Neequote:
Als brandstof gratis was, had ik hem gistermiddag al opgehaald (en niet aangetroffen omdat kutstreekquote:
Kom ik aan met m'n maandquote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
NeeWas het maar waar!
Maar... ik tank 'm namelijk 1x per week. Deze week heb ik al getankt, maar hoef zo te zien verder niet veel meer te rijdenDaarbij komt dat ik nu even niks te doen heb
Kopp er een hdd voor?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
NeeWas het maar waar!
Maar... ik tank 'm namelijk 1x per week. Deze week heb ik al getankt, maar hoef zo te zien verder niet veel meer te rijdenDaarbij komt dat ik nu even niks te doen heb
Scheelt je volgende keer toch weer aan de pomp?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Euhmm... ik kan de brandstof niet meer eruit pompen en terugwisselen voor geld
Kloptquote:Op woensdag 16 september 2015 14:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Scheelt je volgende keer toch weer aan de pomp?
Moet je er ook geen gewoonte van maken om telefoons te maten badderen :pquote:Op woensdag 16 september 2015 14:45 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Klopt
Maar ja...Volgende week begint pas nieuwe "geld-maand". Dan houd ik sowieso over, ook om te sparen en die HDD te kopen
Het was deze maand toevallig duur, omdat smartphone ook vorige week overleed in de WC en nog wat andere dingen die stuk waren gegaan. Die HDD kan dan liever even een weekje wachten
Eigenlijk heb ik deze week zelfs nog ruim geld genoeg voor nog eens 60 liter benzine, maar dat wil ik niet opmaken, ook niet aan die HDD.
Dan had je gewoon bij mij een kopje thee komen drinken, opgelost, slotjequote:Op woensdag 16 september 2015 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als brandstof gratis was, had ik hem gistermiddag al opgehaald (en niet aangetroffen omdat kutstreek)
je bent van harte welkom als je de stok hebt bemachtigdquote:Op woensdag 16 september 2015 14:12 schreef Fien1989 het volgende:
Ik twijfel of ik 'm vanmiddag ga ophalen... hmmm...
Ik heb nog een kilometer of 500 wat ik kan rijden deze week...
Het gebeurt niet vaak hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 14:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Moet je er ook geen gewoonte van maken om telefoons te maten badderen :p
Maar dan moet hij nog uitgezet worden voordat het donker isquote:Op woensdag 16 september 2015 14:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
je bent van harte welkom als je de stok hebt bemachtigd
Aardigquote:Op woensdag 16 september 2015 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan had je gewoon bij mij een kopje thee komen drinken, opgelost, slotje
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 16 september 2015 14:52 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak hoor
[..]
Maar dan moet hij nog uitgezet worden voordat het donker isHij moet dan mee naar Westelijke richting
Maar goed, ik twijfel nog of ik 'm ga halen. Als ik naar buiten kijk, is het weer niet zo uitnodigend
Maar vorige keer toen ik twijfelde was ik op het laatste moment toch gegaanquote:Op woensdag 16 september 2015 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou wasJe twijfelt duidelijk
Vrouwmenschquote:Op woensdag 16 september 2015 14:55 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar vorige keer toen ik twijfelde was ik op het laatste moment toch gegaan
Alles kan nog
Die hele pagina heb ik helemaal gemistquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Bronson het volgende:
Ik kan hem morgen einde middag halen. Zou ik de code mogen?
Lol kunnen we vast bestellen?quote:Op woensdag 16 september 2015 14:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik ga alvast eten en drinken inslaan voor degene die de stok komt ophalen
Gewoon gaanquote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef Fien1989 het volgende:
Wacht... volgens mij gaat Stok al gehaald worden:
[..]
Die hele pagina heb ik helemaal gemist
Van mij mag je hem halen, voor mij word het, helaas, op zijn vroegst morgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:59 schreef Fien1989 het volgende:
Wacht... volgens mij gaat Stok al gehaald worden:
[..]
Die hele pagina heb ik helemaal gemist
Heb geen tijd om naar Ugchelen te gaan.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat ruikt naar een minimeet.....
Maar dan wordt het zo laat als ik nu nog gaquote:
Donker is niet ergquote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef Fien1989 het volgende:
Misschien ga ik 'm nog halen, ik ben nu bij de apotheek, als deze rij niet te lang duurt, kan ik 'm misschien nog halen en voor het donker weer uitzetten
Misschien is ze bang voor het donker.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 16 september 2015 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jawel want dan gaat Bronson haar kietelen
binnendoor tips nodig?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Fien1989 het volgende:
File na file gehad en nu staat het volledig stil op de A1 t.h.v. Stroe :’(
[..]
Hahaha
je twijfelde ... .daar ging t mis... nu moet je de gevolgen er van mee slepenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef Fien1989 het volgende:
File na file gehad en nu staat het volledig stil op de A1 t.h.v. Stroe :’(
[..]
Hahaha
quote:Op woensdag 16 september 2015 18:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je twijfelde ... .daar ging t mis... nu moet je de gevolgen er van mee slepen
Die afrit was ik al voorbijquote:Op woensdag 16 september 2015 18:16 schreef Spockjuh_ het volgende:
Bij stroe eraf, einde afrit linksaff. Doorrijden tot2 rotonde richting Apeldoorn. Dan kan je zo goed als in 1 keer doorrijden tot Apeldoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |