En wat maakt dat jou dit soort geluiden zo storen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
De facebookpagina van Nederland mijn Vaderland is elders.
Donder op man. Van je land houden en om je land geven is niets racistisch aan. Hoe ver zijn de mensen toch al gehersenspoeld dat ze zo denken. Ongelooflijk...quote:
Dit en eat a sack of babydicks TS.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Roberta_J het volgende:
Donder op man. Van je land houden en om je land geven is niets racistisch aan. Hoe ver zijn de mensen toch al gehersenspoeld dat ze zo denken. Ongelooflijk...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:48 schreef Crip het volgende:
Roberta klinkt echt als een chick die een te strakke skinny jeans aan heeft die knelt op haar heupen zodat de rolletjes erboven vliegen.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:44 schreef Roberta_J het volgende:
Europa is al naar de klote en gaat alleen maar verder naar de klote. Oprotten met die emotionele chantage op tv. Verrotte manipulatie, bah. Word er kwaad om en ik denk vele met mij. Het is genoeg geweest met die ellende. Hier is het vol!
quote:
quote:ik blijf er rationeel onder.
Kunnen we niet gewoon alle likers van Nederland mijn vaderland en Liefde voor holland inruilen voor vluchtelingen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:49 schreef SideEffect het volgende:
We ruilen jou in voor een vluchteling
is niet mijn idee
Dat is een verzamelclub op FB voor mensen met een gemiddeld IQ van -10. Daar pas jij perfect bij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:51 schreef Roberta_J het volgende:
Wat is dat 'Nederland mijn Vaderland' nou weer?
Of ze eens een kijkje laten nemen in Griekenland. Of een weekje vakantie in Syrië. Gewoon even kijken hoe het daar is, met hun grote waffel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon alle likers van Nederland mijn vaderland en Liefde voor holland inruilen voor vluchtelingen?
Weetnie of er zoveel vluchtelingen zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon alle likers van Nederland mijn vaderland en Liefde voor holland inruilen voor vluchtelingen?
En al die likers te voet naar Hongarije sturen. Daar is het ook veilig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:51 schreef Crip het volgende:
Mwah, of je moet een keer in de spiegel kijken en het over jezelf concluderenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:53 schreef Roberta_J het volgende:
Jullie zitten allemaal lekker in de KLB-modus en willen niet uit de toon vallen. Snap ik wel. Maar als dit jullie ware meningen zijn, zijn jullie echt ongelooflijk achterlijk.
Gelukkig maar dan dat jij zo ontzettend pienter bent, Roberta.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:53 schreef Roberta_J het volgende:
Jullie zitten allemaal lekker in de KLB-modus en willen niet uit de toon vallen. Snap ik wel. Maar als dit jullie ware meningen zijn, zijn jullie echt ongelooflijk achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |