SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Een greep van inhoud stageverslag:quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, maar wel de gestelde stage eisen afaik, tenzij je echt unlucky bent met je stagebegeleider? Gewoon stroopsmeren en lekker typen. Je hoeft geen roman te schrijven maar die 30 kantjes voor hbo valt wel mee. Als je woorden tekort komt gewoon je verhaal door de google translator gooien en na 3 talen weer terug naar het Nederlands vertalen. Heb je weer nieuwe zinnen die je een klein beetje moet verbeteren.
Grootste onzin van uni's ooit, dat constante geschrijf over helemaal niets. 30 kantjes nodig hebben om je verhaal te doen, wie verzint die shit
meewerkquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je een meewerk of afstudeerstage?
Vriend dit is onderdeel van je PO. Daar moet je gewoon een totaal bullshit verhaal over schrijvenquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Een greep van inhoud stageverslag:
Stagewerkzaamheden
Beschrijf de bedrijfscultuur aan de hand van een theoretisch model
Je gedrag/werkwijze STARR formuleren.
Aangegeven welke BE competenties je wil ontwikkelen en hoe je dit gaat doen en later in het verslag erop reflecteren, SMART gedoe.
Dit soort ongein.
Heb je al op school besproken dat ze bij je stage eik niet weten wat ze met je moeten, omdat 1 iemand weg is gegaan. Lijkt me wel handig als ze dat weten.quote:
Je bent toch lifter... Na een weekje leren kruiden neem ik het koken gewoon over hoor. Wie denk anders aan de macro's? Krijg ik dalijk zo'n 1 liter olie, 1 kg boter dieet zonder dat ik het doorheb, dikke doeiquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:35 schreef Deuce92 het volgende:
Maar koken en de was doen blijft voor vrouwen.
Gewoon beetje liften en gamen.
Wacht maar totdat je ons nodig hebt. De geest van Simo Häyhä zit nog in ons. En ja Zweden is homo, die hebben zelfhaat ofzo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
Echt zo bèta eigenlijk die Scandinaviers. Vroeger waren Vikings het meest gevreesde volk. Nu zijn ze top feministische landen. Net als de Friezen.
Je hebt meer aan de geharde oostblokkers. Polen Russen enz.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ons nodig hebt. De geest van Simo Häyhä zit nog in ons. En ja Zweden is homo, die hebben zelfhaat ofzo.
Pang pangquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
'Ons nodig hebt' lol kom maar met de herten.
Keto, amen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
Is Fripsel hier, ik heb een vraagje.
Of iemand anders die veel is afgevallen
Nog steeds grapjes over Fripsel en haar open relatie, nou hihaho ze neukt meer dan merendeel van de mannen in dit topic terwijl ze iemand heeft om bij thuis te komen. Interessant zeg, laat die chick gewoon. In het begin was het nog grappig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor dat je veel afvalt als je een open relatie hebt.
Ja naja.. ben nu 10 afgevallen zo veel is dat niet echt. Maar ligt ook aan je lichaam .quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Ik ben ooit eens 14kg afgevallen, telt dat ook?
Ok, je pakt een motor, doet stoer maar dom, je valt en dan wordt je wakker in het ziekenhuis op je buik. Blijkt gescheurde rug met ding erin, dus jij krijgt operatie en wordt dichtgenaaid. Dan krijg je narcose diarree en val je 4kg af. Dan een week later is je hele rug dik en pus overal, blijk je een infectie onder je hechting te hebben wat eruit gaat zien als 1 of andere bruine recluse spinnenbeet en je gaat met je stonede hoofd die chirurg uitschelden dat hij diploma bij broodje shoarma heeft gekocht. Een tweede operatie verder heb je ineens dikke vacuumpomp op wat je rug ooit was, weer narcose diarree weer 6kg en dan vergeten ze te vertellen dat je ook maagbeschermers moet slikken en je dood gaat van de pijn van je pijnstillers. De rest weet ik niet meer, maar was totaal 14kg. Lang verhaal ja togquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja naja.. ben nu 10 afgevallen zo veel is dat niet echt. Maar ligt ook aan je lichaam .
wacht ik dm je even
ok hansquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ok, je pakt een motor, doet stoer maar dom, je valt en dan wordt je wakker in het ziekenhuis op je buik. Blijkt gescheurde rug met ding erin, dus jij krijgt operatie en wordt dichtgenaaid. Dan krijg je narcose diarree en val je 4kg af. Dan een week later is je hele rug dik en pus overal, blijk je een infectie onder je hechting te hebben wat eruit gaat zien als 1 of andere bruine recluse spinnenbeet en je gaat met je stonede hoofd die chirurg uitschelden dat hij diploma bij broodje shoarma heeft gekocht. Een tweede operatie verder heb je ineens dikke vacuumpomp op wat je rug ooit was, weer narcose diarree weer 6kg en dan vergeten ze te vertellen dat je ook maagbeschermers moet slikken en je dood gaat van de pijn van je pijnstillers. De rest weet ik niet meer, maar was totaal 14kg. Lang verhaal ja tog
En die blauwe chil pillen die je vóór operaties krijgt werken helemaal niet. Kreeg wel ijsje van mooie zusterquote:
Ben je al besneden btwquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En die blauwe chil pillen die je vóór operaties krijgt werken helemaal niet. Kreeg wel ijsje van mooie zuster
zieke wkquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog steeds grapjes over Fripsel en haar open relatie, nou hihaho ze neukt meer dan merendeel van de mannen in dit topic terwijl ze iemand heeft om bij thuis te komen. Interessant zeg, laat die chick gewoon. In het begin was het nog grappig.
ik heb irl geen spleetogenquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun jij dat wel waarnemen met je ogen? ;s
Ik geef deze comeback een, 4.5564/10.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:53 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb irl geen spleetogen
jij bent irl wel dik
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog steeds grapjes over Fripsel en haar open relatie, nou hihaho ze neukt meer dan merendeel van de mannen in dit topic terwijl ze iemand heeft om bij thuis te komen. Interessant zeg, laat die chick gewoon. In het begin was het nog grappig.
Friese vrouwen hebben vaak wel goede tieten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
Echt zo bèta eigenlijk die Scandinaviers. Vroeger waren Vikings het meest gevreesde volk. Nu zijn ze top feministische landen. Net als de Friezen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:53 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb irl geen spleetogen
jij bent irl wel dik
[ afbeelding ]
Gay-ass tattoo of een gay-ass oorring?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga deze look rocken denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kapselquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Gay-ass tattoo of een gay-ass oorring?
Goed zo. Wees niet zo stom om je lijf te gaan verminken.quote:
Moari sleeve zetten over 3 weken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Wees niet zo stom om je lijf te gaan verminken.
Dat hebben zijn ouders denk ik al gedaan vlak na de geboorte.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Wees niet zo stom om je lijf te gaan verminken.
full sleeve?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moari sleeve zetten over 3 weken.
moari jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moari sleeve zetten over 3 weken.
Ja vet s dat togquote:
Ja absoluut. Mijn penis heeft ongeëvenaarde aesthetics dankzij die beslissing van mijn ouders.quote:
Zou je ouders flink bedanken hiervoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja absoluut. Mijn penis heeft ongeëvenaarde aesthetics dankzij die beslissing van mijn ouders.
Ben nou wel nieuwsgierig naar pics van Fripsel, heb alle sappige verhalen weer gemist blijkbaarquote:
Denk dat je in het userfoto topic in de laatste tien delen wel eentje kunt vinden in elk deeltje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:02 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ben nou wel nieuwsgierig naar pics van Fripsel, heb alle sappige verhalen weer gemist blijkbaar
Ik ga die shit zelf wel regelen, hustlen alles jwzquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk dat je in het userfoto topic in de laatste tien delen wel eentje kunt vinden in elk deeltje.
Heb net even gegoogled, je kan ook 's avonds naar de psycholoog. Wat moet je precies automatiseren? Het hele financiele systeem? Als dat nu nog handmatig is vind ik het een beetje een rare opdract om aan een stagiair te geven en toe te vertrouwen. Zorg dat je de goede vragen stelt om erachter te komen wat zij precies van jou willen. Maak de stage gewoon af en probeer er een zo goed mogelijke tijd van te maken. Een stageverslag van 30 pagina's is trouwens wel erg lang. Maar goed met een paar leuke foto's van jezelf achter de computer werkend aan de opdracht ertussen kom je al een heel eindquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit van 8 tot 5 op stage dus heb sowieso geen tijd om naar de psycholoog te gaan. Als stage is afgelopen ga ik wel weer contact zoeken met de huisarts.
[..]
Momenteel 'werk' ik aan mijn stage opdracht, maar het schiet voor geen meter op. Mijn stage houd een meewerkstage in waarvan ik minimaal 1 dag in de week aan een stage opdracht (automatiseren van financieel systeem) moet werken en de rest van de tijd meedraaien op de afdeling. Het is echter zo dat ik vanaf dag 1 achter de pc werd gezet en er van mij verwacht werd dat ik gelijk aan de slag zou/kon gaan. Ik heb series 5 minuten achter mijn pc gezeten zo van: "eh ja, en nu ?"
Diegene met wie ik met sollicitatiegesprek had en tevens mijn begeleider zou zijn is uit dienst omdat hij een andere visie had dan de CEO.
Dus na 5 minuten had ik mijn huidige begeleider aangesproken van: " eh ja, ik weet niet echt wat ik moet doen, wat jullie van mij verwachten, wat mijn opdracht nou concreet inhoudt, wat kan ik buiten mijn opdracht toen" toen hebben we even gepraat en bleek dat hij helemaal niet op de hoogte was van wat ik nou eigenlijk moest doen. Ik de onderwerp van mijn stage opdracht verteld en gevraagd wat ik buiten mijn opdracht kon doen. Zegt 'ie 'ja dat zien we daarna wel weer". Ik had gelijk geen zin meer in mijn stage, totaal niet leerzaam is het ook.
Even later maar iemand anders aangesproken die ook bij het sollicitatiegesprek aanwezig was en gevraagd wat nou het praktijkprobleem was dat ik moest oplossen. Probleem werd minimaal uitgelegd, ik wist ook niet echt precies wat ik moest vragen, met "ja ik begrijp er niks van" schiet je ook geen reet mee op. Nu zit ik dus al 3 weken beetje te rommelen in dat systeem en wat lezen over GAAP enzo. School verwacht ook nog een stageverslag van 30 bladzijdes, geen idee hoe ik dat moet vullen. In de stagehandleiding staat wel beschreven wat er allemaal in moet maar als ik dat zo lees red ik de 30 bladzijdes echt niet. Bedrijfsmentor beoordeling telt ook vrij zwaar mee en ik heb al 3 weken niks productiefs gedaan en het is dan ook nog maar de vraag of ik deze stage überhaupt voldoende afsluit.Elke avond denk ik: "ok ik ga morgen feedback vragen" maar het komt er nooit van.
Ik ben al blij als mijn hbo diploma weet te behalen, ik ga echt niet verder leren, heb daar sowieso de capaciteiten niet voor. Ik wil gewoon na mijn studie zo snel mogelijk uit huis en 4x9 werken op 5 minuten fietsen van werk en de rest van de tijd gymmen, dan ben ik wel tevreden.
[..]
Edit: laat die foto's maar achterwegequote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga deze look rocken denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het moet uiteindelijk een soort van accounting handleiding worden voor dochterondernemingen in het buitenlandquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb net even gegoogled, je kan ook 's avonds naar de psycholoog. Wat moet je precies automatiseren? Het hele financiele systeem? Als dat nu nog handmatig is vind ik het een beetje een rare opdract om aan een stagiair te geven en toe te vertrouwen. Zorg dat je de goede vragen stelt om erachter te komen wat zij precies van jou willen. Maak de stage gewoon af en probeer er een zo goed mogelijke tijd van te maken. Een stageverslag van 30 pagina's is trouwens wel erg lang. Maar goed met een paar leuke foto's van jezelf achter de computer werkend aan de opdracht ertussen kom je al een heel eind
[..]
Edit: laat die foto's maar achterwege
Gewoon de huidige werkwijze documenteren dus. Vraag me echt af bij welk kantoor je zit. 1 dag in de week hier aan werken en dan de rest een beetje inboeken? Beter stel je voor dat je simultaan aan beide werkt en de documentatie gaandeweg opbouwd. Stel samen met je stagebegeleider een lijst op met alles wat ze gedocumenteerd willen hebben en zorg vervolgens dat je alle handelingen zelf uitvoerd en simultaan de documentatie opbouwd. Dan kunnen ze ook direct checken of alles goed gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het moet uiteindelijk een soort van accounting handleiding worden voor dochterondernemingen in het buitenland
in het buitenland doen ze financiële activiteiten op hun eigen manier inboeken in het systeem, hier doen ze het gewoon volgens nl gaap en ik moet het dan gaan standaardiseren zodat je rapportages van hier makkelijker kan vergelijken met rapportages uit het buitenland
ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon de huidige werkwijze documenteren dus. Vraag me echt af bij welk kantoor je zit. 1 dag in de week hier aan werken en dan de rest een beetje inboeken? Beter stel je voor dat je simultaan aan beide werkt en de documentatie gaandeweg opbouwd. Stel samen met je stagebegeleider een lijst op met alles wat ze gedocumenteerd willen hebben en zorg vervolgens dat je alle handelingen zelf uitvoerd en simultaan de documentatie opbouwd. Dan kunnen ze ook direct checken of alles goed gaat.ik zit bij een fabriek`SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot nu toe 3 weken wezen rommelen in exact, heb verder nog niks gedaan, maandag maar ff praten
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 22:47:23 ]
Budget en eisen?quote:Op zondag 20 september 2015 09:46 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, laptopkopen valt nog niet mee
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon de huidige werkwijze documenteren dus. Vraag me echt af bij welk kantoor je zit. 1 dag in de week hier aan werken en dan de rest een beetje inboeken? Beter stel je voor dat je simultaan aan beide werkt en de documentatie gaandeweg opbouwd. Stel samen met je stagebegeleider een lijst op met alles wat ze gedocumenteerd willen hebben en zorg vervolgens dat je alle handelingen zelf uitvoerd en simultaan de documentatie opbouwd. Dan kunnen ze ook direct checken of alles goed gaat.Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
gewoon de tweakers best buy guide erbij pakkenquote:Op zondag 20 september 2015 09:46 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, laptopkopen valt nog niet mee
ergens tussen 500 - 1000. Richt me op rond de 600. Wil over een jaar de xps halen. En aangezien ik er net een voor vrouwlief gekocht heb is mijn budget wat lager.quote:
wel een aardig ding voor een lenovo. Jammer van toetsen.quote:Op zondag 20 september 2015 10:29 schreef Beach het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-ideapad-z50-70.html
Ga voor een i5-5200 met Intel onboard graphics (tenzij je wil gamen), Intel ac-wifi, 12GB RAM en ruil de std hdd in voor een ssd. Voor een 17.3" Toshiba Satellite Pro zit je dan op ca 900 en kun je weer een flinke tijd vooruit. Voor een kleiner scherm wordt het ws nog wat goedkoper.quote:Op zondag 20 september 2015 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ergens tussen 500 - 1000. Richt me op rond de 600. Wil over een jaar de xps halen. En aangezien ik er net een voor vrouwlief gekocht heb is mijn budget wat lager.
Denk aan een Probook nu.
ik ook, maar het model wat ik bij vorige klant had kan ik niet meer vonden. Nu alleen maar latitudesquote:Op zondag 20 september 2015 10:44 schreef fathank het volgende:
De zakelijke lijn van Dell ben ik wel gecharmeerd van.
ik heb een Toshiba liggen, niet echt het duurzaamste wat ik ooit gehad heb. Jouw specs voor 900, dat moet de pijn ergens anders zitten vrees ik.quote:Op zondag 20 september 2015 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga voor een i5-5200 met Intel onboard graphics (tenzij je wil gamen), Intel ac-wifi, 12GB RAM en ruil de std hdd in voor een ssd. Voor een 17.3" Toshiba Satellite Pro zit je dan op ca 900 en kun je weer een flinke tijd vooruit. Voor een kleiner scherm wordt het ws nog wat goedkoper.
900 was incl BTW, btw. Ex dus zo'n 780.quote:Op zondag 20 september 2015 11:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb een Toshiba liggen, niet echt het duurzaamste wat ik ooit gehad heb. Jouw specs voor 900, dat moet de pijn ergens anders zitten vrees ik.
Maar ik ga er nog wel even naar kijken
netto 380 dusquote:Op zondag 20 september 2015 11:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
900 was incl BTW, btw. Ex dus zo'n 780.
Ik PM je morgen wel even indien gewenst.quote:
Kan bevestigen. Toshiba is meestal troep in mijn ervaring.quote:Op zondag 20 september 2015 11:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb een Toshiba liggen, niet echt het duurzaamste wat ik ooit gehad heb.
http://tweakers.net/price(...)n045h/specificaties/quote:Op zondag 20 september 2015 10:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga voor een i5-5200 met Intel onboard graphics (tenzij je wil gamen), Intel ac-wifi, 12GB RAM en ruil de std hdd in voor een ssd. Voor een 17.3" Toshiba Satellite Pro zit je dan op ca 900 en kun je weer een flinke tijd vooruit. Voor een kleiner scherm wordt het ws nog wat goedkoper.
ik hoop dat je je lesje hebt geleerdquote:
Sommige vrouwen kunnen na het krijgen van een kind er dus nog wel aardig uit zienquote:
jammerquote:
mwa tis dat ik zin had om te snacken dus ook maar ff gekeken en net pas de tv uitgezet, vond het niet zoveel aan om eerlijk te zijnquote:
ik ook man maar dit kan niet meer ik heb teveel creatine gebruiktquote:
ik stop er gelijk mee danquote:Op zondag 20 september 2015 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ook man maar dit kan niet meer ik heb teveel creatine gebruikt
Zal ook wel moeilijk worden om zo'n gesoept fakewijf te neuken.quote:Op zondag 20 september 2015 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die ad wel eens gezien maar nee nog nooit mmo milf geneukt.
Hey Fathankquote:Je blokkeert onze banners
Hej! Het lijkt erop dat je onze banners ontregelt. Dat snappen we heus wel, want reclame kan best vervelend zijn, maar we zijn maar een onafhankelijke site die gemaakt wordt door vrijwilligers en we hebben de bannerinkomsten hard nodig om onze kosten te kunnen dekken. Om FOK! in leven te houden willen we je vragen of je op FOK! je adblockers (Ghostery, Adblockplus, Noscript e.d.) uit zou willen schakelen. Je kunt eventueel ook een premium account nemen zodat je bannervrij kunt FOK!ken.
Ik volg producers. Dat is handig, want dan weet je precies wanneer ze waar spelen, wanneer ze nieuw materiaal uithebben.quote:
Goeie copy/pasta van Tweakersquote:
Ging je toch nu toch enkel om aesthetics en niet meer om kracht Enzo?quote:Op zondag 20 september 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
Sta je te DLten, staat er naast je eentje 170kg voor reps te doen. Set na set na set
Ik voelde me heel klein. Ondanks de 20 kilo die ik zwaarder ben dan hem
klopt, maar die waren bij hem ook duidelijk beterquote:Op zondag 20 september 2015 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ging je toch nu toch enkel om aesthetics en niet meer om kracht Enzo?
en BP doel heb ik woensdag al gehaaldquote:Op zondag 20 september 2015 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ging je toch nu toch enkel om aesthetics en niet meer om kracht Enzo?
Nu wel weer ja, zal ff daar kijken. Thanksquote:Op zondag 20 september 2015 20:51 schreef Champy het volgende:
Hey sap zoek je nog werk? Bij xxl zoeken ze iemand die filmpjes kan monteren
Rijs en schijn!quote:Op maandag 21 september 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Topic dood of ligt t aan mij?
Komt door de nieuwe lay-outquote:Op maandag 21 september 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zou ook niet mijn eigen naam willen noemen neequote:Op maandag 21 september 2015 09:08 schreef seto het volgende:
komt door de saaie posters hier
zal geen namen noemen
sterf met je macbook. Mooie dingen, thuis een kast vol van apple zooi, maar op kantoor heb ik er geen fuck aan. 1 collega heeft er 1. Weegt niks. Jammer van die 5 kilo conversiestekkers en shit die nodig zijn om te kunnen werkenquote:Op maandag 21 september 2015 09:27 schreef Champy het volgende:
http://www.apple.com/shop/buy-mac/macbook
Hangt van je beroep af denk ik. Doen ik en mijn collega's wel als wij naar een klant gaan. Onderweg in de zin van auto/trein werken zou het idd niet kunen. BYOD is leuk, maar ik zie echt niet in hoe ik op een klein notebookje spreadsheets zou moeten lezen met Cognos ernaast.quote:Op maandag 21 september 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
ja ook vet handig meenemen en onderweg te gebruiken 2 x 24"
Ik neem aan dat je niet iedere dag naar een andere klant gaat en elke dag een ander bureau zit.quote:Op maandag 21 september 2015 10:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt van je beroep af denk ik. Doen ik en mijn collega's wel als wij naar een klant gaan. Onderweg in de zin van auto/trein werken zou het idd niet kunen. BYOD is leuk, maar ik zie echt niet in hoe ik op een klein notebookje spreadsheets zou moeten lezen met Cognos ernaast.
Nah, elke twee weken 2-3 dagen bij dezelfde (interne) klant, dus idd 1 keer meenemen en dan weer terug. Als je echt actief klanten bezoekt kan ik het mij wel voorstellen dat je niet overal die bakbeesten meeneemt.quote:Op maandag 21 september 2015 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet iedere dag naar een andere klant gaat en elke dag een ander bureau zit.
Maar ik heb hier op kantoor ook 2x 24", en zelfs dat is tegenwoordig alweer te weinig ruimte
quote:Op maandag 21 september 2015 09:27 schreef Champy het volgende:
http://www.apple.com/shop/buy-mac/macbook
Komt er zo aan.quote:Op maandag 21 september 2015 09:26 schreef stinkie het volgende:
Eleiko, dm/pm laptop? Kan ik nog veen verder zoeken etc.
Plannen: mail en simpele meuk onderweg. Grote, complexe meuk op kantoor op groot scherm.quote:Op maandag 21 september 2015 10:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt van je beroep af denk ik. Doen ik en mijn collega's wel als wij naar een klant gaan. Onderweg in de zin van auto/trein werken zou het idd niet kunen. BYOD is leuk, maar ik zie echt niet in hoe ik op een klein notebookje spreadsheets zou moeten lezen met Cognos ernaast.
Dit. Apple is overrated. Android ook.quote:Op maandag 21 september 2015 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
sterf met je macbook. Mooie dingen, thuis een kast vol van apple zooi, maar op kantoor heb ik er geen fuck aan. 1 collega heeft er 1. Weegt niks. Jammer van die 5 kilo conversiestekkers en shit die nodig zijn om te kunnen werken
Forum is dood.quote:Op maandag 21 september 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Is dat nou in je oude of in je nieuwe gym?quote:Op zondag 20 september 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
Sta je te DLten, staat er naast je eentje 170kg voor reps te doen. Set na set na set
Ik voelde me heel klein. Ondanks de 20 kilo die ik zwaarder ben dan hem
Satellite Pro >> Satellite IMHO.quote:Op zondag 20 september 2015 12:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Toshiba is meestal troep in mijn ervaring.
Even kijken:quote:Op zondag 20 september 2015 12:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)n045h/specificaties/
zoiets? (metalen behuizing)
Oude is nieuwe geworden. UIteindelijk daar toch meeste ruimte voor freeweights. En sinds vorige 150 kilo aan 10 schijven erbij, dus kunnen weer voorruit. Maar was op een andere tijd gaan trainen.quote:Op maandag 21 september 2015 11:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dat nou in je oude of in je nieuwe gym?
denk dat hij zelf met ze fantasyzwaard ligt te spelenquote:Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef seto het volgende:
denken jullie ook dat sapstengel zo'n fantasy zwaard aan zijn muur heeft hangen?
Heb je net een VW gekocht?quote:Op maandag 21 september 2015 12:18 schreef Faeroer het volgende:
Volkswagen gaat wel goed zo-21% in een paar uur
En ondertussen zijn de andere fabrikanten hun eigen straatje aan het schoonvegen.quote:Op maandag 21 september 2015 12:18 schreef Faeroer het volgende:
Volkswagen gaat wel goed zo-21% in een paar uur
Jouw feestje. Maar persoonlijk geloof ik niet zo in net-niet oplossingen voor 1 jaar. Dat is overall ook vaak duurder.quote:Op maandag 21 september 2015 12:14 schreef stinkie het volgende:
Vanmiddag even googlen. Heb nog steeds een voorkeur voor een Dell (inb4 lekker delletje etc)
Mss dat ik wel even snel de goedkoopste neem die ik kan vinden en volgend jaar een tweede erbij neem
Er zijn ook mensen die vermogen hebben en een deel van dat vermogen in aandelen aanhouden.quote:
HAHAHAquote:Op maandag 21 september 2015 12:57 schreef Beach het volgende:
hey Stinkie
neem een chroombook
hjahahahaha
Haha idd, kan veel beter de hatende Asian skills toepassen met steeds dezelfde kritiek.quote:Op maandag 21 september 2015 12:50 schreef seto het volgende:
of hij probeert gewoon beetje interessant te doen zoals altijd
Nee, wellicht in de toekomst. Gaat hem nu nog niet worden.quote:
Niet mijn ding, nooit gedaan en haram. Lijkt mij teveel stress geven.quote:Op maandag 21 september 2015 12:46 schreef Eleiko het volgende:
Er zijn ook mensen die vermogen hebben en een deel van dat vermogen in aandelen aanhouden.
Ws heeft hij VAG in zijn portefeuille.
Vergeet de spaarkaart voor DSGdokter niet!quote:Op maandag 21 september 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
VW
Kun je er beter gelijk een olieboot bij kopen.
haha wie doet dat danquote:Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Haha idd, kan veel beter de hatende Asian skills toepassen met steeds dezelfde kritiek.
nee ben bij episode 6quote:
van die vw gaat allemaal de turbo kapot tochquote:Op maandag 21 september 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
VW
Kun je er beter gelijk een olieboot bij kopen.
TSI = kutquote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
van die vw gaat allemaal de turbo kapot toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Eleiko op 21-09-2015 13:57:05 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Als het werkt is een DSG wel lekker hoor. Alleen jammer dat zo vaak kapot gaanquote:Op maandag 21 september 2015 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
TSI = kut
DSG = kut
TSI + DSG = dubbelkut
Eens, alleen moet je zo'n VAG-unit leasen, niet kopen.quote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het werkt is een DSG wel lekker hoor. Alleen jammer dat zo vaak kapot gaan
vind dit wel slicke wagen andersquote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, alleen moet je zo'n VAG-unit leasen, niet kopen.
setoneger.jpgquote:Op maandag 21 september 2015 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Is afpoeieren tegenwoordig een ander woord voor volsprietsen?
Niet alleen de makelaars als ik de geruchten mag gelovenquote:Op maandag 21 september 2015 17:20 schreef Klokov het volgende:
Lees net dat Flipsel keihard door verschillende makelaars is afgepoeierd
Alsof je uberhaubt 12GB nodig hebt kom nou.quote:Op maandag 21 september 2015 11:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even kijken:
scherm: 15.6" =/= 17.3"
CPU: i7-4710 =/= i5 5200
RAM: 8GB =/= 12GB
GPU: 640GTX =/= Intel HD graphics
hd: 1TB 5400 rpm hdd =/= ssd
Wifi: 802.11n =/= 802.11ac
=> echt goed vergelijkbaar.
post dan de link knurftquote:Op maandag 21 september 2015 17:20 schreef Klokov het volgende:
Lees net dat Flipsel keihard door verschillende makelaars is afgepoeierd
Zoek maar een geschikt topic uit: http://forum.fok.nl/user/active/407389quote:
post die geruchten danquote:Op maandag 21 september 2015 17:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet alleen de makelaars als ik de geruchten mag geloven![]()
Watdanquote:Op maandag 21 september 2015 18:12 schreef Klokov het volgende:
Iemand licht Marktplaats in over mijn schandalige verkooppraktijken
Elke B&J is matig imoquote:Op maandag 21 september 2015 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
B&J Greek style frozen yoghurt blueberry cheesecake is maar matig.
Nee, dan je geld uitgeven aan een overkill 840GTX videokaart met jankende ventilator, in je zakelijke laptop. Bovendien is 8 naar 12GB enkele tientjes max en heeft het zeker zin bij zwaardere toepassingen.quote:Op maandag 21 september 2015 17:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Alsof je uberhaubt 12GB nodig hebt kom nou.
Oke opa rustig maarquote:Op maandag 21 september 2015 20:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dan je geld uitgeven aan een overkill 840GTX videokaart met jankende ventilator, in je zakelijke laptop. Bovendien is 8 naar 12GB enkele tientjes max en heeft het zeker zin bin zwaardere toepassingen.
quote:
dit. 4gb erbij is 22 euroquote:Op maandag 21 september 2015 20:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dan je geld uitgeven aan een overkill 840GTX videokaart met jankende ventilator, in je zakelijke laptop. Bovendien is 8 naar 12GB enkele tientjes max en heeft het zeker zin bij zwaardere toepassingen.
mijn gebit is altijd in orde geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wie draagt hier bracelets?
[ afbeelding ]
vind wel stoer
een complete garderobe. Right. En dan een foto laten zien van iemand met spijkerbroek en wit shirt. Typisch iets dat alleen een hollander aan zou trekken.quote:Op maandag 21 september 2015 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Heren-armbanden
Een heren armband is een belangrijk onderdeel van een complete garderobe en kan zowel vertrouwen als persoonlijkheid geven.
zonde van je geldquote:Op maandag 21 september 2015 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit. 4gb erbij is 22 euro
Tis een Dell geworden. Thanks voor meedenken. Bleek dat ik nog een Sateliet pro had liggen op zolderwas prima ding verder, vorig jaar nog gebruikt op zee. Helemaal vergeten.
Wel een goedkope genomen ivm kosten vs investering. Extra geheugen etc kan ik er altijd nog bij prikken. Idem andere schijf. En dat zijn dan ookmwel kosten ipv investeringen
ik ben geen homo sorryquote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
vind wel stoer
vergeet de witte sportsokken niet. Chick vallen daar echt op. Straalt eigen stijl uit.quote:Op maandag 21 september 2015 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah ik ga gwn kopen die swek dragen
Goeie peacawk is het
Fuck de haters jatog
quote:
SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Eerst dat haar, nu die armbanden. Wil je homo worden ofzo omdat het niet lukt bij de vrouwtjes?quote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
vind wel stoer
Aldus de marketingcrap van de sjaak die een container van die meuk in China heeft laten maken.quote:Op maandag 21 september 2015 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Heren-armbanden
Een heren armband is een belangrijk onderdeel van een complete garderobe en kan zowel vertrouwen als persoonlijkheid geven.
maar onmisbaar voor de onafhankelijke, zelfverzekerde manquote:Op dinsdag 22 september 2015 09:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aldus de marketingcrap van de sjaak die een container van die meuk in China heeft laten maken.
Met "vertrouwen en persoonlijkheid" speelt hij speelt goed in op onzekere mannetjes zoals jij.
M.a.w.: overbodige crap voor de onzekere man.
Fixed.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:06 schreef Klokov het volgende:
[..]Wat een kut.SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
Dell XPS 13 met smalle randen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Macbook pro.quote:
Fail #zoveel.quote:Op maandag 21 september 2015 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah ik ga gwn kopen die swek dragen
Goeie peacawk is het
Fuck de haters jatog
Ga jij maar lekker de quinoiakut hipster spelen met je Eppel bij de Starbucks.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eerst dat haar, nu die armbanden. Wil je homo worden ofzo omdat het niet lukt bij de vrouwtjes?
dacht dat jij wel rustige bejaarde was corquote:Op dinsdag 22 september 2015 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de quinoiakut hipster spelen met je Eppel bij de Starbucks.
Al een tijdje niet meer. Gaat het wel goed thuis?quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:54 schreef seto het volgende:
ik geef eerlijk toe mijn disses zijn niet meer on point
Geldt ook voor mij!quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:34 schreef seto het volgende:
je hebt gelijk henk
moet meer aan zelfreflectie doen
ga even een plan van aanpak schrijven om de kwaliteit van mijn posts in de gym te verbeteren
zal zsm terugkoppelen
Whaha echt he... echte bazen dragen gewoon deze armbandenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eerst dat haar, nu die armbanden. Wil je homo worden ofzo omdat het niet lukt bij de vrouwtjes?
Koningquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef no1uknow het volgende:
ik heb zo gigantisch vaak naar dit filmpje zitten staren
hoho vriendjequote:Op dinsdag 22 september 2015 11:34 schreef seto het volgende:
je hebt gelijk henk
moet meer aan zelfreflectie doen
ga even een plan van aanpak schrijven om de kwaliteit van mijn posts in de gym te verbeteren
zal zsm terugkoppelen
[..]Nou nou Gea, dan tyf je toch lekker opSPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He Sap ga je mee blowen op de skatebaanquote:![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha echt he... echte bazen dragen gewoon deze armbanden
[ afbeelding ]
[..]SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Direct uit mijn mail copy&paste. Omdat ik zondagavond een mail niet beantwoord had
Pakket was al onderweg, dus dat werd een leuke. Hoopte dat ie inderdaad conservatoir beslag zou laten leggen, maar helaasDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
dit ging inderdaad om ¤50 ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Om wat voor bedrag gaat het eigenlijk als ik vragen mag?Incasso voor ¤ 50 ofzo?
Heb een keer incasso gehad van 480 euro, incl dwangbevel etc etcquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Om wat voor bedrag gaat het eigenlijk als ik vragen mag?Incasso voor ¤ 50 ofzo?
Whahah warlockquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
had zo'n gothic op de middelbaar in mn klas die dat droeg
ook van die punten op zn schooltas enzo
net zo'n warlock was het
Zou er geen probleem mee hebben eerlijk gezegd.quote:
Lekker geld maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:43 schreef stinkie het volgende:
dit ging inderdaad om ¤50 ja.
Beslagleggingskosten komen neer op zo'n ¤400. En dan ben je verplicht het voor de rechter te brengen. En dit geval zou de uitkomst duidelijk zijndus alle juridische kosten en mijn schade zou hij ook moeten ophoesten.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:37 schreef stinkie het volgende:
[..]Direct dreigen met beslagleggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Direct uit mijn mail copy&paste. Omdat ik zondagavond een mail niet beantwoord had
Pakket was al onderweg, dus dat werd een leuke. Hoopte dat ie inderdaad conservatoir beslag zou laten leggen, maar helaas![]()
Together We Will Live Forever
Ben je hommo Beach?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou er geen probleem mee hebben eerlijk gezegd.
Veel vrouwen zijn lelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |