quote:Op donderdag 24 september 2015 16:13 schreef fathank het volgende:
Zolang je niet bij de IDF Mossad hebt gediend beschouw ik je niet als echte Jood.
i saw the devilquote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zo even een filmpje kijken. Moet ik nog iets gezien hebben?
Is er een Engelse remake?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zo even een filmpje kijken. Moet ik nog iets gezien hebben?
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:52 schreef seto het volgende:
gewoon lekker auto kopen het is niet alsof je nog 30kg+ af moet vallen ofzo
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Drinky het volgende:
Moest weer nieuw gym kledij aanschaffen omdat die boelers alles hadden gejat. Even vergeten hoe duur die shit wel niet is
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weerquote:Op donderdag 24 september 2015 18:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.
Echte mannen gaan gewoon commandoquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weer
Simpel sportbroekje een tientje ofzo van het sale rek. Shirt voor 20 piek moet ook makkelijk kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Drinky het volgende:
Moest weer nieuw gym kledij aanschaffen omdat die boelers alles hadden gejat. Even vergeten hoe duur die shit wel niet is
wat had je mee naar thailandquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weer
Geld goed besteed.quote:
Dit. Scapino of Perry huismerk INQ.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Simpel sportbroekje een tientje ofzo van het sale rek. Shirt voor 20 piek moet ook makkelijk kunnen.
Hetzelfde. Beetje kleding rouleren in de was maar je moet genoeg meezeulen om ook een week zonder was te kunnen.quote:
Ik heb daar in een halfjaar minder gekocht dan een weekje in Nederland. Alles is wel pauper kwaliteit daar, paddo's daargelaten, dus is het ook niet echt waard.quote:
Gister nog bij de nike outlet een broekje gescoord, alleen was de collectie niet echt al te best deze week. Binnenkort weer terug. Voor 12 euro een broekje wat normaal gesproken 50 euro kost.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Scapino of Perry huismerk INQ.
Wel kut, die diefstal.
Heb jij weleens op kamers gewoond? Nog nooit zo'n ziektezooi gezien als in een studentenhuis waar vrouwen heersen. Daar krijg je spontaan smetvrees en aids van.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
hey Faeroer, moet Fatima bij jou ook alles doen?
Hai fripselquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Fripsel het volgende:
En op mijn slaapkamerraam zit folie met vogeltjes print erop bedenk ik me nu
Varkens slachten in de badkamer in een flatje op 10 hoogquote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
hey Faeroer, moet Fatima bij jou ook alles doen?
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym. Na de training toen ik stond te douchenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ja, die 1,5 kilo klingelt nogal tegen de knieënquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
Ondersteuning voor je mannelijkheid, blijkbaar.
Ok. Hoi lurkerquote:Op donderdag 24 september 2015 23:36 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee ik ben lurker, daar hebben wel meer mensen last van
Gewoon 2 nemen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 25 september 2015 00:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, die 1,5 kilo klingelt nogal tegen de knieën
quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
Heey deezertjequote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit..
Watquote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef stinkie het volgende:
Heb ik gemaakt. Zelfde kleur blauw wordt inderdaad ook gebruikt voor erectie ondersteunende middelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 25 september 2015 00:06 schreef stinkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf heb ik nu gekregenalles in 1 gewone multivitamine.
Hoe ben je hier aan gekomen?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze hebben ooit mijn sokken gejat in de gym. Na de training toen ik stond te douchen
pics.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een avond lang masturberen op rugby-mannen.
joh als je haar niet uitvraagt denkt ze dat je geen interesse hebtquote:Op vrijdag 25 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Naakt?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik slaap vaak met de gordijnen open
Je hebt een vertekend beeld van vrouwen.quote:
Koop pas iets als je er geld voor hebt.quote:
blijf jij uit de buurt van mijn kinderen? Die arme onschuldige knaapjes spelen dat ook.....quote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een avond lang masturberen op rugby-mannen.
eens. Hier is duidelijk de generatiekloof te zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop pas iets als je er geld voor hebt.
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
blijf jij uit de buurt van mijn kinderen? Die arme onschuldige knaapjes spelen dat ook.....
investeren: wanneer?quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop pas iets als je er geld voor hebt.
En besteed niet teveel geld aan auto's: overrated.
En neem Klokov als je accountant.
Bedenk eerst hoeveel je kunt missen en voor welke termijn: op welke termijn wil je rendement?quote:
net wanneer. In wat.quote:
denk dat nieuwe kopen wel beste oplossing is in dezequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
Over investeringen gespreken: mijn shampoo is op. Tips?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
denk dat nieuwe kopen wel beste oplossing is in deze
ayyyquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mmh tja dikke haarbos masterrace![]()
geen terugtrekkende haargrens masterrace
valt er nog een btje geld te verdienen met HBO CE?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol net zo verschut als kaal worde
ik tik gewoon 75 eu per uur aan vriendjequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:38 schreef fathank het volgende:
Met sociologie?
Ga maar uit van 'n overheidsinfuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |