Jup, alles wordt binnen no time afgezet en de politie houd je uit de buurt. Zelf een keer meegemaakt no way dat je met de neus er bovenop zit, je moet het doen met info van de media.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.
Als er schietpartij 100m van je huis af is of andere kant van 't stad - waarom zal je zoveel meer over weten dan anderen die precies zelfde TV beelden gezien hebben?
En wat is daar nu zo vreemd aan? Of snap je domweg niks van sporenonderzoek e.d. en wat voor gevolgen het kan hebben om gewone mensen daardoor heen te laten stampen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, alles wordt binnen no time afgezet en de politie houd je uit de buurt. Zelf een keer meegemaakt no way dat je met de neus er bovenop zit, je moet het doen met info van de media.
Dit heeft natuurlijk helemaal niks met goedgelovigheid te makenquote:Hoogstens dat je vanaf een afstandje een beetje kan toekijken en bij big events al helemaal niet want safety enzo. Onze kliek der kritische bovenal goedegelovige denkers ziet het natuurlijk anders. Want dit is BNW per slotte geen reden tot verdenkingen don't you dare
Op Zaventem kon een taxichauffeur na de aanslagen gewoon de vertrekhal in en al filmend rondstampen door het puin en tussen de slachtoffers door wandelen. Geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
En wat is daar nu zo vreemd aan? Of snap je domweg niks van sporenonderzoek e.d. en wat voor gevolgen het kan hebben om gewone mensen daardoor heen te laten stampen?
Was het toen al afgezet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op Zaventem kon een taxichauffeur na de aanslagen gewoon de vertrekhal in en al filmend rondstampen door het puin en tussen de slachtoffers door wandelen. Geen probleem.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar goed blijkt wel weer dat CAD er weer eens naast zat
tot op heden heb je niet aangetoond dat dit een hoax isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja in hoaxes is alles mogelijk, niks is te gek en het kan allemaal. Benieuwd wat het volgende is wat ze in petto hebben.
Klopt, maar dat is niet de kwestie hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
.Tot op heden is hier nooit aangetoond door wie dan ook van de 'must-debunkers' dat het de waarheid is wat we zien,
Alles?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja in hoaxes is alles mogelijk, niks is te gek en het kan allemaal. Benieuwd wat het volgende is wat ze in petto hebben.
the fifth wave!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alles?
Dus als ik zeg, Het speelde allemaal op een verre planeet af en werd uitgevoerd door reptilians met als doel ons wapenarsenaal in te perken zodat een invasie veel makkelijker is.
Graag inhoudelijk op in gaan aangezien ALLES mogelijk is!
Want zoals jij dat tóen hebt mee gemaakt; zo gaat het áltijd en bij íedereen. Hm, ergens begin ik steeds meer te zien waar het 'mis' gaat bij jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, alles wordt binnen no time afgezet en de politie houd je uit de buurt. Zelf een keer meegemaakt no way dat je met de neus er bovenop zit, je moet het doen met info van de media.
Jaja. Fijn om te horen dat je zo’n goede buur bent. Zou me niet verbazen als je voorzitter van je locale burgerwacht bent, maar dat betekend niet automatisch dat je zou precies weten of meer weten over ’n bepaalde zaak/misdaad of zo, dat iedereen op TV kan zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
In het eerste geval ken ik de situatie, de getuigen, slachtoffers.
Want ik ken mijn buurt.
Dus een acteur valt zo door de mand.
Interessant dan dat jij zo snel bent met de conclusie dat het allemaal nep is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
maar dat betekend niet automatisch dat je zou precies weten of meer weten over ’n bepaalde zaak/misdaad of zo, dat iedereen op TV kan zien.
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jaja. Fijn om te horen dat je zo’n goede buur bent.
Dat is dan weer teveel eer voor mijquote:Zou me niet verbazen als je voorzitter van je locale burgerwacht bent
Als mijn buurman overhoop is geschoten en buurvrouw getuigt daarover op de tv, dan ben ik heus wel in staat om te beoordelen of dat inderdaad mijn buurvrouw is en niet een actrice.quote:maar dat betekend niet automatisch dat je zou precies weten of meer weten over ’n bepaalde zaak/misdaad of zo, dat iedereen op TV kan zien.
Simpel, ik vraag buurvrouw of ze inderdaad gezegd heeft wat door de media wordt beweerd.quote:Dus dan is ’t weer ‘n kwestie van hoeveel je kan de media vertrouwen.
Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 4:50, hij verspreekt zich of de waarheid?
Ach ja - er was ook die politico journalist die 'managed to get through police lines and spoke to people who had seen bodies without legs and heads'.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op Zaventem kon een taxichauffeur na de aanslagen gewoon de vertrekhal in en al filmend rondstampen door het puin en tussen de slachtoffers door wandelen. Geen probleem.
Wat zegtie dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)
hij verspreekt zich niet. Lijkt er op dat ze de deur naar de steeg dicht hielden om te voorkomen dat de schutter die kant op zou komen en om de mensen in de steeg de gelegenheid te geven weg te komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
vanaf 4:45, hij verspreekt zich of de waarheid?
maar wtf, heeft hij in beide interviews oortjes in?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel al de tweede die erover begon ja. Even kijken of ik die ander terug kan vinden (was van Summers)
Volgens mij is hij degene die de deur dicht hield waar die van Summers over ging. De comments zijn ook niet echt mals.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zegtie dan?
Alleen YT droppen is zo godsgruwelijk irritant.
Nee, die andere stond aan de andere kant van de deur en had het erover dat één of andere dwaas de deur dicht hield.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar wtf, heeft hij in beide interviews oortjes in?
hoe moet hij haar anders horen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar wtf, heeft hij in beide interviews oortjes in?
commentaar op basis van tekst en niet het filmpje kijken, das pas irritant.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zegtie dan?
Alleen YT droppen is zo godsgruwelijk irritant.
Die hebben we dus gevondenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die andere stond aan de andere kant van de deur en had het erover dat één of andere dwaas de deur dicht hield.
Nee- tis the 'bullets the size of fingers' gast weer....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij degene die de deur dicht hield waar die van Summers over ging. De comments zijn ook niet echt mals.
Je snapt dat ik niet hele dagen op mijn werk (ik werk ja, zou je misschien ook moeten proberen) filmpjes kan gaan lopen kijken? Dat ik af en toe op Fok! post is nog tot daar aan toe..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
commentaar op basis van tekst en niet het filmpje kijken, das pas irritant.
Tja, schietpartij, gevaar, paniek, je probeert weg te komen, je komt in een nauwe steeg terecht, paniek, mensen raken verdrukt, schutter nadert, dat wil je voorkomen, dus besluit je de deur dicht te houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef jogy het volgende:
Ik zou overigens never nooit niet op TV toegeven dat ik de persoon was die de deur probeerde dicht te houden. Dat is wel een zeldzaam soort idioterie.
vingers heb je in allerlei maten. Kogels ook. Verder kan de perceptie veranderd zijn door de adrenaline als gevolg van de gebeurtenis.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- tis the 'bullets the size of fingers' gast weer....
Welke wapen heeft 'bullets the size of fingers'?
je snapt niet, dat ik niet een heel filmpje ga uittypen voor andere posters als ze het ook kunnen kijken? en ook om misverstanden te voorkomen. verder interesseert het mij geen hol of je werkt of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt dat ik niet hele dagen op mijn werk (ik werk ja, zou je misschien ook moeten proberen) filmpjes kan gaan lopen kijken? Dat ik af en toe op Fok! post is nog tot daar aan toe..
Je had wel een kleine samenvatting kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je snapt niet, dat ik niet een heel filmpje ga uittypen voor andere posters als ze het ook kunnen kijken? en ook om misverstanden te voorkomen. verder interesseert het mij geen hol of je werkt of niet.
Eens, in het moment kan het best slim lijken maar alsnog zou ik het niet op de tv toegeven achteraf, nadat je erachter bent gekomen dat het toch niet zo'n slim idee wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, schietpartij, gevaar, paniek, je probeert weg te komen, je komt in een nauwe steeg terecht, paniek, mensen raken verdrukt, schutter nadert, dat wil je voorkomen, dus besluit je de deur dicht te houden.
Achteraf kun je er van alles van vinden, maar op zo'n moment denkt niemand meer rationeel en worden besluiten genomen die achteraf gezien niet zo handig waren.
Denk niet dat hij op het moment van het interview door had dat anderen hebben getuigd dat ze daardoor juist in gevaar zijn gekomen.
nee, want dat wordt dan weer uit zijn verband gerukt. je kijkt het maar of je zegt niksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je had wel een kleine samenvatting kunnen maken.
Je snapt dus niet dat ik dat helemaal niet vroeg? Wat Wantie zegt dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je snapt niet, dat ik niet een heel filmpje ga uittypen voor andere posters als ze het ook kunnen kijken? en ook om misverstanden te voorkomen. verder interesseert het mij geen hol of je werkt of niet.
Tien seconden, totdat zijn gewonde vrienden uit de smalle steeg konden komen zonder vertrapt te worden, in totale paniek.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:21 schreef jogy het volgende:
Ik zou overigens never nooit niet op TV toegeven dat ik de persoon was die de deur probeerde dicht te houden. Dat is wel een zeldzaam soort idioterie.
Godver, werp jij er weer een verzachtende omstandigheid opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien seconden, totdat zijn gewonde vrienden uit de smalle steeg konden komen zonder vertrapt te worden, in totale paniek.
meerdere malen zelfs, die andere video heeft hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens, in het moment kan het best slim lijken maar alsnog zou ik het niet op de tv toegeven achteraf, nadat je erachter bent gekomen dat het toch niet zo'n slim idee was.
je kunt toch wel een samenvatting maken zonder de boel uit verband te trekken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want dat wordt dan weer uit zijn verband gerukt. je kijkt het maar of je zegt niks
Goed advies. Wat leesmateriaal voor degene die de zaak niet vertrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want dat wordt dan weer uit zijn verband gerukt. je kijkt het maar of je zegt niks
ah linkdumps...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed advies. Wat leesmateriaal voor degene die de zaak niet vertrouwen
Orlando Killer Worked For Company Transporting Illegal Immigrants Inside US; Was Interviewed By FBI 3 Times
en
Orlando Mass Shooting: Another Obvious False Flag and Government Psyop
en
Questions about the Orlando Shooting
Tijdens het fragment lijkt hij pas echt te beseffen dat zijn reddingsactie weleens andermans dood kan hebben betekend. Je ziet vertwijfeling, hoort gestotter. Tenminste, zo 'lees' ik hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:33 schreef jogy het volgende:
Godver, werp jij er weer een verzachtende omstandigheid op(Maakt het wel begrijpelijker )
Klopt, het is ook een beslissing geweest die op beide fronten verkeerd had kunnen uitpakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens het fragment lijkt hij pas echt te beseffen dat zijn reddingsactie weleens andermans dood kan hebben betekend. Je ziet vertwijfeling, hoort gestotter. Tenminste, zo 'lees' ik hem.
Adding drama to circumstance
Altijd een goede manier om het niet te lezen. Zit niet op een discussie met dramaqueens te wachten. Met jou al helemaal niet mr 24/7quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
ah linkdumps...
altijd goeie manier om een discussie dood te slaan.
Die is wel uitgebreid en interessant. Dank daarvoor (Origineel is vanquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed advies. Wat leesmateriaal voor degene die de zaak niet vertrouwen
Orlando Killer Worked For Company Transporting Illegal Immigrants Inside US; Was Interviewed By FBI 3 Times
prima, dan laten we de links voor wat ze zijn en nemen we die niet mee in de discussie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Altijd een goede manier om het niet te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |