Het gaat er niet om welke 'verhaaltjes' hij wel of niet geloofd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh nee? Wat precies van deze msm verhaaltjes geloof je niet dan?
Ik ben bang dat je de angst vergeet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het , zo is men opgevoed en zo word de wereld weerspiegeld alleen weinig mensen hebben door dat het alleen woorden zijn.
Het lijkt me toch echt nuttig voor mensen die de msm versie verdedigen dat ze kunnen uitleggen waarom ze dat eigenlijk doen anders komt dat net zo goed neer op geloof , vandaar die vragen die altijd worden ontweken .quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het gaat er niet om welke 'verhaaltjes' hij wel of niet geloofd.
Het gaat om het algehele plaatje.
Beetje een dooddoener elke keer die vraag, het is net als een klein kind dat in de 'waarom' fase zit.
Wat zijn die vragen die altijd worden ontweken als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Het lijkt me toch echt nuttig voor mensen die de msm versie verdedigen dat ze kunnen uitleggen waarom ze dat eigenlijk doen anders komt dat net zo goed neer op geloof , vandaar die vragen die altijd word ontweken .
Misschien kan 'n psycholoog ook uitleggen hoe 'n alu,dunne,zachter,lichtere,holle ding kan door veel meer stalen,dikker,harder,zwaardere,veel stevige dingen doorsnijden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
De P Staat niet voor Paranoia. Ik vind het nogal simplistisch en narrow minded om direct in hoaxes te denken als mensen in al hun emotie anders reageren dan jij denkt te zullen doen als je eenzelfde drama meemaakt. Dat gegeven an sich is dan weer wel voer voor psychologen.
Ik hoop in ieder geval dat de kranten hebben 'n leuke bos bloemen aan de nbestanden van Mevr.Dietz verstuurd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi toch. Een fuck-up in de krant tijdens alle chaos en onduidelijkheid en het kan niet anders dan een hoax zijn. Wat een simplistisch wereldbeeld heb je dan. Eentje waarin geen fouten gemaakt kunnen worden, want dat bewijst de leugen. Of zo.
Ik geloof dat je een ietwat verkeerde voorstelling hebt van wat een psycholoog doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:53 schreef Tingo het volgende:
Misschien kan 'n psycholoog ook uitleggen hoe 'n alu,dunne,zachter,lichtere,holle ding kan door veel meer stalen,dikker,harder,zwaardere,veel stevige dingen doorsnijden.
Of hoe 'n schrapnel bom kan ontploffen en er zijn geen beelden van schrapnel wonden te vinden.
Nee waarom? Jij zegt dat bepaalde meningen zijn goed voer voor 'n psycholoog.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een ietwat verkeerde voorstelling hebt van wat een psycholoog doet.
Oh, ik ben er trouwens geen.
Jij?quote:
Aha, je was nog niet klaar met je post.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:10 schreef Tingo het volgende:
Ik zou gewoon verwacht wat meer understanding of human behaviour van iemand die 'n mod op 'n relatie en psychology forum is.
Ik denk dat zo'n overheid in morele tweestrijd zit en daarom onbewust steken laat vallen om toch ontmaskerd te worden als de vuige leugenaars die ze zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:09 schreef TitusPullo het volgende:
Zou een psycholoog ook kunnen verklaren waarom de overheid et wel in slaagt om vermeende dodelijke slachtoffers te laten verdwijnen, maar wel altijd doorzichtige leugens opdist?
Wil ik ook graag weten van mensen die zoveel vertrouw in rare figuren/karakteren in de msm berichten hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, je was nog niet klaar met je post.
Ik heb zeker oog voor menselijk gedrag. Zo snap ik bijvoorbeeld dat niet iedereen op dezelfde manier reageert op menselijk leed. Dat het nogal dom is te denken dat we allemaal op dezelfde manier reageren en mensen die dat niet doen direct als nep te betitelen.
Hoewel ik het psychologisch wel interessant vind hoe iemand aan zo'n rigide tunnelvisie komt ...
Care to elaborate?
quote:Op zondag 12 juni 2016 15:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Breaking Orlando Gay Night Club PULSE Shooting "Mass Casualty Situation" of a Drill Gone Live!!
Matty4 truth(vriendje van We See)
Florida Gay Club Shooting - Real or Hoax? [Live Coverage]
Live streaming
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.independent.co(...)-media-a7077936.html
Omar Mateen: Orlando gay club shooter identified by police - US media
Authorities confirm identity of killer as his father says 'this has nothing to do with religion'
Mateen's father, Mir Seddique, told NBC News his son had become angry a couple of months ago when he saw two men kissing in Miami, and he believed that could be related to the shooting.
He said the incident "has nothing to do with religion".
Ron Hopper, the FBI agent in charge of the operation, when asked if the gunman had a connection to radical Islamic terrorism, Hopper said authorities "have suggestions that individual has leanings towards that".
"This is an incident, as I see it, that we certainly classify as domestic terror incident," Orange County Sheriff Jerry Demings said.
quote:Op maandag 13 juni 2016 07:34 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)rlando-shooting.html
En jawel Orlando shootings is een hoax. Het zal ook niet
Het is al z'n gemaakte draaiboek.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
50 killed in Florida nightclub, shooter pledged ISIS allegiance
Natuurlijk ISIS, wie anders? Gun control, war on terror en LGBT in één klapper
Reken daar maar niet op. Het blijft bij als een kip zonder kop schreeuwen dat het een hoax is.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef Wantie het volgende:
Ben benieuwd of types als we see en matty4truth dit keer wel gewoon weten aan te tonen dat het een hoax is ipv lui youtube-videos als zodanig te interpreteren zonder verder bewijs.
en het dan compassion noemenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)eobooschap~ac847993/
Vader heeft wel begrip voor moordende zoon .
En deze prediker wil alle homo's het liefste dood.
Ja, een moord uit liefde. Je moet maar durven. En dat predikt en zaait haat op uitnodiging. Dan hoef je er ook niet raar van op te kijken als er een licht beïnvloedbaar type zoiets een keer doet. Dat blijkt nu. Vooral omdat hij de haat tegen homo's thuis van zijn vader al heeft meegekregen.quote:
Dat trouwens nergens op gebaseerd is. Je zou het net zo goed kunnen opvatten als een bewapenings-conspiracy.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
Maarja, het is met wapens gebeurt ( joh) dus wie weet is het weer gelinkt aan de ontwapenings-conspiracy.
En deze aan de aan komende verkiezingen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat trouwens nergens op gebaseerd is. Je zou het net zo goed kunnen opvatten als een bewapenings-conspiracy.
De poster weet zelf niet wat hij wil, in de video suggereert hij dat iemand de deuren dicht hield zodat de schutter zijn gang kon gaan, maar in de comments suggereert hij dat acteurs gebruikt zijn...quote:Op maandag 13 juni 2016 21:39 schreef Summers het volgende:
Man-cut-off-live-on-air-after-saying-someone-was-holding-doors-closed-at-pulse-night-club/
http://worldtruth.tv/man-(...)at-pulse-night-club/
1. gun controlquote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoon was in de club vol dode, niet identificeerbare lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertuusen op straat een interview staan geven. Not a single tear....
Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.
Ik zal wel spoken zien.
Klopt...quote:
Connect the dots! Connect the dots!!!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror
Mwah.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
1. gun control
2. lgbt agenda
3. war on terror
Nee hoor je ziet geen spoken je hebt gezond verstand
Tja, wapenbeheersing, lgbt-complot om de man zijn libido af te nemen, orlando...quote:
De poster is slechts het jasje waarin de inhoud word aangeboden en de poster is niet relevant voor de getuigenverklaring of de aanslag laat staan dat ik het over de poster ga hebben en zijn mening .quote:Op maandag 13 juni 2016 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
De poster weet zelf niet wat hij wil, in de video suggereert hij dat iemand de deuren dicht hield zodat de schutter zijn gang kon gaan, maar in de comments suggereert hij dat acteurs gebruikt zijn...
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....
Wel een oproep om alsjeblieft iets te doen aan de wetgeving rond aanvalswapens. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.
Ik zal wel spoken zien.
Kijk eens goed in de glazen rond het eind. Tranen in ieder geval. Nu is het iets wat ik ook zou kunnen opwekken (heb ik nog een ex vriendin wantrouwend door gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoon was in de club vol dode, ongeïdentificeerde lichamen. Zoon is vermist en vermoedelijk overhoop geknald, maar moeder gaat ondertussen op straat een interview staan geven. Not a single tear....
Ik zal wel spoken zien.
De poster bepaalt wel wat jasje dat is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:34 schreef Summers het volgende:
[..]
De poster is slechts het jasje waarin de inhoud word aangeboden en de poster is niet relevant voor de getuigenverklaring of de aanslag laat staan dat ik het over de poster ga hebben en zijn mening .
het moet dan ook koste wat het kost nep zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk eens goed in de glazen rond het eind. Tranen in ieder geval. Nu is het iets wat ik ook zou kunnen opwekken (heb ik nog een ex vriendin wantrouwend door gemaakt) maar wat je zegt klopt dus alvast niet.
Als je echt iets wilt aantonen hiermee, zoek dan uit wie deze persoon is, wie haar zoon is en of die inderdaad slachtoffer is van deze schietpartij.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
. En het lijkt wel alsof ze van een script af leest aangezien ze telkens naar beneden moet kijken tijdens het antwoorden.
Ik zal wel spoken zien.
En waarschijnlijk heb je zelfde MSM beelden als 't rest van de wereld gezien.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:59 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik ben in Orlando op dit moment, op vakantie. Ik lurk altijd op BNW, en wil meteen iets uit de wereld helpen: dit is geen false flag, of hoax, er zijn echte slachtoffers. Dus iedereen die hier straks komt blaten over neppe slachtoffers; mond houden. Ik ben hier, zie en hoor alles met mijn eigen ogen en oren.
Jij bent ook echt onverbeterlijk. Ga je schamen man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je zelfde MSM beelden als 't rest van de wereld gezien.
Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent ook echt onverbeterlijk. Ga je schamen man.
Als je niet van je zolderkamertje afkomt.. ja, dan heb je een punt. Normale mensen gaan toch even kijken wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Iets kan gebeuren in je eigen straat, maar zeer waarschijnlijk je zal toch 't meeste info over van je TV krijgen.
precies, maar dat is voor sommigen te eng, dus blijven ze op zolder zitten roepen dat het maar een hoax isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet van je zolderkamertje afkomt.. ja, dan heb je een punt. Normale mensen gaan toch even kijken wat er aan de hand is.
In het eerste geval ken ik de situatie, de getuigen, slachtoffers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:
Als er schietpartij 100m van je huis af is of andere kant van 't stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |