Train je nou zoveel harder of intensiever? Je was al een hele enthousiaste sporter dus dan.is het wel stoer dat het ineens zo hard gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
In ander nieuws.
2 lbs eraf weer, wat iets van 900 gram is. Al zaten daar ook nog 5 koppen thee en een mobloatsportie bij.
Ook 'overall' zo'n 9cm kwijt (opgeteld van allerlei plekken), dus ik ben eigenlijk wel tevreden. Net na de PT sessie nog even een half uurtje gezwommen om de intens zware KT eruit te krijgen. Zondag weer, morgen dagje rust denk ik!
oh jammer! Als ik snel genoeg berouw voel kan ik het meestal nog wel ongedaan maken gelukkigquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:52 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Daarom had ik deze er maar niet bij gezet
Als ik het kon, zou ik het doen. Ik heb alleen geen kotsreflex, handig he?
Dat klinkt niet helemaal gezond SQ.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh jammer! Als ik snel genoeg berouw voel kan ik het meestal nog wel ongedaan maken gelukkig
weet je pt het wel?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik hiervoor woog ofzo, of verloor. Ik weet eigenlijk ook nog steeds neit wat ik nu weeg hè?Daar ga ik pas over '10kg eraf in totaal' met de PT weer naar kijken denk ik. Uitstellen dat, want ik zit niet te wachten op weer obsessief afvallen
Zo een keer per week wegen nu is echt ideaal.
En ik sport nu wel wat vaker ja, al loop ik door blessure minder hard. Dat is wel jammer.
Maar je merkte het al wel aan je hardloopshirtjequote:Op vrijdag 6 november 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik hiervoor woog ofzo, of verloor. Ik weet eigenlijk ook nog steeds neit wat ik nu weeg hè?Daar ga ik pas over '10kg eraf in totaal' met de PT weer naar kijken denk ik. Uitstellen dat, want ik zit niet te wachten op weer obsessief afvallen
Zo een keer per week wegen nu is echt ideaal.
En ik sport nu wel wat vaker ja, al loop ik door blessure minder hard. Dat is wel jammer.
Mja, ik ben geen professioneel purgeerder hoor. Gebeurt misschien een paar keer per jaar en alleen als ik mezelf echt als een varken heb volgepropt.quote:
jonge, ik vraag het toch gewoon maar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, anders kan ze ook niet bedenken hoeveel ik afgevallen ben hè?
Smoothie met groenten en fruit? Banaan, spinazie, magere yoghurt/kwark?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker, Moblo
En iemand hier suggesties voor koud eten, redelijk vloeibaar, geen pap, wel vullend en gezond
Ik weet niet of het geblenderd ook goed werkt, maar dit havermout dingetje (cookie dough oats) vind ik zelf echt geweldig voor mijn sweet tooth:quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Gazpacho kan natuurlijk ooken een smoothie, ja, weet niet. Milkshake! Ik moet ineens heel erg aan milkshakes denken
Een smoothie van gist, gerst, hop en water?quote:Op vrijdag 6 november 2015 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker, Moblo
En iemand hier suggesties voor koud eten, redelijk vloeibaar, geen pap, wel vullend en gezond
I see what you did there....quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Een smoothie van gist, gerst, hop en water?
Als het koud is moet dat lukkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 18:39 schreef MutedFaith het volgende:
Een smoothie van gist, gerst, hop en water?
quote:Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag![]()
Eten
Bewegen
Nog steeds dik
Hoeveel kcal is die???quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo veel snaaaizin.
Ik kan maar beter naar bed. Mét een slaappil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |