Sneller acteren Bronson.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:04 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, is tie een keer in de buurt en kan ik mee doen, is tie alweer pleite.
Jij nam 'm gewoon weer mee toen Goitske de stok daar weglegde of wat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Renswoude zei je toch? Volgens mij is de stok alweer bezig met een volgende tienertour richting een nieuwe bestemming![]()
[ afbeelding ]
heb even 5 minuten gewacht... .quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij nam 'm gewoon weer mee toen Goitske de stok daar weglegde of wat?
En dan komen we om in regeltjes om alle rare dingen dicht te timmeren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
valt wel mee. Dan zeggen we dat ik heb laten zien dat de regels enige finetuning nodig hebben, passen we dit aan met een nieuwe regel zodat mijn creatieve manier niet meer mogelijk is.
Iedereen blij
Dat weiger ik. Dit zelfde hebben we bij de fotowedstrijd gehad wat het uiteindelijk verpest heeft voor een hoop mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
valt wel mee. Dan zeggen we dat ik heb laten zien dat de regels enige finetuning nodig hebben, passen we dit aan met een nieuwe regel zodat mijn creatieve manier niet meer mogelijk is.
Iedereen blij
Was eigenlijk ook al een soort van ongeschreven regel ergens.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat wanneer je met z´n tweeën ergens heen gaat, je met z´n tweeën de verplaatsing doet en niet allebei solo een verplaatsing. Nu zal er ongetwijfeld iemand zijn die hier ook weer een hele leuk workarround voor heeft, maar weet wel dat je daarmee alleen de boel verstiert voor de rest.
Klopt, talloze voorbeelden hiervan, ik heb met maok, met LoudGirl, met Freecell enkele verplaatsingen gedaan, en die staan dan ook als samen genoteerd.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Was eigenlijk ook al een soort van ongeschreven regel ergens.
Ik bedoel, eventuele gezamenlijke verplaatsingen werden ook als dusdanig geregistreerd.
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 15 september 2015 15:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
zoals gezegd, ik vond en vind het een creatieve oplossing, geen kwade wil o.i.d.
Point taken, zal het niet meer doen en hoop dat anderen dan ook niet mijn voorbeeld volgen of in het verleden hebben gevolgd.
Nu eerst eens kijken waar ik de stok naartoe ga brengen
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Had hem dan op z'n minst gelijk ergens neergedumpt
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.
Je hebt hem 13:00 opgehaald, dat is inmiddels alweer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.
spockjuh heeft toch excuses gemaakt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem 13:00 opgehaald, dat is inmiddels alweer een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spockjuh heeft toch excuses gemaakt!
Shit happens, let it go
ik ging uit van 24 uur, doe eens liefquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja die! Mooi liedje!!quote:
Je hebt me bijna voor niks naar Veenendaal laten reizenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ging uit van 24 uur, doe eens lief
zoiets heet een leven hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |