Wel gedaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd een pener in hoor. Ik keek laatst een keer zo'n JOI video dat was echt vaag.
Daar krijgen ze (bijna) allemaal last van. Idem roerfilter: die raakt ook compleet verstopt.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
True.
Moderne diesel van een oud vrouwtje moet je niet willen hebben. Als een diesel nooit eens goed doorgetrapt wordt krijg je een gigantische roetafzetting binnenin de motor dankzij de EGR-klep die vervuilde uitlaatgassen weer terug de motor in blaast.
not so muchquote:Op donderdag 24 september 2015 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie mogen me binnenkort helpen met de Curaçaose versie van marktplaats, en het kopen van m'n eerste auto. Should be fun.
hey stinkiequote:Op donderdag 24 september 2015 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Op Curaçao moet je een hayabusa met verlengde achteras kopen.
Relevant wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:52 schreef seto het volgende:
gewoon lekker auto kopen het is niet alsof je nog 30kg+ af moet vallen ofzo
Hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen? Heb altijd steil haar gehad.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relevant wel.
Je bent niet meer wat je was.
iedereen die denkt dat ik constant diss probeer te zetten :squote:Op donderdag 24 september 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Relevant wel.
Je bent niet meer wat je was.
lolquote:Op donderdag 24 september 2015 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoorde eens dat je haar elke 8 jaar verandert ofzo. Maar misschien is dat girlscience.
Mijn vriend had dat ook.. Stijl donkerblond haar. Tot hij tijdens z'n puberteit z'n haar milimeterde.. Toen kwamen er donkere krullen terugquote:Op donderdag 24 september 2015 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen? Heb altijd steil haar gehad.
Volgens mij ben jij echt iemand met een wake-up lightquote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend had dat ook.. Stijl donkerblond haar. Tot hij tijdens z'n puberteit z'n haar milimeterde.. Toen kwamen er donkere krullen terug![]()
Maar hoe het kan.. Geen idee
Jij bent toch Minister?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend had dat ook.. Stijl donkerblond haar. Tot hij tijdens z'n puberteit z'n haar milimeterde.. Toen kwamen er donkere krullen terug![]()
Maar hoe het kan.. Geen idee
Ik slaap vaak met de gordijnen openquote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
ja zo'n wekker die vogeltjes afspeelt enzo
zo iemand ben jij wel
misschien ben je stiekem joodsquote:Op donderdag 24 september 2015 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen? Heb altijd steil haar gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |