O god!quote:
OVERALLLL POEBIE!!!quote:
#dikvooraltijdquote:
Jointje (0 kcal) mss?quote:Op vrijdag 6 november 2015 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo veel snaaaizin.
Ik kan maar beter naar bed. Mét een slaappil.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Is dat inclusief de daaropvolgende vreetkick?quote:
Goed timen met je naar bed gang.quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:28 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Is dat inclusief de daaropvolgende vreetkick?
En als je stoned genoeg bent kun je echt je bed niet meer uit!quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goed timen met je naar bed gang.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 22:38 schreef Lonaa het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE
vandaag was een goede dag qua eten.
Einde bericht.
+ 0,1quote:
Toch die slaappil!!!quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+ 0,1
* DancingPhoebe gooit handen in de lucht en stampvoet naar de chocoladekast!
quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:38 schreef MutedFaith het volgende:
KFC en een halve fles whiskey: 79.6
Oh ja goed punt. Ik vond het al oneerlijk dat Thais meer doet stijgen dan KFC, maar de SQwet houdt het getal vandaag nog kunstmatig laag natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Wacht maar op de wet van SQ..
Hier vandaag eens een planning maken.. stiekem toch best zin in omdat ik weet dat het vorige keer ook lukte..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |