De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik hem naar een gemeente aan de overkant breng? Want het is toch de bedoeling dat iemand anders hem weer meeneemtquote:Op maandag 4 mei 2015 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Regel je ook een manier om hem weer daar weg te krijgen?
Anders is er een kans dat ie daar weken blijft liggen...
Anders toch Dagoduck even het Marsdiep over sturenquote:Op maandag 4 mei 2015 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Regel je ook een manier om hem weer daar weg te krijgen?
Anders is er een kans dat ie daar weken blijft liggen...
Het moest er toch een keer van komen dat het uit de TT verdweenquote:
Ik heb de komende weken examens, daar moet ik toch echt wat voor gaan doen nuquote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anders toch Dagoduck even het Marsdiep over sturen
Ja, in augustus, als hij 11 jaar bestaat.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het moest er toch een keer van komen dat het uit de TT verdween
Nee, dat je een noodplan hebt om de stok weer van Texel op vasteland te krijgen, omdat we willen voorkomen dat hij weken/maanden op het eiland blijft liggen en het spel zodoende stilligt.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ik hem naar een gemeente aan de overkant breng?
Kan ook, maak maar een TR aanquote:Op maandag 4 mei 2015 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, in augustus, als hij 11 jaar bestaat.
Ik wil hem wel ophalen hoor, maar niet de komende paar weken.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:44 schreef HPLC het volgende:
Oké, dan trek ik mijn aanbod maar in dan. Ken geen FOK!kers die hier in de buurt wonen
Die woont vlakbij als je de afgelopen dagen mag gelovenquote:
Kanquote:Op maandag 4 mei 2015 22:05 schreef Mathijz het volgende:
Kan hem ook weer kapen en naar het zuiden meenemen
Als je hem halverwege Zuid Holland even om een bord slingert, vind ik het prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:05 schreef Mathijz het volgende:
Kan hem ook weer kapen en naar het zuiden meenemen
Hoeven geen FOK!kers te zijn. Paar jaar terug (of vorig jaar ofzo) lag dat ding vast op Schier. Ik hoorde dat vrienden van me daar zaten. Heb ze gelijk gevraagd dat ding mee terug te nemen naar Groningen, instructies gegeven. Vanuit daar heb ik het een nieuw plekje gegeven.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:44 schreef HPLC het volgende:
Oké, dan trek ik mijn aanbod maar in dan. Ken geen FOK!kers die hier in de buurt wonen
Doen dan Laren, Montfoort, Renswoude ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop