Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebrachtquote:
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:52 schreef Lizaatje het volgende:
Wel jammer dat de gehuchten waar ik de stok wel heen zou willen brengen al een keer voorbij gekomen zijn. Nou ja, de gemeentes daarvan dan in ieder geval. Heb niet teruggelezen naar welke plaatsen daadwerkelijk voorbij gekomen zijn.
Is dat misschien een idee voor als de gemeentekaart vol is. Een splitsing op plaatsen.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
Hier kan je ook de individuele plaatsen zien waar hij wel/niet geweest is:
http://fokstok.maringo.nl/
Waarvoor heb je op Vlieland een auto nodig? Die stal je dan toch even in Harlingen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Als ze hadden toegestaan dat ik mijn auto mocht meenemen naar Vlieland èn ze de boot niet zo duur hadden gemaakt, had ik 'm echt wel naar Vlieland gebracht
De boot kost nu al bijna ¤180,- als ik mijn auto wil meenemen, en dat ook alleen t/m Terschelling. Vlieland mag ik niet eens, of ik moet de auto even achterlaten
[..]
That would be me (gegevens bijhouden dmv wiki) en Maringo (de site)quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Respect voor degene die dit bijhoudt
Bijhouden... ehm... jaquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem een beetjequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:07 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nou ja, het moet toch op zijn minst steeds ingevoerd worden enzo.
* Lizaatje weet waar dat isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat zo alejezus duur? :/ dat vraagt om iets creatiefs..quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:56 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Meh, niet ideaalquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:56 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar kan hem dan pas zaterdag op een leuke nieuwe plek neerleggen
Nee daarom.quote:
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aanquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan die plek niet vinden
Zal wel makkelijker zijn op computer
Je hebt hier nog genoeg opties in de omgeving die leuk zijn!quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:01 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Nee daarom.
Vind mijn woonplaats niet zo speciaal, maar weet wel een leuke plek in de buurt van mijn ouders. En daar is ie nog niet geweest.
Zo ver kwam ik, maar verder kwam ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aan
quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even de spelregels lezen
Klopt. Maar in die "omgeving" ligt ie nu alquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:06 schreef Goitske het volgende:
[..]
Je hebt hier nog genoeg opties in de omgeving die leuk zijn!
Al leg je hem een dorp verderopquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Klopt. Maar in die "omgeving" ligt ie nu al
Weet ik. Maar lijkt mij juist grappig om hem even helemaal een andere kant op te slingerenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al leg je hem een dorp verderop
Leg hem op het station, dan haal ik hem opquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:22 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar lijkt mij juist grappig om hem even helemaal een andere kant op te slingeren
Ja, daar heb ik jullie twee kansen voor gegeven, maar beide keren lag ie veel te noordelijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:24 schreef Fien1989 het volgende:
Breng 'm naar Limburg!Daar zijn nog relatief veel plaatsen nooit geweest... zelfs gemeentes niet...
![]()
Of maak Flevoland compleet qua plaatsen... dat zijn er blijkbaar maar 25 waarvan 19 stuks nog open
Mmm, op zich moet ik morgen die kant op....quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik jullie twee kansen voor gegeven, maar beide keren lag ie veel te noordelijk
Je hebt post.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:00 schreef Bronson het volgende:
Ik kan hem morgen einde middag halen. Zou ik de code mogen?
Daar komt wel een trein direct uit Leiden, twee zelfsquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Mmm, op zich moet ik morgen die kant op....
* Lizaatje gaat even spieken in de lijst met plaatsen die nog moeten in Flevoland.
Ligt er aan waar ik hem legquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar komt wel een trein direct uit Leiden, twee zelfs
Maar hij ligt nu ook niet zo ver van Flevoland af...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik jullie twee kansen voor gegeven, maar beide keren lag ie veel te noordelijk
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef SiIk het volgende:
Beetje jammer dat je dat ding tegenwoordig niet zomaar meer op kan halen. Anders had ik een zwarte_hand gepleegd.
Mag wel, maar wordt doorgaans niet gewaardeerd door mensen die hem op wilden halenquote:
Mja, enerzijds is dat toch ook juist het leuke van het spel?quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag wel, maar wordt doorgaans niet gewaardeerd door mensen die hem op wilden halen
Doorgaans gebeurt het ook niet dat twee mensen tegelijk gaan, dus geen probleem.
Onaangekondigd ophalen is niet leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:06 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Mja, enerzijds is dat toch ook juist het leuke van het spel?
Vind ik wel dan
nog erger... als de stok gewoon kwijt isquote:Op dinsdag 15 september 2015 23:48 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Onaangekondigd ophalen is niet leukAls ik namelijk helemaal ervoor naar Friesland of Zeeland heb gereden en hij blijkt weg, dan ga ik het echt niet waarderen
Er staat niet mag. Er staat kan.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:48 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Onaangekondigd ophalen is niet leukAls ik namelijk helemaal ervoor naar Friesland of Zeeland heb gereden en hij blijkt weg, dan ga ik het echt niet waarderen
Ah, die code heb ik nu.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er staat niet mag. Er staat kan.
Iets met een code enzo.
Mensen die huilie huilie doen omdat iemand anders ze net voor was snappen het spelletje niet i.m.o.
Jaquote:Op woensdag 16 september 2015 00:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nog erger... als de stok gewoon kwijt is
Maar het bederft het wel, als je 1,5 uur in de auto heb gezeten en bij aankomst Stok niet tegenkomt. Na een paar keer is de lol er dan van afquote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mensen die huilie huilie doen omdat iemand anders ze net voor was snappen het spelletje niet i.m.o.
Ik was er anders wel een keer voor naar Friesland (en Zeeuws-Vlaanderen) geredenquote:Op woensdag 16 september 2015 00:11 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Ja, wie gaat dan ook stad en land afreizen?
Geintje. Snap het wel, maar daarom heb ik zoiets van; ik pik hem wel op als ik dichtbij ben of weet dat ik er voor iets anders al in de buurt kom.
Wat wel netjes is, als iemand hem zonder vooraf te melden, wel gelijk meldt dat ie weg is zodra hij/zij hem heeft opgehaald.
Tara zijn wiki werkzaamheden maakt het voor mij erg makkelijk. Meer props voor hem dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:58 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Eens het is toch het spel wie het eerste is? En herplaatst voor de volgendequote:Op woensdag 16 september 2015 00:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er staat niet mag. Er staat kan.
Iets met een code enzo.
Tegen Apeldoorn aan? Het is toch gewoon een wijk van Apeldoorn?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ugchelen ligt tegen Apeldoorn aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |