Ik heb komende week 's avonds ook erg weinig. Als ie een beetje in de buurt blijft zijn het mooie ritjes voor mijn nieuwe autoquote:
Als die komende zondag op fietsafstand van Wijk bij Duurstede ligt (en het niet regent), zal ik hem halen en in Wijk leggen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu kunnen Renswoude en Wijk bij Duurstede toch wel?
Ik denk zo maar is dat die op deze locatie niet zo lang zal blijven liggenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als die komende zondag op fietsafstand van Wijk bij Duurstede ligt (en het niet regent), zal ik hem halen en in Wijk leggen.
Dat zal wel. Hopelijk ligt die dan nog iets dichterbij!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:19 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik denk zo maar is dat die op deze locatie niet zo lang zal blijven liggen
En jarenlang is ie nooit bij jouw in de buurt geweest? Dan woon je of in Zeeland, of in zuid Noord-Brabant, of midden op de afsluitdijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat zal wel. Hopelijk ligt die dan nog iets dichterbij!
Ik volg dit topic al jarenlang met een half oog en nooit ligt die eens in de buurt als het voor mij uitkomt.
Ik denk vooral dat dat dat jou uitkomen het probleem isquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat zal wel. Hopelijk ligt die dan nog iets dichterbij!
Ik volg dit topic al jarenlang met een half oog en nooit ligt die eens in de buurt als het voor mij uitkomt.
Ik heb ook een tijdje in het buitenland gewoond ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jarenlang is ie nooit bij jouw in de buurt geweest? Dan woon je of in Zeeland, of in zuid Noord-Brabant, of midden op de afsluitdijk.
Tja, ikzelf weet niet precies waar het aan ligt, maar misschien heb jij wel gelijk!quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat dat dat jou uitkomen het probleem is
niiiice!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:15 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok stok on the move
Bij mij is dat een vunzig plaatje. Toevallig.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij mij is dat een vunzig plaatje. Toevallig.
Is het nog zomer dan? *kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Renswoude zei je toch? Volgens mij is de stok alweer bezig met een volgende tienertour richting een nieuwe bestemming![]()
[ afbeelding ]
19 graden en zon. Doe zo mijn knickerbocker aan en pak de zonnebrandquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog zomer dan? *kijkt naar buiten*
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Cijfercombi uitgedeeld aan Silk en Lizaatje
ik heb hem neergelegd en hij heeft hem gevonden eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik zie Zuid-Holland praktijken daar in dat gebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |