Waar heb ik dat geimpliceerd?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En vervolgens impliceerde je dat je het makkelijk kunt zien. Dus vertel maar.
Misschien niet nu, maar je hebt vaak genoeg aangegeven dat je het makkelijk kunt zien of iets fake of echt is.quote:
Precies - en het gaat over nu en de toekomst.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien niet nu, maar je hebt vaak genoeg aangegeven dat je het makkelijk kunt zien of iets fake of echt is.
Je roept namelijk continu dat alles fake is en zo overduidelijk. Waarom kun je dat nu niet meer opeens?
dat kan je toch niet vergelijken met die zeehondenfoto van je, arm beestje, is ie doodgeknuppeld?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien niet nu, maar je hebt vaak genoeg aangegeven dat je het makkelijk kunt zien of iets fake of echt is.
Je roept namelijk continu dat alles fake is en zo overduidelijk. Waarom kun je dat nu niet meer opeens?
wie ik?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Dus van dichtbij kun je het niet zien, maar op een crappy youtubefilmpje wel?
Zou ook 'n foto van iemand z'n kunstwerkje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Dus van dichtbij kun je het niet zien, maar op een crappy youtubefilmpje wel?
Er zijn zeker wel echte helden...maar niet in de stomme media verhalen van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof er echte helden bestaan, joh! Zijn allemaal fame whoring motherf*ckers.
zoals die zwerver uit vorige topic?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel echte helden...maar niet in de stomme media verhalen van de laatste jaren.
Nee, alleen in de leuke media verhalen waar jij mee op de proppen komtquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel echte helden...maar niet in de stomme media verhalen van de laatste jaren.
Ik vind 't niet zo'n belangrijk vraagje.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:11 schreef theguyver het volgende:
beetje jammer dat ik geen antwoord krijg op mijn laatste vraag
Ik wel!quote:Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind 't niet zo'n belangrijk vraagje.
Waarom vind je 't zo belangrijk?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wel!
anders had ik hem niet gesteld!
Ik vraag gewoon je mening mag dat niet?quote:
nee hoor, even de kleine naar bed doenquote:Op woensdag 9 september 2015 19:55 schreef totnutoe het volgende:
[..]
hij heeft uitgelogd, maar komt zo terug met een antwoord
we wachten wel even
Misschien krijgen we 'n paar van de 'vele live-op-TV' vids enz.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:55 schreef totnutoe het volgende:
[..]
hij heeft uitgelogd, maar komt zo terug met een antwoord
we wachten wel even
spannend, kan niet wachtenquote:Op woensdag 9 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien krijgen we 'n paar van de 'vele live-op-TV' vids enz.
Maar er zijn echte police cams met echte kogels,echte geluiden,echte paniek in echte stemmen,echte slachtoffers met echte AK47's die zo zwaar en zo snel doodvallen.
De Glock 9m is vaak gebruikt door politie in 't VS.
Kort gezegd je gaat geen antwoord geven op een simpele vraag?quote:Op woensdag 9 september 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien krijgen we 'n paar van de 'vele live-op-TV' vids enz.
Maar er zijn echte police cams met echte kogels,echte geluiden,echte paniek in echte stemmen,echte slachtoffers met echte AK47's die zo zwaar en zo snel doodvallen.
De Glock 9m is vaak gebruikt door politie in 't VS.
Nee hoor - kort gezegd wil ik 'graag' wat meer van je 'vele live op tv' vids zien om je 'argument' te verzwakken!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kort gezegd je gaat geen antwoord geven op een simpele vraag?
Deze video had ik ook in vorige topic gepost, ik neem aan dat je deze als fake gaat bestempelen aangezien je geen druppel bloed ziet!
beetje appart hoor, dit vind je echt!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor - kort gezegd wil ik 'graag' wat meer van je 'vele live op tv' vids zien om je 'argument' te verzwakken!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor 't posten.
De vid vind ik echte beelden.
Dat jij 't verschil tussen echte en neppe beelden niet zien is mijne probleemje niet.
die video heeft tingo al eerder geplaatst dacht ikquote:Op woensdag 9 september 2015 21:56 schreef theguyver het volgende:
ik geloof dat ik al genoeg video's heb gepost maar goed we doen er nog 1 bij voor jou plezier joh![]()
https://www.youtube.com/v(...)8MX2Gw4&spfreload=10
De hele docu over hem is veel interessanter.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:07 schreef totnutoe het volgende:
[..]
die video heeft tingo al eerder geplaatst dacht ik
ja hilarischquote:Op woensdag 9 september 2015 23:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
De hele docu over hem is veel interessanter.
Maar verder over de WDBJ TV shooting....Alison Parker was in 't hoofd geschoten volgens dit:
http://www.dailymail.co.u(...)autopsy-reveals.html
Van 'n metre of zo afstand?
Met 'n Glock 9mm?
En dan nog als hardloper weggerennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |