quote:Op donderdag 24 september 2015 16:13 schreef fathank het volgende:
Zolang je niet bij de IDF Mossad hebt gediend beschouw ik je niet als echte Jood.
i saw the devilquote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zo even een filmpje kijken. Moet ik nog iets gezien hebben?
Is er een Engelse remake?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 17:05 schreef Klokov het volgende:
Hey boys, zo even een filmpje kijken. Moet ik nog iets gezien hebben?
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:52 schreef seto het volgende:
gewoon lekker auto kopen het is niet alsof je nog 30kg+ af moet vallen ofzo
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Drinky het volgende:
Moest weer nieuw gym kledij aanschaffen omdat die boelers alles hadden gejat. Even vergeten hoe duur die shit wel niet is
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weerquote:Op donderdag 24 september 2015 18:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke paupertoko was dat? En gymkleding is niet duur, toch? Goede schoenen wel.
Echte mannen gaan gewoon commandoquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weer
Simpel sportbroekje een tientje ofzo van het sale rek. Shirt voor 20 piek moet ook makkelijk kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Drinky het volgende:
Moest weer nieuw gym kledij aanschaffen omdat die boelers alles hadden gejat. Even vergeten hoe duur die shit wel niet is
wat had je mee naar thailandquote:Op donderdag 24 september 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gejat toen ik op reis was in Berlijn, zat ook in m'n backpack. Thans, 2 shirts + 2 broeken en een trainingsbroek. Per stuk al gauw 40 euro weer
Geld goed besteed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |