SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 22-09-2015 21:32:20 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik ken niemand die in aanraking komt met het incassobureau.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Montelly het volgende:
Incassobureau zijn anno 2015 is wel een goudmijntje zeg. Bijna iedereen die ik ken is/komt in aanraking met incassobureau.
rekening 40,--
Administratiekosten 55,-
Schrijven van deze dagvaarding 19,--
Juridische afhandeling dwangbevel 24,--
kosten met een hele moeilijke naam 65,--
=========
U dient BINNEN 2 DAGEN na dagtekening 203,-- te voldoen op onderstaande rekeneningnummer..
Mooie tekening.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
Conclusie: je gaat om met paupers die niet in staat zijn om op tijd een rekening te betalen.
Ik ken niemand die in aanraking komt / is gekomen met een incassobureau.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Montelly het volgende:
Incassobureau zijn anno 2015 is wel een goudmijntje zeg. Bijna iedereen die ik ken is/komt in aanraking met incassobureau.
[..]
Ken zelfs een hoop zelfstandigen die "af en toe" niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen omdat ze 45 dagen of langer zelfs op hun geld moeten wachten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ken niemand die in aanraking komt / is gekomen met een incassobureau.
M.a.w.: je gaat inderdaad om met mensen die niet in staat zijn hun rekeningen op tijd te betalen.
Zie edit.quote:
Ik kan het als student een jaar zonder extra geld uitzingen als het nodig is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ken zelfs een hoop zelfstandigen die "af en toe" niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen omdat ze 45 dagen of langer zelfs op hun geld moeten wachten.
Volgende keer, bro.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
Geef is wat strongman mannen in de OP.
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
Geef is wat strongman mannen in de OP.
Als je niet eens 6 weken kunt overbruggen heb je toch ergens wat fout gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ken zelfs een hoop zelfstandigen die "af en toe" niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen omdat ze 45 dagen of langer zelfs op hun geld moeten wachten.
Ziet er wel wat anders uit op die plaatje. Volgens mij heeft die na de foto aas gebruikt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja https://www.youtube.com/user/MegaBoston77/videos
90 dagen betalingstermijn. Dan moet je 4 maanden overbruggen. Mij lukt dat, maar ik denk dat dat voor 80% een enkeltje voedselbank isquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niet eens 6 weken kunt overbruggen heb je toch ergens wat fout gedaan.
Maar bedrijven zijn vaak niet heel netjes qua uitbetalen, overheidsinstellingen nog slechter. Gemiddelde is 43 dagen dat je bij de overheid munt wachten.
30 dagen voor de overheid, dat heeft Ivo Opstelten nog geregeld. Een van de weinig goeie dingen die hij voor elkaar heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
90 dagen betalingstermijn. Dan moet je 4 maanden overbruggen. Mij lukt dat, maar ik denk dat dat voor 80% een enkeltje voedselbank is
Zie post #11quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:17 schreef stinkie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/e/24524459
Whehehe Vlaardingen. Ook nog gewoond
genoeg. Overheid werkt ook via brokers. En als je geen korting wil geven heb je de betalingstermijn van een x periode nadat de broker het geld heeft ontvangen. Zijn er maar weinig die frontrunnen.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
30 dagen voor de overheid, dat heeft Ivo Opstelten nog geregeld. Een van de weinig goeie dingen die hij voor elkaar heeft gekregen.
https://www.rijksoverheid(...)ning-op-tijd-betalen
Of zijn er ergens nog achterdeurtjes om daar onderuit te komen?
en volgens mij mógen ze niet eens alles rekenen dat daar staatquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Montelly het volgende:
rekening 40,--
Administratiekosten 55,-
Schrijven van deze dagvaarding 19,--
Juridische afhandeling dwangbevel 24,--
kosten met een hele moeilijke naam 65,--
=========
U dient BINNEN 2 DAGEN na dagtekening 203,-- te voldoen op onderstaande rekeneningnummer..
Die 30 dagen zou toch onafhankelijk van het al dan niet gebruiken van brokers moeten zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
genoeg. Overheid werkt ook via brokers. En als je geen korting wil geven heb je de betalingstermijn van een x periode nadat de broker het geld heeft ontvangen. Zijn er maar weinig die frontrunnen.
Ik heb deze maand een korting gegeven, betaling binnen 12 dagen na ontvangst factuur. Maar dan heb ikmweet genoeg geld om mijn kosten + inkomen coor de rest van het jaar te betalen. Mijn overbuurman met zijn witte busje is blij als ie de vaste lasten per maand rond krijgt.
2.0 TDI moest lekker schoon zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 11:08 schreef Eleiko het volgende:
Rijdt er hier nog iemand in een VAG diesel?
in dit geval niks met overheid te doen. Geen enkele organisatie werkt zonder brokers. Niemand zit te wachten om te moeten handelen met 500 zzp'rs op kleine kantoortjes. En daar verdienen die brokers dus aan. En aangezien het mij niks kost, who cares.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die 30 dagen zou toch onafhankelijk van het al dan niet gebruiken van brokers moeten zijn.
Man-o-man: wat een handel weer: allerlei bedrijven die weer geld verdienen aan een incompetente overheid.
zzp'r. Bij een grote bankquote:
bij ons 3 euro per uur voor de intermediairquote:Op woensdag 23 september 2015 13:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
zzp'r. Bij een grote bank
Ik factureer mijn broker. Broker factureert de klant + 0,95ct per uur. That's it.
ouderwetse tarieven hoor. Zit igg bij banken tegenwoordig rond de 45 ct tot 1 euro. Betaald door de opdrachtgever (bank dus).quote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij ons 3 euro per uur voor de intermediair
"ik voel me kut maar wil niet zeggen waarom"quote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Inlezen over prohormonen, begin maar met afbranden
ja ik weet het eigenlijk niet. Wellicht dat t ook afhangt van het uurtarief?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ouderwetse tarieven hoor. Zit igg bij banken tegenwoordig rond de 45 ct tot 1 euro. Betaald door de opdrachtgever (bank dus).
Goed, 10 jaar terug was je 15¤ per uur kwijt....
Ik voel me helemaal nie kutquote:Op woensdag 23 september 2015 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
"ik voel me kut maar wil niet zeggen waarom"
Insert attentionwhore.gif
Ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Al 3 weken doe ik niks op stage en vandaag op laatst moment vrij genomen voor de middag en morgen
Is stage nog te redden denken jullie?moet nog 17 weken
Troosten?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
wie troost deze gevallen broeder?
R&P / Geen raad met ex
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
Zo werkt dat niet met mannen.
hoe dealen asians daar mee danquote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
Welquote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
veel rijstewijn drinkenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
hoe dealen asians daar mee dan
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwzquote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
R&P / Geen raad met ex
hey Jeroenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwz
ja maar aan de andere kant, die dude is 17 of 18 ofzo, wtf G, go out en neuk bitches, maak gainz en maak je vooral niet zo drukquote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwz
ik heb het meeste maar overgeslagenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Beach het volgende:
hilarisch wel dat vrienden willen blijven
ik lees zo half dat topic nu
Hey Beachquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:12 schreef Beach het volgende:
Ik heb een beter idee; ondersteun mij met Turks leren.
Volgens die logica wil je Duits worden als je Duits leert en Engelsman als je Engels leert.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef Faeroer het volgende:
Echt eh, hij wilde toch Turk worden ofzo?
[..]
Hey Beach
neequote:Op woensdag 23 september 2015 14:48 schreef no1uknow het volgende:
ben je al toegevoegd aan whatsappgroep beach?
Misschien ook wel beetje raar ja, een Armeniër die opeens Turk wil wordenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens die logica wil je Duits worden als je Duits leert en Engelsman als je Engels leert.
Herhalingsretoriekquote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef seto het volgende:
wisten jullie al dat faeroer claimt viking te zijn en kennis heeft van elk land
Ik sta open voor een goede dis. Iets dat neger.jpg waardig isquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:54 schreef seto het volgende:
ik geef eerlijk toe mijn disses zijn niet meer on point
Leuk man als proefkonijn dienenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Ex-scharrels.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Beach het volgende:
inb4 henk die zegt dat al zn exen hem een topgozer vinden
toch weer een reactie te pakkenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Herhalingsretoriek
[..]
Ik sta open voor een goede dis. Iets dat neger.jpg waardig is
och, na twee dagen samen op de schapenweiquote:Op woensdag 23 september 2015 14:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
is wel een beetje ongebruikelijk in de cultuur waar je in je imaginaire leventje in vertoeft
Hard trainen en rebound neukertje zoeken.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
Gevallen? Dat is zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
R&P / Geen raad met ex
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zou voor de milieubewuste Duitser gaan
RS6quote:
budget is maar 15kquote:
Wie is deze?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Bmw 330i touringquote:
Die is wel een flink maatje kleinerquote:
530 danquote:Op woensdag 23 september 2015 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is wel een flink maatje kleiner
Ex lease vast wel. Maar dan staat er wel 300k op de tellerquote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef fathank het volgende:
E60 535d is ook leuk. Alleen geen idee of je een goeie voor 15k hebt.
Xc70? Kan mooi voor de paardentrailerquote:Op woensdag 23 september 2015 22:33 schreef stinkie het volgende:
Gene tweedehands bmw.
Audi of Volvo. Dat worst het. Gisteren in v70 gereden en dat zit wel goddelijk. Blijft alleen een lompe plattelands dokters auto.
Nieuw of 2e hands?quote:
2e hands.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nieuw of 2e hands?
Mijn mening A6 > V70 > Passat.
Maar veel hangt af van je motorkeuze.
Weinig verschil en ws. arrogant want wonend in een overrated wijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Het probleem met dat zijige Oud-Zuid-Amsterdamse accent is dat je niet weet of je met een metroseksueel of een homo te maken hebt.
Geen idee man. Maar prohormonen is wel echt ernstige ziekte gay.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wie is deze?
Kan iemand me voorstellen aan deze?
Komt hier een beetje meeposten maar niemand weet wie die is?
Nice, maar wil je geen automaat?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
2e hands.
Denk zelfs dat het een A4 word. Wil al tijdje wat kleiner gaan rijden. V70 of v60 is dan niet ideaal. Zeker niet waar ik nu nog woon.
Deze: http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/13861240
Als ie er volgende maand nog staat is ie van mij
Goede suggesties, Henk.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:59 schreef fathank het volgende:
Moet het een station zijn? Mondeo? Kun je een recentere kopen, uitstekende wegligging en verdomde ruim. Skoda superb is ook achterlijk groot
Broeder, jij maakt een goede keus.quote:
Nissan Micra.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Broeder, jij maakt een goede keus.
Voor de auto kenners hier, iemand nog ideeën voor een (relatief) zuinige auto ~20.000-30.000 km/jaar ? Iets wat veilig is, niet al te log qua parkeren, met veel boodschappen ruimte.
ford focus beviel mij erg goed. Voordelig, goed uitgerust en prima rijligging. Nieuwe A klasse ook erg fijne. Kleiner en duurder alleen. En met de fiesta kin je ook een hoop boodschappen doen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 september 2015 00:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Voor de auto kenners hier, iemand nog ideeën voor een (relatief) zuinige auto ~20.000-30.000 km/jaar ? Iets wat veilig is, niet al te log qua parkeren, met veel boodschappen ruimte.
Alfa 159. Met rode lederen bekledingquote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
2e hands.
Denk zelfs dat het een A4 word. Wil al tijdje wat kleiner gaan rijden. V70 of v60 is dan niet ideaal. Zeker niet waar ik nu nog woon.
Deze: http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/13861240
Als ie er volgende maand nog staat is ie van mij
sobiesoquote:Op woensdag 23 september 2015 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje maat. Alles rustig @ kleverparkje?
Dit.quote:Op donderdag 24 september 2015 07:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
ford focus beviel mij erg goed. Voordelig, goed uitgerust en prima rijligging. Nieuwe A klasse ook erg fijne. Kleiner en duurder alleen. En met de fiesta kin je ook een hoop boodschappen doen tegenwoordig
Ja denk het ookquote:Op woensdag 23 september 2015 23:33 schreef Eleiko het volgende:
En die RS6/330/530 roepers zijn ws. incassokneuzen.
Wij hebben een Mazda 3, voor 25.000 km per jaarquote:Op donderdag 24 september 2015 00:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niets mis, is in Nederland gelukkig. Wil alleen een klein autotje erbij hebben gezien er binnenkort (3e keer praktijkfaalquote:
duur in de onderhoud deze Rs6 de banden kosten alleen al onwijs veelquote:Op donderdag 24 september 2015 10:37 schreef fathank het volgende:
RS6 is natuurlijk wel iets andere categorie dan een standaard 530
Ik ook, alleen gooi je dan echt veel geld uit het raam. Met een beetje heel veel geluk heb je wel een tweedehands waar alleen oma op zaterdag haar bridgeclub mee bezoekt met 10.000 km op de teller.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb liever nieuwe auto man geen zin in oude afgeragde troep van anderen
Dat is wel iets duurder ja nieuw, maar dat valt mee. Je schrijft een tweedehands auto af over een kortere periode dus die kost ook geld. Stel Stink koopt een auto gebruikt voor 15K en hij rijdt er 5 jaar mee; 15.000 / 60 (5x12 maanden) = 250.- per maand. Reparaties en onderhoud komen er nog bij.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ook, alleen gooi je dan echt veel geld uit het raam. Met een beetje heel veel geluk heb je wel een tweedehands waar alleen oma op zaterdag haar bridgeclub mee bezoekt met 10.000 km op de teller.
Dat is een afschrijving waarbii je geen rekening houdt met de restwaarde. Slaat dus nergens op tenzij hij total loss is naar 5 jaar...quote:Op donderdag 24 september 2015 11:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is wel iets duurder ja nieuw, maar dat valt mee. Je schrijft een tweedehands auto af over een kortere periode dus die kost ook geld. Stel Stink koopt een auto gebruikt voor 15K en hij rijdt er 5 jaar mee; 15.000 / 60 (5x12 maanden) = 250.- per maand. Reparaties en onderhoud komen er nog bij.
Ja je kan m altijd nog voor 500.- kwijt aan mohammed nadien dat was ik ff vergetenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat is een afschrijving waarbii je geen rekening houdt met de restwaarde. Slaat dus nergens op tenzij hij total loss is naar 5 jaar...
Je kan hem ook bij mij kwijt mocht je een auto uit 2010 hebben. Zal dan het dubbele betalen van Mohammed.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je kan m altijd nog voor 500.- kwijt aan mohammed nadien dat was ik ff vergeten
http://auto.autoscout24.nl/BMW-760-Benzine-Zwart-274906770quote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef fathank het volgende:
Gewoon een auto van 3 jaar oud kopen ong. Heb je de grootste afschrijving achter de rug.
Of gewoon een 20 jaar oude full option 7-serie voor een paar 1000 euro.
308 14% leasebak?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
ga nieuwe peugeuot pakken voor einde jaar
Als je zelf een beetje handig bent en niet voor ieder kapot lampje naar de garage moet is een E38 prima rijdend te houden.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef Eleiko het volgende:
Het lijken wel een stel zolderkamerpubers die geen benul hebben wat een auto echt kost.
En, brekend (wellicht): een grote kamperbak zorgt er niet voor dat je sneller ontmaagd wordt, of korting krijgt bij de hoeren (hey Dima). Men denkt eerder dat je pooier bent.
2.5 ton voor een 12 cilinder is nie veel. Ding hoeft niet zo hard te snorren om vooruit te komen als zo'n opgefokt 3cililnder naaimasjien.quote:
In beide gevallen loop je leeg op onderhoud, verzekering en brandstof.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:37 schreef fathank het volgende:
RS6 is natuurlijk wel iets andere categorie dan een standaard 530
Voor sommigen hier is dat een nieuw inzicht.quote:
ja en de wegenbelastingquote:Op donderdag 24 september 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In beide gevallen loop je leeg op onderhoud, verzekering en brandstof.
Kosten =/= uitgaven, profit is an opinion, cash is a fact, haha ja togquote:Op donderdag 24 september 2015 12:43 schreef Eleiko het volgende:
Voor sommigen hier is dat een nieuw inzicht.
Huh?quote:Op donderdag 24 september 2015 11:51 schreef seto het volgende:
stel ik een keer normale vraag aan faeroer gaat hij zo doen
:s
ne is goed
quote:
Deze postquote:Op donderdag 24 september 2015 11:15 schreef seto het volgende:
hey faeroer hoe gaat het met je vrouwke
eid mubarak Gquote:Op donderdag 24 september 2015 12:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kosten =/= uitgaven, profit is an opinion, cash is a fact, haha ja tog
Scheelt ook wel als je een auto neemt die een beetje goed ligt qua onderhoud in de zin van beschikbare onderdelen.
[..]
Huh?
Zeg chef: waar woon jij eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kosten =/= uitgaven, profit is an opinion, cash is a fact, haha ja tog
Scheelt ook wel als je een auto neemt die een beetje goed ligt qua onderhoud in de zin van beschikbare onderdelen.
[..]
Huh?
Eid mubarakquote:
Nederland en sinds een paar dagen permanent verhuist naar Leid-Voorburg zonder vloer, lamellen, homegym, stoelen en eettafel. Voor de rest elke twee weken 2/3 dagen in Finland voor m'n werk.quote:
doe niet zo danquote:Op donderdag 24 september 2015 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit toontje bevalt mij niets
Pak zo weer een ban hoor
de 15 jaar oude rammelende fabia van mijn vrouwquote:Op donderdag 24 september 2015 09:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit.
En ook Mazda 3.
Wat rijd je nu Stinkie?
doe mij maar een gebruikte met 39k/jaar. Die doen het tenminstequote:Op donderdag 24 september 2015 11:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik ook, alleen gooi je dan echt veel geld uit het raam. Met een beetje heel veel geluk heb je wel een tweedehands waar alleen oma op zaterdag haar bridgeclub mee bezoekt met 10.000 km op de teller.
Hoeft niet altijd een pener in hoor. Ik keek laatst een keer zo'n JOI video dat was echt vaag.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
Als porno zonder tranny (voor sap dan)
True.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
doe mij maar een gebruikte met 39k/jaar. Die doen het tenminste
Wij hadden een diesel die juist gebruikt werd om de caravan te trekken in de zomer door de vorige eigenaar. Maar onderhoud was keurig netjes bijgehouden, en trok lekker fel op.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
True.
Moderne diesel van een oud vrouwtje moet je niet willen hebben. Als een diesel nooit eens goed doorgetrapt wordt krijg je een gigantische roetafzetting binnenin de motor dankzij de EGR-klep die vervuilde uitlaatgassen weer terug de motor in blaast.
Wel gedaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd een pener in hoor. Ik keek laatst een keer zo'n JOI video dat was echt vaag.
Daar krijgen ze (bijna) allemaal last van. Idem roerfilter: die raakt ook compleet verstopt.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
True.
Moderne diesel van een oud vrouwtje moet je niet willen hebben. Als een diesel nooit eens goed doorgetrapt wordt krijg je een gigantische roetafzetting binnenin de motor dankzij de EGR-klep die vervuilde uitlaatgassen weer terug de motor in blaast.
not so muchquote:Op donderdag 24 september 2015 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie mogen me binnenkort helpen met de Curaçaose versie van marktplaats, en het kopen van m'n eerste auto. Should be fun.
hey stinkiequote:Op donderdag 24 september 2015 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Op Curaçao moet je een hayabusa met verlengde achteras kopen.
Relevant wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:52 schreef seto het volgende:
gewoon lekker auto kopen het is niet alsof je nog 30kg+ af moet vallen ofzo
Hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen? Heb altijd steil haar gehad.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relevant wel.
Je bent niet meer wat je was.
iedereen die denkt dat ik constant diss probeer te zetten :squote:Op donderdag 24 september 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relevant wel.
Je bent niet meer wat je was.
lolquote:Op donderdag 24 september 2015 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoorde eens dat je haar elke 8 jaar verandert ofzo. Maar misschien is dat girlscience.
Mijn vriend had dat ook.. Stijl donkerblond haar. Tot hij tijdens z'n puberteit z'n haar milimeterde.. Toen kwamen er donkere krullen terugquote:Op donderdag 24 september 2015 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen? Heb altijd steil haar gehad.
Volgens mij ben jij echt iemand met een wake-up lightquote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend had dat ook.. Stijl donkerblond haar. Tot hij tijdens z'n puberteit z'n haar milimeterde.. Toen kwamen er donkere krullen terug![]()
Maar hoe het kan.. Geen idee
Jij bent toch Minister?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend had dat ook.. Stijl donkerblond haar. Tot hij tijdens z'n puberteit z'n haar milimeterde.. Toen kwamen er donkere krullen terug![]()
Maar hoe het kan.. Geen idee
Ik slaap vaak met de gordijnen openquote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
ja zo'n wekker die vogeltjes afspeelt enzo
zo iemand ben jij wel
misschien ben je stiekem joodsquote:Op donderdag 24 september 2015 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen? Heb altijd steil haar gehad.
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:13 schreef fathank het volgende:
Zolang je niet bij de IDF Mossad hebt gediend beschouw ik je niet als echte Jood.
i saw the devilquote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zo even een filmpje kijken. Moet ik nog iets gezien hebben?
Is er een Engelse remake?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zo even een filmpje kijken. Moet ik nog iets gezien hebben?
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:52 schreef seto het volgende:
gewoon lekker auto kopen het is niet alsof je nog 30kg+ af moet vallen ofzo
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Drinky het volgende:
Moest weer nieuw gym kledij aanschaffen omdat die boelers alles hadden gejat. Even vergeten hoe duur die shit wel niet is
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weerquote:Op donderdag 24 september 2015 18:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.
Echte mannen gaan gewoon commandoquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weer
Simpel sportbroekje een tientje ofzo van het sale rek. Shirt voor 20 piek moet ook makkelijk kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Drinky het volgende:
Moest weer nieuw gym kledij aanschaffen omdat die boelers alles hadden gejat. Even vergeten hoe duur die shit wel niet is
wat had je mee naar thailandquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weer
Geld goed besteed.quote:
Dit. Scapino of Perry huismerk INQ.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Simpel sportbroekje een tientje ofzo van het sale rek. Shirt voor 20 piek moet ook makkelijk kunnen.
Hetzelfde. Beetje kleding rouleren in de was maar je moet genoeg meezeulen om ook een week zonder was te kunnen.quote:
Ik heb daar in een halfjaar minder gekocht dan een weekje in Nederland. Alles is wel pauper kwaliteit daar, paddo's daargelaten, dus is het ook niet echt waard.quote:
Gister nog bij de nike outlet een broekje gescoord, alleen was de collectie niet echt al te best deze week. Binnenkort weer terug. Voor 12 euro een broekje wat normaal gesproken 50 euro kost.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Scapino of Perry huismerk INQ.
Wel kut, die diefstal.
Heb jij weleens op kamers gewoond? Nog nooit zo'n ziektezooi gezien als in een studentenhuis waar vrouwen heersen. Daar krijg je spontaan smetvrees en aids van.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
hey Faeroer, moet Fatima bij jou ook alles doen?
Hai fripselquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Fripsel het volgende:
En op mijn slaapkamerraam zit folie met vogeltjes print erop bedenk ik me nu
Varkens slachten in de badkamer in een flatje op 10 hoogquote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
hey Faeroer, moet Fatima bij jou ook alles doen?
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym. Na de training toen ik stond te douchenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ja, die 1,5 kilo klingelt nogal tegen de knieënquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
Ondersteuning voor je mannelijkheid, blijkbaar.
Ok. Hoi lurkerquote:Op donderdag 24 september 2015 23:36 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee ik ben lurker, daar hebben wel meer mensen last van
Gewoon 2 nemen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, die 1,5 kilo klingelt nogal tegen de knieën
quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
Heey deezertjequote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
Watquote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef stinkie het volgende:
Heb ik gemaakt. Zelfde kleur blauw wordt inderdaad ook gebruikt voor erectie ondersteunende middelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef stinkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregenalles in 1 gewone multivitamine.
Hoe ben je hier aan gekomen?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym. Na de training toen ik stond te douchen
pics.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een avond lang masturberen op rugby-mannen.
joh als je haar niet uitvraagt denkt ze dat je geen interesse hebtquote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Naakt?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik slaap vaak met de gordijnen open
Je hebt een vertekend beeld van vrouwen.quote:
Koop pas iets als je er geld voor hebt.quote:
blijf jij uit de buurt van mijn kinderen? Die arme onschuldige knaapjes spelen dat ook.....quote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een avond lang masturberen op rugby-mannen.
eens. Hier is duidelijk de generatiekloof te zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop pas iets als je er geld voor hebt.
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
blijf jij uit de buurt van mijn kinderen? Die arme onschuldige knaapjes spelen dat ook.....
investeren: wanneer?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop pas iets als je er geld voor hebt.
En besteed niet teveel geld aan auto's: overrated.
En neem Klokov als je accountant.
Bedenk eerst hoeveel je kunt missen en voor welke termijn: op welke termijn wil je rendement?quote:
net wanneer. In wat.quote:
denk dat nieuwe kopen wel beste oplossing is in dezequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
Over investeringen gespreken: mijn shampoo is op. Tips?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
denk dat nieuwe kopen wel beste oplossing is in deze
ayyyquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mmh tja dikke haarbos masterrace![]()
geen terugtrekkende haargrens masterrace
valt er nog een btje geld te verdienen met HBO CE?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol net zo verschut als kaal worde
ik tik gewoon 75 eu per uur aan vriendjequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:38 schreef fathank het volgende:
Met sociologie?
Ga maar uit van 'n overheidsinfuus
in het oogwit, niet je pupilquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
vriendjes ik ga over 1 weken de eerste spuit zetten
nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |