Is het nog zomer dan? *kijkt naar buiten*quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Renswoude zei je toch? Volgens mij is de stok alweer bezig met een volgende tienertour richting een nieuwe bestemming![]()
[ afbeelding ]
19 graden en zon. Doe zo mijn knickerbocker aan en pak de zonnebrandquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nog zomer dan? *kijkt naar buiten*
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Cijfercombi uitgedeeld aan Silk en Lizaatje
ik heb hem neergelegd en hij heeft hem gevonden eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, ik zie Zuid-Holland praktijken daar in dat gebied
Sneller acteren Bronson.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, is tie een keer in de buurt en kan ik mee doen, is tie alweer pleite.
Jij nam 'm gewoon weer mee toen Goitske de stok daar weglegde of wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Renswoude zei je toch? Volgens mij is de stok alweer bezig met een volgende tienertour richting een nieuwe bestemming![]()
[ afbeelding ]
heb even 5 minuten gewacht... .quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij nam 'm gewoon weer mee toen Goitske de stok daar weglegde of wat?
En dan komen we om in regeltjes om alle rare dingen dicht te timmeren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
valt wel mee. Dan zeggen we dat ik heb laten zien dat de regels enige finetuning nodig hebben, passen we dit aan met een nieuwe regel zodat mijn creatieve manier niet meer mogelijk is.
Iedereen blij
Dat weiger ik. Dit zelfde hebben we bij de fotowedstrijd gehad wat het uiteindelijk verpest heeft voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
valt wel mee. Dan zeggen we dat ik heb laten zien dat de regels enige finetuning nodig hebben, passen we dit aan met een nieuwe regel zodat mijn creatieve manier niet meer mogelijk is.
Iedereen blij
Was eigenlijk ook al een soort van ongeschreven regel ergens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat wanneer je met z´n tweeën ergens heen gaat, je met z´n tweeën de verplaatsing doet en niet allebei solo een verplaatsing. Nu zal er ongetwijfeld iemand zijn die hier ook weer een hele leuk workarround voor heeft, maar weet wel dat je daarmee alleen de boel verstiert voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |