Keto, amen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
Is Fripsel hier, ik heb een vraagje.
Of iemand anders die veel is afgevallen
Nog steeds grapjes over Fripsel en haar open relatie, nou hihaho ze neukt meer dan merendeel van de mannen in dit topic terwijl ze iemand heeft om bij thuis te komen. Interessant zeg, laat die chick gewoon. In het begin was het nog grappig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor dat je veel afvalt als je een open relatie hebt.
Ja naja.. ben nu 10 afgevallen zo veel is dat niet echt. Maar ligt ook aan je lichaam .quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:03 schreef Faeroer het volgende:
Ik ben ooit eens 14kg afgevallen, telt dat ook?
Ok, je pakt een motor, doet stoer maar dom, je valt en dan wordt je wakker in het ziekenhuis op je buik. Blijkt gescheurde rug met ding erin, dus jij krijgt operatie en wordt dichtgenaaid. Dan krijg je narcose diarree en val je 4kg af. Dan een week later is je hele rug dik en pus overal, blijk je een infectie onder je hechting te hebben wat eruit gaat zien als 1 of andere bruine recluse spinnenbeet en je gaat met je stonede hoofd die chirurg uitschelden dat hij diploma bij broodje shoarma heeft gekocht. Een tweede operatie verder heb je ineens dikke vacuumpomp op wat je rug ooit was, weer narcose diarree weer 6kg en dan vergeten ze te vertellen dat je ook maagbeschermers moet slikken en je dood gaat van de pijn van je pijnstillers. De rest weet ik niet meer, maar was totaal 14kg. Lang verhaal ja togquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja naja.. ben nu 10 afgevallen zo veel is dat niet echt. Maar ligt ook aan je lichaam .
wacht ik dm je even
ok hansquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ok, je pakt een motor, doet stoer maar dom, je valt en dan wordt je wakker in het ziekenhuis op je buik. Blijkt gescheurde rug met ding erin, dus jij krijgt operatie en wordt dichtgenaaid. Dan krijg je narcose diarree en val je 4kg af. Dan een week later is je hele rug dik en pus overal, blijk je een infectie onder je hechting te hebben wat eruit gaat zien als 1 of andere bruine recluse spinnenbeet en je gaat met je stonede hoofd die chirurg uitschelden dat hij diploma bij broodje shoarma heeft gekocht. Een tweede operatie verder heb je ineens dikke vacuumpomp op wat je rug ooit was, weer narcose diarree weer 6kg en dan vergeten ze te vertellen dat je ook maagbeschermers moet slikken en je dood gaat van de pijn van je pijnstillers. De rest weet ik niet meer, maar was totaal 14kg. Lang verhaal ja tog
En die blauwe chil pillen die je vóór operaties krijgt werken helemaal niet. Kreeg wel ijsje van mooie zusterquote:
Ben je al besneden btwquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En die blauwe chil pillen die je vóór operaties krijgt werken helemaal niet. Kreeg wel ijsje van mooie zuster
zieke wkquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog steeds grapjes over Fripsel en haar open relatie, nou hihaho ze neukt meer dan merendeel van de mannen in dit topic terwijl ze iemand heeft om bij thuis te komen. Interessant zeg, laat die chick gewoon. In het begin was het nog grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |