Sommige mensen vinden dat interessant. Als dat voor jou of die collega niet het geval is kan je die apps met een flinke dosis technisch vernuft eraf gooien. Wat voor de een breaking news is is voor de ander irrelevant, duh.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Perox het volgende:
Ok sorry maar deze shooting van die reporter, die kreeg mijn collega als (daar komt ie) "BREAKING NEWS" op haar NOS news app.
Daar word ik achterdochtig van. Ik heb haar ook gezegd: Wat is hier nou breaking news aan? Waarom moeten wij dit überhaupt weten?
Nee, dat is een deel van de app die een persoon zelf installeert.quote:Op zondag 13 september 2015 11:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is 'n deel van 't 'ram it in their faces as quickly as possible' patroon.
Niet echt hequote:Op zondag 13 september 2015 19:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien deze kijiken en ff denken : Is it really worth it?
haha. Nee - wound ballistic fotos heb ik ook genoeg van gehad.quote:
Second Shooting Reported Outside Town Hall in This Florida Townquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Shooting in Oregon, USA. 10 doden geloof ik, en reeks gewonden.
Denk meld het vast even hier, kan er bepaald worden of het een eigen topic waard is (vooralsnog denk ik van niet natuurlijk)
http://www.nu.nl/buitenla(...)chool-in-oregon.html
Zeker 10 doden bij schietpartij school VSquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Shooting in Oregon, USA. 10 doden geloof ik, en reeks gewonden.
Denk meld het vast even hier, kan er bepaald worden of het een eigen topic waard is (vooralsnog denk ik van niet natuurlijk)
http://www.nu.nl/buitenla(...)chool-in-oregon.html
Dat is mooi voor de FPquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeker 10 doden bij schietpartij school VS
stond ook al op de FP
Welke link?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Obama pleit voor strengere wapenwet VS
leg de link
De BNW link!quote:
Zo kan je het zien jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
De BNW link!
Obama wil dat het afgeschaft word, of dusdanig aangepast!
Dus is deze setup natuurlijk weer een hoax om wapens aan banden te leggen!
Eerste berichten was 't 20 doden. Dan was 't 15-20. Dan was 't 10-15. Is 't nu 10 ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Second Shooting Reported Outside Town Hall in This Florida Town
Read more at http://dcgazette.com/brea(...)da-town-live-update/
Wel eens van eerste schattingen en chaotische taferelen gehoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Tingo het volgende:
Eerste berichten was 't 20 doden. Dan was 't 15-20. Dan was 't 10-15. Is 't nu 10 ?
Kunnen ze niet goed tellen of zo?
Hohum.
Daar gaan we weer. Same old story, lonely gekke schutter, Obama die in een speech gun control aanhaalt, het zal vast geen hoax zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eerste berichten was 't 20 doden. Dan was 't 15-20. Dan was 't 10-15. Is 't nu 10 ?
Kunnen ze niet goed tellen of zo?
Hohum.
Als ze nou op een rijtje werden neergeschoten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens van eerste schattingen en chaotische taferelen gehoord?
Je trapt er in, dat willen ze jou doen geloven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel eens van eerste schattingen en chaotische taferelen gehoord?
Ah, daar is ie dan. Er is genoeg gebeurt om de publieke opinie over de wapenwet te doen veranderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Obama pleit voor strengere wapenwet VS
leg de link
Niet zo snel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Same old story, lonely gekke schutter, Obama die in een speech gun control aanhaalt, het zal vast geen hoax zijn
Het zou gekker zijn als Obama het vrije wapenbezit zou promoten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, daar is ie dan. Er is genoeg gebeurt om de publieke opinie over de wapenwet te doen veranderen.
Het is logisch dat dit gezegd wordt na een lange periode van regelmatige shootings. Dat klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou gekker zijn als Obama het vrije wapenbezit zou promoten.
Dit concludeer jij op basis van het aantal doden wat verschillend gebracht werd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Same old story, lonely gekke schutter, Obama die in een speech gun control aanhaalt, het zal vast geen hoax zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |