hey Jeroenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwz
ja maar aan de andere kant, die dude is 17 of 18 ofzo, wtf G, go out en neuk bitches, maak gainz en maak je vooral niet zo drukquote:Op woensdag 23 september 2015 14:38 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bitch moet gewoon dr bek houwe en plaats maken voor een nieuwe tanga jwz
ik heb het meeste maar overgeslagenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Beach het volgende:
hilarisch wel dat vrienden willen blijven
ik lees zo half dat topic nu
Hey Beachquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:12 schreef Beach het volgende:
Ik heb een beter idee; ondersteun mij met Turks leren.
Volgens die logica wil je Duits worden als je Duits leert en Engelsman als je Engels leert.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef Faeroer het volgende:
Echt eh, hij wilde toch Turk worden ofzo?
[..]
Hey Beach
neequote:Op woensdag 23 september 2015 14:48 schreef no1uknow het volgende:
ben je al toegevoegd aan whatsappgroep beach?
Misschien ook wel beetje raar ja, een Armeniër die opeens Turk wil wordenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens die logica wil je Duits worden als je Duits leert en Engelsman als je Engels leert.
Herhalingsretoriekquote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef seto het volgende:
wisten jullie al dat faeroer claimt viking te zijn en kennis heeft van elk land
Ik sta open voor een goede dis. Iets dat neger.jpg waardig isquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:54 schreef seto het volgende:
ik geef eerlijk toe mijn disses zijn niet meer on point
Leuk man als proefkonijn dienenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:32 schreef Kostertjuh het volgende:
Inlezen over prohormonen, begin maar met afbranden
Ex-scharrels.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Beach het volgende:
inb4 henk die zegt dat al zn exen hem een topgozer vinden
toch weer een reactie te pakkenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Herhalingsretoriek
[..]
Ik sta open voor een goede dis. Iets dat neger.jpg waardig is
och, na twee dagen samen op de schapenweiquote:Op woensdag 23 september 2015 14:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
is wel een beetje ongebruikelijk in de cultuur waar je in je imaginaire leventje in vertoeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |