ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym. Na de training toen ik stond te douchenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ja, die 1,5 kilo klingelt nogal tegen de knieënquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
Ondersteuning voor je mannelijkheid, blijkbaar.
Ok. Hoi lurkerquote:Op donderdag 24 september 2015 23:36 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee ik ben lurker, daar hebben wel meer mensen last van
Gewoon 2 nemen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, die 1,5 kilo klingelt nogal tegen de knieën
quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
Heey deezertjequote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
Watquote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef stinkie het volgende:
Heb ik gemaakt. Zelfde kleur blauw wordt inderdaad ook gebruikt voor erectie ondersteunende middelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef stinkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregenalles in 1 gewone multivitamine.
Hoe ben je hier aan gekomen?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym. Na de training toen ik stond te douchen
pics.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een avond lang masturberen op rugby-mannen.
joh als je haar niet uitvraagt denkt ze dat je geen interesse hebtquote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Naakt?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik slaap vaak met de gordijnen open
Je hebt een vertekend beeld van vrouwen.quote:
Koop pas iets als je er geld voor hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |