Hoe vind je dit dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Die is wel uitgebreid en interessant. Dank daarvoor (Origineel is vanZerohedge
)
http://www.zerohedge.com/(...)immigrants-deep-insi
Staat dat in het zerohedge artikel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe vind je dit dan?
The Gay Mafia and the LGBT Movement
With this total gun control goal in mind, the POTUS et al. have decided to conscript the most powerful political force in the nation—the Gay Mafia. To the uninitiated, it ought to be clearly understood that the worldwide LGBTTTT movement was specifically created to function as the most powerful political force on the planet. In this way the continuing social engineering experiments being conducted around the globe can be greatly accelerated, and unimpeded when necessary, by the Gay Mafia.
Please be aware that no one gets the job done like the LGBTTTT wrecking crew. They will now take up the anti-gun cause like there’s no tomorrow. Their extensive MSM network now walks in lockstep and executes like clockwork, so organized and unified are their respective forces. Any resistance to their agenda will be met with ad hominem attacks about being a “HATER” or some similar absurd pejorative. Absurd or not, those despicable labels work like a charm. Much of America has been hardwired to react negatively to such highly charged negative language.
-
Ah, ik was afgeleid door dat artikel van zerohedge dus die heb ik niet gelezen, het ging ook alleen over het artikel wat ik geqoute heb zeg maar.quote:
Zo zeg, beveiliger in in een film/serie.quote:
Ja, een homoseksuele acteur in een nachtclub. Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zeg, beveiliger in in een film/serie.
het is echt een wereld ster
het laat wel zien hoe snel acteurs er uit gepikt worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zo zeg, beveiliger in in een film/serie.
het is echt een wereld ster
ik begrijp uit dit dat ik in verhouding met hem een acteur ben van wereld voor maat, in verhouding bij deze man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, een homoseksuele acteur in een nachtclub. Het moet niet gekker worden.
Alsof 't allemaal waar is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
'HE WAS GAY' Orlando gunman’s ex-wife makes bombshell claim that ISIS fanatic used Grindr dating app and visited gay clubs
His ex-wife Sitora Yusufiy, clubbers and a classmate have all claimed the murderer was homosexual and frequented the bar.
It has been revealed Mateen used gay dating apps Grindr and Jack’d to meet men online and was friends with drag queens at the club.
Sure.................... Dat ontbrak er nog aan
He bah, nieuws. Eng!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
'HE WAS GAY' Orlando gunman’s ex-wife makes bombshell claim that ISIS fanatic used Grindr dating app and visited gay clubs
His ex-wife Sitora Yusufiy, clubbers and a classmate have all claimed the murderer was homosexual and frequented the bar.
It has been revealed Mateen used gay dating apps Grindr and Jack’d to meet men online and was friends with drag queens at the club.
De derde al danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)
Vraag me wel af waarom het handig is om de zoon van een cia-agent hiervoor te gebruiken en vervolgens te vermoorden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef Summers het volgende:
Orlando Shooters Father Worked For The CIA
http://yournewswire.com/o(...)-worked-for-the-cia/
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoe BNW dit probeert recht te praten.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ik eruit haal is dat het misschien geen terroristische aanslag was, maar een homo die uit zijn dak gegaan is omdat zijn vriendje die hij op het oog had stond te zoenen in het openbaar met een ander.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He bah, nieuws. Eng!
Wat is het punt dat je wil maken precies?
Want een homo die 49 homo's afknalt is geen terreur?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat ik eruit haal is dat het misschien geen terroristische aanslag was, maar een homo die uit zijn dak gegaan is omdat zijn vriendje die hij op het oog had stond te zoenen in het openbaar met een ander.
(woorden v.d.vader)
Er nog even van uitgaande dat dit een eenmansactie was.
Wat me ook opvalt is dat het net als de bioskoop-aanslag(badman-film)aurora als ik het goed heb dat de ouders goede banen hebben en het kind niets tekort komt.
het is toch een hoax?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Want een homo die 49 homo's afknalt is geen terreur?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom het handig is om de zoon van een cia-agent hiervoor te gebruiken en vervolgens te vermoorden.
En G4S: Dat is best een groot bedrijf die ook in Nederland talloze bedrijven beveiligt. Dus dat er bedrijven en objecten die zij beveiligen zijn aangevallen is niet echt een verrassing.
Wellicht toeval, wellicht ook niet. Wel het vernoemen waard imho.quote:'According to Media Reports Alleged Orlando mass Shooter Omar Mateen was employed by G4S which is a client and associate of Crisis Cast. The website for Crisis Cast states "Award winning role play actors and film makers specially trained in disaster and crisis management."
G4S has ties to Crisis Cast – Award winning role play actors and film makers specially trained in disaster and crisis management.
oefeningen worden ook vaak gedaan ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Wellicht toeval, wellicht ook niet. Wel het vernoemen waard imho.
Zie http://crisiscast.com/clients/
Erg raar.quote:
hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef Tingo het volgende:
Heel veel politie wagens en maar een of twee ambulancen, normaal komen ze allemaal rond zelfde tijd?
maar jij bent zelfs niet overtuigd als het bloed tegen je bril aanketst...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef Tingo het volgende:
Zijn 't echt gewonden? Ziet er niet erg overtuigend uit.imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |