. :@
pi_157324057
Lijstje:
O: Mobloats
B: stukje fietsen en lopen met de hond
L: pastapaprikasalade
B: 10km fietsen
D: pasta a la mamma
Zit nu op 1730. Vind dat het genoeg moet zijn maar heb nog wel trek }:|
  woensdag 4 november 2015 @ 21:50:24 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157324131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Je moet er ook plezier in hebben, Maria! Ook belangrijk. En daarom ga ik morgen dit doen. Voor de lol. Géén idee of ik ook plezier zal hebben, maar ik ga het zien:

:D

Wel killing voor je beenspieren enzo denk ik, ben benieuwd hoe het bevalt! :D ik vind trampolines altijd een bietje creepy, vroeger op school beeldde ik me altijd in dat ik erdoor zou zakken :') terwijl die dingen vet stevig zijn, maar derp :D

En ja ik vind dat step en pump gelukkig ook best leuk, ik wil komende tijd wat meer afwisselen iig, wil wel mn blije hupsdansjes blijven doen ook :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_157324292
Ik heb een kutdag. Ik moest om zes uur op, had een onwijs lange bijeenkomst die ook al niet heel interessant was, ik was mijn fietssleutel verloren op het station, toen ik bijna thuis was werd ik gebeld dat ie gevonden was, dus op zich heel fijn, maar toen wilde ik mijn reservefiets lenen van mijn huisgenoot en die was toevallig net niet thuis, dus dan maar een Greenwheels naar het station nemen want mijn anonieme OV kaart was leeg en mijn gewone kapot, en nu is het bijna tien uur en zit ik met een patatje pinda op de bank.

Vandaag ondanks acht uur zitten toch ruim 18000 stappen gelopen en een paar km gefietst. En met ergernis en wanhopig zuchten verbrand je ook megaveel, ja toch, ja?

En ik weet nu waarom ik al dagen ontevreden ben, alles opeet wat stil ligt en een kilo zwaarder was. Ik hou nooit bij wanneer het weer pretweek is en ik heb nooit door waarom ik een eat all the chocolate bui heb, totdat het echt zo ver is. :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157324379
quote:

Het ziet er inderdaad wel leuk uit :D
Training liep een half uur uit dus nu nog even snel Bites eten en dan slapen.
Het was een goed dagje.
pi_157324383
Mobloats _O-
Ja doei.
pi_157324391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloats _O-
Zo hey.. snelle reactie, zo noem ik het al ruim een week volgen mij :+ ;)
pi_157324421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mobloats _O-
Mo-bloats las ik eerst
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  woensdag 4 november 2015 @ 22:02:26 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157324476
quote:

Daar heb ik een paar maanden terug een heel debiel filmpje van langs zien komen, ik dacht dat het iets ouds al was.

Ik ben heel benieuwd!
pi_157324583
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:00 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Mo-bloats las ik eerst
dat ook.
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 23:03:03 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157326372
Mensen, er komt een nieuwe schijf van vijf:
http://www.voedingscentru(...)schijf-van-vijf.aspx

Deze wordt gebaseerd op de nieuwe richtlijnen van de Gezondheidsraad:
http://www.gezondheidsraa(...)_in_kort_rgv2015.pdf

quote:
In dit advies zet de Gezondheidsraad op een rij welke voedingsmiddelen en -patronen leiden tot gezondheidswinst. Daartoe heeft de raad de wetenschappelijke kennis over de relatie tussen voeding en chronische ziekten systematisch beoordeeld. Op basis hiervan zijn de nieuwe Richtlijnen goede voeding geformuleerd:

• Eet volgens een meer plantaardig en minder dierlijk voedingspatroon conform de onderstaande richtlijnen

• Eet dagelijks ten minste 200 gram groente en ten minste 200 gram fruit
• Eet dagelijks ten minste 90 gram bruin brood, volkorenbrood of andere volkorenproducten
• Eet wekelijks peulvruchten
• Eet ten minste 15 gram ongezouten noten per dag
• Neem enkele porties zuivel per dag, waaronder melk of yoghurt
• Eet een keer per week vis, bij voorkeur vette vis
• Drink dagelijks drie koppen thee
• Vervang geraffineerde graanproducten door volkorenproducten
• Vervang boter, harde margarine en bak- en braadvetten door zachte margarine, vloeibaar bak- en braadvet en plantaardige oliën
• Vervang ongefilterde door gefilterde koffie
• Beperk de consumptie van rood vlees en met name bewerkt vlees
• Drink zo min mogelijk suikerhoudende dranken
• Drink geen alcohol of in ieder geval niet meer dan één glas per dag
• Beperk de inname van keukenzout tot maximaal 6 gram per dag
• Het gebruik van voedingsstofsupplementen is niet nodig, behalve voor mensen die tot een specifieke groep behoren waarvoor een suppletieadvies geldt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157327341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zo hey.. snelle reactie, zo noem ik het al ruim een week volgen mij :+ ;)
Ach, ik las vorige week nog ergens hier dat het me niet kon boeien wat andere mensen posten. QED. :P

Maar nee, het was me nog niet opgevallen :@ :')
Ja doei.
pi_157328823
quote:

Haha lijkt me tof maar ik denk dat mijn bekkenbodemspieren dat na t kind niet meer aankunnen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 november 2015 @ 07:25:17 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157328972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 23:03 schreef eleusis het volgende:

[..]

nog steeds gesponsord door Unilever zie ik...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 5 november 2015 @ 07:27:38 #67
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157328986
quote:

[..]

Waar is de ontbijtkoek?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157329057
quote:

Het grappige is dat ik in CUL al zei dat mensen toch niet kunnen lezen & begrijpen en dat er dus hele volksstammen nu elke avond een zak zoute pinda's gaan wegwerken. Had iemand op FOK! al een topic in Klaagbaak geopend waarin hij zei dat je volgens het voedingscentrum niet meer dan 3 boterhammen per dag mocht :7 Le-zen. Zo moeilijk 8-)

Op die boterhammen na, is mijn levensstijl zo'n beetje dat lijstje. Oh, en ik gebruik vitamine D tabletten, want dat is in Nederland wel nodig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157329076
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

Wel killing voor je beenspieren enzo denk ik, ben benieuwd hoe het bevalt! :D ik vind trampolines altijd een bietje creepy, vroeger op school beeldde ik me altijd in dat ik erdoor zou zakken :') terwijl die dingen vet stevig zijn, maar derp :D

En ja ik vind dat step en pump gelukkig ook best leuk, ik wil komende tijd wat meer afwisselen iig, wil wel mn blije hupsdansjes blijven doen ook :Y
Ik ben altijd bang om van een trampoline af te springen! Maar hier zit een handvat bij *)

quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb een kutdag. Ik moest om zes uur op, had een onwijs lange bijeenkomst die ook al niet heel interessant was, ik was mijn fietssleutel verloren op het station, toen ik bijna thuis was werd ik gebeld dat ie gevonden was, dus op zich heel fijn, maar toen wilde ik mijn reservefiets lenen van mijn huisgenoot en die was toevallig net niet thuis, dus dan maar een Greenwheels naar het station nemen want mijn anonieme OV kaart was leeg en mijn gewone kapot, en nu is het bijna tien uur en zit ik met een patatje pinda op de bank.

Vandaag ondanks acht uur zitten toch ruim 18000 stappen gelopen en een paar km gefietst. En met ergernis en wanhopig zuchten verbrand je ook megaveel, ja toch, ja?

En ik weet nu waarom ik al dagen ontevreden ben, alles opeet wat stil ligt en een kilo zwaarder was. Ik hou nooit bij wanneer het weer pretweek is en ik heb nooit door waarom ik een eat all the chocolate bui heb, totdat het echt zo ver is. :')
Wel mazzel dat je sleutel gevonden was _O_ En geweldig van die 18000 stappen *O* En voor de rest alles meh :* Hoop dat vandaag een betere dag is. Ik weet overigens ook meestal pas dat ik ongesteld moet worden op het moment dat ik in de supermarkt loop en snak naar chocolade.
pi_157329481
Ik heb een app daarvoor.

En :o 78,8 :o

Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_157329508
Mogge dikkies O+
Ja doei.
pi_157329514
En wat een stress he, zo 's avonds nog op zoek naar Neck spullen. Ik had t laatst met werkpasjes en treinkaart. Kwam erachter toen ik naar bed ging. Stress, fiets terug naar t station, gevonden, naar huis. Maar voor je dan weer slaapt..
pi_157329597
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een app daarvoor.

En :o 78,8 :o

Stoppen met structurele tussendoortjes lijkt hier toch de truc. Dan gaat er ook niks mis met incidentele te lekkere dingen.
Het komt wanneer het zin heeft, dus behalve 'deze drie weken niet' weet ik nooit wanneer het komt. Kan ook twee weken later zijn. Ik heb het daarom met de apps ook maar opgegeven. Dan raakte ik alleen maar in de stress over dat het drie dagen te laat was of zo.
  donderdag 5 november 2015 @ 09:04:25 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157329664
Ennnn weer boven de 85 vanochtend :'). Ik denk dat ik alleen nog maar ga wegen na toiletbezoek ofzo :P.

Planning!

O: ontbijttaart (laatste stukje gelukkig, ik ben niet zo'n fan)
T: 2 mandarijntjes
L: 2 bth: kipfilet, sandwichspread
T: 2 mandarijntjes
D: zuurkoolquiche
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157329697
90,7 :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')