En deze aan de aan komende verkiezingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat trouwens nergens op gebaseerd is. Je zou het net zo goed kunnen opvatten als een bewapenings-conspiracy.
De poster weet zelf niet wat hij wil, in de video suggereert hij dat iemand de deuren dicht hield zodat de schutter zijn gang kon gaan, maar in de comments suggereert hij dat acteurs gebruikt zijn...quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Summers het volgende:
Man-cut-off-live-on-air-after-saying-someone-was-holding-doors-closed-at-pulse-night-club/
http://worldtruth.tv/man-(...)at-pulse-night-club/
1. gun controlquote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoon was in de club vol dode, niet identificeerbare lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertuusen op straat een interview staan geven. Not a single tear....
Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.
Ik zal wel spoken zien.
Klopt...quote:
Connect the dots! Connect the dots!!!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror
Mwah.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror
Nee hoor je ziet geen spoken je hebt gezond verstand
Tja, wapenbeheersing, lgbt-complot om de man zijn libido af te nemen, orlando...quote:
De poster is slechts het jasje waarin de inhoud word aangeboden en de poster is niet relevant voor de getuigenverklaring of de aanslag laat staan dat ik het over de poster ga hebben en zijn mening .quote:Op maandag 13 juni 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
De poster weet zelf niet wat hij wil, in de video suggereert hij dat iemand de deuren dicht hield zodat de schutter zijn gang kon gaan, maar in de comments suggereert hij dat acteurs gebruikt zijn...
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....
Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.
Ik zal wel spoken zien.
Kijk eens goed in de glazen rond het eind. Tranen in ieder geval. Nu is het iets wat ik ook zou kunnen opwekken (heb ik nog een ex vriendin wantrouwend door gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....
Ik zal wel spoken zien.
De poster bepaalt wel wat jasje dat is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:34 schreef Summers het volgende:
[..]
De poster is slechts het jasje waarin de inhoud word aangeboden en de poster is niet relevant voor de getuigenverklaring of de aanslag laat staan dat ik het over de poster ga hebben en zijn mening .
het moet dan ook koste wat het kost nep zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk eens goed in de glazen rond het eind. Tranen in ieder geval. Nu is het iets wat ik ook zou kunnen opwekken (heb ik nog een ex vriendin wantrouwend door gemaakt) maar wat je zegt klopt dus alvast niet.
Als je echt iets wilt aantonen hiermee, zoek dan uit wie deze persoon is, wie haar zoon is en of die inderdaad slachtoffer is van deze schietpartij.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.
Ik zal wel spoken zien.
En waarschijnlijk heb je zelfde MSM beelden als 't rest van de wereld gezien.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:59 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben in Orlando op dit moment, op vakantie. Ik lurk altijd op BNW, en wil meteen iets uit de wereld helpen: dit is geen false flag, of hoax, er zijn echte slachtoffers. Dus iedereen die hier straks komt blaten over neppe slachtoffers; mond houden. Ik ben hier, zie en hoor alles met mijn eigen ogen en oren.
Jij bent ook echt onverbeterlijk. Ga je schamen man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je zelfde MSM beelden als 't rest van de wereld gezien.
Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent ook echt onverbeterlijk. Ga je schamen man.
Als je niet van je zolderkamertje afkomt.. ja, dan heb je een punt. Normale mensen gaan toch even kijken wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.
precies, maar dat is voor sommigen te eng, dus blijven ze op zolder zitten roepen dat het maar een hoax isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet van je zolderkamertje afkomt.. ja, dan heb je een punt. Normale mensen gaan toch even kijken wat er aan de hand is.
In het eerste geval ken ik de situatie, de getuigen, slachtoffers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:
Als er schietpartij 100m van je huis af is of andere kant van 't stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |