komt goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben bang dat er geen feestje aan vooraf gaat
ik probeer het niet eensquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
wtf ik dacht dat ik allang te laat was
Op mobiel kan je geen topic met lege OP invoeren, daarom duurde het wat langer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
wtf ik dacht dat ik allang te laat was
succes mattiequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, moet over kwartier vertrekken en eerst nog ff uitgebreid poepen
doei
Veel succes Hermannquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
maar ik ga, moet over kwartier vertrekken en eerst nog ff uitgebreid poepen
doei
Vol is volquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
KLB / Erger me dood aan die hulpacties voor vluchtelingen
wat is dit nou weer
Nee, ben ergens halverwege.quote:
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchtelingquote:
ah jammer, als die af is moet je postenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ben ergens halverwege.
Ben verre van tevreden hoe het er nu uit ziet.
Goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchteling
omdat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kunnen we die ts ruilen voor een vluchteling
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ben ergens halverwege.
Ben verre van tevreden hoe het er nu uit ziet.
omdat het kanquote:
ik bambiquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is de eerste film die ik in de bioscoop heb gezien.
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitzietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt Side daar ook in voor? Die mist nog wel in jouw paints namelijk.
Tuinkers op brood met boter? Jeetje, dat klinkt... Geweldig smerig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
ff die tuinkers op brood opgemaakt. Met echte boter.
ik ook nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitziet
Ik ook niet. Het enige dat ik weet is dat het een heel netjes en beleefd meisje is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe SE er uitziet
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten roomboter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuinkers op brood met boter? Jeetje, dat klinkt... Geweldig smerig.
Wellicht wel, maar dat klinkt niet als iets dat ik voor mijn plezier zou eten. Kolere he. Ril.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten echte roomboter.
Heel voedzaam.
lekker gezond hoor met je roomboterquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten echte roomboter.
Heel voedzaam.
Had ff een eetkick net en dan maakt het niet zoveel uit voor me.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar dat klinkt niet als iets dat ik voor mijn plezier zou eten. Kolere he. Ril.
Gatverdammequote:Op zaterdag 5 september 2015 22:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op belgisch brood en dan met zeezout gezouten roomboter.
Heel voedzaam.
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.quote:
Ik ook. Echt vies, net als melk.quote:
melk is lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook. Echt vies, net als melk.
Calvé pindakaas is nou echt iets wat in m'n koffer meegaat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.
Het rode duiveltje is er ook weer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Calvé pindakaas is nou echt iets wat in m'n koffer meegaat.
Mensen kijken me ook altijd raar aan als ik geen boter op mijn broodje smeerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Melkje <3quote:
Ril.quote:
ik word altijd boos als ik boter in de pindakaaspot ziequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen met een boterham met pindakaas vind ik het wel aardig. Margarine dan. Laagje margarine, laag pindakaas, daaroverheen nog een keer margarine en over de boterham die daarop gaat ook margarine. Niet bepaalde gezond, maar wel lekker.
Geitenmelk is toch lekker? Die verkopen ze hier niet, maar moet wel verse handel hebben. Bio koeienmelk meestal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het rode duiveltje is er ook weer.
eens*quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen mij.
Ouwe seniele man.
geitenmelkquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geitenmelk is toch lekker? Die verkopen ze hier niet, maar moet wel verse handel hebben. Bio koeienmelk meestal.
Schijt aan die mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mensen kijken me ook altijd raar aan als ik geen boter op mijn broodje smeer![]()
Geitenvleesquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe is normaal tegen mij.
Ouwe seniele man.
Ah, het is weer vier handen op een buik. Zoals altijd. Grmbl.quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Lamsvlees ook zo vies die smaak he.
lamskoteletjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Nee, niks.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geitenmelk is toch lekker? Die verkopen ze hier niet, maar moet wel verse handel hebben. Bio koeienmelk meestal.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
een broodje met boter en kaas is wel vies
Zo kan je mijn taalfout ook noemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ah, het is weer vier handen op een buik. Zoals altijd. Grmbl.
ik verbeterde willoowquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ah, het is weer vier handen op een buik. Zoals altijd. Grmbl.
Ik zie 'm nu pas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo kan je mijn taalfout ook noemen
Taalnaziquote:
nee maar ze blijft het maar doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat ben je toch 'n taalnazi ook.
Vaak fiezelen die nederlandse vrouwen. Moeilijk doen met eten.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vaak fiezelen die nederlandse vrouwen. Moeilijk doen met eten.
Niet allemaal hoor. Tomaat een probleem, maar wel spaghetti Bolognese eten. Lusten ze het opeens wel.
M'n zus is wat makkelijker tegenwoordig, maar die hoef ik geen vis voor te schotelen. M'n ma ook al zo'n probleem. Die heeft het bedacht.
Iers lam op een stokje. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Neverknown het volgende:
Ik had ook nog kip gezegd tegen die persoon die die Turkse pizza ging halen, ik aan eten... ik zo weet je zeker dat dit kip is?quote:
Ik breek onder druk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar ze blijft het maar doen
Bij mij hoef je alleen niet met chocola aan te komenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor. Tomaat een probleem, maar wel spaghetti Bolognese eten. Lusten ze het opeens wel.
M'n zus is wat makkelijker tegenwoordig, maar die hoef ik geen vis voor te schotelen. M'n ma ook al zo'n probleem. Die heeft het bedacht.
Ik doe ook meestal geen boter op m'n boterhammen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Neverknown het volgende:
Alleen mensen die geen boter lusten zijn echte zeikers.
Oké Niels -deadprezquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Moet nou eenmaal toch pissen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Neverknown het volgende:
Alleen mensen die geen boter lusten zijn echte zeikers.
Droog eten is al helemaal een faal. Een boterham heeft boter nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik doe ook meestal geen boter op m'n boterhammen.
Maar ik ben dan ook 'n echte zeikerd.
Dat is juist iets waar men bij de meeste vrouwen juist wel mee aan kan komen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij hoef je alleen niet met chocola aan te komen
gast stop gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat is juist iets waar men bij de meeste vrouwen juist wel mee aan kan komen.
Maarja, over smaak valt niet te twisten.
Vind het best wel belachelijk wanneer iemand moeilijk doet over kaas, tomaat, melk of wat Dies meer zei. Wanneer ik echt honger heb eet ik zelfs erwtensoep of zuurkool en dan vind ik het nog lekker ook.
Mensen die dingen niet lusten hebben nooit hongergeleden volgens mij.
Wanneer men honger heeft is men minder moeilijk.
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vind het best wel belachelijk wanneer iemand moeilijk doet over kaas, tomaat, melk of wat Dies meer zei. Wanneer ik echt honger heb eet ik zelfs erwtensoep of zuurkool en dan vind ik het nog lekker ook.
Heb trauma's aan melk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blablaquote:
Om op te eten ja, maar doe 'ns niet. Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Om op te eten ja, maar doe 'ns niet. Alsjeblieft.
Levenservaringen delen, met de onwetende jeugdquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blabla
Zal jou EENS een likje geven.quote:
je hebt niet genoeg gereisd en van de wereld gezienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik doe moeilijk over eten, ja dus?
Andere mensen weten best wat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
weer hetzelfde kijk eens hoe zwaar ik het wel allemaal niet (gehad) heb andere mensen weten niks blabla
yehquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal jou EENS een likje geven.
Tevreden DP?
Hee! Je kunt het wel. Wat goed! Jij krijgt een stickertje achter je naam.Heb je verdiend dacht ik zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tevreden DP?
Tussen de koffiepauze door.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?
Beetje kannibalisme. In mijn cultuur gewoon normaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de buurvrouw opgepeuzeld met een pepersausje en wat dille?
Je hebt een likje terug verdiendquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Tevreden DP?
heb in afrika genoeg gezienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt niet genoeg gereisd en van de wereld gezien
Lekker dierlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Beetje kannibalisme. In mijn cultuur gewoon normaal9
Had het niet tegen jou.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee! Je kunt het wel. Wat goed! Jij krijgt een stickertje achter je naam.Heb je verdiend dacht ik zo.
Deed me een beetje aan Silence of the Lambs denken. Mijn tweede vraag was of niels ook houdt van een lekkere chianti.quote:
Eigenlijk pakte ze mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Soms pakt men dan zelf de buurvrouw.
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Wuppuppup.... Niet zo'n grote mond dame.quote:
Trustequote:
Vlees van de bil is het lekkerst.quote:
trustequote:
Bij abonnementen kan je inzien hoeveel je er hebt.quote:
Ja lekker mals.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vlees van de bil is het lekkerst.
Als ik dat al heb, dan heb je daar zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wuppuppup.... Niet zo'n grote mond dame.
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.quote:
dankjequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
dan neem ik een aboquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij abonnementen kan je inzien hoeveel je er hebt.
Wil je ze inzien moet je een abo nemen of 4,50 betalen.
Zeg nou maar gewoon meteen dat je bij ome Frank over de knie wil.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik dat al heb, dan heb je daar zelf voor gezorgd.
wat wil je hier nou mee bereikenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.
Dat hoeft toch ook niet. Klaar. Het gaat verder niemand ook wat aan niels.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.
Zou misschien ook handig zijn als hij, zoals al zo vaak gezegd is, wat minder dingen deelt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Klaar. Het gaat verder niemand ook wat aan niels.
Was het je dat waard?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Altijd als jullie hier tegelijkertijd zijn worden jullie vervelend. Los ook, maar dan kan ik jullie nog wel handlen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon meteen dat je bij ome Frank over de knie wil.
Dat zou helpen ja. Maar goed, soms moet iemand even wat delen, iedereen is daar anders in. Ik vind het niet geheel terecht om dan iemand helemaal af te fakkelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou misschien ook handig zijn als hij, zoals al zo vaak gezegd is, wat minder dingen deelt.
Ha! Jonge arrogantie noemen ze dat. Naïef zou ik het bijna willen noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Altijd als jullie hier tegelijkertijd zijn worden jullie vervelend. Los ook, maar dan kan ik jullie nog wel handlen.
Wat jij met je buuv uitspookt of wat je allemaal uitgeeft aan thaise hoeren, dat is eenmaal onze zaak niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mja, het is alleen jammer dat hij het zelf vaak genoeg uit zit te lokken en dan vervolgens in de slachtofferrol kruipt als hij een weerwoord krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou helpen ja. Maar goed, soms moet iemand even wat delen, iedereen is daar anders in. Ik vind het niet geheel terecht om dan iemand helemaal af te fakkelen.
Niels is geen verkeerde kerel. En waar ik ook nooit iemand meer over hoor, hebben we niet geweldig zitten smullen om zijn verhalen op de radio?
Iemand verdient wel een beetje krediet hoor.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou helpen ja. Maar goed, soms moet iemand even wat delen, iedereen is daar anders in. Ik vind het niet geheel terecht om dan iemand helemaal af te fakkelen.
Niels is geen verkeerde kerel. En waar ik ook nooit iemand meer over hoor, hebben we niet geweldig zitten smullen om zijn verhalen op de radio?
Iemand verdient wel een beetje krediet hoor.
Ze hebben het nou nooit over mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:34 schreef Willoow het volgende:
Waarom gaat het alleen maar over niels?
2003 en neequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
finding nemo kwam toch heel laat pas uit? Ben je niet naar doornroosje enzo geweest?
Klopt, ben ik ook.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha! Jonge arrogantie noemen ze dat. Naïef zou ik het bijna willen noemen.
hallo ben je net klaar met werkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze hebben het nou nooit over mij
Ja sinds 23:15quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hallo ben je net klaar met werken
Raar he dat mensen over jouw meningen over bijv Thaise minderjarige hoertjes (die zijn lekker goedkoop jonguh!) vallen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
wat moes je doen?quote:
Ik ben echt te nieuw hier man. Wat is er allemaal met meloewa en niels?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Raar he dat mensen over jouw meningen over bijv Thaise minderjarige hoertjes (die zijn lekker goedkoop jonguh!) vallen?Vind het echt verrassend.
Hnng taartquote:
sorry dat ik t vroegquote:
Niels was lekker aan het opscheppen hoe ie in Thailand goedkoop geneukt had. Was 'n paar dagen terug, en toen mensen hem kritisch benaderden ging ie janken, zoiets ongeveer.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ben echt te nieuw hier man. Wat is er allemaal met meloewa en niels?
Heb je er echt voor betaald? Realy?quote:
fuck dat allemaal, daar gaat t mij niet eens om. ik snap gewoon niet waarom hij als het hem uitkomt lekker een grote bek heeft en dan daarna gaat janken dat mensen onaardig tegen hem warenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef BlueMage het volgende:
Maar Niels is gewoon 'n vies oud mannetje op rolschaatsen, daar komt het op neer.
pimp abo best aboquote:
Ja is maar 3 euroquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb je er echt voor betaald? Realy?
FOK! is deprimerend.quote:
Klopt hoor, het is ook een wisselwerking. Alleen, ja, we zitten hier allen voor ons plezier. En zoals je weet, ellende is er al genoeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, het is alleen jammer dat hij het zelf vaak genoeg uit zit te lokken en dan vervolgens in de slachtofferrol kruipt als hij een weerwoord krijgt.
Ja, dat weet ik. Dat komt voor de val zoals je weet.quote:
Dat erger me dood topic? Vind het wel mooi juist, TS wordt behoorlijk aangepakt door Cc en zoquote:
ettooooooooooooooooooooooooooo baasquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide, überbazin der bazinnen
Nee, alles, de hele maatschappij... eng land is dit geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat erger me dood topic? Vind het wel mooi juist, TS wordt behoorlijk aangepakt door Cc en zo
Zo is het.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt hoor, het is ook een wisselwerking. Alleen, ja, we zitten hier allen voor ons plezier. En zoals je weet, ellende is er al genoeg.
Moet er dan altijd geklooi en gezeur zijn. Laten we het gewoon leuk houden, voor iedereen.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, alles, de hele maatschappij... eng land is dit geworden.
Zegt de grootste pestkop van allemaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt hoor, het is ook een wisselwerking. Alleen, ja, we zitten hier allen voor ons plezier. En zoals je weet, ellende is er al genoeg.
Moet er dan altijd geklooi en gezeur zijn. Laten we het gewoon leuk houden, voor iedereen.
Jij noemde mij oud, kuthaas.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zegt de grootste pestkop van allemaal
Maar dat is het niet. Boeit me echt geen fuck wat anderen te zeggen hebben over niels, al vind ik de fittie tussen wch en hem vaak wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo is het.
met z'n allen zaniken op niels vind ik ook weer een beetje sneu
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat komt voor de val zoals je weet.
Mwah valt allemaal nog wel mee, is hier niet slecht als ik het vergelijk met andere landen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, alles, de hele maatschappij... eng land is dit geworden.
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo is het.
met z'n allen zaniken op niels vind ik ook weer een beetje sneu
Uhm... Dat is een goede vraag eigenlijk. Over de knie. Ja. Eventjes wat ingetogenheid er in meppen.quote:
ik ook van de dwangcursus oud-zimbabwaans die daarop volgdequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
Karma!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook van de dwangcursus oud-zimbabwaans die daarop volgde
Op mij nooitquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
Ja, ik had mijn aanhankelijke fase... vrouw veel weg en zo... en, nou ja... dat werd wat ERG aanhankelijk.quote:
Ik heb er drie lege kratjes aan over gehouden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
was echt viesmad toen ik 'is' lasquote:
ik praat nooit in cirkelsquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.
Mijn bier is nu ook op, en dat zuigt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er drie lege kratjes aan over gehouden.
doe je het weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij noemde mij oud, kuthaas.
Ik hou ook helemaal niet van herhalingenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.
Alsof jij (quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uhm... Dat is een goede vraag eigenlijk. Over de knie. Ja. Eventjes wat ingetogenheid er in meppen.
Nee heb in februari theorie examen gehad, maar had 1 vraag te veel fout.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al met rijles begonnen?
Ik heb al ruim twee weken geen alcohol opquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn bier is nu ook op, en dat zuigt.
Gossiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je wat werkt, tegen moedeloosheid en stress?
Google even PALE BLUE DOT.
Oh jee. Kan je nog prima aan hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jij (!) dat kan.
Ben best ingetogen al verder.
ik drink liever een tray halve litersquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat bolleke? Da's de aarde.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
was echt viesmad toen ik 'is' las
Wat zijn je stats dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Kan je nog prima aan hoor.. Jaja. Als je het snel zegt.
Ben je aan het trippen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat bolleke? Da's de aarde.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gossie;$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah jammer, volgende keer ga je hem wel halenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee heb in februari theorie examen gehad, maar had 1 vraag te veel fout.
Hoop hetquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah jammer, volgende keer ga je hem wel halen
Neuhquote:
Ik heb judo gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 25 jaar aan aikido gedaan en daar ook een dan in, dus ik ben eigenlijk een soort Steven Seagal natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met je Ettoquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee, ik had nog een dubbele la trappe staan
Op wie, wat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
PROOST DEADPREZ, EN DAT JULLIE MAAR HEEL GELUKKIG MOGEN WORDEN SAMEN.
En Willow ook.
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijstquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb judo gedaan
En kan gelukkig hard slaan
Zijn er nog foto's van?quote:
LAAT ZIEN! DESNOODS LEGGEN WE GELD BIJ MAN!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Paintje af, maar ben niet echt tevreden met het resutaat
laat zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
laat mara zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Dat waren we toch al?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst
Heb je mij al geblokt?quote:Op zondag 6 september 2015 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar nu ik abbo heb kan dat officieel
nicequote:
JA, ik verdenk jou van betrokkenheid op de moord op John F. Kennedy.quote:
Ja, nee, dat geloof ik wel. Ik moet het altijd vooral van mijn bluf hebben natuurlijk, maar jij bent een wijsneus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb judo gedaan
En kan gelukkig hard slaan
Mag ik niet meedoen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst
Nu hoeft het niet meer natuurlijk. Verdomme.quote:
Rustig maar ;squote:Op zondag 6 september 2015 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nee, dat geloof ik wel. Ik moet het altijd vooral van mijn bluf hebben natuurlijk, maar jij bent een wijsneus.
quote:
Thanks, al ben ik zelf niet heel tevreden over.quote:
Waar gaat heel dat gebeuren trouwens eigenlijk over?quote:
Ik heb je al toegevoegd, kan het niet meer omkerenquote:Op zondag 6 september 2015 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer natuurlijk. Verdomme.
Ik heb een alibi, unborn en allesch.quote:Op zondag 6 september 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA, ik verdenk jou van betrokkenheid op de moord op John F. Kennedy.
Waar zat jij afgelopen 22 November, 1963?
Ik zou wat minder drinken of slikkenquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Ik heb abbo en dus kan ik mensen toevoegen aan mijn vriendelijstquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar gaat heel dat gebeuren trouwens eigenlijk over?
geef mortaxx die bier gewoonquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Ben jij besodemi... nu zit Prozac nog in de vergoeding.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wat minder drinken of slikken
hoi frasscoquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wat minder drinken of slikken
Ik zit je natuurlijk maar te plagen. Al stelt judo niets voor natuurlijk, maar dat geheel terzijde. Gewoon even ter informatie.quote:
Nee die gnoom is een leugenaar, ik ken hem.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doen???
Vond hem al raar ruiken... naar aubergines.quote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee die gnoom is een leugenaar, ik ken hem.
Ik was heel erg goed andersquote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit je natuurlijk maar te plagen. Al stelt judo niets voor natuurlijk, maar dat geheel terzijde. Gewoon even ter informatie.
Oh. Ja, jij hebt vier sterretjes. Generaal SideEffect moeten we dan eigenlijk zeggen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb abbo en dus kan ik mensen toevoegen aan mijn vriendelijst
SLOOP JE!quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
na te lang hax krijg ik pijn in mn vingerspier
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was heel erg goed andersserieus.
morgen man ik heb er veel te lang op zitten voor vandaagquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh. Ja, jij hebt vier sterretjes. Generaal SideEffect moeten we dan eigenlijk zeggen.
Ik had nog nooit een paint gezien. Vind hem tofquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
Maar verder geen reacties op de paint?
Jullie wilden het toch graag zien?
Beter, ben ontzettend aangeschoten.quote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
morgen man ik heb er veel te lang op zitten voor vandaag
Ik zie geen paint?quote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
ziet er wel goed uit maar heb de originele niet gezienquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
ja dan speel je beter inderdaadquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter, ben ontzettend aangeschoten.
Ga fietsen.quote:
Je collega dead is er ook een. Maar die zag dubbele schermen en stuurde zo nog weleens een raketje de verkeerde kant op. Vanwege veiligheidsoverwegingen is dat nu een emeritus generaal.quote:
Originele foto krijgen jullie nietquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit maar heb de originele niet gezien
Mooi!quote:
quote:
Dead is beetje schilquote:Op zondag 6 september 2015 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je collega dead is er ook een. Maar die zag dubbele schermen en stuurde zo nog weleens een raketje de verkeerde kant op. Vanwege veiligheidsoverwegingen is dat nu een emeritus generaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |