Zou ook niet mijn eigen naam willen noemen neequote:Op maandag 21 september 2015 09:08 schreef seto het volgende:
komt door de saaie posters hier
zal geen namen noemen
sterf met je macbook. Mooie dingen, thuis een kast vol van apple zooi, maar op kantoor heb ik er geen fuck aan. 1 collega heeft er 1. Weegt niks. Jammer van die 5 kilo conversiestekkers en shit die nodig zijn om te kunnen werkenquote:Op maandag 21 september 2015 09:27 schreef Champy het volgende:
http://www.apple.com/shop/buy-mac/macbook
Hangt van je beroep af denk ik. Doen ik en mijn collega's wel als wij naar een klant gaan. Onderweg in de zin van auto/trein werken zou het idd niet kunen. BYOD is leuk, maar ik zie echt niet in hoe ik op een klein notebookje spreadsheets zou moeten lezen met Cognos ernaast.quote:Op maandag 21 september 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
ja ook vet handig meenemen en onderweg te gebruiken 2 x 24"
Ik neem aan dat je niet iedere dag naar een andere klant gaat en elke dag een ander bureau zit.quote:Op maandag 21 september 2015 10:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt van je beroep af denk ik. Doen ik en mijn collega's wel als wij naar een klant gaan. Onderweg in de zin van auto/trein werken zou het idd niet kunen. BYOD is leuk, maar ik zie echt niet in hoe ik op een klein notebookje spreadsheets zou moeten lezen met Cognos ernaast.
Nah, elke twee weken 2-3 dagen bij dezelfde (interne) klant, dus idd 1 keer meenemen en dan weer terug. Als je echt actief klanten bezoekt kan ik het mij wel voorstellen dat je niet overal die bakbeesten meeneemt.quote:Op maandag 21 september 2015 10:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet iedere dag naar een andere klant gaat en elke dag een ander bureau zit.
Maar ik heb hier op kantoor ook 2x 24", en zelfs dat is tegenwoordig alweer te weinig ruimte
quote:Op maandag 21 september 2015 09:27 schreef Champy het volgende:
http://www.apple.com/shop/buy-mac/macbook
Komt er zo aan.quote:Op maandag 21 september 2015 09:26 schreef stinkie het volgende:
Eleiko, dm/pm laptop? Kan ik nog veen verder zoeken etc.
Plannen: mail en simpele meuk onderweg. Grote, complexe meuk op kantoor op groot scherm.quote:Op maandag 21 september 2015 10:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt van je beroep af denk ik. Doen ik en mijn collega's wel als wij naar een klant gaan. Onderweg in de zin van auto/trein werken zou het idd niet kunen. BYOD is leuk, maar ik zie echt niet in hoe ik op een klein notebookje spreadsheets zou moeten lezen met Cognos ernaast.
Dit. Apple is overrated. Android ook.quote:Op maandag 21 september 2015 09:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
sterf met je macbook. Mooie dingen, thuis een kast vol van apple zooi, maar op kantoor heb ik er geen fuck aan. 1 collega heeft er 1. Weegt niks. Jammer van die 5 kilo conversiestekkers en shit die nodig zijn om te kunnen werken
Forum is dood.quote:Op maandag 21 september 2015 01:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Topic dood of ligt t aan mij?
Is dat nou in je oude of in je nieuwe gym?quote:Op zondag 20 september 2015 17:24 schreef stinkie het volgende:
Sta je te DLten, staat er naast je eentje 170kg voor reps te doen. Set na set na set
Ik voelde me heel klein. Ondanks de 20 kilo die ik zwaarder ben dan hem
Satellite Pro >> Satellite IMHO.quote:Op zondag 20 september 2015 12:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan bevestigen. Toshiba is meestal troep in mijn ervaring.
Even kijken:quote:Op zondag 20 september 2015 12:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)n045h/specificaties/
zoiets? (metalen behuizing)
Oude is nieuwe geworden. UIteindelijk daar toch meeste ruimte voor freeweights. En sinds vorige 150 kilo aan 10 schijven erbij, dus kunnen weer voorruit. Maar was op een andere tijd gaan trainen.quote:Op maandag 21 september 2015 11:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dat nou in je oude of in je nieuwe gym?
denk dat hij zelf met ze fantasyzwaard ligt te spelenquote:Op maandag 21 september 2015 12:10 schreef seto het volgende:
denken jullie ook dat sapstengel zo'n fantasy zwaard aan zijn muur heeft hangen?
Heb je net een VW gekocht?quote:Op maandag 21 september 2015 12:18 schreef Faeroer het volgende:
Volkswagen gaat wel goed zo-21% in een paar uur
En ondertussen zijn de andere fabrikanten hun eigen straatje aan het schoonvegen.quote:Op maandag 21 september 2015 12:18 schreef Faeroer het volgende:
Volkswagen gaat wel goed zo-21% in een paar uur
Jouw feestje. Maar persoonlijk geloof ik niet zo in net-niet oplossingen voor 1 jaar. Dat is overall ook vaak duurder.quote:Op maandag 21 september 2015 12:14 schreef stinkie het volgende:
Vanmiddag even googlen. Heb nog steeds een voorkeur voor een Dell (inb4 lekker delletje etc)
Mss dat ik wel even snel de goedkoopste neem die ik kan vinden en volgend jaar een tweede erbij neem
Er zijn ook mensen die vermogen hebben en een deel van dat vermogen in aandelen aanhouden.quote:
HAHAHAquote:Op maandag 21 september 2015 12:57 schreef Beach het volgende:
hey Stinkie
neem een chroombook
hjahahahaha
Haha idd, kan veel beter de hatende Asian skills toepassen met steeds dezelfde kritiek.quote:Op maandag 21 september 2015 12:50 schreef seto het volgende:
of hij probeert gewoon beetje interessant te doen zoals altijd
Nee, wellicht in de toekomst. Gaat hem nu nog niet worden.quote:
Niet mijn ding, nooit gedaan en haram. Lijkt mij teveel stress geven.quote:Op maandag 21 september 2015 12:46 schreef Eleiko het volgende:
Er zijn ook mensen die vermogen hebben en een deel van dat vermogen in aandelen aanhouden.
Ws heeft hij VAG in zijn portefeuille.
Vergeet de spaarkaart voor DSGdokter niet!quote:Op maandag 21 september 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
VW
Kun je er beter gelijk een olieboot bij kopen.
haha wie doet dat danquote:Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Haha idd, kan veel beter de hatende Asian skills toepassen met steeds dezelfde kritiek.
nee ben bij episode 6quote:
van die vw gaat allemaal de turbo kapot tochquote:Op maandag 21 september 2015 13:28 schreef fathank het volgende:
VW
Kun je er beter gelijk een olieboot bij kopen.
TSI = kutquote:Op maandag 21 september 2015 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
van die vw gaat allemaal de turbo kapot toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Eleiko op 21-09-2015 13:57:05 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Als het werkt is een DSG wel lekker hoor. Alleen jammer dat zo vaak kapot gaanquote:Op maandag 21 september 2015 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
TSI = kut
DSG = kut
TSI + DSG = dubbelkut
Eens, alleen moet je zo'n VAG-unit leasen, niet kopen.quote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het werkt is een DSG wel lekker hoor. Alleen jammer dat zo vaak kapot gaan
vind dit wel slicke wagen andersquote:Op maandag 21 september 2015 13:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens, alleen moet je zo'n VAG-unit leasen, niet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |