De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mijn kaartje:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef nofxtbr het volgende:
Tja voor mij is Leiden natuurlijk ook prima te doen, maar echt centraal is t niet inderdaad
Doe jij de gemiddelde y, doe ik de x.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:52 schreef nofxtbr het volgende:
Wat ligt er precies tussen al die plaatsen?
Dat probleem blijf je altijd houdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:53 schreef nofxtbr het volgende:
Randstad is goed vertegenwoordigd maar vanuit bijv Groningen is dat echt een teringeind
Neequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:03 schreef nofxtbr het volgende:
Wordt Utrecht niet altijd gezien als meest centrale plek van Nederland?
Zo goed is ie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat de site van Maringo twee keer in de OP en doet het kaartje van thijz het niet meer
Je zit met geografische rechte lijnen te rekenen. Je moet natuurlijk rekening houden met het vervoer naar een plaats. Die tijd moet je nemen om je middelpunt te bepalen. Succes.quote:
Oh shit, ik moet de mijne nog jatten.quote:
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef Maringo het volgende:
Aan de andere kant, je kan ook gewoon het RD coördinatensysteem aanhouden van onze Rijksoverheid en dan wordt het een barbecue voor de Onze Lieve Vrouwetoren in Amersfoort.
Dat heeft niet eens een station.quote:
Genoeg plek: https://www.google.nl/map(...)MnxgZpg1HC6Claew!2e0quote:
heeft geen naamplaatsbordje...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Genoeg plek: https://www.google.nl/map(...)MnxgZpg1HC6Claew!2e0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop