Geldt ook voor mij!quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:34 schreef seto het volgende:
je hebt gelijk henk
moet meer aan zelfreflectie doen
ga even een plan van aanpak schrijven om de kwaliteit van mijn posts in de gym te verbeteren
zal zsm terugkoppelen
Whaha echt he... echte bazen dragen gewoon deze armbandenquote:Op dinsdag 22 september 2015 00:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eerst dat haar, nu die armbanden. Wil je homo worden ofzo omdat het niet lukt bij de vrouwtjes?
Koningquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef no1uknow het volgende:
ik heb zo gigantisch vaak naar dit filmpje zitten staren
hoho vriendjequote:Op dinsdag 22 september 2015 11:34 schreef seto het volgende:
je hebt gelijk henk
moet meer aan zelfreflectie doen
ga even een plan van aanpak schrijven om de kwaliteit van mijn posts in de gym te verbeteren
zal zsm terugkoppelen
quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:06 schreef Klokov het volgende:
[..]Nou nou Gea, dan tyf je toch lekker opSPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He Sap ga je mee blowen op de skatebaanquote:![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha echt he... echte bazen dragen gewoon deze armbanden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:06 schreef Klokov het volgende:
[..]SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Direct uit mijn mail copy&paste. Omdat ik zondagavond een mail niet beantwoord had
Pakket was al onderweg, dus dat werd een leuke. Hoopte dat ie inderdaad conservatoir beslag zou laten leggen, maar helaasDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
dit ging inderdaad om ¤50 ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Om wat voor bedrag gaat het eigenlijk als ik vragen mag?Incasso voor ¤ 50 ofzo?
Heb een keer incasso gehad van 480 euro, incl dwangbevel etc etcquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:41 schreef Faeroer het volgende:
Om wat voor bedrag gaat het eigenlijk als ik vragen mag?Incasso voor ¤ 50 ofzo?
Whahah warlockquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
had zo'n gothic op de middelbaar in mn klas die dat droeg
ook van die punten op zn schooltas enzo
net zo'n warlock was het
Zou er geen probleem mee hebben eerlijk gezegd.quote:
Lekker geld maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:43 schreef stinkie het volgende:
dit ging inderdaad om ¤50 ja.
Beslagleggingskosten komen neer op zo'n ¤400. En dan ben je verplicht het voor de rechter te brengen. En dit geval zou de uitkomst duidelijk zijndus alle juridische kosten en mijn schade zou hij ook moeten ophoesten.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:37 schreef stinkie het volgende:
[..]Direct dreigen met beslagleggingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Direct uit mijn mail copy&paste. Omdat ik zondagavond een mail niet beantwoord had
Pakket was al onderweg, dus dat werd een leuke. Hoopte dat ie inderdaad conservatoir beslag zou laten leggen, maar helaas![]()
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ben je hommo Beach?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou er geen probleem mee hebben eerlijk gezegd.
Veel vrouwen zijn lelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |