Nee, hij gaat deze keer naar het Westenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
Breng je hem even naar het noorden? :]
Dat slechte weer was voorspeldquote:Op woensdag 16 september 2015 18:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat deze keer naar het Westen
Het begint trouwens hevig te regenen nu ik (volgens mij) bij Stok ben
Ja, maar net was het droog... echt uitgerekend nu begint hetquote:Op woensdag 16 september 2015 18:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dat slechte weer was voorspeld
Je zit in een autoquote:Op woensdag 16 september 2015 18:36 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nee, hij gaat deze keer naar het Westen
Het begint trouwens hevig te regenen nu ik (volgens mij) bij Stok ben
i see jouquote:Op woensdag 16 september 2015 18:39 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ja, maar net was het droog... echt uitgerekend nu begint het
en staat er al weer een complete FOK!stok OV dag in de planning?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik hoorde het westen voorbij komen
Heb daar te weinig vrije tijd voor. Maar als ie in de buurt komt, is dat niet meer nodigquote:Op woensdag 16 september 2015 18:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en staat er al weer een complete FOK!stok OV dag in de planning?
om hem weer lekker weg te brengenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb daar te weinig vrije tijd voor. Maar als ie in de buurt komt, is dat niet meer nodig
Ik had gewacht totdat het een beetje droog wasquote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
en geen eens zichtbare natte haren :/ zo hard regent t dus ook niet
Helaas, de stok komt dus toch nog even niet op een parkeerplaats langs de A1 richting het oosten die ondertussen voorzien zijn van een plaatsnaambordje.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:47 schreef Tecumseh het volgende:
Kan iemand me helpen met een pinpoint? Hoog Buurloseweg lijkt het niet te zijn.
*edit* Nog niet zeker dat ik ga ophalen, ben al wel redelijk in de buurt vanmiddag.
Kon het proberenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is mijn definitie van het westen.
Nu ik zit te denken... was je niet degene die langs mijn auto liep?quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Denk dat Fien hem nu even op zn staart trapt
Je had het eerst over hvh, en heel toevallig kwam de afstand overeenquote:Op woensdag 16 september 2015 20:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten?Dit is niet eerlijk, dat het blijkbaar geen verrassing is
woon aan de andere kant van Apeldoorn, zat maar te dollenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:05 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Nu ik zit te denken... was je niet degene die langs mijn auto liep?
Anders had je me niet kunnen zien, omdat er vanaf het bord geen zichtbare huizen zijn
nee neem maar een fatsoenlijke databundel hahaquote:Op woensdag 16 september 2015 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
Kan die foto van de stok in de OP wat kleiner?
Databundelsquote:Op woensdag 16 september 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee neem maar een fatsoenlijke databundel haha
voorspelbaar is het welquote:Op woensdag 16 september 2015 20:27 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten?Dit is niet eerlijk, dat het blijkbaar geen verrassing is
Ik heb wifiquote:Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb 1GB, die ik niet eens bijna op krijg
nouja denk ook dat ik maar eens naar een goedkoper bundeltje moet gaan :pquote:
Ik had ooit 360mb, maar dat is verhoogd naar 1000. Daarbij krijg ik ook nog 200 na elke opwaarderingquote:Op woensdag 16 september 2015 20:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nouja denk ook dat ik maar eens naar een goedkoper bundeltje moet gaan :p
WiFi spots zijn er toch overal..
11,5quote:Op woensdag 16 september 2015 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
11GB 4G data.. ruim genoeg om 2500 keer die afbeelding te laden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer ga ik geen uitspraken meer doen over een eventuele bestemmingquote:Op woensdag 16 september 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had het eerst over hvh, en heel toevallig kwam de afstand overeen
Oh...quote:Op woensdag 16 september 2015 20:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
woon aan de andere kant van Apeldoorn, zat maar te dollen
gewoon Miss Spockjuh_ hem laten verplaatsenquote:Op woensdag 16 september 2015 22:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Netjes op mijn beurt wachten deze keer.
haaaaaaaaahahaha,you are funny menquote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon Miss Spockjuh_ hem laten verplaatsen
Een reden voor mij zou zijn privacyquote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef Fien1989 het volgende:
Waarom gaan er trouwens zo weinig mensen op de foto met Stok als ze 'm hebben opgehaald?Als iedereen bij een verplaatsing zo'n foto zouden maken, kunnen we misschien een hele collage maken met "Me en Stok"-selfies
Misschien moeten we daarvoor Stok ook voorzien van een lach-gezichtje
oldskoolquote:Op donderdag 17 september 2015 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn telefoon heeft geen selfie-optie
Omdat ik dat jullie niet wil aandoen.quote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef Fien1989 het volgende:
Waarom gaan er trouwens zo weinig mensen op de foto met Stok als ze 'm hebben opgehaald?Als iedereen bij een verplaatsing zo'n foto zouden maken, kunnen we misschien een hele collage maken met "Me en Stok"-selfies
Geen camera uberhaubt? Want gewoon omdraaien en goed mikken kan ook hoorquote:Op donderdag 17 september 2015 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn telefoon heeft geen selfie-optie
Tuurlijk wel, maar daarmee klungel ik altijd behoorlijk. Dan zelfontspanner optie maar, hahaquote:Op donderdag 17 september 2015 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen camera uberhaubt? Want gewoon omdraaien en goed mikken kan ook hoor
mooi, ik sta al in de startblokkenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Waarom, als ik op pad ga, is het of heel prachtig weer of bagger?
Mijn vorige verplaatsing was met 30 graden, deze met de helft daarvan.
(Ja, ik ga bijna op pad)
Ja dagquote:Op donderdag 17 september 2015 10:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
mooi, ik sta al in de startblokken
Nope.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de stok aan een paal in Katwijk aan Zee leg en hem vervolgens weer meeneem, wordt Katwijk aan Zee afgestreept, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als jij 'm in Kattuk legt neem ik 'm weer mee.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Als ik de stok aan een paal in Katwijk aan Zee leg en hem vervolgens weer meeneem, wordt Katwijk aan Zee afgestreept, toch?
De Veenquote:Op donderdag 17 september 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb mijn username eer aangedaan
mn hoofd hoeft niet op internetquote:Op donderdag 17 september 2015 00:41 schreef Fien1989 het volgende:
Mijne ook nietquote:Op donderdag 17 september 2015 13:15 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
mn hoofd hoeft niet op internet
Katwijk wel, maar de Veen niet? Apart, dit ligt dichterbij een snelwegquote:
Ligt aan de snelweg A4, op 15 minuten van de A44, op 10 minuten vanaf mijn huis, 15m van een bushalte van de bus tussen Leiden en Schiphol. Heb echt m'n best gedaanquote:Op donderdag 17 september 2015 13:54 schreef Puala het volgende:
Katje, toch, wat is dat nou weer voor plaats
Net even buiten mijn "routes".....quote:Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef Fien1989 het volgende:
Gaat niemand 'm halen?![]()
Ik ben nog niet aan de beurt
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef Fien1989 het volgende:
Gaat niemand 'm halen?![]()
Ik ben nog niet aan de beurt
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:15 schreef ursel het volgende:
Het zal wel niet, maar als die er zaterdag nog ligt gaat die een stukje verder
Met andere woorden; tenzij ursel hem aan het verplaatsen is als jij op weg gaat, verdwijnt ie richting Groningenquote:Op donderdag 17 september 2015 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als ie zaterdag ergens in de lijn Berkel&Rodenrijs-Groningen ligt krijgt ie een leuke slinger
niks mis met roelofarendsveenquote:Op donderdag 17 september 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt aan de snelweg A4, op 15 minuten van de A44, op 10 minuten vanaf mijn huis, 15m van een bushalte van de bus tussen Leiden en Schiphol. Heb echt m'n best gedaan
Jij woont er?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niks mis met roelofarendsveen
Puik planquote:Op donderdag 17 september 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met andere woorden; tenzij ursel hem aan het verplaatsen is als jij op weg gaat, verdwijnt ie richting Groningen
Nee ik woon in Delftquote:Op donderdag 17 september 2015 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont er?
Ik zie op eens dat er 20 minuten na mijn passage bij Leidschendam op de A4 een ongeluk is gebeurd, op de terugweg zag ik daar een enorme file. Over mazzel gesproken
Denk je nou echt dat ik hem twee keer achter elkaar in Katwijk leg?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hem twee keer achter elkaar in Katwijk leg?
Ik ga nu alle plaatsen in Kaag en Brassem langs
quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:45 schreef ursel het volgende:
[..]Ik ga er in ieder geval eentje van je pikken. Die staat namelijk al ff op de planning en heb ik juist zaterdag tijd voor.
neeuh, jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik hem twee keer achter elkaar in Katwijk leg?
Ik ga nu alle plaatsen in Kaag en Brassem langs
Al opgehaald?quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Twijfel of ik nog (kan)gaan vanmiddag.
quote:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |