De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vertrouw die schroeven meer dan dat ik dat hout waar ze inzitten vertrouwquote:Op maandag 13 april 2015 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
De schroeven zijn 7 cm lang, denk niet dat daar iets mee gaat gebeuren
Hehequote:Op maandag 13 april 2015 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw die schroeven meer dan dat ik dat hout waar ze inzitten vertrouw
Staat in de OP:quote:
quote:
Ik eis dat hij zijn site update.quote:Op maandag 13 april 2015 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Maringo moet echt zijn site eens updaten...
quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vind ik ook! Luie donder dat het er is!
Dat mooie mag tot die tijd wel weg idd.quote:Daar is deze mooie website van Maringo voor!
quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vind ik ook! Luie donder dat het er is!
Je mag zelf weg tot die tijd.quote:Op maandag 13 april 2015 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Dat mooie mag tot die tijd wel weg idd.
Ik ben er tenminste nog!quote:Op maandag 13 april 2015 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo is hij op een enkele verplaatsing na verdwenen, zo scheldt hij iedereen (en zichzelf) verrot
Ga je nu een query uitvoeren?quote:
Queries heb ik niet nodig, alleen een csv in de goede format van de gedane verplaatsingen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je me dan aannemen als assistent query maker + random stats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop