Karma!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook van de dwangcursus oud-zimbabwaans die daarop volgde
Op mij nooitquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
Ja, ik had mijn aanhankelijke fase... vrouw veel weg en zo... en, nou ja... dat werd wat ERG aanhankelijk.quote:
Ik heb er drie lege kratjes aan over gehouden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Klopt, deadprez is een keer kwaad op me geweest... ik heb er nog nachtmerries van.
was echt viesmad toen ik 'is' lasquote:
ik praat nooit in cirkelsquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.
Mijn bier is nu ook op, en dat zuigt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er drie lege kratjes aan over gehouden.
doe je het weerquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij noemde mij oud, kuthaas.
Ik hou ook helemaal niet van herhalingenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben dit onderwerp zat. Is toch elke keer een cirkeltje waarin dezelfde dingen gezegd worden. Saai.
Alsof jij (quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uhm... Dat is een goede vraag eigenlijk. Over de knie. Ja. Eventjes wat ingetogenheid er in meppen.
Nee heb in februari theorie examen gehad, maar had 1 vraag te veel fout.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al met rijles begonnen?
Ik heb al ruim twee weken geen alcohol opquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn bier is nu ook op, en dat zuigt.
Gossiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je wat werkt, tegen moedeloosheid en stress?
Google even PALE BLUE DOT.
Oh jee. Kan je nog prima aan hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jij (!) dat kan.
Ben best ingetogen al verder.
ik drink liever een tray halve litersquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat bolleke? Da's de aarde.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
was echt viesmad toen ik 'is' las
Wat zijn je stats dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Kan je nog prima aan hoor.. Jaja. Als je het snel zegt.
Ben je aan het trippen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dat bolleke? Da's de aarde.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gossie;$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah jammer, volgende keer ga je hem wel halenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee heb in februari theorie examen gehad, maar had 1 vraag te veel fout.
Hoop hetquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah jammer, volgende keer ga je hem wel halen
Neuhquote:
Ik heb judo gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 25 jaar aan aikido gedaan en daar ook een dan in, dus ik ben eigenlijk een soort Steven Seagal natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met je Ettoquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee, ik had nog een dubbele la trappe staan
Op wie, wat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
PROOST DEADPREZ, EN DAT JULLIE MAAR HEEL GELUKKIG MOGEN WORDEN SAMEN.
En Willow ook.
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijstquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb judo gedaan
En kan gelukkig hard slaan
Zijn er nog foto's van?quote:
LAAT ZIEN! DESNOODS LEGGEN WE GELD BIJ MAN!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Paintje af, maar ben niet echt tevreden met het resutaat
laat zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
laat mara zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef Remqo het volgende:
Dat waren we toch al?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst
Heb je mij al geblokt?quote:Op zondag 6 september 2015 00:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar nu ik abbo heb kan dat officieel
nicequote:
JA, ik verdenk jou van betrokkenheid op de moord op John F. Kennedy.quote:
Ja, nee, dat geloof ik wel. Ik moet het altijd vooral van mijn bluf hebben natuurlijk, maar jij bent een wijsneus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb judo gedaan
En kan gelukkig hard slaan
Mag ik niet meedoen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst
Nu hoeft het niet meer natuurlijk. Verdomme.quote:
Rustig maar ;squote:Op zondag 6 september 2015 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, nee, dat geloof ik wel. Ik moet het altijd vooral van mijn bluf hebben natuurlijk, maar jij bent een wijsneus.
quote:
Thanks, al ben ik zelf niet heel tevreden over.quote:
Waar gaat heel dat gebeuren trouwens eigenlijk over?quote:
Ik heb je al toegevoegd, kan het niet meer omkerenquote:Op zondag 6 september 2015 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer natuurlijk. Verdomme.
Ik heb een alibi, unborn en allesch.quote:Op zondag 6 september 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA, ik verdenk jou van betrokkenheid op de moord op John F. Kennedy.
Waar zat jij afgelopen 22 November, 1963?
Ik zou wat minder drinken of slikkenquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Ik heb abbo en dus kan ik mensen toevoegen aan mijn vriendelijstquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar gaat heel dat gebeuren trouwens eigenlijk over?
geef mortaxx die bier gewoonquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit hier een gnoom in de kamer die zegt dat hij de raadselen van het bestaan kan onthullen... Maar dan wil hij wel een six-pack Heineken...
Doen???
Ben jij besodemi... nu zit Prozac nog in de vergoeding.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wat minder drinken of slikken
hoi frasscoquote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou wat minder drinken of slikken
Ik zit je natuurlijk maar te plagen. Al stelt judo niets voor natuurlijk, maar dat geheel terzijde. Gewoon even ter informatie.quote:
Nee die gnoom is een leugenaar, ik ken hem.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doen???
Vond hem al raar ruiken... naar aubergines.quote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee die gnoom is een leugenaar, ik ken hem.
Ik was heel erg goed andersquote:Op zondag 6 september 2015 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit je natuurlijk maar te plagen. Al stelt judo niets voor natuurlijk, maar dat geheel terzijde. Gewoon even ter informatie.
Oh. Ja, jij hebt vier sterretjes. Generaal SideEffect moeten we dan eigenlijk zeggen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb abbo en dus kan ik mensen toevoegen aan mijn vriendelijst
SLOOP JE!quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
na te lang hax krijg ik pijn in mn vingerspier
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was heel erg goed andersserieus.
morgen man ik heb er veel te lang op zitten voor vandaagquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh. Ja, jij hebt vier sterretjes. Generaal SideEffect moeten we dan eigenlijk zeggen.
Ik had nog nooit een paint gezien. Vind hem tofquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
Maar verder geen reacties op de paint?
Jullie wilden het toch graag zien?
Beter, ben ontzettend aangeschoten.quote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
morgen man ik heb er veel te lang op zitten voor vandaag
Ik zie geen paint?quote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
ziet er wel goed uit maar heb de originele niet gezienquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef Remqo het volgende:
ja dan speel je beter inderdaadquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter, ben ontzettend aangeschoten.
Ga fietsen.quote:
Je collega dead is er ook een. Maar die zag dubbele schermen en stuurde zo nog weleens een raketje de verkeerde kant op. Vanwege veiligheidsoverwegingen is dat nu een emeritus generaal.quote:
Originele foto krijgen jullie nietquote:Op zondag 6 september 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ziet er wel goed uit maar heb de originele niet gezien
Mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |