Elke B&J is matig imoquote:Op maandag 21 september 2015 18:34 schreef Deuce92 het volgende:
B&J Greek style frozen yoghurt blueberry cheesecake is maar matig.
Nee, dan je geld uitgeven aan een overkill 840GTX videokaart met jankende ventilator, in je zakelijke laptop. Bovendien is 8 naar 12GB enkele tientjes max en heeft het zeker zin bij zwaardere toepassingen.quote:Op maandag 21 september 2015 17:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Alsof je uberhaubt 12GB nodig hebt kom nou.
Oke opa rustig maarquote:Op maandag 21 september 2015 20:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dan je geld uitgeven aan een overkill 840GTX videokaart met jankende ventilator, in je zakelijke laptop. Bovendien is 8 naar 12GB enkele tientjes max en heeft het zeker zin bin zwaardere toepassingen.
quote:
dit. 4gb erbij is 22 euroquote:Op maandag 21 september 2015 20:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, dan je geld uitgeven aan een overkill 840GTX videokaart met jankende ventilator, in je zakelijke laptop. Bovendien is 8 naar 12GB enkele tientjes max en heeft het zeker zin bij zwaardere toepassingen.
mijn gebit is altijd in orde geweest.quote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wie draagt hier bracelets?
[ afbeelding ]
vind wel stoer
een complete garderobe. Right. En dan een foto laten zien van iemand met spijkerbroek en wit shirt. Typisch iets dat alleen een hollander aan zou trekken.quote:Op maandag 21 september 2015 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Heren-armbanden
Een heren armband is een belangrijk onderdeel van een complete garderobe en kan zowel vertrouwen als persoonlijkheid geven.
zonde van je geldquote:Op maandag 21 september 2015 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit. 4gb erbij is 22 euro
Tis een Dell geworden. Thanks voor meedenken. Bleek dat ik nog een Sateliet pro had liggen op zolderwas prima ding verder, vorig jaar nog gebruikt op zee. Helemaal vergeten.
Wel een goedkope genomen ivm kosten vs investering. Extra geheugen etc kan ik er altijd nog bij prikken. Idem andere schijf. En dat zijn dan ookmwel kosten ipv investeringen
ik ben geen homo sorryquote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
wie draagt hier bracelets?
[ afbeelding ]
vind wel stoer
vergeet de witte sportsokken niet. Chick vallen daar echt op. Straalt eigen stijl uit.quote:Op maandag 21 september 2015 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahah ik ga gwn kopen die swek dragen
Goeie peacawk is het
Fuck de haters jatog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |