quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.
Je hebt hem 13:00 opgehaald, dat is inmiddels alweer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu mee bezig ben? opgehaald in kesteren, doorgereden naar renswoude en nu aan het kijken waar ik de stok het beste kan plaatsen.
spockjuh heeft toch excuses gemaakt!quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem 13:00 opgehaald, dat is inmiddels alweer een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spockjuh heeft toch excuses gemaakt!
Shit happens, let it go
ik ging uit van 24 uur, doe eens liefquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja die! Mooi liedje!!quote:
Je hebt me bijna voor niks naar Veenendaal laten reizenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ging uit van 24 uur, doe eens lief
zoiets heet een leven hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
bijna, als en wasquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt me bijna voor niks naar Veenendaal laten reizen
En nu had ik hem alsnog kunnen halen als het eerder bekend was
ik wacht altijd met veel plezier op het moment dat jouw favo gif weer eens voorbij komtquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik wacht altijd met veel plezier op het moment dat jouw favo gif weer eens voorbij komt
Detail.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een paardenbloem
[ afbeelding ]
Wie wilt daar nou heenquote:
Naar mijn weten hoort Vlieland bij Friesland hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie wilt daar nou heen
Utrecht gaat Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Zeeland, Zuid Holland en Noord-Holland achterna
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebrachtquote:
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:52 schreef Lizaatje het volgende:
Wel jammer dat de gehuchten waar ik de stok wel heen zou willen brengen al een keer voorbij gekomen zijn. Nou ja, de gemeentes daarvan dan in ieder geval. Heb niet teruggelezen naar welke plaatsen daadwerkelijk voorbij gekomen zijn.
Is dat misschien een idee voor als de gemeentekaart vol is. Een splitsing op plaatsen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:
http://fokstok.maringo.nl/
Waarvoor heb je op Vlieland een auto nodig? Die stal je dan toch even in Harlingen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
That would be me (gegevens bijhouden dmv wiki) en Maringo (de site)quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Respect voor degene die dit bijhoudt
Bijhouden... ehm... jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Respect voor degene die dit bijhoudt
Daar ligt het probleem een beetjequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:07 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nou ja, het moet toch op zijn minst steeds ingevoerd worden enzo.
* Lizaatje weet waar dat isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat zo alejezus duur? :/ dat vraagt om iets creatiefs..quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Meh, niet ideaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar kan hem dan pas zaterdag op een leuke nieuwe plek neerleggen
Nee daarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |