ik heb irl geen spleetogenquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun jij dat wel waarnemen met je ogen? ;s
Ik geef deze comeback een, 4.5564/10.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:53 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb irl geen spleetogen
jij bent irl wel dik
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog steeds grapjes over Fripsel en haar open relatie, nou hihaho ze neukt meer dan merendeel van de mannen in dit topic terwijl ze iemand heeft om bij thuis te komen. Interessant zeg, laat die chick gewoon. In het begin was het nog grappig.
Friese vrouwen hebben vaak wel goede tieten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
Echt zo bèta eigenlijk die Scandinaviers. Vroeger waren Vikings het meest gevreesde volk. Nu zijn ze top feministische landen. Net als de Friezen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:53 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb irl geen spleetogen
jij bent irl wel dik
[ afbeelding ]
Gay-ass tattoo of een gay-ass oorring?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga deze look rocken denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kapselquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Gay-ass tattoo of een gay-ass oorring?
Goed zo. Wees niet zo stom om je lijf te gaan verminken.quote:
Moari sleeve zetten over 3 weken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Wees niet zo stom om je lijf te gaan verminken.
Dat hebben zijn ouders denk ik al gedaan vlak na de geboorte.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Wees niet zo stom om je lijf te gaan verminken.
full sleeve?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moari sleeve zetten over 3 weken.
moari jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Moari sleeve zetten over 3 weken.
Ja vet s dat togquote:
Ja absoluut. Mijn penis heeft ongeëvenaarde aesthetics dankzij die beslissing van mijn ouders.quote:
Zou je ouders flink bedanken hiervoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja absoluut. Mijn penis heeft ongeëvenaarde aesthetics dankzij die beslissing van mijn ouders.
Ben nou wel nieuwsgierig naar pics van Fripsel, heb alle sappige verhalen weer gemist blijkbaarquote:
Denk dat je in het userfoto topic in de laatste tien delen wel eentje kunt vinden in elk deeltje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:02 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ben nou wel nieuwsgierig naar pics van Fripsel, heb alle sappige verhalen weer gemist blijkbaar
Ik ga die shit zelf wel regelen, hustlen alles jwzquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk dat je in het userfoto topic in de laatste tien delen wel eentje kunt vinden in elk deeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |