abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163009350
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Die is wel uitgebreid en interessant. Dank daarvoor (Origineel is van O+ Zerohedge O+ )

http://www.zerohedge.com/(...)immigrants-deep-insi
Hoe vind je dit dan?

The Gay Mafia and the LGBT Movement
With this total gun control goal in mind, the POTUS et al. have decided to conscript the most powerful political force in the nation—the Gay Mafia. To the uninitiated, it ought to be clearly understood that the worldwide LGBTTTT movement was specifically created to function as the most powerful political force on the planet. In this way the continuing social engineering experiments being conducted around the globe can be greatly accelerated, and unimpeded when necessary, by the Gay Mafia.
Please be aware that no one gets the job done like the LGBTTTT wrecking crew. They will now take up the anti-gun cause like there’s no tomorrow. Their extensive MSM network now walks in lockstep and executes like clockwork, so organized and unified are their respective forces. Any resistance to their agenda will be met with ad hominem attacks about being a “HATER” or some similar absurd pejorative. Absurd or not, those despicable labels work like a charm. Much of America has been hardwired to react negatively to such highly charged negative language.
-
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:11:25 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe vind je dit dan?

The Gay Mafia and the LGBT Movement
With this total gun control goal in mind, the POTUS et al. have decided to conscript the most powerful political force in the nation—the Gay Mafia. To the uninitiated, it ought to be clearly understood that the worldwide LGBTTTT movement was specifically created to function as the most powerful political force on the planet. In this way the continuing social engineering experiments being conducted around the globe can be greatly accelerated, and unimpeded when necessary, by the Gay Mafia.
Please be aware that no one gets the job done like the LGBTTTT wrecking crew. They will now take up the anti-gun cause like there’s no tomorrow. Their extensive MSM network now walks in lockstep and executes like clockwork, so organized and unified are their respective forces. Any resistance to their agenda will be met with ad hominem attacks about being a “HATER” or some similar absurd pejorative. Absurd or not, those despicable labels work like a charm. Much of America has been hardwired to react negatively to such highly charged negative language.
-

Staat dat in het zerohedge artikel?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_163009427
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Staat dat in het zerohedge artikel?
Nee, de tweede link van CAD.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:14:37 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, de tweede link van CAD.
Ah, ik was afgeleid door dat artikel van zerohedge dus die heb ik niet gelezen, het ging ook alleen over het artikel wat ik geqoute heb zeg maar.
Vrijheid
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:14:56 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163009455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:24 schreef THEFXR het volgende:
zijn imdb pagina

Luis Burbano - IMDb
Zo zeg, beveiliger in in een film/serie.
het is echt een wereld ster :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:18:38 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163009518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja, een homoseksuele acteur in een nachtclub. Het moet niet gekker worden :@.
Vrijheid
pi_163009628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

het laat wel zien hoe snel acteurs er uit gepikt worden.
Dat zegt genoeg over al die andere zogenaamde acteurs die zogenaamd ontmaskerd zouden zijn.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:26:24 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163009676
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, een homoseksuele acteur in een nachtclub. Het moet niet gekker worden :@.
ik begrijp uit dit dat ik in verhouding met hem een acteur ben van wereld voor maat, in verhouding bij deze man.
met mijn rol als dronken piet ver op de achtergrond bij een Nederlandse film, en 3 x op de achtergrond bij gtst, ik wacht nog op een belletje dat ik zelf moet helpen bij een toekomstige Nederlandse hoax.
groene cape :)
1,83 sec in beeld tijdens de film zelff :Y

Mijn scene was zo grandioos, dat ze geen eens een loper voor mij hadden neer gelegd bij de premiere, natuurlijk was dit om de horde fans tegen te gaan.

Voor anderen die dit soort dingen willen doen,
http://www.zapp.nl/nieuws/17531-gastrol-op-zapp
http://www.filmvacatures.nl/?action=plist&id=26&reset=1
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:44:57 #259
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163010042
'HE WAS GAY' Orlando gunman’s ex-wife makes bombshell claim that ISIS fanatic used Grindr dating app and visited gay clubs

His ex-wife Sitora Yusufiy, clubbers and a classmate have all claimed the murderer was homosexual and frequented the bar.

It has been revealed Mateen used gay dating apps Grindr and Jack’d to meet men online and was friends with drag queens at the club.

Sure.................... Dat ontbrak er nog aan _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163010398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
'HE WAS GAY' Orlando gunman’s ex-wife makes bombshell claim that ISIS fanatic used Grindr dating app and visited gay clubs

His ex-wife Sitora Yusufiy, clubbers and a classmate have all claimed the murderer was homosexual and frequented the bar.

It has been revealed Mateen used gay dating apps Grindr and Jack’d to meet men online and was friends with drag queens at the club.

Alsof 't allemaal waar is.
Bullshit stories within bullshit stories.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163010586
quote:

He bah, nieuws. Eng!

Wat is het punt dat je wil maken precies?
pi_163010676
Voor de mensen met ontzettend veel empathie....

Orlando shooting GoFundMe: Record-breaking page for victims raises millions
http://www.telegraph.co.u(...)oting-victims-raise/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:13:41 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163010834
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)
De derde al dan

man-cut-off-live-on-air-after-saying-someone-was-holding-doors-closed-at-pulse-night-club/

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 juni 2016 @ 18:17:59 #264
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163010946
Orlando Shooters Father Worked For The CIA
http://yournewswire.com/o(...)-worked-for-the-cia/

dinsdag 14 juni 2016 @ 18:36:44 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163011456
pi_163015357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Summers het volgende:
Orlando Shooters Father Worked For The CIA
http://yournewswire.com/o(...)-worked-for-the-cia/

[ afbeelding ]

Vraag me wel af waarom het handig is om de zoon van een cia-agent hiervoor te gebruiken en vervolgens te vermoorden.
En G4S: Dat is best een groot bedrijf die ook in Nederland talloze bedrijven beveiligt. Dus dat er bedrijven en objecten die zij beveiligen zijn aangevallen is niet echt een verrassing.
pi_163015468
quote:

Ben wel benieuwd hoe BNW dit probeert recht te praten.
het is dus gewoon een gefrustreerde homo die een massamoord pleegt, net zoals we vele massamoorden hebben gezien van gefrustreerde scholieren die de halve school neerknallen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:47:29 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163015582
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

He bah, nieuws. Eng!

Wat is het punt dat je wil maken precies?
Wat ik eruit haal is dat het misschien geen terroristische aanslag was, maar een homo die uit zijn dak gegaan is omdat zijn vriendje die hij op het oog had stond te zoenen in het openbaar met een ander.
(woorden v.d.vader)
Er nog even van uitgaande dat dit een eenmansactie was.

Wat me ook opvalt is dat het net als de bioskoop-aanslag(badman-film)aurora als ik het goed heb dat de ouders goede banen hebben en het kind niets tekort komt.
There is only one religion
pi_163015784
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat ik eruit haal is dat het misschien geen terroristische aanslag was, maar een homo die uit zijn dak gegaan is omdat zijn vriendje die hij op het oog had stond te zoenen in het openbaar met een ander.
(woorden v.d.vader)
Er nog even van uitgaande dat dit een eenmansactie was.

Wat me ook opvalt is dat het net als de bioskoop-aanslag(badman-film)aurora als ik het goed heb dat de ouders goede banen hebben en het kind niets tekort komt.
Want een homo die 49 homo's afknalt is geen terreur? :?
pi_163016093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Want een homo die 49 homo's afknalt is geen terreur? :?
het is toch een hoax?
Verder hangt van het motief af of het terreur is of niet.
pi_163018874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vraag me wel af waarom het handig is om de zoon van een cia-agent hiervoor te gebruiken en vervolgens te vermoorden.
En G4S: Dat is best een groot bedrijf die ook in Nederland talloze bedrijven beveiligt. Dus dat er bedrijven en objecten die zij beveiligen zijn aangevallen is niet echt een verrassing.
quote:
'According to Media Reports Alleged Orlando mass Shooter Omar Mateen was employed by G4S which is a client and associate of Crisis Cast. The website for Crisis Cast states "Award winning role play actors and film makers specially trained in disaster and crisis management."

G4S has ties to Crisis Cast – Award winning role play actors and film makers specially trained in disaster and crisis management.
Wellicht toeval, wellicht ook niet. Wel het vernoemen waard imho.

Zie http://crisiscast.com/clients/
pi_163019605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Wellicht toeval, wellicht ook niet. Wel het vernoemen waard imho.

Zie http://crisiscast.com/clients/
oefeningen worden ook vaak gedaan ja.
vriend van me heeft daar een speciaal bureau voor met crisisacteurs.
Moet je een keertje doen, agressietrainingen, overvalpreventie, rampoefeningen...
pi_163020062
quote:
Erg raar.
Goede punt over de 'running in the wrong direction'.
Waarom wachten ze niet voor ambulancen te komen?
Heel veel politie wagens en maar een of twee ambulancen, normaal komen ze allemaal rond zelfde tijd?
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo. Die Christopher Hansen(met hat en flag T-shirt) zie je ook heel vaak overal.
De originele MSM vid (gepost door Dance in de algemeen topic) kan ik niet vinden.
pi_163020329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef Tingo het volgende:
Heel veel politie wagens en maar een of twee ambulancen, normaal komen ze allemaal rond zelfde tijd?

hoe kom je daar nou weer bij?
pi_163020529
quote:
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo.
maar jij bent zelfs niet overtuigd als het bloed tegen je bril aanketst...

allemaal bias....
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:59:44 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163020869
quote:

[..]

Erg raar.

Misschien even zelf google streetview erbij nemen verklaard een hoop. ;)
pi_163021902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien even zelf google streetview erbij nemen verklaard een hoop. ;)
dat heeft de filmmaker kennelijk niet gedaan,, die lijkt enkel uit te gaan van een afbeelding van google street view.
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:13:06 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163022566
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

dat heeft de filmmaker kennelijk niet gedaan,, die lijkt enkel uit te gaan van een afbeelding van google street view.
heb je er even rondgekeken?begrijp je wat ik bedoel? :)
pi_163023431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

heb je er even rondgekeken?begrijp je wat ik bedoel? :)
ik heb rondgekeken, maar weet niet welke gelegenheid je aantrekkelijk genoeg vindt om daar heen te gaan ;)

zonder context begrijp ik overigens niet dat iemand kan concluderen dat ze de verkeerde kant op gaan.
  woensdag 15 juni 2016 @ 09:53:21 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163026477
quote:

[..]

Erg raar.
Waarom wachten ze niet voor ambulancen te komen?
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo. Die Christopher Hansen(met hat en flag T-shirt) zie je ook heel vaak overal.
De originele MSM vid (gepost door Dance in de algemeen topic) kan ik niet vinden.
Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

Doet me allemaal denken aan Sandy hook , parijs , brussel , boston bombing en isis verslaggeving . Alleen in uitgekozen gebeurtenissen moeten we focussen en dat word altijd uitgelicht als het ergste wat er ooit is gebeurd .

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 15-06-2016 17:43:47 ]
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:13:08 #281
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_163026802
Tja de Orlando shooting

Op zich heb ik te weinig gelezen tot deze aanslag,

Ik denk alleen dat IS het mooi promo materiaal vond voor hun zaak, of anderzijds dat men graag IS(Terrorisme) aan deze aanslag wil relateren. Dit komt ook de USA nu eenmaal best wel goed uit vooral als H. Clinton de positie bekleed als de presidente van Amerika.

Met dit voorval heeft zij als president sterkere argumenten om de wapenwet aan te scherpen, en kan er ook gelijk tijdens haar ambtstermijn meer overheidsbudget vrij gemaakt worden voor de binnenlandse veiligheidsdiensten en de privaat ondernemers (onder andere Tech bedrijven en privaat beveiligingsbedrijven) die vaak door de binnenlandse veiligheidsdiensten worden ingehuurd of hun producten leveren.

Theoretisch gezien zou het ook een goed uitgewerkte false flag zijn, men kies nu bewust een gemeenschap uit die nog steeds geassocieerd word met zwakte maar net niet te zwak en waar men van weet dat de meerderheid uit deze gemeenschap al voor een aanscherping van de wapenwet is, en zich nog niet geheel sociaal geaccepteerd voelt in de USA dus zich nog redelijker wijs onveilig voelt in Amerika.

Ook zal deze gemeenschap niet snel overgaan naar het halen van wapens maar vragen liever aan de overheid om preventie en eventueel extra beveiligende maatregelen en met H. Clinton aan het roer zal zij natuurlijk als zogenaamde beschermmoeder optreden voor deze groep. (Ze heet niks voor niks The Dragon Lady).

Maar de false flag theorie wordt pas aannemelijker als Trump de aankomende verkiezingen verliest en H. Clinton in haar ambtstermijn de budgetten van de binnenlandse veiligheidsdiensten omhoog gooit en een scherpe aanpassing van de wapenwet er doorheen kan drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 15-06-2016 10:35:57 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_163027003
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan .
zonder verdere context kun je die conclusie niet trekken.
Bij de club is veel politie-activiteit te zien, dus kan heel goed zo zijn dat de schutter inmiddels dood is.

quote:
Hebben , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

Doet me allemaal denken aan Sandy hook , parijs , brussel , boston bombing en isis verslaggeving . Alleen in uitgekozen gebeurtenissen moeten we focussen en dat word altijd uitgelicht als het ergste wat er ooit is gebeurd .
Zelfs BNW besteedt er aandacht aan.
Volgens mij is dat wel het ulltieme bewijs dat het een hoax is ;)
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:45 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163027023
Zelfs Cooper ...
Hoezo zelfs?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163027041
Wie?
Ja doei.
pi_163027061
Zijn er al concrete aanwijzingen?
pi_163027062
Ik vind het wel prachtig hoe een haatdaad wereldwijd wordt omgezet in initiatieven die juist liefde en respect promoten. Misschien zijn deze gebeurtenissen dus wel false flags van de pro LBTGQABCDEFGlobby!
Ja doei.
pi_163027144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:13 schreef Konijntjuh het volgende:

[quote]
Ik denk alleen dat IS het mooi promo materiaal vond voor hun zaak
Vandaar dat ze verantwoording hebben opgeeist.

quote:
Dit komt ook de USA nu eenmaal best wel goed uit vooral als H. Clinton de positie bekleed als de presidente van Amerika.

Met dit voorval heeft zij als president sterkere argumenten om de wapenwet aan te scherpen
het duurt nog wel even voordat ze president is, en dan is het momentum weg. Dit is niet de ergste shooting (er zijn er met 300 doden geweest). En geen van de anderen hebben het mogelijk gemaakt om de wapenwet aan te scherpen.
Snap overigens niet waarom ze dat zo graag zouden willen, meeste false flags komen volgens de complotten voort uit de wapenlobby die daardoor meer wapentuig kan slijten. Er wordt best een grote markt voor ze afgesloten als wapens verboden worden.

quote:
, en kan er ook gelijk tijdens haar ambtstermijn meer overheidsbudget vrij gemaakt worden voor de binnenlandse veiligheidsdiensten en de privaat ondernemers (onder andere Tech bedrijven en privaat beveiligingsbedrijven) die vaak door de binnenlandse veiligheidsdiensten worden ingehuurd of hun producten leveren.
Wat dus in tegenspraak is met bovenstaande: waarom de ene bedrijfstak wel iets gunnen en de andere niet?

quote:
Theoretisch gezien zou het ook een goed uitgewerkte false flag zijn, men kies nu bewust een gemeenschap uit die nog steeds geassocieerd word met zwakte maar net niet te zwak en waar men van weet dat de meerderheid uit deze gemeenschap al tegen een aanscherping van de wapenwet is, en zich nog niet geheel sociaal geaccepteerd voelt in de USA dus zich nog redelijker wijs onveilig voelt in Amerika.
homo's zijn tegen aanscherping van de wapenwet?
hoezo?

quote:
Ook zal deze gemeenschap niet snel overgaan naar het halen van wapens maar vragen liever aan de overheid om preventie en eventueel extra beveiligende maatregelen
precies, dus hoezo zijn ze tegen aanscherping?
Juist degenen die zichzelf zonder overheidsbemoeienis willen kunnen beschermen zijn tegen aanscherpen.

[quoute]Maar de false flag theorie wordt pas aannemelijker als Trump de aankomende verkiezingen verliest en H. Clinton in haar ambtstermijn de budgetten van de binnenlandse veiligheidsdiensten omhoog gooit en een scherpe aanpassing van de wapenwet er doorheen kan drukken.
[/quote]

Dus als trump wint is de false flag niet aannemelijk....
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:32:39 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163027159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wie?
Anderson Cooper.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:34:50 #289
441440 aquawoman
Bitch please
pi_163027199
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Anderson Cooper.
Die gay is. En daarom is het zeker niet verbazend dat juist hij hier aandacht aan besteedt :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:35:35 #290
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_163027214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

precies, dus hoezo zijn ze tegen aanscherping?
Juist degenen die zichzelf zonder overheidsbemoeienis willen kunnen beschermen zijn tegen aanscherpen.

Dus als trump wint is de false flag niet aannemelijk....
Mijn fout "tegen" had "voor" moeten zijn, zal het wijzigen
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:35:59 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163027221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:34 schreef aquawoman het volgende:

Die gay is. En daarom is het zeker niet verbazend dat juist hij hier aandacht aan besteedt :)
Daarom. Die 'zelfs' sloeg echt totaal nergens op.
pi_163030675
quote:

[..]

Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan . Hebben , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

De club is 50-100m verder op de straat. Waarom zijn ze zo ver weg en waarom nemen ze dan terug? Dit is zeker 'n tijdje na de 'schietpartij'.
En geen ambulance te zien maar tientallen politie autos...waarom zijn de medische personnel zo traag dan? Is 't verstandig om 'n 'zwaargewonden' in zo'n manier heen en weer te halen? Je kan toch ze beter ergens laten liggen? Iemand kan toch doodgaan?
Lijkt wel 'n beetje op de Boston rolstoel competitie/fotoshoot inderdaad.
pi_163030831
Naast internetdetective ook nog eens medisch specialisten 8-) Jammer dat deze grote denkers zich beperken tot internet in hun oneindige bescheidenheid.

Verder beetje dommig van summers dat ze het heeft over een mediaspektakel om vervolgens erover te posten. Werk er dan niet aan mee.
Conscience do cost.
pi_163030870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

De club is 50-100m verder op de straat. Waarom zijn ze zo ver weg en waarom nemen ze dan terug?
Je antwoord zou moeten zijn: Ik weet het niet. En dan daar stoppen. Of gaan onderzoeken waarom. Niet rare vage conclusies trekken als je het niet weet.
pi_163030887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:06 schreef ems. het volgende:
Naast internetdetective ook nog eens medisch specialisten 8-) Jammer dat deze grote denkers zich beperken tot internet in hun oneindige bescheidenheid.

Verder beetje dommig van summers dat ze het heeft over een mediaspektakel om vervolgens erover te posten. Werk er dan niet aan mee.
Sowieso: ik heb van dat media spektakel niets mee gekregen. Ik geloof dat Summers een beetje beïnvloed word door MSM.
pi_163034207
50 doden en 53 gewonden.
Veel meldingen over 'multiple gunshot wounds'.
"He was shooting everywhere, in the ceiling, in the walls" volgens een getuigen.
Dan de shoot-out met politieagenten.
Hoeveel kogels heeft de schutter gebruikt? 300? 500?1000?
Hoeveel keren heeft de schutter reloaded? 10? 20? 30?
Dat is veel ammo! Volgens verhalen hij ook 'n 'explosive device' had.
pi_163034488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:37 schreef Tingo het volgende:
50 doden en 53 gewonden.
Veel meldingen over 'multiple gunshot wounds'.
"He was shooting everywhere, in the ceiling, in the walls" volgens een getuigen.
Dan de shoot-out met politieagenten.
Hoeveel kogels heeft de schutter gebruikt? 300? 500?1000?
Hoeveel keren heeft de schutter reloaded? 10? 20? 30?
Dat is veel ammo! Volgens verhalen hij ook 'n 'explosive device' had.
Bedankt voor deze update.
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:15:27 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163035246
In elk bericht althans voor zover ik heb gelezen, was er niet duidelijk om hoeveel slachtoffers het ging toen de politie de aanval inzette.
Achteraf bleek de tent nog vol was met mensen en dat was vroeg de ochtend.
Maar goed toen was natuurlijk het voltallige politie corps al op de been en al het ambulance personeel in de wijde omtrek wakker.
Het speelde zich tussen 2:00 en 5:00 af.
  woensdag 15 juni 2016 @ 16:49:38 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163036094
quote:

[..]

Vreemd gedrag aangezien je juist uit die richting hoort te komen ipv ernaar toe te gaan . Hebben , ik keek trouwens op twitter en OMG wat een media spektakel word er weer van gemaakt , echt alles word uit de kast getrokken , koningshuizen , popsterren , politieke leiders , zelfs Cooper van cnn maakt er een hele speech van . Regenboogkleuren in gebouwen in landen van the usual suspects .

Deze is grootser dan Sandy Hook. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.

Nederland en Uruguay houden homoconferentie

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 15-06-2016 17:20:16 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163037331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

. NL doet...natuurlijk... ook een duit in het zakje.

Nederland en Uruguay houden homoconferentie

En terecht.
Tenzij je dergelijke aanslagen geen probleem vindt natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')