abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2015 @ 18:09:45 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155978530
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

je hebt overal gestoorden het aantal maloten (burgers) met wapens ligt tig keer hoger dan politie (gestoord) met wapens.
En krijg je als zowel burger als politie bewapend zijn?

En ik zeg het elke keer in dit topic Murica thats why!! :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_Los_Angeles_1992
Mensen zijn al jaren wapens aan het inslaan omdat ze obama een gevaarlijke gek vinden , ik vind dat ook en dat zie ik als grootste dreiging voor de bevolking . Ik ga me niet drukker maken om die ene onbekende gek zonder geheime diensten , zonder pentagon , zonder tanks , zonder marine , zonder budget . Op dit moment steun ik alleen guncontrol voor obomba .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155978570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn al jaren wapens aan het inslaan omdat ze obama een gevaarlijke gek vinden
Nou, massaal doen ze dat! Allemaal omdat ze Obama een gevaarlijke gek vinden!
Conscience do cost.
pi_155978692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik weet het niet want ik zie niet wat buiten beeld gebeurd.
Iksluit het niet uit aangezien de schutter achter de persoon aan loopt!
Zij loopt heel snel weg.Physical exertion.Jij begon over adrenaline.Adrenaline omhoogt je bloed drukte en heart rate.Tis vermeld dat zij 4keer geschoten,een keer in 't hoofd. Zo'n kleine mens die heeft 4kogels van point blank range gehad van zo'n pistool, en dan geen bloed te zien...ook niet van de andere twee.Dan krijgen we Dad and BF binnen 20uurtjes later overal op TV te zien.
Als je wil dat soort dingen blijven geloven, dan success ermee.echt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155978771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

je hebt overal gestoorden het aantal maloten (burgers) met wapens ligt tig keer hoger dan politie (gestoord) met wapens.
En krijg je als zowel burger als politie bewapend zijn?

En ik zeg het elke keer in dit topic Murica thats why!! :P

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_Los_Angeles_1992

And this does not explain anything about why the TV shooting is real.
Dag guyfee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155978805
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zij loopt heel snel weg.Physical exertion.Jij begon over adrenaline.Adrenaline omhoogt je bloed drukte en heart rate.Tis vermeld dat zij 4keer geschoten,een keer in 't hoofd. Zo'n kleine mens die heeft 4kogels van point blank range gehad van zo'n pistool, en dan geen bloed te zien...ook niet van de andere twee.Dan krijgen we Dad and BF binnen 20uurtjes later overal op TV te zien.
And this does not explain anything about why the TV shooting is fake.
Conscience do cost.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:33:23 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155978932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn al jaren wapens aan het inslaan omdat ze obama een gevaarlijke gek vinden , ik vind dat ook en dat zie ik als grootste dreiging voor de bevolking . Ik ga me niet drukker maken om die ene onbekende gek zonder geheime diensten , zonder pentagon , zonder tanks , zonder marine , zonder budget . Op dit moment steun ik alleen guncontrol voor obomba .
Eh juist.. ;)
Ja natuurlijk zou ik wapens in gaan slaan!!!
want wapens lossen al het geweld en alle problemen op!!!

We zijn veel beter af met Donnald Trump!

Kan niet wachten tot Kanye West president word!
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150907_01853794

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je wil dat soort dingen blijven geloven, dan success ermee.echt.
Maar zien we dat ze in het hoofd geraakt word of kan het zijn dat dit buiten beeld gebeurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

And this does not explain anything about why the TV shooting is real.
Dag guyfee.
Ik gaf gewoon antwoord op een reactie van Summers!
Stond er ook een beetje los van!

Maar goed om terug te komen, Ik neem aan dat je wel geloofd dat er in de VS veel makkelijker aan een wapen te komen is dan hier.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155979134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:33 schreef theguyver het volgende:

Maar goed om terug te komen, Ik neem aan dat je wel geloofd dat er in de VS veel makkelijker aan een wapen te komen is dan hier.
Dat is nog steeds de punt niet.
We hebben 't over als echt of fake is.

tbh am getting a bit pissed off with the everything-piled-together-in-one topic.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:26:07 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155980347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is nog steeds de punt niet.
We hebben 't over als echt of fake is.

tbh am getting a bit pissed off with the everything-piled-together-in-one topic.
Dat is wel het punt!
Het gaat immers weer om de Second Amendment
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States

De VS is qua inwonertal de helft van europa maar het vuurwapengeweld is er zo'n beetje 4x hoger.
give or take! (gokje maar ik denk wel meer!)
http://www.volkskrant.nl/(...)-eu-landen~a3872631/

http://www.nrcnext.nl/blog/2012/12/18/next-checkt-‘;amerika-heeft-meer-vuurwapenmoorden-per-dag-dan-groot-brittannie-per-jaar’/

In America, there are approximately 270 million firearms possessed by civilians, and only 897,000 carried by police.

Approximately 20% of gun owners own 65% of the guns.

The Federal Bureau of Alcohol, Tobacco, and Firearms reports that about 5.5 million new firearms were manufactured in America in 2010. 95% of these were for the U.S. market.

Close to 33,000 Americans were victims of gun-related deaths in 2011 and an average of 268 citizens are shot every day.

In 2011, 10.3 in every 100,000 people in the U.S. were victims of gun-related deaths.

Buyers that purchase firearms through private sales in the U.S. don't have to pass a background check before obtaining possession of the weapon. This includes sales to criminals, felons, and people with a history of severe mental illness.

In the months of January to November of 2012, the federal government performed 16.8 million background checks on legal gun purchases, which was a record high since its foundation in 1998.

Since January of 2013, support for gun rights has increased from 45% to 52% and the percentage prioritizing gun control has fallen five points (from 51% to 46%).

Trigger locks make a firearm more difficult to discharge and act as a safety precaution in carrying and owning guns. However, only 9 states (NY, NJ, CA, OH, MI, RI, MD, PA, MA) have trigger lock laws that enforce this precautionary measure.

Since 1950, every public mass shooting (with the exception just 1) in the U.S. has occurred in a place where civilians are banned from carrying firearms.

51 gun shows banned attendees from bringing loaded guns to events in January 2013, to promote a safe, recreational environment.

In January 2013, President Obama presented his comprehensive plan to prevent gun violence in the U.S. It included: improving background checks, banning assault weapons and large capacity magazines of ammunition, among other provisions.

https://www.dosomething.org/facts/11-facts-about-guns

Laten we de wereld beter maken door allemaal een vuurwapen te kopen en elkaar af te knallen!! ^O^
pi_155980576
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is wel het punt!

Voor mij gaat 't over hoax of echt. Wapenwetten in 't VS interessert me niet veel.
Dag guyfee.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:42:57 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155980999
Andere vraag aan Summers Controlaltdelete en Tingo ..
Als je de mogelijkheid had om een vuurwapen te kopen, speciaal voor jullie maken we de regels soepel en jullie kunnen een vuurwapen aanschaffen zouden jullie dat ook doen.
Zou je een vuurwapen willen hebben?
  donderdag 10 september 2015 @ 19:43:32 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155981018
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor mij gaat 't over hoax of echt. Wapenwetten in 't VS interessert me niet veel.
Dag guyfee.
dus een hoax zonder reden, gewoon puur voor de Lolz :+
pi_155981421
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus een hoax zonder reden, gewoon puur voor de Lolz :+
Waarom zou ik interesse in VS wapenwetten om te zien dat dit laaste verhaal fake is of niet.
Je kan beter over wound ballsitics gaan lezen.

donderdag 10 september 2015 @ 22:07:28 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155985885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom zou ik interesse in VS wapenwetten om te zien dat dit laaste verhaal fake is of niet.
Je kan beter over wound ballsitics gaan lezen.

Reden is er niet gewoon voor de lolz dus..

Ze hadden beter de opzet kunnen besteden aan een pet rock!
http://www.petrock.com

Totaal nutteloos maar gewoon omdat het kan ;)

en de gun law kwam summers mee aanzetten ;)
  donderdag 10 september 2015 @ 22:59:13 #64
307622 Perox
(niet de echte)
pi_155987363
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is wel het punt!
Het gaat immers weer om de Second Amendment
https://en.wikipedia.org/(...)in_the_United_States

De VS is qua inwonertal de helft van europa maar het vuurwapengeweld is er zo'n beetje 4x hoger.
give or take! (gokje maar ik denk wel meer!)
http://www.volkskrant.nl/(...)-eu-landen~a3872631/

http://www.nrcnext.nl/blog/2012/12/18/next-checkt-‘;amerika-heeft-meer-vuurwapenmoorden-per-dag-dan-groot-brittannie-per-jaar’/

In America, there are approximately 270 million firearms possessed by civilians, and only 897,000 carried by police.

Approximately 20% of gun owners own 65% of the guns.

The Federal Bureau of Alcohol, Tobacco, and Firearms reports that about 5.5 million new firearms were manufactured in America in 2010. 95% of these were for the U.S. market.

Close to 33,000 Americans were victims of gun-related deaths in 2011 and an average of 268 citizens are shot every day.

In 2011, 10.3 in every 100,000 people in the U.S. were victims of gun-related deaths.

Buyers that purchase firearms through private sales in the U.S. don't have to pass a background check before obtaining possession of the weapon. This includes sales to criminals, felons, and people with a history of severe mental illness.

In the months of January to November of 2012, the federal government performed 16.8 million background checks on legal gun purchases, which was a record high since its foundation in 1998.

Since January of 2013, support for gun rights has increased from 45% to 52% and the percentage prioritizing gun control has fallen five points (from 51% to 46%).

Trigger locks make a firearm more difficult to discharge and act as a safety precaution in carrying and owning guns. However, only 9 states (NY, NJ, CA, OH, MI, RI, MD, PA, MA) have trigger lock laws that enforce this precautionary measure.

Since 1950, every public mass shooting (with the exception just 1) in the U.S. has occurred in a place where civilians are banned from carrying firearms.

51 gun shows banned attendees from bringing loaded guns to events in January 2013, to promote a safe, recreational environment.

In January 2013, President Obama presented his comprehensive plan to prevent gun violence in the U.S. It included: improving background checks, banning assault weapons and large capacity magazines of ammunition, among other provisions.

https://www.dosomething.org/facts/11-facts-about-guns

Laten we de wereld beter maken door allemaal een vuurwapen te kopen en elkaar af te knallen!! ^O^
Sorry maar dat is toch niet het punt hiero? Het issue is niet of strictere wapenwetgeving beter of slechter is voor U.S.

Het issue is dat dit soort incidenten, wordt gebruikt om een strictere wapenwetgeving te promoten.

Niemand verwijt de anti-gun movement, denk ik, dat ze het momentum aangrijpen om strictere regels te bepleiten.

Dus is het issue niet meer dat dit soort incidenten wordt aangegrepen, maar eerder of dit wel in verhouding staat tot de realiteit. Dus het wordt of uit proportie getrokken, of het is helemaal niet eens gebeurd (zoals sommigen hier denken).

Ik denk dat het wel echt is gebeurd in dit geval. Maar ik denk OOK dat er onevenredig veel gelegenheid wordt gegeven aan de anti-gun movement om hier garen bij te spinnen.

Misschien goed hoor (ik heb het niet zo op burgers met vuurwapens). Maar of het helemaal in de haak is hoe dit wordt gespeeld, ik vraag het me af.
pi_155990745
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:59 schreef Perox het volgende:

[..]

Sorry maar dat is toch niet het punt hiero? Het issue is niet of strictere wapenwetgeving beter of slechter is voor U.S.

Het issue is dat dit soort incidenten, wordt gebruikt om een strictere wapenwetgeving te promoten.

Niemand verwijt de anti-gun movement, denk ik, dat ze het momentum aangrijpen om strictere regels te bepleiten.

Dus is het issue niet meer dat dit soort incidenten wordt aangegrepen, maar eerder of dit wel in verhouding staat tot de realiteit. Dus het wordt of uit proportie getrokken, of het is helemaal niet eens gebeurd (zoals sommigen hier denken).

Ik denk dat het wel echt is gebeurd in dit geval. Maar ik denk OOK dat er onevenredig veel gelegenheid wordt gegeven aan de anti-gun movement om hier garen bij te spinnen.

Misschien goed hoor (ik heb het niet zo op burgers met vuurwapens). Maar of het helemaal in de haak is hoe dit wordt gespeeld, ik vraag het me af.
Volgens mij is Amerika het alweer vergeten en liggen de volgende slachtoffers ondertussen klaar om begraven te worden.
Zelfs een sandy hooks 2.0 zal de Amerikanen er niet toe bewegen om de wapenwet aan te passen.
Met andere woorden, ik geloof niet dat dit nu zo een sterk argument is voor de anti-gun movement om daadwerkelijk iets gedaan te krijgen.
Bovendien wordt er elk jaar miljarden aan verdiend en is het goed voor veel arbeidsplaatsen, dat gaan ze niet zomaar opgeven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 11 september 2015 @ 08:08:50 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155991344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 03:56 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Volgens mij is Amerika het alweer vergeten en liggen de volgende slachtoffers ondertussen klaar om begraven te worden.
Zelfs een sandy hooks 2.0 zal de Amerikanen er niet toe bewegen om de wapenwet aan te passen.
Met andere woorden, ik geloof niet dat dit nu zo een sterk argument is voor de anti-gun movement om daadwerkelijk iets gedaan te krijgen.
Bovendien wordt er elk jaar miljarden aan verdiend en is het goed voor veel arbeidsplaatsen, dat gaan ze niet zomaar opgeven.
Dit!

Plus de wapen lobby geeft behoorlijke bakken geld uit aan de presidents verkiezingen.
Ook al zetten ze honderden van dits soort situaties in scene, er gaat amper iets veranderen.
Ik vind de wet prima maar zorg er voor dat de mensen beschikking krijgen tt de vuurwapens die beschikbaar waren toen de wet geschreven werd. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:59 schreef Perox het volgende:

[..]

Zoals ik al zei de reden achter de zogenoemde hoax.

Het enige wat vaak naar voren komt is de wapenwet en het aanpassen hiervan.
Zowel de wapenlobby als de anti lobby ziet hun kansen schoon om hun idee te promoten in zo'n geval.

Zie de aurora shooting als een goed voorbeeld, de wapenloby haalt aan "wat als er iemand bewapend was in de bisocoopzaal" waarop de anti lobby natuurlijk weer in gaat "wat als de schutter niet de mogelijkheid had tot het bezit van een vuurwapen"
In feite schiet het niks op en om zoiets in scene te zetten lijkt me toch best wat geld te kosten ;)
pi_155992329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 08:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie de aurora shooting als een goed voorbeeld, de wapenloby haalt aan "wat als er iemand bewapend was in de bisocoopzaal" waarop de anti lobby natuurlijk weer in gaat "wat als de schutter niet de mogelijkheid had tot het bezit van een vuurwapen"
In feite schiet het niks op en om zoiets in scene te zetten lijkt me toch best wat geld te kosten ;)
Nog 'n goede voorbeeld van 'n hoax.
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:30:57 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155992350
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

;) natuurlijk is dat een hoax
pi_155992443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) natuurlijk is dat een hoax
Er is ook 'n hele aardige reeks over toen 't is gebeuren.
Nep als de pest.
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:38:40 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155992500
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is ook 'n hele aardige reeks over toen 't is gebeuren.
Nep als de pest.
de pest bestaat hoor!
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:00:32 #71
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156008688
Ok sorry maar deze shooting van die reporter, die kreeg mijn collega als (daar komt ie) "BREAKING NEWS" op haar NOS news app.
Daar word ik achterdochtig van. Ik heb haar ook gezegd: Wat is hier nou breaking news aan? Waarom moeten wij dit überhaupt weten?
pi_156044389
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Perox het volgende:
Ok sorry maar deze shooting van die reporter, die kreeg mijn collega als (daar komt ie) "BREAKING NEWS" op haar NOS news app.
Daar word ik achterdochtig van. Ik heb haar ook gezegd: Wat is hier nou breaking news aan? Waarom moeten wij dit überhaupt weten?
Dat is 'n deel van 't 'ram it in their faces as quickly as possible' patroon.
pi_156052361
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is 'n deel van 't 'ram it in their faces as quickly as possible' patroon.
Het is gewoon weer iets nieuws als het tijdens een interview gebeurt, tegenwoordig met de copy/paste media verspreid het snel over de wereld.
Idem het ongeval met de kranen in Alphen aan de Rijn, of de kraan op de moskee in Saudi Arabië.
We hoeven het niet te weten want we hebben er helemaal niets aan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 13 september 2015 @ 17:23:11 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156052949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zijn niet meer te tellen , nog zoveel waar ik nog niet in ben gedoken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_156055719
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 17:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze zijn niet meer te tellen , nog zoveel waar ik nog niet in ben gedoken .
Misschien deze kijiken en ff denken : Is it really worth it? :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')