Sommige vrouwen kunnen na het krijgen van een kind er dus nog wel aardig uit zienquote:
jammerquote:
mwa tis dat ik zin had om te snacken dus ook maar ff gekeken en net pas de tv uitgezet, vond het niet zoveel aan om eerlijk te zijnquote:
ik ook man maar dit kan niet meer ik heb teveel creatine gebruiktquote:
ik stop er gelijk mee danquote:Op zondag 20 september 2015 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ook man maar dit kan niet meer ik heb teveel creatine gebruikt
Zal ook wel moeilijk worden om zo'n gesoept fakewijf te neuken.quote:Op zondag 20 september 2015 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die ad wel eens gezien maar nee nog nooit mmo milf geneukt.
Hey Fathankquote:Je blokkeert onze banners
Hej! Het lijkt erop dat je onze banners ontregelt. Dat snappen we heus wel, want reclame kan best vervelend zijn, maar we zijn maar een onafhankelijke site die gemaakt wordt door vrijwilligers en we hebben de bannerinkomsten hard nodig om onze kosten te kunnen dekken. Om FOK! in leven te houden willen we je vragen of je op FOK! je adblockers (Ghostery, Adblockplus, Noscript e.d.) uit zou willen schakelen. Je kunt eventueel ook een premium account nemen zodat je bannervrij kunt FOK!ken.
Ik volg producers. Dat is handig, want dan weet je precies wanneer ze waar spelen, wanneer ze nieuw materiaal uithebben.quote:
Goeie copy/pasta van Tweakersquote:
Ging je toch nu toch enkel om aesthetics en niet meer om kracht Enzo?quote:Op zondag 20 september 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
Sta je te DLten, staat er naast je eentje 170kg voor reps te doen. Set na set na set
Ik voelde me heel klein. Ondanks de 20 kilo die ik zwaarder ben dan hem
klopt, maar die waren bij hem ook duidelijk beterquote:Op zondag 20 september 2015 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ging je toch nu toch enkel om aesthetics en niet meer om kracht Enzo?
en BP doel heb ik woensdag al gehaaldquote:Op zondag 20 september 2015 22:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ging je toch nu toch enkel om aesthetics en niet meer om kracht Enzo?
Nu wel weer ja, zal ff daar kijken. Thanksquote:Op zondag 20 september 2015 20:51 schreef Champy het volgende:
Hey sap zoek je nog werk? Bij xxl zoeken ze iemand die filmpjes kan monteren
Rijs en schijn!quote:Op maandag 21 september 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Topic dood of ligt t aan mij?
Komt door de nieuwe lay-outquote:Op maandag 21 september 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Topic dood of ligt t aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |