abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155930637
Het is redelijk standaard binnen BNW om voor bijna elke grote ramp en elke aanslag een BNW topic te maken die twijfelt aan meerdere facetten van het officiële verhaal.

Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan.

Het is niet de bedoeling dat deze reeks de enige plek is om aanslagen en of rampen te bespreken, het is gewoon de eerste halte, mocht blijken dat er animo is om er een apart topic van te maken dan kan dit worden aangegeven en in overleg wordt er dan een apart topic van gemaakt waar het zich afsplitst van het centrale topic.

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics. Post een berichtje in Feedback of maak een topic report als je denkt dat een bepaalde aanslag/ramp genoeg animo heeft voor een aparte reeks en dan komt een moderator erop terug.

Bijkomend voordeel is dat men hier ook alles bij elkaar heeft om eventuele vergelijkingen te maken tussen de aanslagen en rampen.
pi_155930715
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En vervolgens impliceerde je dat je het makkelijk kunt zien. Dus vertel maar.
Waar heb ik dat geimpliceerd?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155930774
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar heb ik dat geimpliceerd?
Misschien niet nu, maar je hebt vaak genoeg aangegeven dat je het makkelijk kunt zien of iets fake of echt is.

Je roept namelijk continu dat alles fake is en zo overduidelijk. Waarom kun je dat nu niet meer opeens?
pi_155930918
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Misschien niet nu, maar je hebt vaak genoeg aangegeven dat je het makkelijk kunt zien of iets fake of echt is.

Je roept namelijk continu dat alles fake is en zo overduidelijk. Waarom kun je dat nu niet meer opeens?
Precies - en het gaat over nu en de toekomst.
Als je wil 'n voorbeeld geven over waar precies ik heb me 'geimpliceerd' van wat dan ook, doe dat maar in de relevante topic.Ik hoor 't van je graag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155931003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:07 schreef Wombcat het volgende:

[..]

dat kan je toch niet vergelijken met die zeehondenfoto van je, arm beestje, is ie doodgeknuppeld?
walgelijk, schande enzo. arm slachtoffertje

of is het sneeuw, bramen en bloed? :P
bovendien erg dichtbij genomen.

probeer het nog eens
pi_155931224
Dus van dichtbij kun je het niet zien, maar op een crappy youtubefilmpje wel?
pi_155931334
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
wie ik?
ik bemoei me er niet mee
ik geloof wel dat het meeste allemaal nep is
om daar over te wellessen nietessen vind ik zonde van m'n tijd
pi_155931659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Zou ook 'n foto van iemand z'n kunstwerkje kunnen zijn.
pi_155931985
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof er echte helden bestaan, joh! Zijn allemaal fame whoring motherf*ckers.
Er zijn zeker wel echte helden...maar niet in de stomme media verhalen van de laatste jaren.
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:15:12 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155934660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn zeker wel echte helden...maar niet in de stomme media verhalen van de laatste jaren.
zoals die zwerver uit vorige topic?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 september 2015 @ 19:11:23 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155954466
beetje jammer dat ik geen antwoord krijg op mijn laatste vraag }:|
pi_155954561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, alleen in de leuke media verhalen waar jij mee op de proppen komt 8-)
Conscience do cost.
pi_155955296
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:11 schreef theguyver het volgende:
beetje jammer dat ik geen antwoord krijg op mijn laatste vraag }:|
Ik vind 't niet zo'n belangrijk vraagje.
  woensdag 9 september 2015 @ 19:46:30 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155955630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind 't niet zo'n belangrijk vraagje.
Ik wel!
anders had ik hem niet gesteld!
pi_155955795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik wel!
anders had ik hem niet gesteld!
Waarom vind je 't zo belangrijk?
pi_155955923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

hij heeft uitgelogd, maar komt zo terug met een antwoord
we wachten wel even :)
  woensdag 9 september 2015 @ 20:14:27 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155956482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon je mening mag dat niet?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:55 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee hoor, even de kleine naar bed doen ;)
pi_155957490
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:55 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Misschien krijgen we 'n paar van de 'vele live-op-TV' vids enz.

Maar er zijn echte police cams met echte kogels,echte geluiden,echte paniek in echte stemmen,echte slachtoffers met echte AK47's die zo zwaar en zo snel doodvallen.

De Glock 9m is vaak gebruikt door politie in 't VS.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tingo op 09-09-2015 21:25:14 ]
pi_155958893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar er zijn echte police cams met echte kogels,echte geluiden,echte paniek in echte stemmen,echte slachtoffers met echte AK47's die zo zwaar en zo snel doodvallen.

spannend, kan niet wachten ;)
de glock schijnt de nederlandse politie ook te gebruiken, en anders was het een aantal jaren geleden kan ik me herinneren
  woensdag 9 september 2015 @ 21:32:01 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155958924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kort gezegd je gaat geen antwoord geven op een simpele vraag?
Deze video had ik ook in vorige topic gepost, ik neem aan dat je deze als fake gaat bestempelen aangezien je geen druppel bloed ziet!
pi_155959521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kort gezegd je gaat geen antwoord geven op een simpele vraag?
Deze video had ik ook in vorige topic gepost, ik neem aan dat je deze als fake gaat bestempelen aangezien je geen druppel bloed ziet!
Nee hoor - kort gezegd wil ik 'graag' wat meer van je 'vele live op tv' vids zien om je 'argument' te verzwakken!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor 't posten.
De vid vind ik echte beelden.
Dat jij 't verschil tussen echte en neppe beelden niet zien is mijne probleemje niet.
  woensdag 9 september 2015 @ 21:56:34 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155959883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - kort gezegd wil ik 'graag' wat meer van je 'vele live op tv' vids zien om je 'argument' te verzwakken!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor 't posten.
De vid vind ik echte beelden.
Dat jij 't verschil tussen echte en neppe beelden niet zien is mijne probleemje niet.
beetje appart hoor, dit vind je echt!
terwijl de persoon meerdere keren geraakt word.
en nog in staat is vrolijk door te lopen!
Plus nog even bijkomend dat er geen bloed te zien is.
Nee ik zie dat inderdaad niet nee, ik geloof dat ik niet de enige ben die dat niet ziet.

Omdat je er zo op kickt hier nog 1, deze stond ook al in verdachte sterfgevallen topic, politicus die zichzelf omzeep helpt op een regionale tv zender!

ik geloof dat ik al genoeg video's heb gepost maar goed we doen er nog 1 bij voor jou plezier joh ;)
https://www.youtube.com/v(...)8MX2Gw4&spfreload=10
pi_155960298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:56 schreef theguyver het volgende:

ik geloof dat ik al genoeg video's heb gepost maar goed we doen er nog 1 bij voor jou plezier joh ;)
die video heeft tingo al eerder geplaatst dacht ik
pi_155961940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:07 schreef totnutoe het volgende:

[..]

De hele docu over hem is veel interessanter.

Maar verder over de WDBJ TV shooting....Alison Parker was in 't hoofd geschoten volgens dit:

http://www.dailymail.co.u(...)autopsy-reveals.html

Van 'n metre of zo afstand?
Met 'n Glock 9mm?
En dan nog als hardloper weggerennen.
pi_155962543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar verder over de WDBJ TV shooting....Alison Parker was in 't hoofd geschoten volgens dit:

Met 'n Glock 9mm?
ja hilarisch
eigenlijk om te huilen
  woensdag 9 september 2015 @ 23:40:19 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155962815
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met 'n Glock 9mm?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:26 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ja hilarisch
eigenlijk om te huilen
wat totnutoe zegt, inderdaad!
  woensdag 9 september 2015 @ 23:41:17 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155962828
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:07 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Staat in een ander topic gepost door Resonancer
pi_155963071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Staat in een ander topic gepost door Resonancer
Was dat niet over Gary Webb?
pi_155963773
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 21:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

beetje appart hoor, dit vind je echt!
terwijl de persoon meerdere keren geraakt word.
en nog in staat is vrolijk door te lopen!
Plus nog even bijkomend dat er geen bloed te zien is.
Nee ik zie dat inderdaad niet nee, ik geloof dat ik niet de enige ben die dat niet ziet.

Omdat je er zo op kickt hier nog 1, deze stond ook al in verdachte sterfgevallen topic, politicus die zichzelf omzeep helpt op een regionale tv zender!

Hij loop niet vrolijk door. TV girl girl loopt heel snel weg - van 'n veel kortere afstand.
Jammer dat je 't niet ziet.

Ik 'kick' helemaal niet van....en ook geen plezier van.
Heb je wat nuttigs aan te geven?
  donderdag 10 september 2015 @ 08:55:25 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155966383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was dat niet over Gary Webb?
BNW / Verdachte Sterfgevallen dl2
Onderin

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 00:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij loop niet vrolijk door. TV girl girl loopt heel snel weg - van 'n veel kortere afstand.
Jammer dat je 't niet ziet.

Ik 'kick' helemaal niet van....en ook geen plezier van.
Heb je wat nuttigs aan te geven?
Hij loopt toch?
Hij strompeld niet eens pas bij zoveelste salvo gaat hij liggen.
Er is geen bloed zichtbaar.
Nee ik zie het verschil niet, en ik ben niet de enigste!

Ja hoor ik heb je genoeg info gegeven hierboven!
Er zijn tig cam filmpjes van schietpartijen te vinden op youtube liveleak etc, je hoeft er vaak niet eens goed voor te zoeken.
Veel van die schietpartijen werden op live tv uitgezonden!

Mja wat is de issue nou eigenlijk, de enkele gevallen die wereldwijd bekend worden worden bestempeld als hoax.
Er zijn er zoveel en het komt zovaak voor vaak komt het niet verder dan lokale media.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:27:27 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155966970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Onderin

[..]

Hij loopt toch?

Er zijn tig cam filmpjes van schietpartijen te vinden op youtube liveleak etc, je hoeft er vaak niet eens goed voor te zoeken.

Mja wat is de issue nou eigenlijk, de enkele gevallen die wereldwijd bekend worden worden bestempeld als hoax.
Er zijn er zoveel en het komt zovaak voor vaak komt het niet verder dan lokale media.
De enkele die een hoax zijn maken ze juist wereldwijd bekend ,Obama pinkt een onzichtbaar traantje weg , spreekt zijn hypocriete afkeuring uit en de oplossing ligt al klaar , weer de riem wat strakker . Kijk Sandy Hook , elk uur de hele dag door alle westerse media , zodra dat gebeurd weet men dat het iets is wat ze willen dat je geloofd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 september 2015 @ 09:45:42 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155967271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:27 schreef Summers het volgende:

[..]

De enkele die een hoax zijn maken ze juist wereldwijd bekend ,Obama pinkt een onzichtbaar traantje weg , spreekt zijn hypocriete afkeuring uit en de oplossing ligt al klaar , weer de riem wat strakker . Kijk Sandy Hook , elk uur de hele dag door alle westerse media , zodra dat gebeurd weet men dat het iets is wat ze willen dat je geloofd .
Ik vind ook dat de riem wat strakker mag!
En het gaat nooit alleen om die ene case, maar meer omdat het niet de enige case is.
maar of de zoveelste in een reeks, of de zoveelste schietpartij in een korte tijd.
Ben ik er verbaasd over dat zoiets gebeurd nee totaal niet!

Het enige land wat een beetje in de buurt komt qua aantal vuur wapens per inwoner is zwitserland.
maar die hebben erg strikte regels hiervoor.

Gun politics in Switzerland are unique in Europe. The vast majority of men between the ages of 20 and 30 are conscripted into the militia and undergo military training, including weapons training. The personal weapons of the militia are kept at home as part of the military obligations. However, it is generally not permitted to keep army-issued ammunition, but compatible ammunition purchased for privately owned guns is permitted. At the end of military service period the previously used gun can be converted to a privately owned gun after a weapon acquisition permit has been granted (fully automatic weapons will be rebuilt into semi-automatic ones). Switzerland thus has one of the highest gun ownership rates in the world.[1] In recent times a minority of political opposition has expressed a desire for tighter gun regulations

Als je gewoon even gaat zoeken, vind je best wel een aantal filmpjes waarbij er gewoon omstanders bij staan, ze trekken zich amper iets aan van wat er net had plaats gevonden, na een schietpartij lopen ze gewoon door alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Het aantal schietpartijen in dat land is gewoon te zot voor woorden, In nederland komen ook best wat schietpartijen voor, maar in veel gevallen zijn het criminelen die criminelen overhoop schieten.
En amper gewone voorbijgangers.
Als hier een agent een persoon neer schiet dan komt dat 9 op de 10 keer breed in het nieuws.

donderdag 10 september 2015 @ 11:17:20 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155969090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vind ook dat de riem wat strakker mag!
En het gaat nooit alleen om die ene case, maar meer omdat het niet de enige case is.
maar of de zoveelste in een reeks, of de zoveelste schietpartij in een korte tijd.
Ben ik er verbaasd over dat zoiets gebeurd nee totaal niet!
En ik ben weer niet verbaasd over dat er zoveel hoaxen zijn , aard van het politieke beest .
quote:
Het enige land wat een beetje in de buurt komt qua aantal vuur wapens per inwoner is zwitserland.
maar die hebben erg strikte regels hiervoor.

Gun politics in Switzerland are unique in Europe. The vast majority of men between the ages of 20 and 30 are conscripted into the militia and undergo military training, including weapons training. The personal weapons of the militia are kept at home as part of the military obligations. However, it is generally not permitted to keep army-issued ammunition, but compatible ammunition purchased for privately owned guns is permitted. At the end of military service period the previously used gun can be converted to a privately owned gun after a weapon acquisition permit has been granted (fully automatic weapons will be rebuilt into semi-automatic ones). Switzerland thus has one of the highest gun ownership rates in the world.[1] In recent times a minority of political opposition has expressed a desire for tighter gun regulations

Als je gewoon even gaat zoeken, vind je best wel een aantal filmpjes waarbij er gewoon omstanders bij staan, ze trekken zich amper iets aan van wat er net had plaats gevonden, na een schietpartij lopen ze gewoon door alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik snap dat er elke dag wel schietpartijen plaatsvinden .
quote:
Het aantal schietpartijen in dat land is gewoon te zot voor woorden, In nederland komen ook best wat schietpartijen voor, maar in veel gevallen zijn het criminelen die criminelen overhoop schieten.
En amper gewone voorbijgangers.
Als hier een agent een persoon neer schiet dan komt dat 9 op de 10 keer breed in het nieuws.

[ afbeelding ]
Het aantal schietpartijen op burgers door de politie is ook te gek voor woorden en op dit moment vind ik het prima dat het Amerikaanse volk zwaar bewapend is en al jaren wapens en munitie aan het sparen is om zich te beschermen tegen de losgeslagen overheid .
  donderdag 10 september 2015 @ 13:02:31 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155971463
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:17 schreef Summers het volgende:

[..]

En ik ben weer niet verbaasd over dat er zoveel hoaxen zijn , aard van het politieke beest .

[..]

Ik snap dat er elke dag wel schietpartijen plaatsvinden .

[..]

Het aantal schietpartijen op burgers door de politie is ook te gek voor woorden en op dit moment vind ik het prima dat het Amerikaanse volk zwaar bewapend is en al jaren wapens en munitie aan het sparen is om zich te beschermen tegen de losgeslagen overheid .
Je moet gewoon luisteren, vaak is dat het probleem dat ze een kogel oplopen.
In plaats van te gaan liggen zoals de politie je meld.
Reden waarom ze gewoon veel sneller schieten dan hier is omdat iedereen daar ook gewoon een vuurwapen op zak kan hebben!
pi_155971582
quote:
Jij zegt:
"ik geloof dat ik al genoeg video's heb gepost maar goed we doen er nog 1 bij voor jou plezier joh ;)
https://www.youtube.com/v(...)8MX2Gw4&spfreload=10"

Maar de vid dat je heb geposte gaat over Budd Dywer en niet over Gary Webb.
Of ben je 'n beetje in de war?
pi_155971938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Onderin

[..]

Hij loopt toch?

Wanneer is de vent met de AK47 geraakt denk je?
Ik denk rond de 2:12 tijdstip. Hij stopt meteen en beweegt 'ie wat trager.
Hij is wat steviger gebouwd dan de 55/60kg vrouwtje,heeft dikkere kleding aan en is geraakt van 'n veel langer afstand.....maar hij valt heel snel na de eerst paar hits (rond 2:12)

Volgens MSM berichten was die TV vrouwtje in 't hoofd geraakt en dat is nergens in de vid te zien.

Je mag natuurlijk zoveel echte schietpartijen als je wil posten, maar dat maakt je 'argument' niet sterker....en/of de TV shooting geloofwaardiger.imo.
pi_155971975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Reden waarom ze gewoon veel sneller schieten dan hier is omdat iedereen daar ook gewoon een vuurwapen op zak kan hebben!
En jij moet je eigen advies nemen.
  donderdag 10 september 2015 @ 13:40:11 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155972155
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wanneer is de vent met de AK47 geraakt denk je?
Ik denk rond de 2:12 tijdstip. Hij stopt meteen en beweegt 'ie wat trager.
Hij is wat steviger gebouwd dan de 55/60kg vrouwtje,heeft dikkere kleding aan en is geraakt van 'n veel langer afstand.....maar hij valt heel snel na de eerst paar hits (rond 2:12)

Volgens MSM berichten was die TV vrouwtje in 't hoofd geraakt en dat is nergens in de vid te zien.

Je mag natuurlijk zoveel echte schietpartijen als je wil posten, maar dat maakt je 'argument' niet sterker....en/of de TV shooting geloofwaardiger.imo.
Word er in de msm gemeld dat op de beelden te zien is dat mevr in der hoofd word geraakt?

of verzin je dit nu ter plekke, je meld zelf namelijk het zelfde als iedereen die het meld dat op de video de persoon 3 a 4 keer in beeld geraakt word, maar zo te zien niet uin het hoofd..

dus waarom je dit in eens raaar vind is me een raadsel!
  donderdag 10 september 2015 @ 13:41:46 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155972180
quote:

[..]

Luisteren moet je als de politie je dat zegt beweeg vooral niet, eigen schuld als je een kogel opvangt. Dat minder snel schieten zullen ze vast ook minder gaan doen als er gun control is denk je?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155972303
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Luisteren moet je als de politie je dat zegt beweeg vooral niet, eigen schuld als je een kogel opvangt.
Zo simpel is het natuurlijk ook weer niet maar ja, als iemand met een wapen iets tegen je zegt is het vaak verstandiger om maar even mee te werken. Zeker als je je bewust bent van het feit dat het op een misverstand is gebaseerd.
quote:
Dat minder snel schieten zullen ze vast ook minder gaan doen als er gun control is denk je?
Als er minder risico is op dat een vermeende crimineel een wapen draagt zullen ze minder snel geneigd zijn om te schieten, ja. Als ik door een wijk in Syrie loop zal mijn triggerfinger meer jeuken dan wanneer ik boodschappen doe in de aldi.
Conscience do cost.
  donderdag 10 september 2015 @ 13:52:43 #41
189978 controlaltdelete
pi_155972407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Zo simpel is het natuurlijk ook weer niet maar ja, als iemand met een wapen iets tegen je zegt is het vaak verstandiger om maar even mee te werken. Zeker als je je bewust bent van het feit dat het op een misverstand is gebaseerd.

[..]

Als er minder risico is op dat een vermeende crimineel een wapen draagt zullen ze minder snel geneigd zijn om te schieten, ja. Als ik door een wijk in Syrie loop zal mijn triggerfinger meer jeuken dan wanneer ik boodschappen doe in de aldi.
Zo simpel is het wel, meteen stil staan anders gebeurt er dit (tere zieltjes maar niet kijken).

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155972566
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Word er in de msm gemeld dat op de beelden te zien is dat mevr in der hoofd word geraakt?

of verzin je dit nu ter plekke, je meld zelf namelijk het zelfde als iedereen die het meld dat op de video de persoon 3 a 4 keer in beeld geraakt word, maar zo te zien niet uin het hoofd..

dus waarom je dit in eens raaar vind is me een raadsel!
Ik weet dat niet.
Waarom zouden we geloven dat ze was in 't hoofd geschoten?
Geloof je de officiele lezing of niet?

Waarom je blijft de MSM verhalen verdedigen is voor mij 'n raadsel.
pi_155974032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo simpel is het wel, meteen stil staan anders gebeurt er dit (tere zieltjes maar niet kijken).

Ik kan ook een filmpje posten van een agent die vriendelijk met een verdachte omgaat maar dat heeft weinig met jouw vraag of dit topic te maken.
Conscience do cost.
  donderdag 10 september 2015 @ 16:15:05 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155975572
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 14:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet dat niet.
Waarom zouden we geloven dat ze was in 't hoofd geschoten?
Geloof je de officiele lezing of niet?

Waarom je blijft de MSM verhalen verdedigen is voor mij 'n raadsel.
Ik weet het niet want ik zie niet wat buiten beeld gebeurd.
Iksluit het niet uit aangezien de schutter achter de persoon aan loopt!
  donderdag 10 september 2015 @ 17:09:57 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155977074
quote:

[..]

De politie is losgeslagen in Amerika en er werken gestoorde gekken bij de politie , die moeten luisteren want ze zijn in dienst van de burger .
  donderdag 10 september 2015 @ 17:21:02 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155977309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef Summers het volgende:

[..]

De politie is losgeslagen in Amerika en er werken gestoorde gekken bij de politie , die moeten luisteren want ze zijn in dienst van de burger .
je hebt overal gestoorden het aantal maloten (burgers) met wapens ligt tig keer hoger dan politie (gestoord) met wapens.
En krijg je als zowel burger als politie bewapend zijn?

En ik zeg het elke keer in dit topic Murica thats why!! :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_Los_Angeles_1992
  donderdag 10 september 2015 @ 17:21:48 #47
189978 controlaltdelete
pi_155977344
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik kan ook een filmpje posten van een agent die vriendelijk met een verdachte omgaat maar dat heeft weinig met jouw vraag of dit topic te maken.
Het heeft veel met dit topic te maken namelijk gun control en veranderen in een politiestaat. In USA worden mensen veel te snel neergeknald door de pliesie zoals die gast in het filmpje die de agent niet eens hoorde, hij had oordopjes in want hij luisterde muziek. Een beetje fatsoenlijke agent had dit door gehad maar nee meteen een fatale kogel afvuren. Veel bloed ook trouwens, merkwaardig in Virginia is geen druppel te vinden.
  donderdag 10 september 2015 @ 17:31:58 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155977611
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het heeft veel met dit topic te maken namelijk gun control en veranderen in een politiestaat. In USA worden mensen veel te snel neergeknald door de pliesie zoals die gast in het filmpje die de agent niet eens hoorde, hij had oordopjes in want hij luisterde muziek. Een beetje fatsoenlijke agent had dit door gehad maar nee meteen een fatale kogel afvuren. Veel bloed ook trouwens, merkwaardig in Virginia is geen druppel te vinden.
Dit is 1 filmpje, ik kan er een stuk of wat tegenover zetten waarbij de persoon gewoon gaat knallen op een agent, zoals ik al eerder heb gemeld de reden waarom daar eerder geschoten word dan ergens anders is gewoon puur omdat de kans veel groter is dat de persoon bewapend is.
Ook worden daar ook dus veel meer agenten overhoop geknald.
  donderdag 10 september 2015 @ 17:36:44 #49
189978 controlaltdelete
pi_155977749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is 1 filmpje, ik kan er een stuk of wat tegenover zetten waarbij de persoon gewoon gaat knallen op een agent, zoals ik al eerder heb gemeld de reden waarom daar eerder geschoten word dan ergens anders is gewoon puur omdat de kans veel groter is dat de persoon bewapend is.
Ook worden daar ook dus veel meer agenten overhoop geknald.
Gewoon, omdat het zo gewoon is. Waar is de spellingspoltie als deze nodig is? Ik heb die altijd vrij snel op mijn dak :+
pi_155978501
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het heeft veel met dit topic te maken namelijk gun control en veranderen in een politiestaat.
Dat is geen verklaring.
quote:
In USA worden mensen veel te snel neergeknald door de pliesie zoals die gast in het filmpje die de agent niet eens hoorde, hij had oordopjes in want hij luisterde muziek. Een beetje fatsoenlijke agent had dit door gehad maar nee meteen een fatale kogel afvuren.
Ja, deze agent is stout. Staat alsnog los van het verhaal of men minder snel schiet als er minder wapens aanwezig zijn. Nogmaals: Dit filmpje bewijst evenveel als wanneer ik een filmpje toon van een vriendelijke agent, namelijk helemaal niets.
quote:
Veel bloed ook trouwens, merkwaardig in Virginia is geen druppel te vinden.
Misschien is dit een fake dus? Net iets te enthousiast met de ketchup om oom agent in een kwaad daglicht te zetten.
Conscience do cost.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:09:45 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155978530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

je hebt overal gestoorden het aantal maloten (burgers) met wapens ligt tig keer hoger dan politie (gestoord) met wapens.

Mensen zijn al jaren wapens aan het inslaan omdat ze obama een gevaarlijke gek vinden , ik vind dat ook en dat zie ik als grootste dreiging voor de bevolking . Ik ga me niet drukker maken om die ene onbekende gek zonder geheime diensten , zonder pentagon , zonder tanks , zonder marine , zonder budget . Op dit moment steun ik alleen guncontrol voor obomba .
pi_155978570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn al jaren wapens aan het inslaan omdat ze obama een gevaarlijke gek vinden
Nou, massaal doen ze dat! Allemaal omdat ze Obama een gevaarlijke gek vinden!
Conscience do cost.
pi_155978692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik weet het niet want ik zie niet wat buiten beeld gebeurd.
Iksluit het niet uit aangezien de schutter achter de persoon aan loopt!
Zij loopt heel snel weg.Physical exertion.Jij begon over adrenaline.Adrenaline omhoogt je bloed drukte en heart rate.Tis vermeld dat zij 4keer geschoten,een keer in 't hoofd. Zo'n kleine mens die heeft 4kogels van point blank range gehad van zo'n pistool, en dan geen bloed te zien...ook niet van de andere twee.Dan krijgen we Dad and BF binnen 20uurtjes later overal op TV te zien.
Als je wil dat soort dingen blijven geloven, dan success ermee.echt.
pi_155978771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

And this does not explain anything about why the TV shooting is real.
Dag guyfee.
pi_155978805
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zij loopt heel snel weg.Physical exertion.Jij begon over adrenaline.Adrenaline omhoogt je bloed drukte en heart rate.Tis vermeld dat zij 4keer geschoten,een keer in 't hoofd. Zo'n kleine mens die heeft 4kogels van point blank range gehad van zo'n pistool, en dan geen bloed te zien...ook niet van de andere twee.Dan krijgen we Dad and BF binnen 20uurtjes later overal op TV te zien.
And this does not explain anything about why the TV shooting is fake.
Conscience do cost.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:33:23 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155978932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn al jaren wapens aan het inslaan omdat ze obama een gevaarlijke gek vinden , ik vind dat ook en dat zie ik als grootste dreiging voor de bevolking . Ik ga me niet drukker maken om die ene onbekende gek zonder geheime diensten , zonder pentagon , zonder tanks , zonder marine , zonder budget . Op dit moment steun ik alleen guncontrol voor obomba .
Eh juist.. ;)
Ja natuurlijk zou ik wapens in gaan slaan!!!
want wapens lossen al het geweld en alle problemen op!!!

We zijn veel beter af met Donnald Trump!

Kan niet wachten tot Kanye West president word!
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150907_01853794

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je wil dat soort dingen blijven geloven, dan success ermee.echt.
Maar zien we dat ze in het hoofd geraakt word of kan het zijn dat dit buiten beeld gebeurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

And this does not explain anything about why the TV shooting is real.
Dag guyfee.
Ik gaf gewoon antwoord op een reactie van Summers!
Stond er ook een beetje los van!

Maar goed om terug te komen, Ik neem aan dat je wel geloofd dat er in de VS veel makkelijker aan een wapen te komen is dan hier.
pi_155979134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:33 schreef theguyver het volgende:

Maar goed om terug te komen, Ik neem aan dat je wel geloofd dat er in de VS veel makkelijker aan een wapen te komen is dan hier.
Dat is nog steeds de punt niet.
We hebben 't over als echt of fake is.

tbh am getting a bit pissed off with the everything-piled-together-in-one topic.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:26:07 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155980347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is nog steeds de punt niet.
We hebben 't over als echt of fake is.

tbh am getting a bit pissed off with the everything-piled-together-in-one topic.
Dat is wel het punt!
Het gaat immers weer om de Second Amendment
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States

De VS is qua inwonertal de helft van europa maar het vuurwapengeweld is er zo'n beetje 4x hoger.
give or take! (gokje maar ik denk wel meer!)
http://www.volkskrant.nl/(...)-eu-landen~a3872631/

http://www.nrcnext.nl/blog/2012/12/18/next-checkt-‘;amerika-heeft-meer-vuurwapenmoorden-per-dag-dan-groot-brittannie-per-jaar’/

In America, there are approximately 270 million firearms possessed by civilians, and only 897,000 carried by police.

Approximately 20% of gun owners own 65% of the guns.

The Federal Bureau of Alcohol, Tobacco, and Firearms reports that about 5.5 million new firearms were manufactured in America in 2010. 95% of these were for the U.S. market.

Close to 33,000 Americans were victims of gun-related deaths in 2011 and an average of 268 citizens are shot every day.

In 2011, 10.3 in every 100,000 people in the U.S. were victims of gun-related deaths.

Buyers that purchase firearms through private sales in the U.S. don't have to pass a background check before obtaining possession of the weapon. This includes sales to criminals, felons, and people with a history of severe mental illness.

In the months of January to November of 2012, the federal government performed 16.8 million background checks on legal gun purchases, which was a record high since its foundation in 1998.

Since January of 2013, support for gun rights has increased from 45% to 52% and the percentage prioritizing gun control has fallen five points (from 51% to 46%).

Trigger locks make a firearm more difficult to discharge and act as a safety precaution in carrying and owning guns. However, only 9 states (NY, NJ, CA, OH, MI, RI, MD, PA, MA) have trigger lock laws that enforce this precautionary measure.

Since 1950, every public mass shooting (with the exception just 1) in the U.S. has occurred in a place where civilians are banned from carrying firearms.

51 gun shows banned attendees from bringing loaded guns to events in January 2013, to promote a safe, recreational environment.

In January 2013, President Obama presented his comprehensive plan to prevent gun violence in the U.S. It included: improving background checks, banning assault weapons and large capacity magazines of ammunition, among other provisions.

https://www.dosomething.org/facts/11-facts-about-guns

Laten we de wereld beter maken door allemaal een vuurwapen te kopen en elkaar af te knallen!! ^O^
pi_155980576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is wel het punt!

Voor mij gaat 't over hoax of echt. Wapenwetten in 't VS interessert me niet veel.
Dag guyfee.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:42:57 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155980999
Andere vraag aan Summers Controlaltdelete en Tingo ..
Als je de mogelijkheid had om een vuurwapen te kopen, speciaal voor jullie maken we de regels soepel en jullie kunnen een vuurwapen aanschaffen zouden jullie dat ook doen.
Zou je een vuurwapen willen hebben?
  donderdag 10 september 2015 @ 19:43:32 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155981018
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij gaat 't over hoax of echt. Wapenwetten in 't VS interessert me niet veel.
Dag guyfee.
dus een hoax zonder reden, gewoon puur voor de Lolz :+
pi_155981421
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus een hoax zonder reden, gewoon puur voor de Lolz :+
Waarom zou ik interesse in VS wapenwetten om te zien dat dit laaste verhaal fake is of niet.
Je kan beter over wound ballsitics gaan lezen.

donderdag 10 september 2015 @ 22:07:28 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155985885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou ik interesse in VS wapenwetten om te zien dat dit laaste verhaal fake is of niet.
Je kan beter over wound ballsitics gaan lezen.

Reden is er niet gewoon voor de lolz dus..

Ze hadden beter de opzet kunnen besteden aan een pet rock!
http://www.petrock.com

Totaal nutteloos maar gewoon omdat het kan ;)

en de gun law kwam summers mee aanzetten ;)
  donderdag 10 september 2015 @ 22:59:13 #64
307622 Perox
(niet de echte)
pi_155987363
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is wel het punt!
Het gaat immers weer om de Second Amendment
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States

De VS is qua inwonertal de helft van europa maar het vuurwapengeweld is er zo'n beetje 4x hoger.
give or take! (gokje maar ik denk wel meer!)
http://www.volkskrant.nl/(...)-eu-landen~a3872631/

http://www.nrcnext.nl/blog/2012/12/18/next-checkt-‘;amerika-heeft-meer-vuurwapenmoorden-per-dag-dan-groot-brittannie-per-jaar’/

In America, there are approximately 270 million firearms possessed by civilians, and only 897,000 carried by police.

Approximately 20% of gun owners own 65% of the guns.

The Federal Bureau of Alcohol, Tobacco, and Firearms reports that about 5.5 million new firearms were manufactured in America in 2010. 95% of these were for the U.S. market.

Close to 33,000 Americans were victims of gun-related deaths in 2011 and an average of 268 citizens are shot every day.

In 2011, 10.3 in every 100,000 people in the U.S. were victims of gun-related deaths.

Buyers that purchase firearms through private sales in the U.S. don't have to pass a background check before obtaining possession of the weapon. This includes sales to criminals, felons, and people with a history of severe mental illness.

In the months of January to November of 2012, the federal government performed 16.8 million background checks on legal gun purchases, which was a record high since its foundation in 1998.

Since January of 2013, support for gun rights has increased from 45% to 52% and the percentage prioritizing gun control has fallen five points (from 51% to 46%).

Trigger locks make a firearm more difficult to discharge and act as a safety precaution in carrying and owning guns. However, only 9 states (NY, NJ, CA, OH, MI, RI, MD, PA, MA) have trigger lock laws that enforce this precautionary measure.

Since 1950, every public mass shooting (with the exception just 1) in the U.S. has occurred in a place where civilians are banned from carrying firearms.

51 gun shows banned attendees from bringing loaded guns to events in January 2013, to promote a safe, recreational environment.

In January 2013, President Obama presented his comprehensive plan to prevent gun violence in the U.S. It included: improving background checks, banning assault weapons and large capacity magazines of ammunition, among other provisions.

https://www.dosomething.org/facts/11-facts-about-guns

Laten we de wereld beter maken door allemaal een vuurwapen te kopen en elkaar af te knallen!! ^O^
Sorry maar dat is toch niet het punt hiero? Het issue is niet of strictere wapenwetgeving beter of slechter is voor U.S.

Het issue is dat dit soort incidenten, wordt gebruikt om een strictere wapenwetgeving te promoten.

Niemand verwijt de anti-gun movement, denk ik, dat ze het momentum aangrijpen om strictere regels te bepleiten.

Dus is het issue niet meer dat dit soort incidenten wordt aangegrepen, maar eerder of dit wel in verhouding staat tot de realiteit. Dus het wordt of uit proportie getrokken, of het is helemaal niet eens gebeurd (zoals sommigen hier denken).

Ik denk dat het wel echt is gebeurd in dit geval. Maar ik denk OOK dat er onevenredig veel gelegenheid wordt gegeven aan de anti-gun movement om hier garen bij te spinnen.

Misschien goed hoor (ik heb het niet zo op burgers met vuurwapens). Maar of het helemaal in de haak is hoe dit wordt gespeeld, ik vraag het me af.
pi_155990745
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:59 schreef Perox het volgende:

[..]

Sorry maar dat is toch niet het punt hiero? Het issue is niet of strictere wapenwetgeving beter of slechter is voor U.S.

Het issue is dat dit soort incidenten, wordt gebruikt om een strictere wapenwetgeving te promoten.

Niemand verwijt de anti-gun movement, denk ik, dat ze het momentum aangrijpen om strictere regels te bepleiten.

Dus is het issue niet meer dat dit soort incidenten wordt aangegrepen, maar eerder of dit wel in verhouding staat tot de realiteit. Dus het wordt of uit proportie getrokken, of het is helemaal niet eens gebeurd (zoals sommigen hier denken).

Ik denk dat het wel echt is gebeurd in dit geval. Maar ik denk OOK dat er onevenredig veel gelegenheid wordt gegeven aan de anti-gun movement om hier garen bij te spinnen.

Misschien goed hoor (ik heb het niet zo op burgers met vuurwapens). Maar of het helemaal in de haak is hoe dit wordt gespeeld, ik vraag het me af.
Volgens mij is Amerika het alweer vergeten en liggen de volgende slachtoffers ondertussen klaar om begraven te worden.
Zelfs een sandy hooks 2.0 zal de Amerikanen er niet toe bewegen om de wapenwet aan te passen.
Met andere woorden, ik geloof niet dat dit nu zo een sterk argument is voor de anti-gun movement om daadwerkelijk iets gedaan te krijgen.
Bovendien wordt er elk jaar miljarden aan verdiend en is het goed voor veel arbeidsplaatsen, dat gaan ze niet zomaar opgeven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 11 september 2015 @ 08:08:50 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155991344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 03:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Volgens mij is Amerika het alweer vergeten en liggen de volgende slachtoffers ondertussen klaar om begraven te worden.
Zelfs een sandy hooks 2.0 zal de Amerikanen er niet toe bewegen om de wapenwet aan te passen.
Met andere woorden, ik geloof niet dat dit nu zo een sterk argument is voor de anti-gun movement om daadwerkelijk iets gedaan te krijgen.
Bovendien wordt er elk jaar miljarden aan verdiend en is het goed voor veel arbeidsplaatsen, dat gaan ze niet zomaar opgeven.
Dit!

Plus de wapen lobby geeft behoorlijke bakken geld uit aan de presidents verkiezingen.
Ook al zetten ze honderden van dits soort situaties in scene, er gaat amper iets veranderen.
Ik vind de wet prima maar zorg er voor dat de mensen beschikking krijgen tt de vuurwapens die beschikbaar waren toen de wet geschreven werd. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:59 schreef Perox het volgende:

[..]

Zoals ik al zei de reden achter de zogenoemde hoax.

Het enige wat vaak naar voren komt is de wapenwet en het aanpassen hiervan.
Zowel de wapenlobby als de anti lobby ziet hun kansen schoon om hun idee te promoten in zo'n geval.

Zie de aurora shooting als een goed voorbeeld, de wapenloby haalt aan "wat als er iemand bewapend was in de bisocoopzaal" waarop de anti lobby natuurlijk weer in gaat "wat als de schutter niet de mogelijkheid had tot het bezit van een vuurwapen"
In feite schiet het niks op en om zoiets in scene te zetten lijkt me toch best wat geld te kosten ;)
pi_155992329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie de aurora shooting als een goed voorbeeld, de wapenloby haalt aan "wat als er iemand bewapend was in de bisocoopzaal" waarop de anti lobby natuurlijk weer in gaat "wat als de schutter niet de mogelijkheid had tot het bezit van een vuurwapen"
In feite schiet het niks op en om zoiets in scene te zetten lijkt me toch best wat geld te kosten ;)
Nog 'n goede voorbeeld van 'n hoax.
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:30:57 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155992350
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

;) natuurlijk is dat een hoax
pi_155992443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) natuurlijk is dat een hoax
Er is ook 'n hele aardige reeks over toen 't is gebeuren.
Nep als de pest.
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:38:40 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155992500
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is ook 'n hele aardige reeks over toen 't is gebeuren.
Nep als de pest.
de pest bestaat hoor!
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:00:32 #71
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156008688
Ok sorry maar deze shooting van die reporter, die kreeg mijn collega als (daar komt ie) "BREAKING NEWS" op haar NOS news app.
Daar word ik achterdochtig van. Ik heb haar ook gezegd: Wat is hier nou breaking news aan? Waarom moeten wij dit überhaupt weten?
pi_156044389
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Perox het volgende:
Ok sorry maar deze shooting van die reporter, die kreeg mijn collega als (daar komt ie) "BREAKING NEWS" op haar NOS news app.
Daar word ik achterdochtig van. Ik heb haar ook gezegd: Wat is hier nou breaking news aan? Waarom moeten wij dit überhaupt weten?
Dat is 'n deel van 't 'ram it in their faces as quickly as possible' patroon.
pi_156052361
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is gewoon weer iets nieuws als het tijdens een interview gebeurt, tegenwoordig met de copy/paste media verspreid het snel over de wereld.
Idem het ongeval met de kranen in Alphen aan de Rijn, of de kraan op de moskee in Saudi Arabië.
We hoeven het niet te weten want we hebben er helemaal niets aan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 13 september 2015 @ 17:23:11 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156052949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zijn niet meer te tellen , nog zoveel waar ik nog niet in ben gedoken .
pi_156055719
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze zijn niet meer te tellen , nog zoveel waar ik nog niet in ben gedoken .
Misschien deze kijiken en ff denken : Is it really worth it? :)

pi_156056213
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Perox het volgende:
Sommige mensen vinden dat interessant. Als dat voor jou of die collega niet het geval is kan je die apps met een flinke dosis technisch vernuft eraf gooien. Wat voor de een breaking news is is voor de ander irrelevant, duh.
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, dat is een deel van de app die een persoon zelf installeert.
Conscience do cost.
pi_156089492
Niks meer dan sensatiemedia anno 2015. Er is voor elk medium nou eenmaal veel concurrentie, schreeuwen en alles BREAKING maken is voor veel media kennelijk de manier om nog op te vallen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 14 september 2015 @ 23:07:50 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156094867
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien deze kijiken en ff denken : Is it really worth it? :)

Niet echt he :N
pi_156095427
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet echt he :N
haha. Nee - wound ballistic fotos heb ik ook genoeg van gehad.
pi_156224536
Paar weken of zo terug was ze in de rug geschoten van point blank range met hollow point kogel van 'n Glock9 9mm.
Volgens MSM berichten was ze in 'n induced coma, 'n nier en 'n deel van 'r colon weggehaald had.
Anyhoos - gelukkig heeft zij heel snel herstelt en genezen.

TV Shooting Survivor Vicki Gardner Speaks Out | TODAY
pi_156531398
Shooting in Oregon, USA. 10 doden geloof ik, en reeks gewonden.

Denk meld het vast even hier, kan er bepaald worden of het een eigen topic waard is (vooralsnog denk ik van niet natuurlijk :))

http://www.nu.nl/buitenla(...)chool-in-oregon.html

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2015 20:52:11 ]
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:16:25 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156541952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:51 schreef Scrummie het volgende:

Denk meld het vast even hier, kan er bepaald worden of het een eigen topic waard is (vooralsnog denk ik van niet natuurlijk :))

Second Shooting Reported Outside Town Hall in This Florida Town
Read more at http://dcgazette.com/brea(...)da-town-live-update/
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 08:59:13 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156542703
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:51 schreef Scrummie het volgende:

Zeker 10 doden bij schietpartij school VS

stond ook al op de FP ;)
pi_156542707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 08:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeker 10 doden bij schietpartij school VS

stond ook al op de FP ;)
Dat is mooi voor de FP ;).
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:00:54 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156542716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is mooi voor de FP ;).
Obama pleit voor strengere wapenwet VS

leg de link
pi_156542726
quote:
Welke link?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:04:24 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156542755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke link?
De BNW link!
Obama wil dat het afgeschaft word, of dusdanig aangepast!
Dus is deze setup natuurlijk weer een hoax om wapens aan banden te leggen!
pi_156542873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

De BNW link!
Obama wil dat het afgeschaft word, of dusdanig aangepast!
Dus is deze setup natuurlijk weer een hoax om wapens aan banden te leggen!
Zo kan je het zien ja ;). Ik zie het meer als een logisch gevolg, en niet meer dan terecht ;)
pi_156543212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Second Shooting Reported Outside Town Hall in This Florida Town
Read more at http://dcgazette.com/brea(...)da-town-live-update/
Eerste berichten was 't 20 doden. Dan was 't 15-20. Dan was 't 10-15. Is 't nu 10 ?
Kunnen ze niet goed tellen of zo?
Hohum.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:52:29 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156543403
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Tingo het volgende:

Eerste berichten was 't 20 doden. Dan was 't 15-20. Dan was 't 10-15. Is 't nu 10 ?
Hohum.
Wel eens van eerste schattingen en chaotische taferelen gehoord?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:04:27 #91
189978 controlaltdelete
pi_156543623
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hohum.
Daar gaan we weer. Same old story, lonely gekke schutter, Obama die in een speech gun control aanhaalt, het zal vast geen hoax zijn ;)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:04:50 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156543630
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ze nou op een rijtje werden neergeschoten.
Of her en der worden neer geknalt moet niks uitmaken.
Dit soort acties gebeurt gewoon geordend, zonder chaos!
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:15:44 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156543785
Ordnung muss sein. Anders: hoax!
pi_156543830
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je trapt er in, dat willen ze jou doen geloven.
Like dôh obvious
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 10:58:50 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156544450
quote:
Ah, daar is ie dan. Er is genoeg gebeurt om de publieke opinie over de wapenwet te doen veranderen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_156545154
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar gaan we weer. Same old story, lonely gekke schutter, Obama die in een speech gun control aanhaalt, het zal vast geen hoax zijn ;)
Niet zo snel!
Eerst ff de getuigen controleren.
pi_156545272
Het moge duidelijk zijn dat het in elk geval geen eigen topic verdient tot nu toe.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:40:26 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_156545276
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 10:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah, daar is ie dan. Er is genoeg gebeurt om de publieke opinie over de wapenwet te doen veranderen.
Het zou gekker zijn als Obama het vrije wapenbezit zou promoten.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 11:43:51 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156545346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zou gekker zijn als Obama het vrije wapenbezit zou promoten.
Het is logisch dat dit gezegd wordt na een lange periode van regelmatige shootings. Dat klopt.
Vrijheid
pi_156545494
quote:

[..]

Dit concludeer jij op basis van het aantal doden wat verschillend gebracht werd?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:11:39 #101
189978 controlaltdelete
pi_156545899
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet zo snel!
Eerst ff de getuigen controleren.
Ga je gang, mij doet het niks en ik ga zeker geen tijd spenderen aan opnieuw uitpluizen van. Het zal wel :{w
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:08:57 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156547057
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ga je gang, mij doet het niks en ik ga zeker geen tijd spenderen aan opnieuw uitpluizen van. Het zal wel :{w
Komt nogal fatalistisch over.
Vrijheid
pi_156547108
Niet uitpluizen maar zometeen wel lekker meninkjes geven.
Conscience do cost.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:14:43 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156547188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:10 schreef ems. het volgende:
Niet uitpluizen maar zometeen wel lekker meninkjes geven.
Dat komt hier bij meerderen wel voor.
Vrijheid
pi_156547235
quote:

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)ther-devastated.html

De schieter z'n vader is devastated natuurlijk.
Zo ontzettend devastated dat íe binnen uren op TV te zien was.
Op 't eind van deze 58sec. vid loopt íe weg aan 't glimlachen.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:18:02 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_156547248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh men daar gaan we weer.
pi_156547692
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat hebben insinuaties met waarheidsvinding te maken?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:15:12 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156548352
Ik zou er bijna een opleiding gedragspsychologie voor over hebben om nou echt eens zekerheid te krijgen of het glimlachen van mensen na een drama van dat formaat nou redelijk natuurlijk gedrag is.

Ik vind het ook vreemd overkomen eerlijk gezegd. Het bewijst niets verder maar het is zeker niet vreemd dat mensen die al verdacht zijn op eventuele hoaxes dit aangrijpen als een aanwijzing voor misleiding.
Vrijheid
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:28:00 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156548597
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:15 schreef jogy het volgende:
Ik zou er bijna een opleiding gedragspsychologie voor over hebben om nou echt eens zekerheid te krijgen of het glimlachen van mensen na een drama van dat formaat nou redelijk natuurlijk gedrag is.

Ik vind het ook vreemd overkomen eerlijk gezegd. Het bewijst niets verder maar het is zeker niet vreemd dat mensen die al verdacht zijn op eventuele hoaxes dit aangrijpen als een aanwijzing voor misleiding.
http://www.kennislink.nl/(...)-liegen-nooit-of-wel
pi_156548612
quote:

Niemand van ons weet of zoiets vaak voorkomt of niet, dus kunnen we er ook geen conclusies aan verbindenn.
Ook niet als het niet vaak voorkomt overigens. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat een slechte acteur inzetten bij een zo ingewikkelde en vrijwel onmogelijke maar toch verder vlekkeloos verlopende operatie wel erg vreemd is.
pi_156548925
quote:

Dit was meer een glimlach uit beleefdheid naar de journalisten die nog vragen aan hem stellen terwijl hij nogmaals aangeeft dat hij geen vragen meer wil beantwoorden. Ik vind hier niet zoveel vreemd aan, eerlijk gezegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2015 14:46:47 ]
pi_156548931
quote:
En dat bepaal jij omdat, jij het ook vreemd vind overkomen?

Nogal kort door de bocht mijn inziens. Ik vind het heelmaal niet vreemd, aangezien je dat op begrafenissen etc ook wel eens ziet. Ongemakkelijke humor, maar het blijft humor. etc
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:47:54 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156548965
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit was meer een glimlach uit beleefdheid naar de journalisten die nog vragen aan hem stellen terwijl nogmaals hij aangeeft dat hij geen vragen meer wil beantwoorden, als je het mij vraagt. Ik vind hier niet zoveel vreemd aan, eerlijk gezegd.
Een automatisme zeg maar, dat stelt me wel weer gerust :@. Ja, inclusief dat 'afweer' gebaar maakt dat het wel het meest logisch.
Vrijheid
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:51:27 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156549027
quote:
Bedankt maar een linkje (uit duizenden) is wel iets anders dan een daadwerkelijk opleiding. (Toch even gaat lezen)
Vrijheid
pi_156549039
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Een automatisme zeg maar, dat stelt me wel weer gerust :@. Ja, inclusief dat 'afweer' gebaar maakt dat het wel het meest logisch.
Een automatisch gebaar van beleefdheid na een afwijzend antwoord inderdaad.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 15:09:03 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156549311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat bepaal jij omdat, jij het ook vreemd vind overkomen?

Nogal kort door de bocht mijn inziens. Ik vind het helemaal niet vreemd, aangezien je dat op begrafenissen etc ook wel eens ziet. Ongemakkelijke humor, maar het blijft humor. etc
Het is toch niet vreemd dat wanneer je ergens op bedacht bent dat je het overal ziet, dat wanneer je ergens iets van vind dat je vaker dingen opmerkt die je sterken in je opvatting dan dat je een tegenstrijdig argument 'zomaar' overneemt.

Ja, een glimlach komt vreemd over ja. Zeker zo kort na de bekendmaking. Op een begrafenis (bijvoorbeeld) hebben mensen al een beetje kunnen wennen, de directe nabestaanden hebben zich vaak ook al bezig gehouden met het organiseren van alles en het uitzoeken van muziek en foto's en dergelijke dus dan komt er kalmpjes aan weer een beetje ruimte voor 'licht' en enige humor (Of mooie herinneringen) die je doet glimlachen.

Dat interview is net iets meer dan 12 uur later.

Shooting - 1 oktober 19:28
Persverschijning vader (Gepost) - 2 oktober 9:11

Dus iets meer dan 12 uur nadat hij erachter is gekomen dat zijn zoon niet alleen is omgekomen tijdens een schiet en slachtpartij maar dat hij de aanstichter is geweest.

Maar wat ik zeg, ik denk dat J0kkebr0k wel een goede verklaring heeft (Godzijdank :@ ), een ingebouwde beleefdheid-glimlach.
Vrijheid
pi_156549480
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is toch niet vreemd dat wanneer je ergens op bedacht bent dat je het overal ziet, dat wanneer je ergens iets van vind dat je vaker dingen opmerkt die je sterken in je opvatting dan dat je een tegenstrijdig argument 'zomaar' overneemt.

Ja, een glimlach komt vreemd over ja. Zeker zo kort na de bekendmaking. Op een begrafenis (bijvoorbeeld) hebben mensen al een beetje kunnen wennen, de directe nabestaanden hebben zich vaak ook al bezig gehouden met het organiseren van alles en het uitzoeken van muziek en foto's en dergelijke dus dan komt er kalmpjes aan weer een beetje ruimte voor 'licht' en enige humor (Of mooie herinneringen) die je doet glimlachen.

Dat interview is net iets meer dan 12 uur later.

Shooting - 1 oktober 19:28
Persverschijning vader (Gepost) - 2 oktober 9:11

Dus iets meer dan 12 uur nadat hij erachter is gekomen dat zijn zoon niet alleen is omgekomen tijdens een schiet en slachtpartij maar dat hij de aanstichter is geweest.

Maar wat ik zeg, ik denk dat J0kkebr0k wel een goede verklaring heeft (Godzijdank :@ ), een ingebouwde beleefdheid-glimlach.
Ja, sorry, ik vind dat wél vreemd, dat iemand zo kan denken, en direct gaat twijfelen aan iemands oprechtheid in emoties. Ik vind dat niet alleen vreemd, maar bizar, en heb je, in mijn ogen, ongezonde dosis aan wantrouwen.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 15:43:04 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156549889
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 14:51 schreef jogy het volgende:

Bedankt maar een linkje (uit duizenden) is wel iets anders dan een daadwerkelijk opleiding. (Toch even gaat lezen)
Sorry dat ik je geen opleiding kan bieden.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 15:44:02 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156549911
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry dat ik je geen opleiding kan bieden.
:'(
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 19:14:23 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156554181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik vind dat wél vreemd, dat iemand zo kan denken, en direct gaat twijfelen aan iemands oprechtheid in emoties. Ik vind dat niet alleen vreemd, maar bizar, en heb je, in mijn ogen, ongezonde dosis aan wantrouwen.
Nee, lichaamstaal zegt heel veel en zoals ik al zeg; als je al bedacht bent op de 'wag the dog' praktijken van de media dan is dit een rode vlag. Ongeacht of het daadwerkelijk zo is.

Ik ben geen hoaxologoog en zal het ook nooit worden maar zie wel dat de shootings op de meest kwetsbare groepen van de VS heel goed uitkomen voor de overheid die al decennia lang het wapenbezit zwaar wil reguleren. En dat kan alleen als de publieke opinie overtuigd is. De NRA is een van de machtigste organisaties van Amerika maar toch lijkt het er nu op, na de legio shootings, dat het recht om wapens te dragen eindelijk wordt afgeschaft of hevig ingeperkt. Op het eerste gezicht een goede ontwikkeling maar stiekem weet ik het nog niet zo zeker.

Hoax, False flag, manchurian candidate shit of mk ultra zooi, dat is gerommel in de marge op de grote schaal gezien. Het gaat om het resultaat; wapenregulering.
Vrijheid
pi_156554325
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 19:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, lichaamstaal zegt heel veel en zoals ik al zeg; als je al bedacht bent op de 'wag the dog' praktijken van de media dan is dit een rode vlag. Ongeacht of het daadwerkelijk zo is.

Misschien heb je gelijk hoor, maar ik heb nogal moeite het van de hoax kant te bekijken, zoals je waarschijnlijk wel zult snappen.

quote:
Ik ben geen hoaxologoog en zal het ook nooit worden maar zie wel dat de shootings op de meest kwetsbare groepen van de VS heel goed uitkomen voor de overheid die al decennia lang het wapenbezit zwaar wil reguleren. En dat kan alleen als de publieke opinie overtuigd is. De NRA is een van de machtigste organisaties van Amerika maar toch lijkt het er nu op, na de legio shootings, dat het recht om wapens te dragen eindelijk wordt afgeschaft of hevig ingeperkt. Op het eerste gezicht een goede ontwikkeling maar stiekem weet ik het nog niet zo zeker.

Hoax, False flag, manchurian candidate shit of mk ultra zooi, dat is gerommel in de marge op de grote schaal gezien. Het gaat om het resultaat; wapenregulering.
Als je uitgaat van de hoax theorie heb je een punt, maar daar ga ik niet vanuit. Voor mij gebeuren die shootings, en dus vind ik het logisch dat er word gesproken over wapen regulatie. Ik zie daar dus niets raars aan, maar vind het juist heel logisch dat daar over gesproken word om dit probleem aan te pakken.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 21:39:24 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156559120
quote:

[..]

yep , de burgers kunnen nu met recht op elke hoek van de straat een schietpartij verwachten op elk moment van de dag , net zoals we hier in Europa op elke hoek 1 van de vele duizenden gevaarlijke losgeslagen jihadisten kunnen tegenkomen .
Kijk nou wat vrijheid met mensen doet ......
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 21:46:29 #123
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156559440
DE grote boodschap is natuurlijk dat we bang voor elkaar moeten zijn en niet voor onze meesters.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:10:51 #124
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156569478
Zowel de Oregon schoolschutter als de sheriff blijken complotdenkers te zijn:
http://dailycaller.com/20(...)heories-porn-videos/
http://talkingpointsmemo.(...)n-sandy-hook-truther
pi_156569511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 21:46 schreef Perox het volgende:
DE grote boodschap is natuurlijk dat we bang voor elkaar moeten zijn en niet voor onze meesters.
Mogen ze dan wel eens wat duidelijker in zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 21:39 schreef Summers het volgende:

[..]

yep , de burgers kunnen nu met recht op elke hoek van de straat een schietpartij verwachten op elk moment van de dag , net zoals we hier in Europa op elke hoek 1 van de vele duizenden gevaarlijke losgeslagen jihadisten kunnen tegenkomen .
Kijk nou wat vrijheid met mensen doet ......
Misschien moet je bij CNN gaan werken met je ongefundeerde angstzaaierij. _O-
Conscience do cost.
pi_156569535
Ik ga zo iets levensgevaarlijks doen; winkelen! Als ik met 3 uur niet weer heb gepost, bellen jullie dan de politie? Vertrouw er niets van.

*bang*
pi_156569873
quote:

[..]

Ik heb 'n stuk of tien korte interviews gezien en gehoord maar heb niks overtuigende gevonden. Anyone else wat gevonden?
Ik zie absoluut geen reden om de Oregon College shooting verhaal te geloven.

Maar deze vind ik 'n beetje grappig:
Neighbours speak out about oddball loner Chris Harper Mercer(scroll down naar 47sec. vid.)
http://www.dailymail.co.u(...)ormer-neighbors.html
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:52:48 #128
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156570009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:10 schreef Terecht het volgende:
Zowel de Oregon schoolschutter als de sheriff blijken complotdenkers te zijn:
http://dailycaller.com/20(...)heories-porn-videos/
http://talkingpointsmemo.(...)n-sandy-hook-truther
Ja maar ho eens even. Dat is toch duidelijke manipulatie van de MSM om complotdenkers te demoniseren?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 15:05:44 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156571383
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:52 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja maar ho eens even. Dat is toch duidelijke manipulatie van de MSM om complotdenkers te demoniseren?
Dat is een antwoord wat je van de mentale masturbeerders mag verwachten. Maar die zitten hier gelukkig niet. Iedereen weet dat op FOK! louter zelfstandige heldere denkers zitten.

Ik denk dat met name het gegeven dat de sheriff een Sandy Hook truther is, interessant is voor de truthers hier. Als ook deze schietpartij een complot is, dan is dit dé kans om erachter te komen. Mocht de sheriff niets vinden dat wijst op een complot dan hebben de truthers die deze schietpartij in hetzelfde complotrijtje scharen als Sandy Hook, Aurora, Virginia, etc. wel wat uit te leggen natuurlijk.
pi_156591628
Hele Oregon College shooting verhaal totaal absurd is. imo.

Student describes hearing gunshots at Oregon college:
http://www.dailymail.co.u(...)-died-arms-shot.html

Ze kunnen ook niet de leeftijd van de Mevr.Dietz goed vermelden.
Volgens 't zelfde nieuws bericht is zij 59 of 72.

'As more gunshots rang out at the school, Kirkham tried to perform CPR on 59-year-old Dietz.'

'Kim Dietz, 72, is the oldest victim identified so far, she was a mature student at the Oregon college.'

Kim Dietz, 59, was the oldest student victim of the tragedy. Divorced with one daughter she was in a lecture when Chris Harper-Mercer burst in.

'A friend, Natalie Robbins, 38, said she heard of Mrs Dietz' death from a fellow student immediately after the shootings - news confirmed in a phone call two hours ago from the 72-year-old's former husband.'

http://abcnews.go.com/US/(...)ng/story?id=34219240

Misschien kan iemand 'n credible overlevenden/getuigen vinden.
Ik kan echt niks vinden.
pi_156591695
Misschien kan je een keer uitleggen waarom en wat er precies niet credible is wat ze zeggen in plaats van wat random quotes in je post te slingeren.

Ze hebben haar leeftijd verkeerd, stop de persen! :D
Conscience do cost.
pi_156591918
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:54 schreef ems. het volgende:
Misschien kan je een keer uitleggen waarom en wat er precies niet credible is wat ze zeggen in plaats van wat random quotes in je post te slingeren.

Post dan maar 'n vid met wat jij denkt 'n credible getuigen is.

Krijgen we zo de 'heel andere cultuur' soort bullsit commentaren.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:04:15 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156592002
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:54 schreef ems. het volgende:

Mooi toch. Een fuck-up in de krant tijdens alle chaos en onduidelijkheid en het kan niet anders dan een hoax zijn. Wat een simplistisch wereldbeeld heb je dan. Eentje waarin geen fouten gemaakt kunnen worden, want dat bewijst de leugen. Of zo.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:07:17 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156592122
Interessant fenomeen is dat. Tegenstrijdige berichtgeving wordt gezien als bewijs voor een samenzwering. Dat impliceert
1. dat als er geen samenzwering zou zijn, de media nooit fouten maken.
2. de Kwade Genius niet in staat is om een samenzwering foutloos uit te voeren.
3. de media competenter zijn dan de Kwade Genius. Immers, de media maken nooit fouten tenzij ze geïnstrueerd worden door de Kwade Genius, die er telkens een potje van maakt.
pi_156592132
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi toch. Een fuck-up in de krant tijdens alle chaos en onduidelijkheid en het kan niet anders dan een hoax zijn. Wat een simplistisch wereldbeeld heb je dan. Eentje waarin geen fouten gemaakt kunnen worden, want dat bewijst de leugen. Of zo.
Welke van de 'slachtoffer/nabestanden/overlevenden' verhaaltjes vind jij zo overtuigend?
Heel andere cultuur natuurlijk. Alle amerikanen gaan zo graag op TV binnen uren naar zo'n 'traumatische' ervaring.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:08:46 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156592166
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef Tingo het volgende:

Welke van de 'slachtoffer/nabestanden/overlevenden' verhaaltjes vind jij zo overtuigend?
Heel andere cultuur natuurlijk. Alle amerikanen gaan zo graag op TV binnen uren naar zo'n 'traumatische' ervaring.
Ik zie geen enkele reden om er ook maar eentje te wantrouwen.
pi_156592642
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Post dan maar 'n vid met wat jij denkt 'n credible getuigen is.
Ik denk niet het een of ander aan de hand van een paar video's. Jij bent degene die stellig beweert dat het nep is, groei dan in ieder geval de ballen om uit te leggen waarom.

Ik zeg niet dat ze credible zijn, jij beweert dat ze niet-credible zijn. Leer het verschil.
quote:
Krijgen we zo de 'heel andere cultuur' soort bullsit commentaren.
Niet echt, want qua cultuur komen we nogal overeen. Verder heeft dat natuurlijk weinig te maken met wat jij zegt.
Conscience do cost.
pi_156592726
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk niet het een of ander aan de hand van een paar video's. Jij bent degene die stellig beweert dat het nep is, groei dan in ieder geval de ballen om uit te leggen waarom.

Ik zeg niet dat ze credible zijn, jij beweert dat ze niet-credible zijn. Leer het verschil.

[..]

Niet echt, want qua cultuur komen we nogal overeen. Verder heeft dat natuurlijk weinig te maken met wat jij zegt.
De msm komt met de sterk verhaaltjes. Ik zie helemaal geen reden om ze te geloven.
Jij wel. Success ermee.
pi_156593352
quote:
14s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om er ook maar eentje te wantrouwen.
Van 'n R&P mod is dat extra teleurstellend.
  zondag 4 oktober 2015 @ 14:48:51 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156593463
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef Tingo het volgende:

Van 'n R&P mod is dat extra teleurstellend.
LOL

De P Staat niet voor Paranoia. Ik vind het nogal simplistisch en narrow minded om direct in hoaxes te denken als mensen in al hun emotie anders reageren dan jij denkt te zullen doen als je eenzelfde drama meemaakt. Dat gegeven an sich is dan weer wel voer voor psychologen.
pi_156594362
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

De msm komt met de sterk verhaaltjes. Ik zie helemaal geen reden om ze te geloven.
Ik ook niet. Maar jij komt net zo goed met sterke verhaaltjes waarvan ik geen reden zie om ze te geloven.
quote:
Jij wel.
Nee dus, ik geloof helemaal niet wat de MSM zegt. Die zijn bijna net zo onbetrouwbaar als jij.

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat als je niet in jou gelooft dat dat niet automatisch betekent dat je het nieuws allemaal maar voor lief neemt? _O- Serieus, in wat voor kindertaal moet ik dit uitleggen zodat je de nuance eindelijk een keer begrijpt?

Kan je hier misschien -een- keertje antwoord op geven in plaats van het gebruikelijke negeren of schelden? Ik ben benieuwd hoe je dat goed probeert te praten.
Conscience do cost.
  zondag 4 oktober 2015 @ 15:33:23 #142
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_156594606
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef Tingo het volgende:
Maar als je niet alle nabestaanden van alle slachtoffers van elf september te zien krijgt, vind je het ook verdacht. Waterdicht wantrouwen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_156594881
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

LOL

De P Staat niet voor Paranoia. Ik vind het nogal simplistisch en narrow minded om direct in hoaxes te denken als mensen in al hun emotie anders reageren dan jij denkt te zullen doen als je eenzelfde drama meemaakt. Dat gegeven an sich is dan weer wel voer voor psychologen.
Dat weet ik.
Misschien heb je misverplaatse vertrouw/loyalteit in 't media en journalistiek professie of zo.
pi_156594939
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:22 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar jij komt net zo goed met sterke verhaaltjes waarvan ik geen reden zie om ze te geloven.

[..]

Nee dus, ik geloof helemaal niet wat de MSM zegt. Die zijn bijna net zo onbetrouwbaar als jij.

Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat als je niet in jou gelooft dat dat niet automatisch betekent dat je het nieuws allemaal maar voor lief neemt? _O- Serieus, in wat voor kindertaal moet ik dit uitleggen zodat je de nuance eindelijk een keer begrijpt?

Kan je hier misschien -een- keertje antwoord op geven in plaats van het gebruikelijke negeren of schelden? Ik ben benieuwd hoe je dat goed probeert te praten.
Oh nee? Wat precies van deze msm verhaaltjes geloof je niet dan?
  zondag 4 oktober 2015 @ 15:45:16 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156594975
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Tingo het volgende:

Dat weet ik.
Misschien heb je misverplaatse vertrouw/loyalteit in 't media en journalistiek professie of zo.
Neuh, de diagnose luidt eerder dat jij een misplaatst, ziekelijk wantrouwen hebt in alles wat niet lijkt op hoe jij denkt dingen te zullen aanpakken/uiten.
Als we al met diagnoses zouden smijten, uiteraard.
pi_156595439
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ongeveer even veel als jij, weinig dus. Nogmaals: is het zo lastig om te begrijpen dat ik zowel Tingo als het NOS journaal wantrouw? Waarom moet je elke keer als ik je op je iets vraag meteen counteren met je MSM-retoriek? Leg mij eens uit wat er nep aan is in plaats van de hele tijd met je vingertje naar iets anders te wijzen en te vluchten voor de vragen.

Wat valt er in godsnaam niet te begrijpen aan deze simpele vraag?
Conscience do cost.
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:18:25 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156596160
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Dat is het , zo is men opgevoed en zo word de wereld weerspiegeld alleen weinig mensen hebben door dat het alleen woorden zijn en dat de daden het tegenovergestelde laat zien .
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:27:15 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156596589
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef Summers het volgende:

Dat is het , zo is men opgevoed en zo word de wereld weerspiegeld alleen weinig mensen hebben door dat het alleen woorden zijn en dat de daden het tegenovergestelde laat zien .
Gelukkig heb jij alles haarfijn door.
Vertel: wat zie jij voor overduidelijke hoax-aanwijzingen?

En leer je ooit nog eens dat er geen spaties voor leestekens horen?
  zondag 4 oktober 2015 @ 16:51:02 #149
235357 TitusPullo
pi_156597491
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef Summers het volgende:

[..]

De wereld is versplinterd. Jouw algemene beschouwingen doen dit niet blijken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_156597696
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jouw algemene beschouwingen doen dit niet blijken.
Dat is het , zo is men opgevoed en zo word de wereld weerspiegeld alleen weinig mensen hebben door dat het alleen woorden zijn.
Conscience do cost.
pi_156598902
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat er niet om welke 'verhaaltjes' hij wel of niet geloofd.
Het gaat om het algehele plaatje.

Beetje een dooddoener elke keer die vraag, het is net als een klein kind dat in de 'waarom' fase zit.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:56:30 #152
235357 TitusPullo
pi_156599212
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is het , zo is men opgevoed en zo word de wereld weerspiegeld alleen weinig mensen hebben door dat het alleen woorden zijn.
Ik ben bang dat je de angst vergeet.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:12:15 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156602621
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het gaat er niet om welke 'verhaaltjes' hij wel of niet geloofd.
Het gaat om het algehele plaatje.

Beetje een dooddoener elke keer die vraag, het is net als een klein kind dat in de 'waarom' fase zit.
Het lijkt me toch echt nuttig voor mensen die de msm versie verdedigen dat ze kunnen uitleggen waarom ze dat eigenlijk doen anders komt dat net zo goed neer op geloof , vandaar die vragen die altijd worden ontweken .

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 04-10-2015 22:50:34 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:33:37 #154
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156603365
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Het lijkt me toch echt nuttig voor mensen die de msm versie verdedigen dat ze kunnen uitleggen waarom ze dat eigenlijk doen anders komt dat net zo goed neer op geloof , vandaar die vragen die altijd word ontweken .
Wat zijn die vragen die altijd worden ontweken als ik vragen mag?
pi_156624678
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

LOL

Misschien kan 'n psycholoog ook uitleggen hoe 'n alu,dunne,zachter,lichtere,holle ding kan door veel meer stalen,dikker,harder,zwaardere,veel stevige dingen doorsnijden.
Of hoe 'n schrapnel bom kan ontploffen en er zijn geen beelden van schrapnel wonden te vinden.
pi_156624958
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik hoop in ieder geval dat de kranten hebben 'n leuke bos bloemen aan de nbestanden van Mevr.Dietz verstuurd.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:05:56 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156625003
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Tingo het volgende:

Misschien kan 'n psycholoog ook uitleggen hoe 'n alu,dunne,zachter,lichtere,holle ding kan door veel meer stalen,dikker,harder,zwaardere,veel stevige dingen doorsnijden.
Of hoe 'n schrapnel bom kan ontploffen en er zijn geen beelden van schrapnel wonden te vinden.
Ik geloof dat je een ietwat verkeerde voorstelling hebt van wat een psycholoog doet.
Oh, ik ben er trouwens geen.
pi_156625134
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloof dat je een ietwat verkeerde voorstelling hebt van wat een psycholoog doet.
Oh, ik ben er trouwens geen.
Nee waarom? Jij zegt dat bepaalde meningen zijn goed voer voor 'n psycholoog.
Misschien heb ik je verkeerd begrijpen.

Oh, en ik dacht niet dat je 'n psycholoog was (thank heavens for small mercies!)
Ik zou gewoon verwacht wat meer understanding of human behaviour van iemand die 'n mod op 'n relatie en psychology forum is.
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:11:33 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156625150
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:10 schreef Tingo het volgende:

Misschien heb ik je verkeerd begrijpen.
Jij?
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:23:58 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156625467
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:10 schreef Tingo het volgende:
Ik zou gewoon verwacht wat meer understanding of human behaviour van iemand die 'n mod op 'n relatie en psychology forum is.
Aha, je was nog niet klaar met je post.

Ik heb zeker oog voor menselijk gedrag. Zo snap ik bijvoorbeeld dat niet iedereen op dezelfde manier reageert op menselijk leed. Dat het nogal dom is te denken dat we allemaal op dezelfde manier reageren en mensen die dat niet doen direct als nep te betitelen.

Hoewel ik het psychologisch wel interessant vind hoe iemand aan zo'n rigide tunnelvisie komt ...
Care to elaborate?
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:09:21 #161
235357 TitusPullo
pi_156627114
Zou een psycholoog ook kunnen verklaren waarom de overheid et wel in slaagt om vermeende dodelijke slachtoffers te laten verdwijnen, maar wel altijd doorzichtige leugens opdist?
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:14:17 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156627285
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef TitusPullo het volgende:
Zou een psycholoog ook kunnen verklaren waarom de overheid et wel in slaagt om vermeende dodelijke slachtoffers te laten verdwijnen, maar wel altijd doorzichtige leugens opdist?
Ik denk dat zo'n overheid in morele tweestrijd zit en daarom onbewust steken laat vallen om toch ontmaskerd te worden als de vuige leugenaars die ze zijn.
pi_156627903
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aha, je was nog niet klaar met je post.

Ik heb zeker oog voor menselijk gedrag. Zo snap ik bijvoorbeeld dat niet iedereen op dezelfde manier reageert op menselijk leed. Dat het nogal dom is te denken dat we allemaal op dezelfde manier reageren en mensen die dat niet doen direct als nep te betitelen.

Hoewel ik het psychologisch wel interessant vind hoe iemand aan zo'n rigide tunnelvisie komt ...
Care to elaborate?

Wil ik ook graag weten van mensen die zoveel vertrouw in rare figuren/karakteren in de msm berichten hebben.
Ik heb aardig wat goede ervaringen met heel veel verschillende mensen. Ik hou van mensen over 't algemeen.
Er is niet veel punt om erg verder in discussie te gaan met iemand die heeft al 'n verkeerde(narrow-minded) beeld van wie-dan-ook.(aluhoedjes,complotdenkers enz.)
Ik vraag me ook af waarom sommige mensen(zoals ik) 'n heel andere perpectief hebben.
Heb je ooit 'n 'complotdenker' ontmoeten?
Ik wel. Het zijn normale mensen zo ver als ik 't weet.

Edit: Kortom- respect authority but don't be afraid to question it.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 05-10-2015 21:56:31 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 14:17:53 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162975380
*Nieuw leven*

Ga hier maar verder over Orlando.
Vrijheid
  maandag 13 juni 2016 @ 14:24:36 #165
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162975564
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Breaking Orlando Gay Night Club PULSE Shooting "Mass Casualty Situation" of a Drill Gone Live!!

Matty4 truth(vriendje van We See) :)

Florida Gay Club Shooting - Real or Hoax? [Live Coverage]
Live streaming
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.independent.co(...)-media-a7077936.html

Omar Mateen: Orlando gay club shooter identified by police - US media
Authorities confirm identity of killer as his father says 'this has nothing to do with religion'

Mateen's father, Mir Seddique, told NBC News his son had become angry a couple of months ago when he saw two men kissing in Miami, and he believed that could be related to the shooting.

He said the incident "has nothing to do with religion".

Ron Hopper, the FBI agent in charge of the operation, when asked if the gunman had a connection to radical Islamic terrorism, Hopper said authorities "have suggestions that individual has leanings towards that".

"This is an incident, as I see it, that we certainly classify as domestic terror incident," Orange County Sheriff Jerry Demings said.
There is only one religion
  maandag 13 juni 2016 @ 14:27:33 #166
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162975623
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)rlando-shooting.html

En jawel Orlando shootings is een hoax. Het zal ook niet

Het is al z'n gemaakte draaiboek.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
50 killed in Florida nightclub, shooter pledged ISIS allegiance

Natuurlijk ISIS, wie anders? Gun control, war on terror en LGBT in één klapper :{
pi_162975654
Ben benieuwd of types als we see en matty4truth dit keer wel gewoon weten aan te tonen dat het een hoax is ipv lui youtube-videos als zodanig te interpreteren zonder verder bewijs.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 14:35:33 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_162975796
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef Wantie het volgende:
Ben benieuwd of types als we see en matty4truth dit keer wel gewoon weten aan te tonen dat het een hoax is ipv lui youtube-videos als zodanig te interpreteren zonder verder bewijs.
Reken daar maar niet op. Het blijft bij als een kip zonder kop schreeuwen dat het een hoax is.
De realiteit is te eng dus dan maar een fantasiewereld waar dit soort dingen niet gebeuren.
Dat men daarmee slachtoffers en nabestaanden schoffeert doet niet ter zake.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:46:10 #169
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162976130
Gays Must Die Says Speaker At Orlando Mosque - WFTV 9 Orlando Report

Orlando Shooting Hoax Decoded

Moderator maandag 13 juni 2016 @ 14:46:41 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_162976139
http://www.ad.nl/dossier-(...)eobooschap~ac847993/
Vader heeft wel begrip voor moordende zoon .

En deze prediker wil alle homo's het liefste dood.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:50:06 #171
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162976235
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)eobooschap~ac847993/
Vader heeft wel begrip voor moordende zoon .

En deze prediker wil alle homo's het liefste dood.
en het dan compassion noemen :{w
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 14:53:15 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_162976308
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

en het dan compassion noemen :{w
Ja, een moord uit liefde. Je moet maar durven. En dat predikt en zaait haat op uitnodiging. Dan hoef je er ook niet raar van op te kijken als er een licht beïnvloedbaar type zoiets een keer doet. Dat blijkt nu. Vooral omdat hij de haat tegen homo's thuis van zijn vader al heeft meegekregen.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:58:51 #173
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162976454
Mass shooting at Orlando gay nightclub: Wounded evacuated from deadly attack scene

maandag 13 juni 2016 @ 16:27:48 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162978581
Soms heb ik nog wel iets van een vaag vermoeden dat het best eens een dubbele bodem kan hebben maar om één of andere reden kan ik het er hier niet echt uit halen. Juist omdat het een duidelijke historie heeft en eigenlijk gewoon alles en iedereen hetzelfde lijkt te zeggen. Die knakker was gewoon een regelrechte 'hater', de vader doet 'gezellig' mee en de 'onduidelijkheden' die normaal wel eens voor een verdachte zweem kunnen zorgen mis ik nu eigenlijk.

Maarja, het is met wapens gebeurt ( joh :o ) dus wie weet is het weer gelinkt aan de ontwapenings-conspiracy. Die 'shout out' naar de Boston Bombers doet natuurlijk wel een paar BNW haartjes kietelen.
Vrijheid
pi_162981736
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
Maarja, het is met wapens gebeurt ( joh :o ) dus wie weet is het weer gelinkt aan de ontwapenings-conspiracy.
Dat trouwens nergens op gebaseerd is. Je zou het net zo goed kunnen opvatten als een bewapenings-conspiracy.
Conscience do cost.
  maandag 13 juni 2016 @ 19:06:13 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162982621
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat trouwens nergens op gebaseerd is. Je zou het net zo goed kunnen opvatten als een bewapenings-conspiracy.
En deze aan de aan komende verkiezingen.
republikeinen zijn voor zware wapens in de verkoop en de democraten tegen, althans het grote gedeelte van hun aanhang.

http://www.volkskrant.nl/(...)ens-dragen~a4217333/
Van de 26,5 miljoen mensen in texas
Loopt er dus 1 op de 26 met een wapen rond..

Texas is met de nieuwe wetgeving de 45ste van de 50 Amerikaanse staten die een regeling heeft voor 'open carry'.

En het is gewoon van de zotte dat je er zonder al te veel problemen een atomatisch wapen kan krijgen.

Ik vraag me eigenlijk af of de belivers van deze hoax ook wapenliefhebbers zijn.
Want de enige reden waarom mensen een vuurwapens dragen is omdat ze zelf gigantische schijterds zijn.
  maandag 13 juni 2016 @ 21:39:11 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162988974
Man-cut-off-live-on-air-after-saying-someone-was-holding-doors-closed-at-pulse-night-club/

http://worldtruth.tv/man-(...)at-pulse-night-club/
pi_162989385
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Summers het volgende:
Man-cut-off-live-on-air-after-saying-someone-was-holding-doors-closed-at-pulse-night-club/

http://worldtruth.tv/man-(...)at-pulse-night-club/
De poster weet zelf niet wat hij wil, in de video suggereert hij dat iemand de deuren dicht hield zodat de schutter zijn gang kon gaan, maar in de comments suggereert hij dat acteurs gebruikt zijn...
pi_162992273

Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....

Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.

Ik zal wel spoken zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 22:48:19 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 22:42:19 #180
189978 controlaltdelete
pi_162992687
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

Zoon was in de club vol dode, niet identificeerbare lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertuusen op straat een interview staan geven. Not a single tear....

Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.

Ik zal wel spoken zien.
1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror

Nee hoor je ziet geen spoken je hebt gezond verstand ^O^
pi_162992959
quote:
Klopt...
pi_162993031
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror

Connect the dots! Connect the dots!!!

Bug (2006) - IMDb
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 23:01:47 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_162993764
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror

Nee hoor je ziet geen spoken je hebt gezond verstand
^O^
Mwah.
pi_162994676
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah.
Tja, wapenbeheersing, lgbt-complot om de man zijn libido af te nemen, orlando...
Moet wel een verband zijn he...

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 14-06-2016 11:45:36 ]
  dinsdag 14 juni 2016 @ 00:34:03 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162995723
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

De poster weet zelf niet wat hij wil, in de video suggereert hij dat iemand de deuren dicht hield zodat de schutter zijn gang kon gaan, maar in de comments suggereert hij dat acteurs gebruikt zijn...
De poster is slechts het jasje waarin de inhoud word aangeboden en de poster is niet relevant voor de getuigenverklaring of de aanslag laat staan dat ik het over de poster ga hebben en zijn mening .
pi_162996120
quote:

Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....

Ik zal wel spoken zien.
Nee hoor.
Orlando Nightclub Eyewitness Describes Surviving the Shooting
2:47:
”There was a guy walking around with a bullet the size of a finger sticking out of his leg and he didn't even feel it because of the adrenaline”

Big bullets. AR-15 bullets klein zijn.
Mr.Burbano is ook acteur.
Luis Burbano - IMDb

Orlando Nightclub Shooting Hero Speaks Out
2:14 is Joshua McGill aan 't woord.
Tragiek.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 01:32:05 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162996129
quote:

Ik zal wel spoken zien.
Kijk eens goed in de glazen rond het eind. Tranen in ieder geval. Nu is het iets wat ik ook zou kunnen opwekken (heb ik nog een ex vriendin wantrouwend door gemaakt :') ) maar wat je zegt klopt dus alvast niet.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 01:33:35 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162996136
pi_162996354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:34 schreef Summers het volgende:

[..]

De poster is slechts het jasje waarin de inhoud word aangeboden en de poster is niet relevant voor de getuigenverklaring of de aanslag laat staan dat ik het over de poster ga hebben en zijn mening .
De poster bepaalt wel wat jasje dat is.
In dit geval een kort fragment uit een verklaring, ipv de complete verklaring.
pi_162996365
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Kijk eens goed in de glazen rond het eind. Tranen in ieder geval. Nu is het iets wat ik ook zou kunnen opwekken (heb ik nog een ex vriendin wantrouwend door gemaakt :') ) maar wat je zegt klopt dus alvast niet.
het moet dan ook koste wat het kost nep zijn.
Dus net zoals bij Brussel krijgen we luie aannames gebaseerd op beeldfragmenten ipv dat er werkelijk iets wordt uitgezocht.
Enig respect voor de nabestaanden is daarbij niet nodig, want de conclusie staat al vast. het is allemaal nep.
pi_162996373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:30 schreef Tingo het volgende:
Big bullets.
Je weet dat grootte subjectief is?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:46:15 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163001362
Even wat gekibbel verwijderd. Terug naar het onderwerp.
Vrijheid
pi_163001636
quote:
. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.

Ik zal wel spoken zien.
Als je echt iets wilt aantonen hiermee, zoek dan uit wie deze persoon is, wie haar zoon is en of die inderdaad slachtoffer is van deze schietpartij.
pi_163003833
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:59 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben in Orlando op dit moment, op vakantie. Ik lurk altijd op BNW, en wil meteen iets uit de wereld helpen: dit is geen false flag, of hoax, er zijn echte slachtoffers. Dus iedereen die hier straks komt blaten over neppe slachtoffers; mond houden. Ik ben hier, zie en hoor alles met mijn eigen ogen en oren.
En waarschijnlijk heb je zelfde MSM beelden als 't rest van de wereld gezien.
  Moderator dinsdag 14 juni 2016 @ 13:04:00 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_163003865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

En waarschijnlijk heb je zelfde MSM beelden als 't rest van de wereld gezien.
Jij bent ook echt onverbeterlijk. Ga je schamen man.
pi_163004077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij bent ook echt onverbeterlijk. Ga je schamen man.
Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.
Als er schietpartij 100m van je huis af is of andere kant van 't stad - waarom zal je zoveel meer over weten dan anderen die precies zelfde TV beelden gezien hebben?
pi_163004142
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.
Als je niet van je zolderkamertje afkomt.. ja, dan heb je een punt. Normale mensen gaan toch even kijken wat er aan de hand is.
pi_163004195
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je niet van je zolderkamertje afkomt.. ja, dan heb je een punt. Normale mensen gaan toch even kijken wat er aan de hand is.
precies, maar dat is voor sommigen te eng, dus blijven ze op zolder zitten roepen dat het maar een hoax is
pi_163004248
quote:
Als er schietpartij 100m van je huis af is of andere kant van 't stad
In het eerste geval ken ik de situatie, de getuigen, slachtoffers.
Want ik ken mijn buurt.
Dus een acteur valt zo door de mand.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:26:49 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163004450
http://www.gunviolencearchive.org/incident/579798

nou jongens zeg maar een hoax?
Ruzie om brandhout.
http://www.nj.com/news/in(...)_allegedly_kill.html
http://www.foxnews.com/us(...)in-pennsylvania.html

Het gebeurd zo vaak dat het amper de voorpagina haalt, plus de reden is ook gewoon absurd.
btw dit was maar 1 van de + - 20 grote schietpartijen die gisteren in de VS plaatsvond.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:29:34 #201
189978 controlaltdelete
pi_163004509
quote:

[..]

Als er schietpartij 100m van je huis af is of andere kant van 't stad - waarom zal je zoveel meer over weten dan anderen die precies zelfde TV beelden gezien hebben?
Jup, alles wordt binnen no time afgezet en de politie houd je uit de buurt. Zelf een keer meegemaakt no way dat je met de neus er bovenop zit, je moet het doen met info van de media.

Hoogstens dat je vanaf een afstandje een beetje kan toekijken en bij big events al helemaal niet want safety enzo. Onze kliek der kritische bovenal goedegelovige denkers ziet het natuurlijk anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 14-06-2016 14:03:33 ]
pi_163004617
Want stel je voor dat je zelf kritiek krijgt ;)
pi_163004717
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, alles wordt binnen no time afgezet en de politie houd je uit de buurt. Zelf een keer meegemaakt no way dat je met de neus er bovenop zit, je moet het doen met info van de media.
En wat is daar nu zo vreemd aan? Of snap je domweg niks van sporenonderzoek e.d. en wat voor gevolgen het kan hebben om gewone mensen daardoor heen te laten stampen?

quote:
Hoogstens dat je vanaf een afstandje een beetje kan toekijken en bij big events al helemaal niet want safety enzo. Onze kliek der kritische bovenal goedegelovige denkers ziet het natuurlijk anders. Want dit is BNW per slotte geen reden tot verdenkingen don't you dare :{w
Dit heeft natuurlijk helemaal niks met goedgelovigheid te maken

Dit heeft ook helemaal niks te maken met verdenkingen maar domweg met praktische bezwaren om mensen weg te houden van eventuele sporen. Het zou wat mij betreft ook eerder verdacht zijn als mensen wel vrij konden rondlopen op zo'n plek maar iets zegt met dat jij dit ook niet wil begrijpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 14-06-2016 14:02:17 ]
pi_163005095
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

En wat is daar nu zo vreemd aan? Of snap je domweg niks van sporenonderzoek e.d. en wat voor gevolgen het kan hebben om gewone mensen daardoor heen te laten stampen?
Op Zaventem kon een taxichauffeur na de aanslagen gewoon de vertrekhal in en al filmend rondstampen door het puin en tussen de slachtoffers door wandelen. Geen probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 13:55:32 ]
pi_163005118
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Op Zaventem kon een taxichauffeur na de aanslagen gewoon de vertrekhal in en al filmend rondstampen door het puin en tussen de slachtoffers door wandelen. Geen probleem.
Was het toen al afgezet?

Maar goed blijkt wel weer dat CAD er weer eens naast zat
pi_163005636
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar goed blijkt wel weer dat CAD er weer eens naast zat
:Y
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:24:28 #207
189978 controlaltdelete
pi_163005817
Tja in hoaxes is alles mogelijk, niks is te gek en het kan allemaal. Benieuwd wat het volgende is wat ze in petto hebben.
pi_163005865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja in hoaxes is alles mogelijk, niks is te gek en het kan allemaal. Benieuwd wat het volgende is wat ze in petto hebben.
tot op heden heb je niet aangetoond dat dit een hoax is
dus je tekst moet anders:

Tja in fantasie is alles mogelijk, niks is te gek en het kan allemaal. Benieuwd wat het volgende is wat ze in petto hebben.
pi_163006186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
.Tot op heden is hier nooit aangetoond door wie dan ook van de 'must-debunkers' dat het de waarheid is wat we zien,
Klopt, maar dat is niet de kwestie hier.
De kwestie is dat je stellig beweert dat het een hoax is, zonder ook maar het geringste aan bewijs.
hoezo ben jij dan beter dan die media die je denkt te bekritiseren?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:13:25 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163006854
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Alles?

Dus als ik zeg, Het speelde allemaal op een verre planeet af en werd uitgevoerd door reptilians met als doel ons wapenarsenaal in te perken zodat een invasie veel makkelijker is.

Graag inhoudelijk op in gaan aangezien ALLES mogelijk is!
pi_163006982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alles?

Dus als ik zeg, Het speelde allemaal op een verre planeet af en werd uitgevoerd door reptilians met als doel ons wapenarsenaal in te perken zodat een invasie veel makkelijker is.

Graag inhoudelijk op in gaan aangezien ALLES mogelijk is!
the fifth wave!!!
:9~
pi_163007407
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Want zoals jij dat tóen hebt mee gemaakt; zo gaat het áltijd en bij íedereen. Hm, ergens begin ik steeds meer te zien waar het 'mis' gaat bij jou.
pi_163007726
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

In het eerste geval ken ik de situatie, de getuigen, slachtoffers.
Want ik ken mijn buurt.
Dus een acteur valt zo door de mand.
Jaja. Fijn om te horen dat je zo’n goede buur bent. Zou me niet verbazen als je voorzitter van je locale burgerwacht bent, maar dat betekend niet automatisch dat je zou precies weten of meer weten over ’n bepaalde zaak/misdaad of zo, dat iedereen op TV kan zien.
Dus dan is ’t weer ‘n kwestie van hoeveel je kan de media vertrouwen.
pi_163007869
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Tingo het volgende:

[..]
maar dat betekend niet automatisch dat je zou precies weten of meer weten over ’n bepaalde zaak/misdaad of zo, dat iedereen op TV kan zien.
Interessant dan dat jij zo snel bent met de conclusie dat het allemaal nep is.
Conscience do cost.
pi_163007886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jaja. Fijn om te horen dat je zo’n goede buur bent.
Dank je wel!!

quote:
Zou me niet verbazen als je voorzitter van je locale burgerwacht bent
Dat is dan weer teveel eer voor mij :)

,
quote:
maar dat betekend niet automatisch dat je zou precies weten of meer weten over ’n bepaalde zaak/misdaad of zo, dat iedereen op TV kan zien.
Als mijn buurman overhoop is geschoten en buurvrouw getuigt daarover op de tv, dan ben ik heus wel in staat om te beoordelen of dat inderdaad mijn buurvrouw is en niet een actrice.

quote:
Dus dan is ’t weer ‘n kwestie van hoeveel je kan de media vertrouwen.
Simpel, ik vraag buurvrouw of ze inderdaad gezegd heeft wat door de media wordt beweerd.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:11:01 #216
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163008168
vanaf 4:45, hij verspreekt zich of de waarheid?

dinsdag 14 juni 2016 @ 16:12:56 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 4:50, hij verspreekt zich of de waarheid?

Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)
Vrijheid
pi_163008257
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach ja - er was ook die politico journalist die 'managed to get through police lines and spoke to people who had seen bodies without legs and heads'.
pi_163008300
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)
Wat zegtie dan?

Alleen YT droppen is zo godsgruwelijk irritant.
pi_163008316
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 4:45, hij verspreekt zich of de waarheid?

hij verspreekt zich niet. Lijkt er op dat ze de deur naar de steeg dicht hielden om te voorkomen dat de schutter die kant op zou komen en om de mensen in de steeg de gelegenheid te geven weg te komen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:18:14 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163008326
quote:

[..]

maar wtf, heeft hij in beide interviews oortjes in?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:18:22 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat zegtie dan?

Volgens mij is hij degene die de deur dicht hield waar die van Summers over ging. De comments zijn ook niet echt mals.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:19:08 #223
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Nee, die andere stond aan de andere kant van de deur en had het erover dat één of andere dwaas de deur dicht hield.
Vrijheid
pi_163008346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe moet hij haar anders horen?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:19:40 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163008353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat zegtie dan?

commentaar op basis van tekst en niet het filmpje kijken, das pas irritant. :+
pi_163008358
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, die andere stond aan de andere kant van de deur en had het erover dat één of andere dwaas de deur dicht hield.
Die hebben we dus gevonden ;)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:20:14 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008368
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die hebben we dus gevonden ;)
Jup.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:21:33 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008401
Ik zou overigens never nooit niet op TV toegeven dat ik de persoon was die de deur probeerde dicht te houden. Dat is wel een zeldzaam soort idioterie.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:24:03 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163008461
zijn imdb pagina

Luis Burbano - IMDb
pi_163008548
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is hij degene die de deur dicht hield waar die van Summers over ging. De comments zijn ook niet echt mals.
Nee- tis the 'bullets the size of fingers' gast weer....
Welke wapen heeft 'bullets the size of fingers'?

2:47:
”There was a guy walking around with a bullet the size of a finger sticking out of his leg and he didn't even feel it because of the adrenaline”

Big bullets. AR-15 bullets klein zijn.
Mr.Burbano is ook acteur.
Luis Burbano - IMDb
pi_163008552
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

commentaar op basis van tekst en niet het filmpje kijken, das pas irritant. :+
Je snapt dat ik niet hele dagen op mijn werk (ik werk ja, zou je misschien ook moeten proberen) filmpjes kan gaan lopen kijken? Dat ik af en toe op Fok! post is nog tot daar aan toe..
pi_163008559
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef jogy het volgende:
Ik zou overigens never nooit niet op TV toegeven dat ik de persoon was die de deur probeerde dicht te houden. Dat is wel een zeldzaam soort idioterie.
Tja, schietpartij, gevaar, paniek, je probeert weg te komen, je komt in een nauwe steeg terecht, paniek, mensen raken verdrukt, schutter nadert, dat wil je voorkomen, dus besluit je de deur dicht te houden.
Achteraf kun je er van alles van vinden, maar op zo'n moment denkt niemand meer rationeel en worden besluiten genomen die achteraf gezien niet zo handig waren.
Denk niet dat hij op het moment van het interview door had dat anderen hebben getuigd dat ze daardoor juist in gevaar zijn gekomen.
pi_163008571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:24 schreef THEFXR het volgende:
zijn imdb pagina

Luis Burbano - IMDb
Moet nep zijn, heb ik geleerd van de brussel hoax ;)
pi_163008598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee- tis the 'bullets the size of fingers' gast weer....
Welke wapen heeft 'bullets the size of fingers'?

vingers heb je in allerlei maten. Kogels ook. Verder kan de perceptie veranderd zijn door de adrenaline als gevolg van de gebeurtenis.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:29:16 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163008611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je snapt dat ik niet hele dagen op mijn werk (ik werk ja, zou je misschien ook moeten proberen) filmpjes kan gaan lopen kijken? Dat ik af en toe op Fok! post is nog tot daar aan toe..
je snapt niet, dat ik niet een heel filmpje ga uittypen voor andere posters als ze het ook kunnen kijken? en ook om misverstanden te voorkomen. verder interesseert het mij geen hol of je werkt of niet.
pi_163008627
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je snapt niet, dat ik niet een heel filmpje ga uittypen voor andere posters als ze het ook kunnen kijken? en ook om misverstanden te voorkomen. verder interesseert het mij geen hol of je werkt of niet.
Je had wel een kleine samenvatting kunnen maken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:30:55 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, schietpartij, gevaar, paniek, je probeert weg te komen, je komt in een nauwe steeg terecht, paniek, mensen raken verdrukt, schutter nadert, dat wil je voorkomen, dus besluit je de deur dicht te houden.
Achteraf kun je er van alles van vinden, maar op zo'n moment denkt niemand meer rationeel en worden besluiten genomen die achteraf gezien niet zo handig waren.
Denk niet dat hij op het moment van het interview door had dat anderen hebben getuigd dat ze daardoor juist in gevaar zijn gekomen.
Eens, in het moment kan het best slim lijken maar alsnog zou ik het niet op de tv toegeven achteraf, nadat je erachter bent gekomen dat het toch niet zo'n slim idee was :@.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:30:58 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163008653
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je had wel een kleine samenvatting kunnen maken.
nee, want dat wordt dan weer uit zijn verband gerukt. je kijkt het maar of je zegt niks
pi_163008659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je snapt dus niet dat ik dat helemaal niet vroeg? Wat Wantie zegt dus.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:31:46 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163008673
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef jogy het volgende:
Tien seconden, totdat zijn gewonde vrienden uit de smalle steeg konden komen zonder vertrapt te worden, in totale paniek.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:33:09 #241
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163008703
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tien seconden, totdat zijn gewonde vrienden uit de smalle steeg konden komen zonder vertrapt te worden, in totale paniek.
Godver, werp jij er weer een verzachtende omstandigheid op :r (Maakt het wel begrijpelijker )
Vrijheid
pi_163008763
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens, in het moment kan het best slim lijken maar alsnog zou ik het niet op de tv toegeven achteraf, nadat je erachter bent gekomen dat het toch niet zo'n slim idee was :@.
meerdere malen zelfs, die andere video heeft hetzelfde verhaal.
pi_163008771
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, want dat wordt dan weer uit zijn verband gerukt. je kijkt het maar of je zegt niks
je kunt toch wel een samenvatting maken zonder de boel uit verband te trekken?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:46:14 #244
189978 controlaltdelete
pi_163008949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Goed advies. Wat leesmateriaal voor degene die de zaak niet vertrouwen

Orlando Killer Worked For Company Transporting Illegal Immigrants Inside US; Was Interviewed By FBI 3 Times

en

Orlando Mass Shooting: Another Obvious False Flag and Government Psyop

en

Questions about the Orlando Shooting

:{w
pi_163009009
quote:
ah linkdumps...

altijd goeie manier om een discussie dood te slaan.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:51:13 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163009036
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:33 schreef jogy het volgende:

Godver, werp jij er weer een verzachtende omstandigheid op :r (Maakt het wel begrijpelijker )
Tijdens het fragment lijkt hij pas echt te beseffen dat zijn reddingsactie weleens andermans dood kan hebben betekend. Je ziet vertwijfeling, hoort gestotter. Tenminste, zo 'lees' ik hem.

Adding drama to circumstance
pi_163009075
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tijdens het fragment lijkt hij pas echt te beseffen dat zijn reddingsactie weleens andermans dood kan hebben betekend. Je ziet vertwijfeling, hoort gestotter. Tenminste, zo 'lees' ik hem.

Adding drama to circumstance
Klopt, het is ook een beslissing geweest die op beide fronten verkeerd had kunnen uitpakken.
Ene kant slachtoffers in de verdrukking of zelfs door de schutter die de steeg in komt, andere kant slachtoffers die niet weg kunnen komen en achter de deur worden neergeschoten.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:55:58 #248
189978 controlaltdelete
pi_163009116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

ah linkdumps...

altijd goeie manier om een discussie dood te slaan.
Altijd een goede manier om het niet te lezen. Zit niet op een discussie met dramaqueens te wachten. Met jou al helemaal niet mr 24/7 :z
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:00:28 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009199
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed advies. Wat leesmateriaal voor degene die de zaak niet vertrouwen

Orlando Killer Worked For Company Transporting Illegal Immigrants Inside US; Was Interviewed By FBI 3 Times
Die is wel uitgebreid en interessant. Dank daarvoor (Origineel is van O+ Zerohedge O+ )

http://www.zerohedge.com/(...)immigrants-deep-insi
Vrijheid
pi_163009229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Altijd een goede manier om het niet te lezen.
prima, dan laten we de links voor wat ze zijn en nemen we die niet mee in de discussie.
pi_163009350
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Die is wel uitgebreid en interessant. Dank daarvoor (Origineel is van O+ Zerohedge O+ )

http://www.zerohedge.com/(...)immigrants-deep-insi
Hoe vind je dit dan?

The Gay Mafia and the LGBT Movement
With this total gun control goal in mind, the POTUS et al. have decided to conscript the most powerful political force in the nation—the Gay Mafia. To the uninitiated, it ought to be clearly understood that the worldwide LGBTTTT movement was specifically created to function as the most powerful political force on the planet. In this way the continuing social engineering experiments being conducted around the globe can be greatly accelerated, and unimpeded when necessary, by the Gay Mafia.
Please be aware that no one gets the job done like the LGBTTTT wrecking crew. They will now take up the anti-gun cause like there’s no tomorrow. Their extensive MSM network now walks in lockstep and executes like clockwork, so organized and unified are their respective forces. Any resistance to their agenda will be met with ad hominem attacks about being a “HATER” or some similar absurd pejorative. Absurd or not, those despicable labels work like a charm. Much of America has been hardwired to react negatively to such highly charged negative language.
-
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:11:25 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe vind je dit dan?

The Gay Mafia and the LGBT Movement
With this total gun control goal in mind, the POTUS et al. have decided to conscript the most powerful political force in the nation—the Gay Mafia. To the uninitiated, it ought to be clearly understood that the worldwide LGBTTTT movement was specifically created to function as the most powerful political force on the planet. In this way the continuing social engineering experiments being conducted around the globe can be greatly accelerated, and unimpeded when necessary, by the Gay Mafia.
Please be aware that no one gets the job done like the LGBTTTT wrecking crew. They will now take up the anti-gun cause like there’s no tomorrow. Their extensive MSM network now walks in lockstep and executes like clockwork, so organized and unified are their respective forces. Any resistance to their agenda will be met with ad hominem attacks about being a “HATER” or some similar absurd pejorative. Absurd or not, those despicable labels work like a charm. Much of America has been hardwired to react negatively to such highly charged negative language.
-

Staat dat in het zerohedge artikel?
Vrijheid
pi_163009427
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Staat dat in het zerohedge artikel?
Nee, de tweede link van CAD.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:14:37 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, de tweede link van CAD.
Ah, ik was afgeleid door dat artikel van zerohedge dus die heb ik niet gelezen, het ging ook alleen over het artikel wat ik geqoute heb zeg maar.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:14:56 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163009455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:24 schreef THEFXR het volgende:
zijn imdb pagina

Luis Burbano - IMDb
Zo zeg, beveiliger in in een film/serie.
het is echt een wereld ster :Y
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:18:38 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja, een homoseksuele acteur in een nachtclub. Het moet niet gekker worden :@.
Vrijheid
pi_163009628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

het laat wel zien hoe snel acteurs er uit gepikt worden.
Dat zegt genoeg over al die andere zogenaamde acteurs die zogenaamd ontmaskerd zouden zijn.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:26:24 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163009676
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, een homoseksuele acteur in een nachtclub. Het moet niet gekker worden :@.
ik begrijp uit dit dat ik in verhouding met hem een acteur ben van wereld voor maat, in verhouding bij deze man.
met mijn rol als dronken piet ver op de achtergrond bij een Nederlandse film, en 3 x op de achtergrond bij gtst, ik wacht nog op een belletje dat ik zelf moet helpen bij een toekomstige Nederlandse hoax.
groene cape :)
1,83 sec in beeld tijdens de film zelff :Y

Mijn scene was zo grandioos, dat ze geen eens een loper voor mij hadden neer gelegd bij de premiere, natuurlijk was dit om de horde fans tegen te gaan.

Voor anderen die dit soort dingen willen doen,
http://www.zapp.nl/nieuws/17531-gastrol-op-zapp
http://www.filmvacatures.nl/?action=plist&id=26&reset=1
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:44:57 #259
189978 controlaltdelete
pi_163010042
'HE WAS GAY' Orlando gunman’s ex-wife makes bombshell claim that ISIS fanatic used Grindr dating app and visited gay clubs

His ex-wife Sitora Yusufiy, clubbers and a classmate have all claimed the murderer was homosexual and frequented the bar.

It has been revealed Mateen used gay dating apps Grindr and Jack’d to meet men online and was friends with drag queens at the club.

Sure.................... Dat ontbrak er nog aan _O-
pi_163010398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
'HE WAS GAY' Orlando gunman’s ex-wife makes bombshell claim that ISIS fanatic used Grindr dating app and visited gay clubs

His ex-wife Sitora Yusufiy, clubbers and a classmate have all claimed the murderer was homosexual and frequented the bar.

It has been revealed Mateen used gay dating apps Grindr and Jack’d to meet men online and was friends with drag queens at the club.

Alsof 't allemaal waar is.
Bullshit stories within bullshit stories.imo.
pi_163010586
quote:

He bah, nieuws. Eng!

Wat is het punt dat je wil maken precies?
pi_163010676
Voor de mensen met ontzettend veel empathie....

Orlando shooting GoFundMe: Record-breaking page for victims raises millions
http://www.telegraph.co.u(...)oting-victims-raise/
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:13:41 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163010834
quote:

[..]

De derde al dan

man-cut-off-live-on-air-after-saying-someone-was-holding-doors-closed-at-pulse-night-club/

dinsdag 14 juni 2016 @ 18:17:59 #264
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163010946
Orlando Shooters Father Worked For The CIA
http://yournewswire.com/o(...)-worked-for-the-cia/

dinsdag 14 juni 2016 @ 18:36:44 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163011456
pi_163015357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Summers het volgende:
Orlando Shooters Father Worked For The CIA
http://yournewswire.com/o(...)-worked-for-the-cia/

[ afbeelding ]

Vraag me wel af waarom het handig is om de zoon van een cia-agent hiervoor te gebruiken en vervolgens te vermoorden.
En G4S: Dat is best een groot bedrijf die ook in Nederland talloze bedrijven beveiligt. Dus dat er bedrijven en objecten die zij beveiligen zijn aangevallen is niet echt een verrassing.
pi_163015468
quote:

Ben wel benieuwd hoe BNW dit probeert recht te praten.
het is dus gewoon een gefrustreerde homo die een massamoord pleegt, net zoals we vele massamoorden hebben gezien van gefrustreerde scholieren die de halve school neerknallen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:47:29 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163015582
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

He bah, nieuws. Eng!

Wat is het punt dat je wil maken precies?
Wat ik eruit haal is dat het misschien geen terroristische aanslag was, maar een homo die uit zijn dak gegaan is omdat zijn vriendje die hij op het oog had stond te zoenen in het openbaar met een ander.
(woorden v.d.vader)
Er nog even van uitgaande dat dit een eenmansactie was.

Wat me ook opvalt is dat het net als de bioskoop-aanslag(badman-film)aurora als ik het goed heb dat de ouders goede banen hebben en het kind niets tekort komt.
pi_163015784
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat ik eruit haal is dat het misschien geen terroristische aanslag was, maar een homo die uit zijn dak gegaan is omdat zijn vriendje die hij op het oog had stond te zoenen in het openbaar met een ander.
(woorden v.d.vader)
Er nog even van uitgaande dat dit een eenmansactie was.

Wat me ook opvalt is dat het net als de bioskoop-aanslag(badman-film)aurora als ik het goed heb dat de ouders goede banen hebben en het kind niets tekort komt.
Want een homo die 49 homo's afknalt is geen terreur? :?
pi_163016093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Want een homo die 49 homo's afknalt is geen terreur? :?
het is toch een hoax?
Verder hangt van het motief af of het terreur is of niet.
pi_163018874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vraag me wel af waarom het handig is om de zoon van een cia-agent hiervoor te gebruiken en vervolgens te vermoorden.
En G4S: Dat is best een groot bedrijf die ook in Nederland talloze bedrijven beveiligt. Dus dat er bedrijven en objecten die zij beveiligen zijn aangevallen is niet echt een verrassing.
quote:
'According to Media Reports Alleged Orlando mass Shooter Omar Mateen was employed by G4S which is a client and associate of Crisis Cast. The website for Crisis Cast states "Award winning role play actors and film makers specially trained in disaster and crisis management."

G4S has ties to Crisis Cast – Award winning role play actors and film makers specially trained in disaster and crisis management.
Wellicht toeval, wellicht ook niet. Wel het vernoemen waard imho.

Zie http://crisiscast.com/clients/
pi_163019605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Wellicht toeval, wellicht ook niet. Wel het vernoemen waard imho.

Zie http://crisiscast.com/clients/
oefeningen worden ook vaak gedaan ja.
vriend van me heeft daar een speciaal bureau voor met crisisacteurs.
Moet je een keertje doen, agressietrainingen, overvalpreventie, rampoefeningen...
pi_163020062
quote:
Erg raar.
Goede punt over de 'running in the wrong direction'.
Waarom wachten ze niet voor ambulancen te komen?
Heel veel politie wagens en maar een of twee ambulancen, normaal komen ze allemaal rond zelfde tijd?
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo. Die Christopher Hansen(met hat en flag T-shirt) zie je ook heel vaak overal.
De originele MSM vid (gepost door Dance in de algemeen topic) kan ik niet vinden.
pi_163020329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef Tingo het volgende:
Heel veel politie wagens en maar een of twee ambulancen, normaal komen ze allemaal rond zelfde tijd?

hoe kom je daar nou weer bij?
pi_163020529
quote:
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo.
maar jij bent zelfs niet overtuigd als het bloed tegen je bril aanketst...

allemaal bias....
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:59:44 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163020869
quote:

[..]

Erg raar.

Misschien even zelf google streetview erbij nemen verklaard een hoop. ;)
pi_163021902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien even zelf google streetview erbij nemen verklaard een hoop. ;)
dat heeft de filmmaker kennelijk niet gedaan,, die lijkt enkel uit te gaan van een afbeelding van google street view.
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:13:06 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163022566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

dat heeft de filmmaker kennelijk niet gedaan,, die lijkt enkel uit te gaan van een afbeelding van google street view.
heb je er even rondgekeken?begrijp je wat ik bedoel? :)
pi_163023431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

heb je er even rondgekeken?begrijp je wat ik bedoel? :)
ik heb rondgekeken, maar weet niet welke gelegenheid je aantrekkelijk genoeg vindt om daar heen te gaan ;)

zonder context begrijp ik overigens niet dat iemand kan concluderen dat ze de verkeerde kant op gaan.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:53:21 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163026477
quote:

[..]

Erg raar.
Waarom wachten ze niet voor ambulancen te komen?
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo. Die Christopher Hansen(met hat en flag T-shirt) zie je ook heel vaak overal.
De originele MSM vid (gepost door Dance in de algemeen topic) kan ik niet vinden.
Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

Doet me allemaal denken aan Sandy hook , parijs , brussel , boston bombing en isis verslaggeving . Alleen in uitgekozen gebeurtenissen moeten we focussen en dat word altijd uitgelicht als het ergste wat er ooit is gebeurd .

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 15-06-2016 17:43:47 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:13:08 #281
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_163026802
Tja de Orlando shooting

Op zich heb ik te weinig gelezen tot deze aanslag,

Ik denk alleen dat IS het mooi promo materiaal vond voor hun zaak, of anderzijds dat men graag IS(Terrorisme) aan deze aanslag wil relateren. Dit komt ook de USA nu eenmaal best wel goed uit vooral als H. Clinton de positie bekleed als de presidente van Amerika.

Met dit voorval heeft zij als president sterkere argumenten om de wapenwet aan te scherpen, en kan er ook gelijk tijdens haar ambtstermijn meer overheidsbudget vrij gemaakt worden voor de binnenlandse veiligheidsdiensten en de privaat ondernemers (onder andere Tech bedrijven en privaat beveiligingsbedrijven) die vaak door de binnenlandse veiligheidsdiensten worden ingehuurd of hun producten leveren.

Theoretisch gezien zou het ook een goed uitgewerkte false flag zijn, men kies nu bewust een gemeenschap uit die nog steeds geassocieerd word met zwakte maar net niet te zwak en waar men van weet dat de meerderheid uit deze gemeenschap al voor een aanscherping van de wapenwet is, en zich nog niet geheel sociaal geaccepteerd voelt in de USA dus zich nog redelijker wijs onveilig voelt in Amerika.

Ook zal deze gemeenschap niet snel overgaan naar het halen van wapens maar vragen liever aan de overheid om preventie en eventueel extra beveiligende maatregelen en met H. Clinton aan het roer zal zij natuurlijk als zogenaamde beschermmoeder optreden voor deze groep. (Ze heet niks voor niks The Dragon Lady).

Maar de false flag theorie wordt pas aannemelijker als Trump de aankomende verkiezingen verliest en H. Clinton in haar ambtstermijn de budgetten van de binnenlandse veiligheidsdiensten omhoog gooit en een scherpe aanpassing van de wapenwet er doorheen kan drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 15-06-2016 10:35:57 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_163027003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan .
zonder verdere context kun je die conclusie niet trekken.
Bij de club is veel politie-activiteit te zien, dus kan heel goed zo zijn dat de schutter inmiddels dood is.

quote:
Hebben , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

Doet me allemaal denken aan Sandy hook , parijs , brussel , boston bombing en isis verslaggeving . Alleen in uitgekozen gebeurtenissen moeten we focussen en dat word altijd uitgelicht als het ergste wat er ooit is gebeurd .
Zelfs BNW besteedt er aandacht aan.
Volgens mij is dat wel het ulltieme bewijs dat het een hoax is ;)
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:45 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163027023
Zelfs Cooper ...
Hoezo zelfs?
pi_163027041
Wie?
Ja doei.
pi_163027061
Zijn er al concrete aanwijzingen?
pi_163027062
Ik vind het wel prachtig hoe een haatdaad wereldwijd wordt omgezet in initiatieven die juist liefde en respect promoten. Misschien zijn deze gebeurtenissen dus wel false flags van de pro LBTGQABCDEFGlobby!
Ja doei.
pi_163027144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:13 schreef Konijntjuh het volgende:

[quote]
Ik denk alleen dat IS het mooi promo materiaal vond voor hun zaak
Vandaar dat ze verantwoording hebben opgeeist.

quote:
Dit komt ook de USA nu eenmaal best wel goed uit vooral als H. Clinton de positie bekleed als de presidente van Amerika.

Met dit voorval heeft zij als president sterkere argumenten om de wapenwet aan te scherpen
het duurt nog wel even voordat ze president is, en dan is het momentum weg. Dit is niet de ergste shooting (er zijn er met 300 doden geweest). En geen van de anderen hebben het mogelijk gemaakt om de wapenwet aan te scherpen.
Snap overigens niet waarom ze dat zo graag zouden willen, meeste false flags komen volgens de complotten voort uit de wapenlobby die daardoor meer wapentuig kan slijten. Er wordt best een grote markt voor ze afgesloten als wapens verboden worden.

quote:
, en kan er ook gelijk tijdens haar ambtstermijn meer overheidsbudget vrij gemaakt worden voor de binnenlandse veiligheidsdiensten en de privaat ondernemers (onder andere Tech bedrijven en privaat beveiligingsbedrijven) die vaak door de binnenlandse veiligheidsdiensten worden ingehuurd of hun producten leveren.
Wat dus in tegenspraak is met bovenstaande: waarom de ene bedrijfstak wel iets gunnen en de andere niet?

quote:
Theoretisch gezien zou het ook een goed uitgewerkte false flag zijn, men kies nu bewust een gemeenschap uit die nog steeds geassocieerd word met zwakte maar net niet te zwak en waar men van weet dat de meerderheid uit deze gemeenschap al tegen een aanscherping van de wapenwet is, en zich nog niet geheel sociaal geaccepteerd voelt in de USA dus zich nog redelijker wijs onveilig voelt in Amerika.
homo's zijn tegen aanscherping van de wapenwet?
hoezo?

quote:
Ook zal deze gemeenschap niet snel overgaan naar het halen van wapens maar vragen liever aan de overheid om preventie en eventueel extra beveiligende maatregelen
precies, dus hoezo zijn ze tegen aanscherping?
Juist degenen die zichzelf zonder overheidsbemoeienis willen kunnen beschermen zijn tegen aanscherpen.

[quoute]Maar de false flag theorie wordt pas aannemelijker als Trump de aankomende verkiezingen verliest en H. Clinton in haar ambtstermijn de budgetten van de binnenlandse veiligheidsdiensten omhoog gooit en een scherpe aanpassing van de wapenwet er doorheen kan drukken.
[/quote]

Dus als trump wint is de false flag niet aannemelijk....
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:32:39 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163027159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wie?
Anderson Cooper.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:34:50 #289
441440 aquawoman
Bitch please
pi_163027199
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anderson Cooper.
Die gay is. En daarom is het zeker niet verbazend dat juist hij hier aandacht aan besteedt :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:35:35 #290
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_163027214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

precies, dus hoezo zijn ze tegen aanscherping?
Juist degenen die zichzelf zonder overheidsbemoeienis willen kunnen beschermen zijn tegen aanscherpen.

Dus als trump wint is de false flag niet aannemelijk....
Mijn fout "tegen" had "voor" moeten zijn, zal het wijzigen
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:35:59 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163027221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:34 schreef aquawoman het volgende:

Die gay is. En daarom is het zeker niet verbazend dat juist hij hier aandacht aan besteedt :)
Daarom. Die 'zelfs' sloeg echt totaal nergens op.
pi_163030675
quote:

[..]

Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan . Hebben , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

De club is 50-100m verder op de straat. Waarom zijn ze zo ver weg en waarom nemen ze dan terug? Dit is zeker 'n tijdje na de 'schietpartij'.
En geen ambulance te zien maar tientallen politie autos...waarom zijn de medische personnel zo traag dan? Is 't verstandig om 'n 'zwaargewonden' in zo'n manier heen en weer te halen? Je kan toch ze beter ergens laten liggen? Iemand kan toch doodgaan?
Lijkt wel 'n beetje op de Boston rolstoel competitie/fotoshoot inderdaad.
pi_163030831
Naast internetdetective ook nog eens medisch specialisten 8-) Jammer dat deze grote denkers zich beperken tot internet in hun oneindige bescheidenheid.

Verder beetje dommig van summers dat ze het heeft over een mediaspektakel om vervolgens erover te posten. Werk er dan niet aan mee.
Conscience do cost.
pi_163030870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

De club is 50-100m verder op de straat. Waarom zijn ze zo ver weg en waarom nemen ze dan terug?
Je antwoord zou moeten zijn: Ik weet het niet. En dan daar stoppen. Of gaan onderzoeken waarom. Niet rare vage conclusies trekken als je het niet weet.
pi_163030887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:06 schreef ems. het volgende:
Naast internetdetective ook nog eens medisch specialisten 8-) Jammer dat deze grote denkers zich beperken tot internet in hun oneindige bescheidenheid.

Verder beetje dommig van summers dat ze het heeft over een mediaspektakel om vervolgens erover te posten. Werk er dan niet aan mee.
Sowieso: ik heb van dat media spektakel niets mee gekregen. Ik geloof dat Summers een beetje beïnvloed word door MSM.
pi_163034207
50 doden en 53 gewonden.
Veel meldingen over 'multiple gunshot wounds'.
"He was shooting everywhere, in the ceiling, in the walls" volgens een getuigen.
Dan de shoot-out met politieagenten.
Hoeveel kogels heeft de schutter gebruikt? 300? 500?1000?
Hoeveel keren heeft de schutter reloaded? 10? 20? 30?
Dat is veel ammo! Volgens verhalen hij ook 'n 'explosive device' had.
pi_163034488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:37 schreef Tingo het volgende:
50 doden en 53 gewonden.
Veel meldingen over 'multiple gunshot wounds'.
"He was shooting everywhere, in the ceiling, in the walls" volgens een getuigen.
Dan de shoot-out met politieagenten.
Hoeveel kogels heeft de schutter gebruikt? 300? 500?1000?
Hoeveel keren heeft de schutter reloaded? 10? 20? 30?
Dat is veel ammo! Volgens verhalen hij ook 'n 'explosive device' had.
Bedankt voor deze update.
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:15:27 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163035246
In elk bericht althans voor zover ik heb gelezen, was er niet duidelijk om hoeveel slachtoffers het ging toen de politie de aanval inzette.
Achteraf bleek de tent nog vol was met mensen en dat was vroeg de ochtend.
Maar goed toen was natuurlijk het voltallige politie corps al op de been en al het ambulance personeel in de wijde omtrek wakker.
Het speelde zich tussen 2:00 en 5:00 af.
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:49:38 #299
189978 controlaltdelete
pi_163036094
quote:

[..]

Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan . Hebben , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

Deze is grootser dan Sandy Hook. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.

Nederland en Uruguay houden homoconferentie

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 15-06-2016 17:20:16 ]
pi_163037331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.

En terecht.
Tenzij je dergelijke aanslagen geen probleem vindt natuurlijk.
  woensdag 15 juni 2016 @ 18:00:57 #301
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163037672
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Deze is grootser dan Sandy Hook. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.

Uiteraard de hielenlikkers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')