Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebrachtquote:
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:52 schreef Lizaatje het volgende:
Wel jammer dat de gehuchten waar ik de stok wel heen zou willen brengen al een keer voorbij gekomen zijn. Nou ja, de gemeentes daarvan dan in ieder geval. Heb niet teruggelezen naar welke plaatsen daadwerkelijk voorbij gekomen zijn.
Is dat misschien een idee voor als de gemeentekaart vol is. Een splitsing op plaatsen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:
http://fokstok.maringo.nl/
Waarvoor heb je op Vlieland een auto nodig? Die stal je dan toch even in Harlingen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
That would be me (gegevens bijhouden dmv wiki) en Maringo (de site)quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Respect voor degene die dit bijhoudt
Bijhouden... ehm... jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Respect voor degene die dit bijhoudt
Daar ligt het probleem een beetjequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:07 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nou ja, het moet toch op zijn minst steeds ingevoerd worden enzo.
* Lizaatje weet waar dat isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat zo alejezus duur? :/ dat vraagt om iets creatiefs..quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Meh, niet ideaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar kan hem dan pas zaterdag op een leuke nieuwe plek neerleggen
Nee daarom.quote:
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan die plek niet vinden
Zal wel makkelijker zijn op computer
Je hebt hier nog genoeg opties in de omgeving die leuk zijn!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nee daarom.
Vind mijn woonplaats niet zo speciaal, maar weet wel een leuke plek in de buurt van mijn ouders. En daar is ie nog niet geweest.
Zo ver kwam ik, maar verder kwam ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |