SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Puala op 15-09-2015 08:11:53 ]
Als je de code weet, kan het wel.quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef SiIk het volgende:
Beetje jammer dat je dat ding tegenwoordig niet zomaar meer op kan halen. Anders had ik een zwarte_hand gepleegd.
Jij mag nietquote:Op maandag 14 september 2015 19:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hmmmm, voor her donker zou ht nog lukken
Klopt, loopafstandquote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef JDude het volgende:
Betuwe, Gelderland. Ten oosten van Tiel ergens.
Het heeft een station dacht ik.
Het is deze, als ik me niet vergis, pinpointquote:Op maandag 14 september 2015 19:38 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij mag iedereen 'm halen mits je 2 beurten heb gewacht en 'm binnen 24 uur weer uitzet na ophalenquote:![]()
Is Rhenen eng?quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:11 schreef Nattekat het volgende:
Ah, met de bus is het sneller
Laat dan maar, Rhenen is een no-go
Ik was de ontdekker van het feit dat de langste ronde ooit tot een einde kwam, en dat was mijn eerste keer op reisquote:
De spoorverbinding Rhenen-Kesteren is gesneuveld in WO2. Trein gaat vanaf Arnhem of Tiel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee dat station Kesteren niet bediend wordt... Ik wordt via Rhenen gestuurd, maar durf daar niet meer te komen.
Hmmmquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was de ontdekker van het feit dat de langste ronde ooit tot een einde kwam, en dat was mijn eerste keer op reis
Ik heb komende week 's avonds ook erg weinig. Als ie een beetje in de buurt blijft zijn het mooie ritjes voor mijn nieuwe autoquote:
Als die komende zondag op fietsafstand van Wijk bij Duurstede ligt (en het niet regent), zal ik hem halen en in Wijk leggen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu kunnen Renswoude en Wijk bij Duurstede toch wel?
Ik denk zo maar is dat die op deze locatie niet zo lang zal blijven liggenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als die komende zondag op fietsafstand van Wijk bij Duurstede ligt (en het niet regent), zal ik hem halen en in Wijk leggen.
Dat zal wel. Hopelijk ligt die dan nog iets dichterbij!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:19 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik denk zo maar is dat die op deze locatie niet zo lang zal blijven liggen
En jarenlang is ie nooit bij jouw in de buurt geweest? Dan woon je of in Zeeland, of in zuid Noord-Brabant, of midden op de afsluitdijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat zal wel. Hopelijk ligt die dan nog iets dichterbij!
Ik volg dit topic al jarenlang met een half oog en nooit ligt die eens in de buurt als het voor mij uitkomt.
Ik denk vooral dat dat dat jou uitkomen het probleem isquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat zal wel. Hopelijk ligt die dan nog iets dichterbij!
Ik volg dit topic al jarenlang met een half oog en nooit ligt die eens in de buurt als het voor mij uitkomt.
Ik heb ook een tijdje in het buitenland gewoond ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jarenlang is ie nooit bij jouw in de buurt geweest? Dan woon je of in Zeeland, of in zuid Noord-Brabant, of midden op de afsluitdijk.
Tja, ikzelf weet niet precies waar het aan ligt, maar misschien heb jij wel gelijk!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat dat dat jou uitkomen het probleem is
niiiice!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:15 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok stok on the move
Bij mij is dat een vunzig plaatje. Toevallig.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij mij is dat een vunzig plaatje. Toevallig.
Is het nog zomer dan? *kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Renswoude zei je toch? Volgens mij is de stok alweer bezig met een volgende tienertour richting een nieuwe bestemming![]()
[ afbeelding ]
19 graden en zon. Doe zo mijn knickerbocker aan en pak de zonnebrandquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog zomer dan? *kijkt naar buiten*
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Cijfercombi uitgedeeld aan Silk en Lizaatje
ik heb hem neergelegd en hij heeft hem gevonden eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik zie Zuid-Holland praktijken daar in dat gebied
Sneller acteren Bronson.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, is tie een keer in de buurt en kan ik mee doen, is tie alweer pleite.
Jij nam 'm gewoon weer mee toen Goitske de stok daar weglegde of wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Renswoude zei je toch? Volgens mij is de stok alweer bezig met een volgende tienertour richting een nieuwe bestemming![]()
[ afbeelding ]
heb even 5 minuten gewacht... .quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij nam 'm gewoon weer mee toen Goitske de stok daar weglegde of wat?
En dan komen we om in regeltjes om alle rare dingen dicht te timmeren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
valt wel mee. Dan zeggen we dat ik heb laten zien dat de regels enige finetuning nodig hebben, passen we dit aan met een nieuwe regel zodat mijn creatieve manier niet meer mogelijk is.
Iedereen blij
Dat weiger ik. Dit zelfde hebben we bij de fotowedstrijd gehad wat het uiteindelijk verpest heeft voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
valt wel mee. Dan zeggen we dat ik heb laten zien dat de regels enige finetuning nodig hebben, passen we dit aan met een nieuwe regel zodat mijn creatieve manier niet meer mogelijk is.
Iedereen blij
Was eigenlijk ook al een soort van ongeschreven regel ergens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat wanneer je met z´n tweeën ergens heen gaat, je met z´n tweeën de verplaatsing doet en niet allebei solo een verplaatsing. Nu zal er ongetwijfeld iemand zijn die hier ook weer een hele leuk workarround voor heeft, maar weet wel dat je daarmee alleen de boel verstiert voor de rest.
Klopt, talloze voorbeelden hiervan, ik heb met maok, met LoudGirl, met Freecell enkele verplaatsingen gedaan, en die staan dan ook als samen genoteerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook al een soort van ongeschreven regel ergens.
Ik bedoel, eventuele gezamenlijke verplaatsingen werden ook als dusdanig geregistreerd.
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
zoals gezegd, ik vond en vind het een creatieve oplossing, geen kwade wil o.i.d.
Point taken, zal het niet meer doen en hoop dat anderen dan ook niet mijn voorbeeld volgen of in het verleden hebben gevolgd.
Nu eerst eens kijken waar ik de stok naartoe ga brengen
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Had hem dan op z'n minst gelijk ergens neergedumpt
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.
Je hebt hem 13:00 opgehaald, dat is inmiddels alweer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.
spockjuh heeft toch excuses gemaakt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem 13:00 opgehaald, dat is inmiddels alweer een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spockjuh heeft toch excuses gemaakt!
Shit happens, let it go
ik ging uit van 24 uur, doe eens liefquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja die! Mooi liedje!!quote:
Je hebt me bijna voor niks naar Veenendaal laten reizenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ging uit van 24 uur, doe eens lief
zoiets heet een leven hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
bijna, als en wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt me bijna voor niks naar Veenendaal laten reizen
En nu had ik hem alsnog kunnen halen als het eerder bekend was
ik wacht altijd met veel plezier op het moment dat jouw favo gif weer eens voorbij komtquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik wacht altijd met veel plezier op het moment dat jouw favo gif weer eens voorbij komt
Detail.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een paardenbloem
[ afbeelding ]
Wie wilt daar nou heenquote:
Naar mijn weten hoort Vlieland bij Friesland hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie wilt daar nou heen
Utrecht gaat Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Zuid Holland en Noord-Holland achterna
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebrachtquote:
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:52 schreef Lizaatje het volgende:
Wel jammer dat de gehuchten waar ik de stok wel heen zou willen brengen al een keer voorbij gekomen zijn. Nou ja, de gemeentes daarvan dan in ieder geval. Heb niet teruggelezen naar welke plaatsen daadwerkelijk voorbij gekomen zijn.
Is dat misschien een idee voor als de gemeentekaart vol is. Een splitsing op plaatsen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:
http://fokstok.maringo.nl/
Waarvoor heb je op Vlieland een auto nodig? Die stal je dan toch even in Harlingen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
That would be me (gegevens bijhouden dmv wiki) en Maringo (de site)quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Respect voor degene die dit bijhoudt
Bijhouden... ehm... jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem een beetjequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:07 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nou ja, het moet toch op zijn minst steeds ingevoerd worden enzo.
* Lizaatje weet waar dat isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat zo alejezus duur? :/ dat vraagt om iets creatiefs..quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Meh, niet ideaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar kan hem dan pas zaterdag op een leuke nieuwe plek neerleggen
Nee daarom.quote:
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan die plek niet vinden
Zal wel makkelijker zijn op computer
Je hebt hier nog genoeg opties in de omgeving die leuk zijn!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nee daarom.
Vind mijn woonplaats niet zo speciaal, maar weet wel een leuke plek in de buurt van mijn ouders. En daar is ie nog niet geweest.
Zo ver kwam ik, maar verder kwam ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aan
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even de spelregels lezen
Klopt. Maar in die "omgeving" ligt ie nu alquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je hebt hier nog genoeg opties in de omgeving die leuk zijn!
Al leg je hem een dorp verderopquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Klopt. Maar in die "omgeving" ligt ie nu al
Weet ik. Maar lijkt mij juist grappig om hem even helemaal een andere kant op te slingerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al leg je hem een dorp verderop
Leg hem op het station, dan haal ik hem opquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar lijkt mij juist grappig om hem even helemaal een andere kant op te slingeren
Ja, daar heb ik jullie twee kansen voor gegeven, maar beide keren lag ie veel te noordelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Fien1989 het volgende:
Breng 'm naar Limburg!Daar zijn nog relatief veel plaatsen nooit geweest... zelfs gemeentes niet...
![]()
Of maak Flevoland compleet qua plaatsen... dat zijn er blijkbaar maar 25 waarvan 19 stuks nog open
Mmm, op zich moet ik morgen die kant op....quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik jullie twee kansen voor gegeven, maar beide keren lag ie veel te noordelijk
Je hebt post.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Bronson het volgende:
Ik kan hem morgen einde middag halen. Zou ik de code mogen?
Daar komt wel een trein direct uit Leiden, twee zelfsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Mmm, op zich moet ik morgen die kant op....
* Lizaatje gaat even spieken in de lijst met plaatsen die nog moeten in Flevoland.
Ligt er aan waar ik hem legquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar komt wel een trein direct uit Leiden, twee zelfs
Maar hij ligt nu ook niet zo ver van Flevoland af...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik jullie twee kansen voor gegeven, maar beide keren lag ie veel te noordelijk
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef SiIk het volgende:
Beetje jammer dat je dat ding tegenwoordig niet zomaar meer op kan halen. Anders had ik een zwarte_hand gepleegd.
Mag wel, maar wordt doorgaans niet gewaardeerd door mensen die hem op wilden halenquote:
Mja, enerzijds is dat toch ook juist het leuke van het spel?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag wel, maar wordt doorgaans niet gewaardeerd door mensen die hem op wilden halen
Doorgaans gebeurt het ook niet dat twee mensen tegelijk gaan, dus geen probleem.
Onaangekondigd ophalen is niet leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:06 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Mja, enerzijds is dat toch ook juist het leuke van het spel?
Vind ik wel dan
nog erger... als de stok gewoon kwijt isquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:48 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Onaangekondigd ophalen is niet leukAls ik namelijk helemaal ervoor naar Friesland of Zeeland heb gereden en hij blijkt weg, dan ga ik het echt niet waarderen
Er staat niet mag. Er staat kan.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:48 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Onaangekondigd ophalen is niet leukAls ik namelijk helemaal ervoor naar Friesland of Zeeland heb gereden en hij blijkt weg, dan ga ik het echt niet waarderen
Ah, die code heb ik nu.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er staat niet mag. Er staat kan.
Iets met een code enzo.
Mensen die huilie huilie doen omdat iemand anders ze net voor was snappen het spelletje niet i.m.o.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nog erger... als de stok gewoon kwijt is
Maar het bederft het wel, als je 1,5 uur in de auto heb gezeten en bij aankomst Stok niet tegenkomt. Na een paar keer is de lol er dan van afquote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mensen die huilie huilie doen omdat iemand anders ze net voor was snappen het spelletje niet i.m.o.
Ik was er anders wel een keer voor naar Friesland (en Zeeuws-Vlaanderen) geredenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:11 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Ja, wie gaat dan ook stad en land afreizen?
Geintje. Snap het wel, maar daarom heb ik zoiets van; ik pik hem wel op als ik dichtbij ben of weet dat ik er voor iets anders al in de buurt kom.
Wat wel netjes is, als iemand hem zonder vooraf te melden, wel gelijk meldt dat ie weg is zodra hij/zij hem heeft opgehaald.
Tara zijn wiki werkzaamheden maakt het voor mij erg makkelijk. Meer props voor hem dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Eens het is toch het spel wie het eerste is? En herplaatst voor de volgendequote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er staat niet mag. Er staat kan.
Iets met een code enzo.
Tegen Apeldoorn aan? Het is toch gewoon een wijk van Apeldoorn?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aan
nee, het is een dorp tegen de bebouwde kom van Apeldoorn. Heeft ook een eigen postcode e.d.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:11 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Tegen Apeldoorn aan? Het is toch gewoon een wijk van Apeldoorn?![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 08:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nee, het is een dorp tegen de bebouwde kom van Apeldoorn. Heeft ook een eigen postcode e.d.
hehe, nee en neequote:Op woensdag 16 september 2015 08:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Woon jij in Ugchelen of heb je er gewoond?Op de middelbare school reageerden mijn klasgenoten uit Ugchelen ook altijd zo als je zei dat het een wijk van Apeldoorn is
Blauw kombord: Apeldoornquote:Op woensdag 16 september 2015 08:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TT zou Ugchelen moeten zijn, niet Apeldoorn.
Als ie toch zo dichtbij ligt, heb je hem al opgehaald?quote:Op woensdag 16 september 2015 08:25 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Woon jij in Ugchelen of heb je er gewoond?Op de middelbare school reageerden mijn klasgenoten uit Ugchelen ook altijd zo als je zei dat het een wijk van Apeldoorn is
Mijn middelbare schooltijd ligt al jaren achter mequote:Op woensdag 16 september 2015 10:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ie toch zo dichtbij ligt, heb je hem al opgehaald?
Ja als of er mensen het tof vinden / vonden om het spel te verzieken..quote:Op woensdag 16 september 2015 08:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TT zou Ugchelen moeten zijn, niet Apeldoorn.
Anyway, de code is er niet om te voorkomen dat de stok door iemand anders is verplaatst terwijl je onderweg bent, daarbij weten inmiddels aardig wat spelers de code. Het hoort gewoon bij het spelletje, de kans dat je te laat bent. Ik kondig het meestal aan en laat sowieso weten als ik hem gehaald heb.
Nadeel aan Zwarte_hand was niet het onaangekondigd halen, maar het pas heel laat laten weten dat hij de stok had, zodat de stok verdwenen leek te zijn.
Maar daar is die code dus niet voor, die is er om te voorkomen dat de stok gejat wordt/verdwijnt, wat vorig jaar maandenlang aan de orde was.
Gratis brandstof ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:12 schreef Fien1989 het volgende:
Ik twijfel of ik 'm vanmiddag ga ophalen... hmmm...
Ik heb nog een kilometer of 500 wat ik kan rijden deze week...
Neequote:
Als brandstof gratis was, had ik hem gistermiddag al opgehaald (en niet aangetroffen omdat kutstreekquote:
Kom ik aan met m'n maandquote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
NeeWas het maar waar!
Maar... ik tank 'm namelijk 1x per week. Deze week heb ik al getankt, maar hoef zo te zien verder niet veel meer te rijdenDaarbij komt dat ik nu even niks te doen heb
Kopp er een hdd voor?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
NeeWas het maar waar!
Maar... ik tank 'm namelijk 1x per week. Deze week heb ik al getankt, maar hoef zo te zien verder niet veel meer te rijdenDaarbij komt dat ik nu even niks te doen heb
Scheelt je volgende keer toch weer aan de pomp?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Euhmm... ik kan de brandstof niet meer eruit pompen en terugwisselen voor geld
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Scheelt je volgende keer toch weer aan de pomp?
Moet je er ook geen gewoonte van maken om telefoons te maten badderen :pquote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja...Volgende week begint pas nieuwe "geld-maand". Dan houd ik sowieso over, ook om te sparen en die HDD te kopen
Het was deze maand toevallig duur, omdat smartphone ook vorige week overleed in de WC en nog wat andere dingen die stuk waren gegaan. Die HDD kan dan liever even een weekje wachten
Eigenlijk heb ik deze week zelfs nog ruim geld genoeg voor nog eens 60 liter benzine, maar dat wil ik niet opmaken, ook niet aan die HDD.
Dan had je gewoon bij mij een kopje thee komen drinken, opgelost, slotjequote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als brandstof gratis was, had ik hem gistermiddag al opgehaald (en niet aangetroffen omdat kutstreek)
je bent van harte welkom als je de stok hebt bemachtigdquote:Op woensdag 16 september 2015 14:12 schreef Fien1989 het volgende:
Ik twijfel of ik 'm vanmiddag ga ophalen... hmmm...
Ik heb nog een kilometer of 500 wat ik kan rijden deze week...
Het gebeurt niet vaak hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 14:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Moet je er ook geen gewoonte van maken om telefoons te maten badderen :p
Maar dan moet hij nog uitgezet worden voordat het donker isquote:Op woensdag 16 september 2015 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je bent van harte welkom als je de stok hebt bemachtigd
Aardigquote:Op woensdag 16 september 2015 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan had je gewoon bij mij een kopje thee komen drinken, opgelost, slotje
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 16 september 2015 14:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak hoor
[..]
Maar dan moet hij nog uitgezet worden voordat het donker isHij moet dan mee naar Westelijke richting
Maar goed, ik twijfel nog of ik 'm ga halen. Als ik naar buiten kijk, is het weer niet zo uitnodigend
Maar vorige keer toen ik twijfelde was ik op het laatste moment toch gegaanquote:Op woensdag 16 september 2015 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou wasJe twijfelt duidelijk
Vrouwmenschquote:Op woensdag 16 september 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar vorige keer toen ik twijfelde was ik op het laatste moment toch gegaan
Alles kan nog
Die hele pagina heb ik helemaal gemistquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Bronson het volgende:
Ik kan hem morgen einde middag halen. Zou ik de code mogen?
Lol kunnen we vast bestellen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik ga alvast eten en drinken inslaan voor degene die de stok komt ophalen
Gewoon gaanquote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef Fien1989 het volgende:
Wacht... volgens mij gaat Stok al gehaald worden:
[..]
Die hele pagina heb ik helemaal gemist
Van mij mag je hem halen, voor mij word het, helaas, op zijn vroegst morgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef Fien1989 het volgende:
Wacht... volgens mij gaat Stok al gehaald worden:
[..]
Die hele pagina heb ik helemaal gemist
Heb geen tijd om naar Ugchelen te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat ruikt naar een minimeet.....
Maar dan wordt het zo laat als ik nu nog gaquote:
Donker is niet ergquote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef Fien1989 het volgende:
Misschien ga ik 'm nog halen, ik ben nu bij de apotheek, als deze rij niet te lang duurt, kan ik 'm misschien nog halen en voor het donker weer uitzetten
Misschien is ze bang voor het donker.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jawel want dan gaat Bronson haar kietelen
binnendoor tips nodig?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Fien1989 het volgende:
File na file gehad en nu staat het volledig stil op de A1 t.h.v. Stroe :’(
[..]
Hahaha
je twijfelde ... .daar ging t mis... nu moet je de gevolgen er van mee slepenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Fien1989 het volgende:
File na file gehad en nu staat het volledig stil op de A1 t.h.v. Stroe :’(
[..]
Hahaha
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je twijfelde ... .daar ging t mis... nu moet je de gevolgen er van mee slepen
Die afrit was ik al voorbijquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bij stroe eraf, einde afrit linksaff. Doorrijden tot2 rotonde richting Apeldoorn. Dan kan je zo goed als in 1 keer doorrijden tot Apeldoorn
Nee, hij gaat deze keer naar het Westenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
Breng je hem even naar het noorden? :]
Dat slechte weer was voorspeldquote:Op woensdag 16 september 2015 18:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat deze keer naar het Westen
Het begint trouwens hevig te regenen nu ik (volgens mij) bij Stok ben
Ja, maar net was het droog... echt uitgerekend nu begint hetquote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat slechte weer was voorspeld
Je zit in een autoquote:Op woensdag 16 september 2015 18:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat deze keer naar het Westen
Het begint trouwens hevig te regenen nu ik (volgens mij) bij Stok ben
i see jouquote:Op woensdag 16 september 2015 18:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ja, maar net was het droog... echt uitgerekend nu begint het
en staat er al weer een complete FOK!stok OV dag in de planning?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik hoorde het westen voorbij komen
Heb daar te weinig vrije tijd voor. Maar als ie in de buurt komt, is dat niet meer nodigquote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en staat er al weer een complete FOK!stok OV dag in de planning?
om hem weer lekker weg te brengenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb daar te weinig vrije tijd voor. Maar als ie in de buurt komt, is dat niet meer nodig
Ik had gewacht totdat het een beetje droog wasquote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
en geen eens zichtbare natte haren :/ zo hard regent t dus ook niet
Helaas, de stok komt dus toch nog even niet op een parkeerplaats langs de A1 richting het oosten die ondertussen voorzien zijn van een plaatsnaambordje.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:47 schreef Tecumseh het volgende:
Kan iemand me helpen met een pinpoint? Hoog Buurloseweg lijkt het niet te zijn.
*edit* Nog niet zeker dat ik ga ophalen, ben al wel redelijk in de buurt vanmiddag.
Kon het proberenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn definitie van het westen.
Nu ik zit te denken... was je niet degene die langs mijn auto liep?quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Denk dat Fien hem nu even op zn staart trapt
Je had het eerst over hvh, en heel toevallig kwam de afstand overeenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten?Dit is niet eerlijk, dat het blijkbaar geen verrassing is
woon aan de andere kant van Apeldoorn, zat maar te dollenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:05 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nu ik zit te denken... was je niet degene die langs mijn auto liep?
Anders had je me niet kunnen zien, omdat er vanaf het bord geen zichtbare huizen zijn
nee neem maar een fatsoenlijke databundel hahaquote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Kan die foto van de stok in de OP wat kleiner?
Databundelsquote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee neem maar een fatsoenlijke databundel haha
voorspelbaar is het welquote:Op woensdag 16 september 2015 20:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten?Dit is niet eerlijk, dat het blijkbaar geen verrassing is
Ik heb wifiquote:Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB, die ik niet eens bijna op krijg
nouja denk ook dat ik maar eens naar een goedkoper bundeltje moet gaan :pquote:
Ik had ooit 360mb, maar dat is verhoogd naar 1000. Daarbij krijg ik ook nog 200 na elke opwaarderingquote:Op woensdag 16 september 2015 20:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nouja denk ook dat ik maar eens naar een goedkoper bundeltje moet gaan :p
WiFi spots zijn er toch overal..
11,5quote:Op woensdag 16 september 2015 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
11GB 4G data.. ruim genoeg om 2500 keer die afbeelding te laden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer ga ik geen uitspraken meer doen over een eventuele bestemmingquote:Op woensdag 16 september 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had het eerst over hvh, en heel toevallig kwam de afstand overeen
Oh...quote:Op woensdag 16 september 2015 20:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
woon aan de andere kant van Apeldoorn, zat maar te dollen
gewoon Miss Spockjuh_ hem laten verplaatsenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Netjes op mijn beurt wachten deze keer.
haaaaaaaaahahaha,you are funny menquote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon Miss Spockjuh_ hem laten verplaatsen
Een reden voor mij zou zijn privacyquote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef Fien1989 het volgende:
Waarom gaan er trouwens zo weinig mensen op de foto met Stok als ze 'm hebben opgehaald?Als iedereen bij een verplaatsing zo'n foto zouden maken, kunnen we misschien een hele collage maken met "Me en Stok"-selfies
Misschien moeten we daarvoor Stok ook voorzien van een lach-gezichtje
oldskoolquote:Op donderdag 17 september 2015 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn telefoon heeft geen selfie-optie
Omdat ik dat jullie niet wil aandoen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef Fien1989 het volgende:
Waarom gaan er trouwens zo weinig mensen op de foto met Stok als ze 'm hebben opgehaald?Als iedereen bij een verplaatsing zo'n foto zouden maken, kunnen we misschien een hele collage maken met "Me en Stok"-selfies
Geen camera uberhaubt? Want gewoon omdraaien en goed mikken kan ook hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn telefoon heeft geen selfie-optie
Tuurlijk wel, maar daarmee klungel ik altijd behoorlijk. Dan zelfontspanner optie maar, hahaquote:Op donderdag 17 september 2015 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen camera uberhaubt? Want gewoon omdraaien en goed mikken kan ook hoor
mooi, ik sta al in de startblokkenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Waarom, als ik op pad ga, is het of heel prachtig weer of bagger?
Mijn vorige verplaatsing was met 30 graden, deze met de helft daarvan.
(Ja, ik ga bijna op pad)
Ja dagquote:Op donderdag 17 september 2015 10:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mooi, ik sta al in de startblokken
Nope.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de stok aan een paal in Katwijk aan Zee leg en hem vervolgens weer meeneem, wordt Katwijk aan Zee afgestreept, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als jij 'm in Kattuk legt neem ik 'm weer mee.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de stok aan een paal in Katwijk aan Zee leg en hem vervolgens weer meeneem, wordt Katwijk aan Zee afgestreept, toch?
De Veenquote:Op donderdag 17 september 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb mijn username eer aangedaan
mn hoofd hoeft niet op internetquote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef Fien1989 het volgende:
Mijne ook nietquote:Op donderdag 17 september 2015 13:15 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
mn hoofd hoeft niet op internet
Katwijk wel, maar de Veen niet? Apart, dit ligt dichterbij een snelwegquote:
Ligt aan de snelweg A4, op 15 minuten van de A44, op 10 minuten vanaf mijn huis, 15m van een bushalte van de bus tussen Leiden en Schiphol. Heb echt m'n best gedaanquote:Op donderdag 17 september 2015 13:54 schreef Puala het volgende:
Katje, toch, wat is dat nou weer voor plaats
Net even buiten mijn "routes".....quote:Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef Fien1989 het volgende:
Gaat niemand 'm halen?![]()
Ik ben nog niet aan de beurt
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef Fien1989 het volgende:
Gaat niemand 'm halen?![]()
Ik ben nog niet aan de beurt
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:15 schreef ursel het volgende:
Het zal wel niet, maar als die er zaterdag nog ligt gaat die een stukje verder
Met andere woorden; tenzij ursel hem aan het verplaatsen is als jij op weg gaat, verdwijnt ie richting Groningenquote:Op donderdag 17 september 2015 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als ie zaterdag ergens in de lijn Berkel&Rodenrijs-Groningen ligt krijgt ie een leuke slinger
niks mis met roelofarendsveenquote:Op donderdag 17 september 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt aan de snelweg A4, op 15 minuten van de A44, op 10 minuten vanaf mijn huis, 15m van een bushalte van de bus tussen Leiden en Schiphol. Heb echt m'n best gedaan
Jij woont er?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niks mis met roelofarendsveen
Puik planquote:Op donderdag 17 september 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden; tenzij ursel hem aan het verplaatsen is als jij op weg gaat, verdwijnt ie richting Groningen
Nee ik woon in Delftquote:Op donderdag 17 september 2015 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont er?
Ik zie op eens dat er 20 minuten na mijn passage bij Leidschendam op de A4 een ongeluk is gebeurd, op de terugweg zag ik daar een enorme file. Over mazzel gesproken
Denk je nou echt dat ik hem twee keer achter elkaar in Katwijk leg?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hem twee keer achter elkaar in Katwijk leg?
Ik ga nu alle plaatsen in Kaag en Brassem langs
quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]Ik ga er in ieder geval eentje van je pikken. Die staat namelijk al ff op de planning en heb ik juist zaterdag tijd voor.
neeuh, jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hem twee keer achter elkaar in Katwijk leg?
Ik ga nu alle plaatsen in Kaag en Brassem langs
Al opgehaald?quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Twijfel of ik nog (kan)gaan vanmiddag.
quote:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |