Dat van die huls is inderdaad vreemd, maar ook dat ze nog kan rennen na 2(?) keer geraakt te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:27 schreef jogy het volgende:
Al vind ik de eerste minuut van onderstaand filmpje wel weer interessant, over recoil en de kogelhuls die je in het filmpje van de schutter dus niet voorbij zit komen. (de rest is weer typisch 'kijk hem niet reageren zoals het hoort' maar ja, oké.)
Dat is juist niet vreemd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:28 schreef Fokkeropdewerkvloer het volgende:
[..]
maar ook dat ze nog kan rennen na 2(?) keer geraakt te zijn.
Een schot hoeft niet gelijk dodelijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:28 schreef Fokkeropdewerkvloer het volgende:
[..]
Dat van die huls is inderdaad vreemd, maar ook dat ze nog kan rennen na 2(?) keer geraakt te zijn.
Ik heb geen twijfel dat de film echt is.quote:Op maandag 7 september 2015 23:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen spatje bloed zichtbaar ondanks kogel regen!
Volgens MSM was 't 4 keer geraakt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:28 schreef Fokkeropdewerkvloer het volgende:
[..]
Dat van die huls is inderdaad vreemd, maar ook dat ze nog kan rennen na 2(?) keer geraakt te zijn.
Verrassend. Had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb twijfel dat de film echt is.
Maar tis van 10 keer verder weg,hij heeft wat dikkere kleding aan,hij is wat steviger gebouwd dan de kleine,dunne vrouwtje en hij rent niet als atleet weg zoals we in de 'live on TV shooting' zien.
Zie edit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verrassend. Had niet anders verwacht eigenlijk.
Ik denk dat zoals hierboven al geschreven is dat adrenaline zijn werk doet in dat soort situaties.
Dus je had 't verkeerd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verrassend. Had niet anders verwacht eigenlijk.
Ik denk dat zoals hierboven al geschreven is dat adrenaline zijn werk doet in dat soort situaties.
In beeld worden geloof ik 2 schoten gelost,daarna is de vrouw buiten beeld, na eerste schot is vrouw binnen paar tellen uit beeld.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus je had 't verkeerd.
Edit: Adrenaline verhoogd bloed druk en heart rate ook.
Dan heb je niet de wat langere vid gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
In beeld worden geloof ik 2 schoten gelost,daarna is de vrouw buiten beeld, na eerste schot is vrouw binnen paar tellen uit beeld.
We weten niet of ze valt we weten niet waar ze precies geraakt is, we horen verder alleen schoten dus hoe of wat is verder niet duidelijk.
Denk niet dan, dus er zijn beelden van dat zowel de camera man en reporter overhoop worden geschoten door de persoon..quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dan heb je niet de wat langere vid gezien.
Ga ff tellen - volgens mij zijn er 10-20 schoten.
En er zijn duidelijk genoeg beelden en geen ene teken van schotwonden.
Er is/was 'n langer vid toen zij weg rent. Misschien kan je zelf effe uitzoeken - je heb meer tijd dan ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk niet dan, dus er zijn beelden van dat zowel de camera man en reporter overhoop worden geschoten door de persoon..
LINK please..
of zijn het gewoon weer de zelfde beelden van zowel schutter als camera man.
ah ja heel vreemd dat vriendje wat werkt als reporter bij WDBJ7quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is/was 'n langer vid toen zij weg rent. Misschien als ik tijd heb zal ik 't uitzoeken - speciaal voor jou.
Voor mij maakt 't toch geen reet uit - alleen 't feit dat de 'vader'en 'boyfriend' waren overal te zien op TV binnen zo''n korte tijd zegt genoeg
Aan dit filmpje moest ik vanmiddag ook denken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:07 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_meisje_wordt_d.html
Beelden spreken voor zich.
Alsof er echte helden bestaan, joh! Zijn allemaal fame whoring motherf*ckers.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Aan dit filmpje moest ik vanmiddag ook denken.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:07 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_meisje_wordt_d.html
Beelden spreken voor zich.
En wat ik bedoel is dat het referentiekader van ons allemaal wordt beïnvloedt door Hollywood.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:01 schreef Summers het volgende:
We hebben het toch over zaken die juist niet realistisch overkomen , ik begrijp dat hollywood overdrijft . Een complot is eigenlijk een aparte categorie waar zaken zelfs niet overeenkomen met het daadwerkelijk gebruik in het echt of met het aandikken van hollywood die het realistisch moeten maken .
Precies, ze doen dat om de kijker duidelijkheid te geven van wat er aan het gebeuren is in de film/serie, vooral vroeger.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat het referentiekader van ons allemaal wordt beïnvloedt door Hollywood.
Je verwacht veel bloed bij een schietpartij, maar dat hoeft niet.
Je verwacht dat iemand heftig beweegt als gevolg van de impact van een kogel, maar dat hoef niet.
Je verwacht dat een hoofd achteruit slaat als het geraakt wordt door een kogel van voren, maar het kan heel goed dat het juist vooruit slaat.
Speak for yourself.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat ik bedoel is dat het referentiekader van ons allemaal wordt beïnvloedt door Hollywood.
Je verwacht veel bloed bij een schietpartij, maar dat hoeft niet.
Je verwacht dat iemand heftig beweegt als gevolg van de impact van een kogel, maar dat hoef niet.
Je verwacht dat een hoofd achteruit slaat als het geraakt wordt door een kogel van voren, maar het kan heel goed dat het juist vooruit slaat.
Echt of fake, en waar zie je het aan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Als je genoeg heb gelezen,geluisterd en gekeken naar bepaalde bronnen, en ik bedoel medische,educational,gun enthusiasts,veteranen enz. die waren jaren geleden geschreven, dat doe je niet meer hoor.
Ik weet ik niet - ik denk dat de meeste mensen met 'n beetje verstaan van verf,make-up etc. kan ook zoiets makkelijk maken toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt of fake, en waar zie je het aan?
[ link | afbeelding ]
Je kon het toch zo makkelijk zien, zei je? Dus vertel het maar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet ik niet - ik denk dat de meeste mensen met 'n beetje verstaan van verf,make-up etc. kan ook zoiets makkelijk maken toch?
Misschien kan je ook 'n voorbeeld geven van de Boston bomb bvb.
Nee - ik zei dat iemand met 'n beetje ervaring met verf en make-up kan zoiets creeren.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kon het toch zo makkelijk zien, zei je? Dus vertel het maar.
Anders ben je ook niet te beroerd om te roepen of het echt of fake is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |