Dit. Scapino of Perry huismerk INQ.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Simpel sportbroekje een tientje ofzo van het sale rek. Shirt voor 20 piek moet ook makkelijk kunnen.
Hetzelfde. Beetje kleding rouleren in de was maar je moet genoeg meezeulen om ook een week zonder was te kunnen.quote:
Ik heb daar in een halfjaar minder gekocht dan een weekje in Nederland. Alles is wel pauper kwaliteit daar, paddo's daargelaten, dus is het ook niet echt waard.quote:
Gister nog bij de nike outlet een broekje gescoord, alleen was de collectie niet echt al te best deze week. Binnenkort weer terug. Voor 12 euro een broekje wat normaal gesproken 50 euro kost.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Scapino of Perry huismerk INQ.
Wel kut, die diefstal.
Heb jij weleens op kamers gewoond? Nog nooit zo'n ziektezooi gezien als in een studentenhuis waar vrouwen heersen. Daar krijg je spontaan smetvrees en aids van.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
hey Faeroer, moet Fatima bij jou ook alles doen?
Hai fripselquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Fripsel het volgende:
En op mijn slaapkamerraam zit folie met vogeltjes print erop bedenk ik me nu
Varkens slachten in de badkamer in een flatje op 10 hoogquote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
hey Faeroer, moet Fatima bij jou ook alles doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |