SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 22-09-2015 21:32:20 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik ken niemand die in aanraking komt met het incassobureau.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Montelly het volgende:
Incassobureau zijn anno 2015 is wel een goudmijntje zeg. Bijna iedereen die ik ken is/komt in aanraking met incassobureau.
rekening 40,--
Administratiekosten 55,-
Schrijven van deze dagvaarding 19,--
Juridische afhandeling dwangbevel 24,--
kosten met een hele moeilijke naam 65,--
=========
U dient BINNEN 2 DAGEN na dagtekening 203,-- te voldoen op onderstaande rekeneningnummer..
Mooie tekening.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
Conclusie: je gaat om met paupers die niet in staat zijn om op tijd een rekening te betalen.
Ik ken niemand die in aanraking komt / is gekomen met een incassobureau.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Montelly het volgende:
Incassobureau zijn anno 2015 is wel een goudmijntje zeg. Bijna iedereen die ik ken is/komt in aanraking met incassobureau.
[..]
Ken zelfs een hoop zelfstandigen die "af en toe" niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen omdat ze 45 dagen of langer zelfs op hun geld moeten wachten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ken niemand die in aanraking komt / is gekomen met een incassobureau.
M.a.w.: je gaat inderdaad om met mensen die niet in staat zijn hun rekeningen op tijd te betalen.
Zie edit.quote:
Ik kan het als student een jaar zonder extra geld uitzingen als het nodig is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ken zelfs een hoop zelfstandigen die "af en toe" niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen omdat ze 45 dagen of langer zelfs op hun geld moeten wachten.
Volgende keer, bro.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
Geef is wat strongman mannen in de OP.
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef Faeroer het volgende:
Geef is wat strongman mannen in de OP.
Als je niet eens 6 weken kunt overbruggen heb je toch ergens wat fout gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ken zelfs een hoop zelfstandigen die "af en toe" niet in staat zijn om hun rekeningen te betalen omdat ze 45 dagen of langer zelfs op hun geld moeten wachten.
Ziet er wel wat anders uit op die plaatje. Volgens mij heeft die na de foto aas gebruikt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja https://www.youtube.com/user/MegaBoston77/videos
90 dagen betalingstermijn. Dan moet je 4 maanden overbruggen. Mij lukt dat, maar ik denk dat dat voor 80% een enkeltje voedselbank isquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niet eens 6 weken kunt overbruggen heb je toch ergens wat fout gedaan.
Maar bedrijven zijn vaak niet heel netjes qua uitbetalen, overheidsinstellingen nog slechter. Gemiddelde is 43 dagen dat je bij de overheid munt wachten.
30 dagen voor de overheid, dat heeft Ivo Opstelten nog geregeld. Een van de weinig goeie dingen die hij voor elkaar heeft gekregen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
90 dagen betalingstermijn. Dan moet je 4 maanden overbruggen. Mij lukt dat, maar ik denk dat dat voor 80% een enkeltje voedselbank is
Zie post #11quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:17 schreef stinkie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/e/24524459
Whehehe Vlaardingen. Ook nog gewoond
genoeg. Overheid werkt ook via brokers. En als je geen korting wil geven heb je de betalingstermijn van een x periode nadat de broker het geld heeft ontvangen. Zijn er maar weinig die frontrunnen.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
30 dagen voor de overheid, dat heeft Ivo Opstelten nog geregeld. Een van de weinig goeie dingen die hij voor elkaar heeft gekregen.
https://www.rijksoverheid(...)ning-op-tijd-betalen
Of zijn er ergens nog achterdeurtjes om daar onderuit te komen?
en volgens mij mógen ze niet eens alles rekenen dat daar staatquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef Montelly het volgende:
rekening 40,--
Administratiekosten 55,-
Schrijven van deze dagvaarding 19,--
Juridische afhandeling dwangbevel 24,--
kosten met een hele moeilijke naam 65,--
=========
U dient BINNEN 2 DAGEN na dagtekening 203,-- te voldoen op onderstaande rekeneningnummer..
Die 30 dagen zou toch onafhankelijk van het al dan niet gebruiken van brokers moeten zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
genoeg. Overheid werkt ook via brokers. En als je geen korting wil geven heb je de betalingstermijn van een x periode nadat de broker het geld heeft ontvangen. Zijn er maar weinig die frontrunnen.
Ik heb deze maand een korting gegeven, betaling binnen 12 dagen na ontvangst factuur. Maar dan heb ikmweet genoeg geld om mijn kosten + inkomen coor de rest van het jaar te betalen. Mijn overbuurman met zijn witte busje is blij als ie de vaste lasten per maand rond krijgt.
2.0 TDI moest lekker schoon zijnquote:Op woensdag 23 september 2015 11:08 schreef Eleiko het volgende:
Rijdt er hier nog iemand in een VAG diesel?
in dit geval niks met overheid te doen. Geen enkele organisatie werkt zonder brokers. Niemand zit te wachten om te moeten handelen met 500 zzp'rs op kleine kantoortjes. En daar verdienen die brokers dus aan. En aangezien het mij niks kost, who cares.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die 30 dagen zou toch onafhankelijk van het al dan niet gebruiken van brokers moeten zijn.
Man-o-man: wat een handel weer: allerlei bedrijven die weer geld verdienen aan een incompetente overheid.
zzp'r. Bij een grote bankquote:
bij ons 3 euro per uur voor de intermediairquote:Op woensdag 23 september 2015 13:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
zzp'r. Bij een grote bank
Ik factureer mijn broker. Broker factureert de klant + 0,95ct per uur. That's it.
ouderwetse tarieven hoor. Zit igg bij banken tegenwoordig rond de 45 ct tot 1 euro. Betaald door de opdrachtgever (bank dus).quote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij ons 3 euro per uur voor de intermediair
"ik voel me kut maar wil niet zeggen waarom"quote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Inlezen over prohormonen, begin maar met afbranden
ja ik weet het eigenlijk niet. Wellicht dat t ook afhangt van het uurtarief?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ouderwetse tarieven hoor. Zit igg bij banken tegenwoordig rond de 45 ct tot 1 euro. Betaald door de opdrachtgever (bank dus).
Goed, 10 jaar terug was je 15¤ per uur kwijt....
Ik voel me helemaal nie kutquote:Op woensdag 23 september 2015 13:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
"ik voel me kut maar wil niet zeggen waarom"
Insert attentionwhore.gif
Ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Al 3 weken doe ik niks op stage en vandaag op laatst moment vrij genomen voor de middag en morgen
Is stage nog te redden denken jullie?moet nog 17 weken
Troosten?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
wie troost deze gevallen broeder?
R&P / Geen raad met ex
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
Zo werkt dat niet met mannen.
hoe dealen asians daar mee danquote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
Welquote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
veel rijstewijn drinkenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
hoe dealen asians daar mee dan
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwzquote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
R&P / Geen raad met ex
hey Jeroenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwz
ja maar aan de andere kant, die dude is 17 of 18 ofzo, wtf G, go out en neuk bitches, maak gainz en maak je vooral niet zo drukquote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwz
ik heb het meeste maar overgeslagenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Beach het volgende:
hilarisch wel dat vrienden willen blijven
ik lees zo half dat topic nu
Hey Beachquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:12 schreef Beach het volgende:
Ik heb een beter idee; ondersteun mij met Turks leren.
Volgens die logica wil je Duits worden als je Duits leert en Engelsman als je Engels leert.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef Faeroer het volgende:
Echt eh, hij wilde toch Turk worden ofzo?
[..]
Hey Beach
neequote:Op woensdag 23 september 2015 14:48 schreef no1uknow het volgende:
ben je al toegevoegd aan whatsappgroep beach?
Misschien ook wel beetje raar ja, een Armeniër die opeens Turk wil wordenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens die logica wil je Duits worden als je Duits leert en Engelsman als je Engels leert.
Herhalingsretoriekquote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef seto het volgende:
wisten jullie al dat faeroer claimt viking te zijn en kennis heeft van elk land
Ik sta open voor een goede dis. Iets dat neger.jpg waardig isquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:54 schreef seto het volgende:
ik geef eerlijk toe mijn disses zijn niet meer on point
Leuk man als proefkonijn dienenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Ex-scharrels.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Beach het volgende:
inb4 henk die zegt dat al zn exen hem een topgozer vinden
toch weer een reactie te pakkenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Herhalingsretoriek
[..]
Ik sta open voor een goede dis. Iets dat neger.jpg waardig is
och, na twee dagen samen op de schapenweiquote:Op woensdag 23 september 2015 14:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
is wel een beetje ongebruikelijk in de cultuur waar je in je imaginaire leventje in vertoeft
Hard trainen en rebound neukertje zoeken.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Troosten?
Gevallen? Dat is zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:33 schreef no1uknow het volgende:
R&P / Geen raad met ex
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zou voor de milieubewuste Duitser gaan
RS6quote:
budget is maar 15kquote:
Wie is deze?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Bmw 330i touringquote:
Die is wel een flink maatje kleinerquote:
530 danquote:Op woensdag 23 september 2015 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is wel een flink maatje kleiner
Ex lease vast wel. Maar dan staat er wel 300k op de tellerquote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef fathank het volgende:
E60 535d is ook leuk. Alleen geen idee of je een goeie voor 15k hebt.
Xc70? Kan mooi voor de paardentrailerquote:Op woensdag 23 september 2015 22:33 schreef stinkie het volgende:
Gene tweedehands bmw.
Audi of Volvo. Dat worst het. Gisteren in v70 gereden en dat zit wel goddelijk. Blijft alleen een lompe plattelands dokters auto.
Nieuw of 2e hands?quote:
2e hands.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nieuw of 2e hands?
Mijn mening A6 > V70 > Passat.
Maar veel hangt af van je motorkeuze.
Weinig verschil en ws. arrogant want wonend in een overrated wijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Het probleem met dat zijige Oud-Zuid-Amsterdamse accent is dat je niet weet of je met een metroseksueel of een homo te maken hebt.
Geen idee man. Maar prohormonen is wel echt ernstige ziekte gay.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wie is deze?
Kan iemand me voorstellen aan deze?
Komt hier een beetje meeposten maar niemand weet wie die is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |